Χωμάτινες αποδράσεις

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
XLGeorge Γιώργο καλημέρα!
Τελικά δεν μας είπες...μετά από όλο αυτό που ζήσατε ο Κώστας adventsuras θα πάρει crf300l;
Καλημερα Θανο, ο Κωστας adventsuras ειδε το CRF1100L του Γρηγορη να ανεβαινει χωρις προβλημα με τα μαμα Bridgestone 90/10 λαστιχα (αυτος ειχε χωματινα στο CRF1000) και τωρα σκεφτεται να παρει 1100L αντι για 300L, δηλ. upsize αντι για downsize !! :D

Σημειωση: upsize σε κυβικα μονο γιατι το 1100L ειναι μικροτερο, ελαφροτερο και σαφως πιο μανιτζεβελο και ικανο στο χωμα απο το 1000, θα γραψω συντομα συγκριτικο. Πληροφοριακα, το CRF1100L του Greg ητανε το μονο μηχανακι στην παρεα χωρις χωματινα και δεν καταλαβε τιποτα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γεια σου ρε Γιωργάρα με τις ωραίες σου περιγραφές!
Ζήλεψα γαμωτο μου...
Γιανναρα εχουμε χρονια να παμε μια χωματινη μαζι, ελπιζω να κατσει καμια φετος το φθινοπωρο/ανοιξη :ok:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ποιές μηχανές είναι πιό κατάλληλες για τέτοιου είδους δρόμους; Εκτός από τα καθαρόαιμα εντούρο.
Και ποιά λάστιχα (περίπου 50-50) είναι πιό κατάλληλα για αυτά τα σαθρά;
Κατα τη γνωμη μου, χρειαζεται μηχανακι με ομαλη ροπη πολυ χαμηλα και με σχετικα χαμηλο υψος σελας ωστε αν καποιος δεν μπορεσει να περασει αυτα τα ανηφορικα σαθρα με γκαζι και κοψει, να μπορεσει να ξαναξεκινησει εστω και με βοηθεια. Σαν αντιπαραδειγμα και χωρις να θελω ν'ανοιξω ολοκληρη κουβεντα, το 950 ητανε τελειως ακαταλληλο προχθες για τον Σωτο σε τετοιο τεραιν, γι'αυτο και ταλαιπωρηθηκε τοσο - ενω βεβαια ενας αλλος οδηγος με μεγαλυτερη εμπειρια μπορει να το περναγε αερα.

Σχετικα με λαστιχα, τετοιο τεραιν δε θελει αναγκαστικα 50-50 τακουνατα (που τετοια ειχα μονο εγω στο XLV650) αλλα 70-30 λαστιχα που εχουν περισοτερη επαφη με το εδαφος. Δυο απο τα μηχανακια της παρεας ειχανε Karoo 3, ενα αλλο Mitas E07, ενα αλλο Pirelli STR, κλπ. Γνωμη μου παντα αλλα και γνωμη του Κωστα Zampgas που εχει μεγαλη εμπειρια με λαστιχα σε enduro και on-off μηχανακια.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Κατα τη γνωμη μου, χρειαζεται μηχανακι με ομαλη ροπη πολυ χαμηλα και με σχετικα χαμηλο υψος σελας ωστε αν καποιος δεν μπορεσει να περασει αυτα τα ανηφορικα σαθρα με γκαζι και κοψει, να μπορεσει να ξαναξεκινησει εστω και με βοηθεια.
Εγώ για κάτι τέτοιες περιπτώσεις λέω να κοντύνω τις σχέσεις μετάδοσης στο ΧΤ600.
Έχει από την μάνα του γρανάζια 15-45 και λέω να το κάνω 14-45.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εγώ για κάτι τέτοιες περιπτώσεις λέω να κοντύνω τις σχέσεις μετάδοσης στο ΧΤ600.
Έχει από την μάνα του γρανάζια 15-45 και λέω να το κάνω 14-45.
Ναι ναι, κατι αλλο που δεν ειπα ειναι οτι χρειαζεται σχετικα κοντη πρωτη.

Εγω ακριβως γι'αυτο το λογο εχω κοντυνει λιγο τη μεταδοση στο CRF1000 βαζοντας 1 δοντι μεγαλυτερο πισω γραναζι που βοηθαει στο χωμα, αλλα στην περιπτωση του CRF1000 κανει και τη σχετικα overdrive 6η απο μαμα πιο χρησιμοποιησιμη στην ασφαλτο.
 

Diam

Μέλος
Όνομα
Διαμαντής
Μοτό
YAMAHA XT 600E
Εγώ για κάτι τέτοιες περιπτώσεις λέω να κοντύνω τις σχέσεις μετάδοσης στο ΧΤ600.
Έχει από την μάνα του γρανάζια 15-45 και λέω να το κάνω 14-45.
Εχω αλλαξει μπροστινο γραναζι με μικροτερο και εγω στο ΧΤ.
Εχει μεγαλη διαφορα και βοηθαει πολυ στο χωμα.
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Εγώ για κάτι τέτοιες περιπτώσεις λέω να κοντύνω τις σχέσεις μετάδοσης στο ΧΤ600.
Έχει από την μάνα του γρανάζια 15-45 και λέω να το κάνω 14-45.
μελετησε λιγο τους πινακες εδω... ή ''παιξε '' λιγο με τα γραναζωματα...

εγω παντως λεω να αφησεις το μπροστα οπως ειναι ''15'' δηλαδη και να βαλεις ενα ΄΄47'' ή ΄΄48΄΄ πισω...

 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εχω αλλαξει μπροστινο γραναζι με μικροτερο και εγω στο ΧΤ.
Εχει μεγαλη διαφορα και βοηθαει πολυ στο χωμα.
Αυτο που λένε οι από πάνω
Έχω κάνει πολλές δοκιμές στον Γκάντι και μόνο με το πίσω γρανάζι κοντενει εκεί που πρέπει,αλλά κρατάει σε μεγάλες ταχύτητες την μαλακωσια
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Αυτο που λένε οι από πάνω
Έχω κάνει πολλές δοκιμές στον Γκάντι και μόνο με το πίσω γρανάζι κοντενει εκεί που πρέπει,αλλά κρατάει σε μεγάλες ταχύτητες την μαλακωσια
Δηλαδή αν τα γρανάζια από 15-45 πού είναι, τα κάνω 14-45 ή 15-48 που είναι η ίδια μείωση στη σχέση μετάδοσης, υπάρχει κάποια διαφορά;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δηλαδή αν τα γρανάζια από 15-45 πού είναι, τα κάνω 14-45 ή 15-48 που είναι η ίδια μείωση στη σχέση μετάδοσης, υπάρχει κάποια διαφορά;
Ναι....όλοι αυτό λένε και εγώ αυτό έχω καταλάβει
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Δηλαδή αν τα γρανάζια από 15-45 πού είναι, τα κάνω 14-45 ή 15-48 που είναι η ίδια μείωση στη σχέση μετάδοσης, υπάρχει κάποια διαφορά;
συμφωνω με μανιακο XR Maniac ...
ξαναδιαβασε τον πινακα....
για το δικο σου μηχανακι λεει...
εχω βαλει ηδη τα 3 διαφορετικα γραναζωματα...

 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ναι....όλοι αυτό λένε και εγώ αυτό έχω καταλάβει
Έχει διαφορετική γωνία εάν βάλεις πίσω μεγαλύτερο γρανάζι αντί για μικρότερο μπροστά και δουλεύει πιο ξεκούραστα.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Έχει διαφορετική γωνία εάν βάλεις πίσω μεγαλύτερο γρανάζι αντί για μικρότερο μπροστά και δουλεύει πιο ξεκούραστα.
:ok:
Με το μικρότερο γρανάζι εμπρός, "ζοριζεται" πολύ περισσότερο και το πολυσφηνο του άξονα, και έρχεται πολύ πιο γρήγορα η τυχόν φθορά του!!!
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Με την ίδια λογική, θα ήταν καλύτερα όλα τα γρανάζια του κιβωτίου ταχυτήτων να ήταν όσο γίνεται μεγαλύτερα, διατηρώντας την αναλογία που έχουν μεταξύ τους.
Κανείς δεν ξέρω να ασχολείται με το μέγεθος των γραναζιών του κιβωτίου όταν εμφανίζεται μια νέα μηχανή.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Με την ίδια λογική, θα ήταν καλύτερα όλα τα γρανάζια του κιβωτίου ταχυτήτων να ήταν όσο γίνεται μεγαλύτερα, διατηρώντας την αναλογία που έχουν μεταξύ τους.
Κανείς δεν ξέρω να ασχολείται με το μέγεθος των γραναζιών του κιβωτίου όταν εμφανίζεται μια νέα μηχανή.
Με το μικρότερο γρανάζι εμπρός, δημιουργείς αυτόματα και μεγαλύτερη ροπή στρέψης! Μεγαλύτερο "ζόρι" στο πολυσφηνο, πιο γρήγορη η όποια φθορά του!!!!!
Με το πίσω γραναζι να κάνεις ότι κανείς!!!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αργεί το συγκριτικό όμως, η Άφρικα υπάρχει ακόμα αγγελία, λες να την προλάβω ή να πάρω σίγουρο γκανιάν προπέλα βρακοκατεβάστρα όπως λένε οι φήμες...;

Με το πίσω γραναζι να κάνεις ότι κανείς!!!
Η νέα γενιά πολιτικών εγκρίνει αυτό το ποστ
 
Top Bottom