Ψαχνω ενα πολύ ελαφρύ μηχανακι για ιχνηλάτιση!

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
Χαιρετώ την παρέα το μηχανακι που έχω μιας και δεν με γνωρίζεται γιατί είμαι καινούργιο μέλος ειναι ενα adv 990 επιδεί βλέπω οτι μου αρέσουν οι χωμάτινες διαδρομές , η εξερευνηση μεχρι μονοπάτια θα ήθελα να έχω και ενα ελαφρύ δίχρονο το οποίο να εχει σχετικά φτηνά αναλώσιμα ,να είναι ελαφρύ με καλουτσικη αυτονομία, το μηχανακι θα το έχω μονο για το βουνό δεν νομίζω οτι θα κατεβαίνω στην πόλη με αυτό αλλα θελω να εχει φώτα. Ειμαι αναμεσα σε husvarna 125 , exc 125/300 διχρονο και ισως σε κάποιο 200 ktm θα προτιμούσα καποιο ktm 2003-04 ή οτι αλλο έχετε να προτινει καποιος μεχρι 2000 ευρώ ταβάνι.
Eυχαριστώ
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Θα πήγαινα σε ΚΤΜ 125-200 μόνο και μόνο λόγω αντιπροσώπευσης.
Στο ταβάνι που βάζεις παίρνεις μηχανάκι σε καλή κατάσταση.
(Είχα δει και αυτή την αγγελία ενός από το "βρώμικο" φόρουμ http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7499083/)
 

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
Θα πήγαινα σε ΚΤΜ 125-200 μόνο και μόνο λόγω αντιπροσώπευσης.
Στο ταβάνι που βάζεις παίρνεις μηχανάκι σε καλή κατάσταση.
(Είχα δει και αυτή την αγγελία ενός από το "βρώμικο" φόρουμ http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7499083/)
Εγω Στεφανε θα ανεβαινα λιγο και θα πηγαινα σε ktm 250 διχρονακι ...μεγαααλη δασκαλα των χωματινων
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Τα δίχρονα 250άρια βγάζουν αρκετή δύναμη, σε σημείο που μπορεί να γίνουν κουραστικά. Από την άλλη το γκάζι ουδείς εμίσησε..
Ανάλογα τι ψάχνει ο καθείς.
Τα σκεφτόμουν κι εγώ τα διχρονάκια αλλά βολεύουν μόνο για εδώ τριγύρω. Έψαχνα για κάποιο που να μπορεί να πΑγαίνει και παραέξω.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Για 2χρονα:
Nα έχεις υπόψιν σου οτι ,το 125 ,βγάζει την δύναμή του ψηλά ,και για να "πηγαίνει" ,θα πρέπει να το δουλεύεις σα λυσσασμένο.
Το 200άρι (ΑΝ?? βρείς κάποιο της προκοπής) είναι ΥΠΕΡΟΧΟ ,απολαυστικό ,πανάλαφρο κ υπέρ-αρκετό απο δύναμη.
Το 250άρι θέλει χέρια.
Το 300άρι ,τεντώνει τα χέρια.(παρ'όλα αυτά ,η τεράστια ροπή του απο χαμηλά ,το κάνει major fun2ride)

Εμπειρία - Ηλικία - Υψος - Κιλά -????
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Θα επαιρνα ενα ΚΤΜ 200,αλλα αν ειχα βαρος γυρω στα 70 κιλα θα βολευομουν και με το 125.
Τωρα αν η ιχνηλατηση γυρισει σε καμμια ημι-αγωνιστικη ασχολια εμεις να ξερεις οτι δεν φταιμε!
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
ειμαι αναμεσα στο 125 και το 200 , λίγο που ψαχνω να δω το μοτερ εσωτερικά γιατί πρόκειτε να του βάζω χέρι μου φαίνετε ποιο απλό αν και εχω βρεί ενα πολυ καλό 300 έχει πολύ δύναμη που θα μου είναι περισια , απο θέμα αυτονομίας πως πάνε τα συγκεκριμένα που μιλάμε 125/200/250/300 και και ποιο βγάζει λιγότερα προβλήματα? υποψιάζομαι το 200 οτι είναι ποιο πολίτικο ή κανω λάθος ?
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
ειμαι αναμεσα στο 125 και το 200 , λίγο που ψαχνω να δω το μοτερ εσωτερικά γιατί πρόκειτε να του βάζω χέρι μου φαίνετε ποιο απλό αν και εχω βρεί ενα πολυ καλό 300 έχει πολύ δύναμη που θα μου είναι περισια , απο θέμα αυτονομίας πως πάνε τα συγκεκριμένα που μιλάμε 125/200/250/300 και και ποιο βγάζει λιγότερα προβλήματα? υποψιάζομαι το 200 οτι είναι ποιο πολίτικο ή κανω λάθος ?
Αν πας για δίχρονο πάρε KTM 300 σκαρφαλωτήρι παντού...!!! Και απο χαμηλά..!!!
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Από αυτονομία όλα αυτά τα μηχανάκια βγάζουν 70-80 -άντε 90 χιλιόμετρα αν πηγαίνεις χαλαρά- στο βουνό.
Εγώ με τα 90 μου κιλά θα πήγαινα σε 200άρι.
Καλή φάση το 300άρι που σαφώς είναι παντού πιο δυνατό, αλλά πρόσφατα έμαθα για την κατανάλωσή του και έμεινα με το στόμα ανοιχτό! 11-12 λίτρα/100 είναι μεγάλο νούμερο.
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990


παιδια επιδή σκεφτομαι να παω να δω ενα 200 υπαρχει περίπτωση να ειναι σκουριασμενο το πλαισιο κατω απο το μοχλο και να μου δημιουργισει προβληματα γιατι δεν γνωριζω η δεν υπαρχει πρόβλημα πως το βλέπετε ?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Φίλε μου ένα δίχρονο εντουράκι αξίζει αρκεί να πληρούνται 2 προδιαγραφές

1)Να έχεις σκοπό να κάνεις εντουράδες κοντά στο σπίτι σου για να μπαίνεις έυκολα βουνό

2)Αν έχεις σκοπό για πιο μακρυά είναι απαραίτητο το τρέιλερ αλλιώς θα κουράσεις εαυτό και μηχανάκι.

Αυτά τα εντουροειδή απευθύνονται σε εντουράδες που ξέρουν τι θέλουν και πως οδηγάνε για΄τι το 2χρονο θέλει επιθετική οδήγηση αλλιώς θα σου λαδώνει μπουζιά και γενικά δεν θα δουλευει όπως πρέπει.

Αν ο σκοπός σου είναι ιχνηλάτιση όπως λες δηλαδή όχι ΄΄προπόνηση΄΄ στα χώματα και παρείστικες βόλτες εγώ θα σου πρότεινα να βρεις ένα περιποιημένο XR 250R που μέχρι τα 2000€βρίσκεις καλό κομμάτι.

Μακάρι να έβρισκες και καλό XR 400 αλλά πιο δύσκολο δυστυχώς. Επισης γιατί όχι ένα DRZ 400

Είναι πανάλαφρο επίσης, ικανότατο, αξιοπιστο και φιλικό να κάνεις και 40-50km στην άσφαλτο να πας και στο παραπέρα βουνό όπως οι βόλτες που κανονίζουμε εδώ.

Αν επιμένεις σε δίχρονο αν μπορείς να βρεις ένα καλό EXC 200 ή EXC 250θα ήταν ότι πρέπει νομίζω αλλά υπάρχουν και καλές ευκαιριούλες σε κάτι GAS GAS που ίσως αξίζουν ένα βλέφαρο.

To 125 είναι επίσης ικανότατο και πανάλαφρο αλλά θέλει πιο επιθετική οδήγηση για να αποδόσει
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αν πάρεις ΚΤΜ 2τ ξέχνα τα 2003 εκτός του 200ριου που και αυτό είναι πάρα πολύ δυνατό. Το 250 του 03 είναι το πιο δυνατό από τα σύγχρονα ΚΤΜ, και πολύ δύσκολο στην οδήγηση.

Πάρε από 2004 και μετά αν είναι δυνατόν γιατί είναι πιο εύκολα στην οδήγηση και εχουν καλύτερα πλαίσια αναρτήσεις.

Υπολόγισε κάθε 100 ώρες αλλαγή ελατηρίων εμβόλου και κάθε 200 έμβολο. Και δεν εχει σημασία πως θα το πηγαίνεις, σε αυτές τις ώρες θέλει επισκευή και κοκοκο να το πηγαίνεις. Κάποια στιγμή αν είναι παλιό ίσως χρειαστεί και μπιέλα οπότε πρόσεξε τι θα αγοράσεις.

Υπολόγισε επίσης ενα σέρβις αναρτήσεων και λάστιχα κάθε 15 βόλτες, κυρίως το πίσω. Αυτό εξαρτάται από τον κυβισμό και τον τρόπο οδήγησης.

Μάθε πιο πιστόνι εχει μέσα, Α Β C ή αλλο after market σε επόμενο νούμερο (εχει ξεχυλώσει πια ο κύλινδρος) και αν εχει αλλαχθεί ποτέ ο κύλινδρος ή αν εχει γίνει καινούργιο νικασίλ ή αν έχει μπει χιτώνιο στην χειρότερη των περιπτώσεων. Ανοιξε το φιλτροκούτι κι αν το δεις σκονισμένο και βρώμικο ή παλιό ταλαιπωρημένο φίλτρο αέρα, άστο και πήγαινε για άλλο. Το πιο βασικό σε αυτά τα μηχανάκια είναι να εχουν δουλέψει με σωστό φίλτρο αέρα, διαφορετικά περνάνε μέσα χώματα και ο κύλινδρος τα φτύνει γρήγορα.

Ανοιξε τάπα του ψυγείου να δεις χρώμα παραφλού (σε 4τ αυτό). Τσέκαρε για τζόγους και διαρροές.
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
Ευχαριστώ πολύ , αυτες οι σκουριές/ χρώμα στο σασί κατω απο τον μοχλό που εχω παραθεσει φωτογραφία δεν τα εχω δεί σε αλλο exc , υπαρχει περίπτωση να εχει διαβρωθεί το μέταλλο ή να εχει προκληθεί απο καποια διαρροή υγρών συμπλεκτη πχ ?
 
Top Bottom