Λοιπόν το CCM άκι μου είναι 2006 μοντέλο και όσο να 'ναι είχε διαφορα θέματα. Ευτυχώς ομως το μοτεράκι του είναι αστέρι και τουλάχιστον εκεί δεν θέλει κάτι άμεσα.
Πάμε μαέστρο:
-έγινε σέρβις στο μαμα WP πίσω αμορτισέρ (+ρύθμιση σαγκ + τις αποσβέσεις)
-άλλαξα λάδια στο μπροστινό WP, εβαλα σωστά τα τεφλόν προφόρτισης στις τάπες και εφτιαξα την στάθμη λαδιού γιατί κάποιο χέρι μάστορα τα είχε κάνει σαλάτα κανονικά.
(θέλει ανοιγμα και αλλαγή των μεταλλικών οδηγών των καλαμιών αλλά περιμένω να σκάσουν οι τσιμούχες που για την ώρα είναι οκ, να γίνει μια και καλή)
-εκανα ακτινολόγιση και άλλαξα τις μισές σχεδόν ακτίνες στον πίσω τροχό.
-έφτιαξα ενα τσαμπουκά που είχε φάει το δεξί ψυγείο (εγώ το έκανα αυτό στη πρώτη βόλτα)
-ίσιωσα την βάση του κοντέρ
-συμμάζεψα τα καλώδια στην μάσκα
-εκανα παντέντα με το φίλτρο αέρα. Το μαμά είναι pipercross και εχει 60 λίρες. Πήγα στον Αλεξόπουλο, πήρα υλικό πολύ καλό έκοψα 2 φίλτρα με 13 Ευρώ, δουλεύει άψογα
-ίσιωσα το πίσω φτερό
-πήρα καινούργια αλυσίδα γρανάζια (θα τα βαλω το καλοκαίρι, εχει ψωμί ακόμα η δικιά του)
-γυάλισα τιμονόπλακες και καβαλέτα τιμονιού
-στερέωσα πιο σωστά το κοντεράκι (trailtech vapor) και το ρυθμισα σωστά σύμφωνα με τα λάστιχα μοτοκρος
-αλλαξα τιμόνι με pro taper evo + grips (τούμπανο έγινε)
-ίσιωσα την βάση της εξάτμισης (φοράει fmf q4 και ταιριάζει άψογα με το μοτέρ, Στέφανε ακούς;;
-αλλαξα λάστιχα + σαμπρέλες ενισχυμένες μοτοκροσάδικες.
-γράσαρα κέντρα τροχών - άξονα ψαλιδιού - ρουλεμάν λαιμού
Θέλει ακόμα
-ακτινολόγηση του μπροστινού τροχού (ίσως και αλλαγή ή ίσιωμα του στεφανιού).
-ίσιωμα του υποπλαισίου που την εχει ακούσει άσχημα (είναι σιδερένιο και ερχεται εύκολα). Κάποια στιγμή θα το βγάλω για να το ισιώσω και να το βάψω όπως και την σκαρούλα πίσω.
-θέλει ενα πίσω φτερό (το δικό του είναι κακοποιημένο).
-να αλλάξω κάλυμμα και να φουσκώσω την εντουράδικη σέλα (εχω και δεύτερη για ονοφάδες).
-θέλω να αλλάξω προληπτικά τα ρουλεμάν των τροχών.
Το πλαίσιό του δεν εχει γρατζουνιές και χτυπήματα. Όμως στο μέλλον θα το γδύσω όλο και θα το κάνω ηλεκτροστατική να γίνει σα καινούργιο. Σε δουλειές να βρισκόμαστε δηλαδή...