Ψαχνω ενα πολύ ελαφρύ μηχανακι για ιχνηλάτιση!

Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
Ευχαριστώ πολύ , αυτες οι σκουριές/ χρώμα στο σασί κατω απο τον μοχλό που εχω παραθεσει φωτογραφία δεν τα εχω δεί σε αλλο exc , υπαρχει περίπτωση να εχει διαβρωθεί το μέταλλο ή να εχει προκληθεί απο καποια διαρροή υγρών συμπλεκτη πχ ?
φαινεται να ειναι επιφανειακη η σκουρια... για να κανεις σωστη δουλεια θα πρεπει να κατεβασεις μοτερ, να ασταροσεις πρωτα και στην συνεχεια να βαψεις... θα συμφωνησω με τους φιλους πιο πανω. καλα και ζωηρα τα 2Τ αλλα νομιζω πως για αυτο που θελεις να κανεις σαν φτηνη λυση ειναι η επιλογη καποιου απο τα XR-TTR-DR... στα σωστα χερια ολα τους ειναι οπλα. για την αξιοπιστια τους δεν θα πω πολλα, περα απο λαδια-φιλτρα και λαστιχα δεν νομιζω να σου ζητησουν κατι αλλο. μπορει οι επισκευες των 2Τ να ειναι λιγοτερο δαπανηρες αλλα ειναι και πιο συχνες. μια επισκευη ενος απο τα παραπανω θα αντεξει για αρκετα χρονια... αν επιλεξεις κατι πιο καινουργιο θα σου προτεινα το WR250R, κυριως απο το '08 και μετα... http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7200828/
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
ωραίο αλλα δεν μπορώ να δώσο πανω απο 2500 χιλιάρικα
τοτε ψαξε στα παλια που ανεφερα... δοκιμασμενα εργαλεια και σταθερες αξιες στο χωμα... αν ψαξεις στο νημα "we love enduro" θα βρεις μερικα βιντεο με το τι κανουν τα XR και γενικοτερα η παλια γενια των εντουρο... http://www.advride.gr/threads/we-love-enduro.523/page-18
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Για 250άρι τέτοιας γενιάς δεν θα έδινα σε καμία περίπτωση πάνω από 1.500 και αυτό μόνο αν το μηχανάκι είναι πραγματικά αστέρι μηχανολογικά και εμφανισιακά. 2.000 ευρώ για XR 250 15ετίας το βρίσκω εκτός πραγματικότητας.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
68-70 ειμαι στα 33 μου , θα σου πω το μυστικό , χειμερινό μπανιο και μπολικο φαγητό 1-2 φορες την μέρα ! :)
Εμ γιαυτο δεν ειμαι ετσι...γιατι τρωω καλα και μετα ...δεν κανω μπανιο για να μην παω στον πατο...:p
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Για 250άρι τέτοιας γενιάς δεν θα έδινα σε καμία περίπτωση πάνω από 1.500 και αυτό μόνο αν το μηχανάκι είναι πραγματικά αστέρι μηχανολογικά και εμφανισιακά. 2.000 ευρώ για XR 250 15ετίας το βρίσκω εκτός πραγματικότητας.
Στέφανε τα παραλές.
Για να φτάσει ένα μηχανάκι 15ετίας σε άριστη μηχανολογική κ εμφανισιακή κατάσταση (βλ.ανακατασκευή) χρειάζονται 1000-1500 € + την τιμή αρχικής αγοράς του.
Οπότε δεν παίζει μετά να πουληθεί 1500 € το ΑΡΙΣΤΟ.
(εκτός ειδικής περίπτωσης ευκαιρίας απο κάποιον που για κάποιον λόγο το "σκοτώσει" ,κ το οποίο θα φύγει στις πρώτες 3 ώρες απο την δημοσίευση της αγγελίας)

ΑΝ θελήσεις-ασχοληθείς να φέρεις σε ΑΡΙΣΤΗ κατάσταση το δικό σου νεοαποκτηθέν 15ετίας (το οποίο περεπιπτώντος γιατί το κρατάς μυστικό; ;) ) τότε θα δείς "πόσο πάει το μαλλί".

Με 1500 για 250-400 15ετίας παίρνεις κάτι μέτριας κατάστασης.
(αν είσαι τυχερός κ δεν κρύβει καλά τα σωθικά του)
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
κοιταξτε παιδιά δεν υπαρχει περίπτωση να πάρω αρχαιολογία , καλά τα xr αλλα τα 2000 ευρω απλά δεν δινοντε παω κατευθιαν στο drz E με τοσα , , επιδή μαλλον θα κολλήσω το μικροβιο μαλλον στο 200 2τ γιατί εχω σκοπό να το κανω και σοβαρό εντουρο αν βρώ καμια καλή παρέα ή αν υπάρχει κανενας σύλλογος εδώ κομοτηνη.
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
Στέφανε τα παραλές.
Για να φτάσει ένα μηχανάκι 15ετίας σε άριστη μηχανολογική κ εμφανισιακή κατάσταση (βλ.ανακατασκευή) χρειάζονται 1000-1500 € + την τιμή αρχικής αγοράς του.
Οπότε δεν παίζει μετά να πουληθεί 1500 € το ΑΡΙΣΤΟ.
(εκτός ειδικής περίπτωσης ευκαιρίας απο κάποιον που για κάποιον λόγο το "σκοτώσει" ,κ το οποίο θα φύγει στις πρώτες 3 ώρες απο την δημοσίευση της αγγελίας)

ΑΝ θελήσεις-ασχοληθείς να φέρεις σε ΑΡΙΣΤΗ κατάσταση το δικό σου νεοαποκτηθέν 15ετίας (το οποίο περεπιπτώντος γιατί το κρατάς μυστικό; ;) ) τότε θα δείς "πόσο πάει το μαλλί".

Με 1500 για 250-400 15ετίας παίρνεις κάτι μέτριας κατάστασης.
(αν είσαι τυχερός κ δεν κρύβει καλά τα σωθικά του)
Κωστα δεν θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο μαζι σου... δυστυχως ειναι πολλες οι περιπτωσεις που γνωριζω οπου μια παλια μηχανη να θεωρειτε ακριβη λογο της ηλικιας της. το πως κρινεται και πως κοστολογειται μια μηχανη που εχει πανω απο δεκα χρονια στην πλατη της ειναι ενα μεγαλο θεμα που αν ανοιξει θα χαθει η μπαλα και η ουσια του νηματος... οι περιπτωσεις που ανεβασα πιστευω πως αξιζουν (με μια πρωτη ματια) τα λεφτα τους...
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
κοιταξτε παιδιά δεν υπαρχει περίπτωση να πάρω αρχαιολογία , καλά τα xr αλλα τα 2000 ευρω απλά δεν δινοντε παω κατευθιαν στο drz E με τοσα , , επιδή μαλλον θα κολλήσω το μικροβιο μαλλον στο 200 2τ γιατί εχω σκοπό να το κανω και σοβαρό εντουρο αν βρώ καμια καλή παρέα ή αν υπάρχει κανενας σύλλογος εδώ κομοτηνη.
Αποστολη, δικη σου η πιτα δικο σου και το μαχαιρι. κρινεις και αποφασιζεις... οπως και να 'χει εχε αυτια και ματια ανοιχτα γιατι ειναι πολλοι αυτοι που πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελες...
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
κοιταξτε παιδιά δεν υπαρχει περίπτωση να πάρω αρχαιολογία , καλά τα xr αλλα τα 2000 ευρω απλά δεν δινοντε παω κατευθιαν στο drz E με τοσα , , επιδή μαλλον θα κολλήσω το μικροβιο μαλλον στο 200 2τ γιατί εχω σκοπό να το κανω και σοβαρό εντουρο αν βρώ καμια καλή παρέα ή αν υπάρχει κανενας σύλλογος εδώ κομοτηνη.
με το καλο να βρεις αυτο που ψαχνεις και καλες εντουραδες...:ok:
 
Τελευταία επεξεργασία:

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Στέφανε τα παραλές.
Για να φτάσει ένα μηχανάκι 15ετίας σε άριστη μηχανολογική κ εμφανισιακή κατάσταση (βλ.ανακατασκευή) χρειάζονται 1000-1500 € + την τιμή αρχικής αγοράς του.
Οπότε δεν παίζει μετά να πουληθεί 1500 € το ΑΡΙΣΤΟ.
(εκτός ειδικής περίπτωσης ευκαιρίας απο κάποιον που για κάποιον λόγο το "σκοτώσει" ,κ το οποίο θα φύγει στις πρώτες 3 ώρες απο την δημοσίευση της αγγελίας)

ΑΝ θελήσεις-ασχοληθείς να φέρεις σε ΑΡΙΣΤΗ κατάσταση το δικό σου νεοαποκτηθέν 15ετίας (το οποίο περεπιπτώντος γιατί το κρατάς μυστικό; ;) ) τότε θα δείς "πόσο πάει το μαλλί".

Με 1500 για 250-400 15ετίας παίρνεις κάτι μέτριας κατάστασης.
(αν είσαι τυχερός κ δεν κρύβει καλά τα σωθικά του)
Οκ..ίσως να τα παραλέω κομματάκι.
Η αλήθεια είναι πως στο δικό μου το μυαλό λέγοντας αστέρι δεν εννοώ ανακατασκευασμένο και φρεσκοβαμμένο. Σαφώς και κατανοώ πως σε περίπτωση εκτεταμένης συντήρησης και επισκευής η τιμή θα είναι ανάλογη.
Αλλά και πάλι, αν κάποιος μπει στη διαδικασία να επισκευάσει πλήρως ένα μηχανάκι, νομίζω πως το κάνει με το σκεπτικό να το κρατήσει. (Όπως πολύ καλά έκανες κι εσύ με το Τουτουρι, όπως έχω στόχο κι εγώ να κάνω με το Δουρουζου).
Επίσης δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάποιος που μπαίνει στη διαδικασία αυτή και έχει στο μυαλό του ότι θα πάρει πίσω τα χρήματα που ξόδεψε.
Ναι, καταλαβαίνω πως η τιμή θα είναι πιο πάνω από αντίστοιχα μηχανάκια σε χειρότερη κατάσταση, αλλά δεν μπορεί να είναι τόσο πάνω όσο του κόστισε. Εκτός κι αν είναι από αυτές τις αγγελίες που βλέπουμε τώρα τελευταία και απευθύνονται "μόνο σε γνώστες" κλπ. (Έβλεπα μια αγγελία για XR600 του '97-98 "μόνο για όσους ξέρουν" στα 4.000 ευρώ και έβαλα τα γέλια!!!).

ΥΓ. Τι κρυφό να κρατήσω βρε Κώστα μου.. την παροιμία δεν την ξέρεις που λέει "θέλει η ......... να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει"!!! :D<---κλικικλικι

Θα πάμε καμιά κοντινή χωματόβολτα βρε παιδιαααααα;!;!:wacky:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Οκ..ίσως να τα παραλέω κομματάκι.
Η αλήθεια είναι πως στο δικό μου το μυαλό λέγοντας αστέρι δεν εννοώ ανακατασκευασμένο και φρεσκοβαμμένο. Σαφώς και κατανοώ πως σε περίπτωση εκτεταμένης συντήρησης και επισκευής η τιμή θα είναι ανάλογη.
Αλλά και πάλι, αν κάποιος μπει στη διαδικασία να επισκευάσει πλήρως ένα μηχανάκι, νομίζω πως το κάνει με το σκεπτικό να το κρατήσει. (Όπως πολύ καλά έκανες κι εσύ με το Τουτουρι, όπως έχω στόχο κι εγώ να κάνω με το Δουρουζου).
Καλά...γι'αυτό μην ορκίζεσαι κιόλας...εγώ πάντως δεν ορκίζομαι.
Σαφώς κ βάσει λογικής ,όταν κάποιος ρίξει τόση δουλειά κ τόσο μεράκι ,έχει μακρύ πλάνο συμβίωσης με την μοτοσυκλέτα του.
Αλλά η ζωή είναι μικρή ,και θέλω να δοκιμάσω πολλές μοτοσυκλέτες ,όσο πιό πολές μπορέσω.
Οπότε μην εκπλαγείς αν το δώκω κιόλας.
Εχω φτάσει στο σημείο να πιστεύω οτι -για μένα- το ταξίδι(ανακατασκευή-στήσιμο-χαρά του αποτελέσματος) είναι αυτό που μετράει κ όχι ο προορισμός(να το κρατήσω έτσι για πάντα)


Επίσης δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάποιος που μπαίνει στη διαδικασία αυτή και έχει στο μυαλό του ότι θα πάρει πίσω τα χρήματα που ξόδεψε.
Ναι, καταλαβαίνω πως η τιμή θα είναι πιο πάνω από αντίστοιχα μηχανάκια σε χειρότερη κατάσταση, αλλά δεν μπορεί να είναι τόσο πάνω όσο του κόστισε.
Σαφώς και όχι απαιτώντας να πάρω πίσω όλα όσα αξιζε η ανακατασκευή κ το στήσιμό του ,αλλά όχι κ όσο πουλιώνται τα "άριστα" που από κοντά έχουν 100 θέματα προς λύση.

Αν βέβαια τα οικονομικά μου ήταν απεριόριστα ,δεν θα είχα πουλήσει καμιά μοτοσυκλέτα που απόκτησα ,γιατί τις γούσταρα κ τις γουστάρω όλες.
Τις γούσταρα ακόμα κι όταν τις έδινα.



ΥΓ. Τι κρυφό να κρατήσω βρε Κώστα μου.. την παροιμία δεν την ξέρεις που λέει "θέλει η ......... να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει"!!! :D<---κλικικλικι

Θα πάμε καμιά κοντινή χωματόβολτα βρε παιδιαααααα;!;!:wacky:
Ελα ρε...πλάκα έκανα ,έβαλα κ φατσούλα...είδα την καλλιτεχνική φωτό γνωριμίας...έκανα κ λάικα.;)
Αλλά περίμενα ανέβασμα νήματος για τα καλοΧώματα.:)
 
Reactions: est

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
Στέφανε τα παραλές.
Για να φτάσει ένα μηχανάκι 15ετίας σε άριστη μηχανολογική κ εμφανισιακή κατάσταση (βλ.ανακατασκευή) χρειάζονται 1000-1500 € + την τιμή αρχικής αγοράς του.
Οπότε δεν παίζει μετά να πουληθεί 1500 € το ΑΡΙΣΤΟ.
(εκτός ειδικής περίπτωσης ευκαιρίας απο κάποιον που για κάποιον λόγο το "σκοτώσει" ,κ το οποίο θα φύγει στις πρώτες 3 ώρες απο την δημοσίευση της αγγελίας)

ΑΝ θελήσεις-ασχοληθείς να φέρεις σε ΑΡΙΣΤΗ κατάσταση το δικό σου νεοαποκτηθέν 15ετίας (το οποίο περεπιπτώντος γιατί το κρατάς μυστικό; ;) ) τότε θα δείς "πόσο πάει το μαλλί".

Με 1500 για 250-400 15ετίας παίρνεις κάτι μέτριας κατάστασης.
(αν είσαι τυχερός κ δεν κρύβει καλά τα σωθικά του)
+100
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Λοιπόν το CCM άκι μου είναι 2006 μοντέλο και όσο να 'ναι είχε διαφορα θέματα. Ευτυχώς ομως το μοτεράκι του είναι αστέρι και τουλάχιστον εκεί δεν θέλει κάτι άμεσα.

Πάμε μαέστρο:
-έγινε σέρβις στο μαμα WP πίσω αμορτισέρ (+ρύθμιση σαγκ + τις αποσβέσεις)
-άλλαξα λάδια στο μπροστινό WP, εβαλα σωστά τα τεφλόν προφόρτισης στις τάπες και εφτιαξα την στάθμη λαδιού γιατί κάποιο χέρι μάστορα τα είχε κάνει σαλάτα κανονικά.
(θέλει ανοιγμα και αλλαγή των μεταλλικών οδηγών των καλαμιών αλλά περιμένω να σκάσουν οι τσιμούχες που για την ώρα είναι οκ, να γίνει μια και καλή)
-εκανα ακτινολόγιση και άλλαξα τις μισές σχεδόν ακτίνες στον πίσω τροχό.
-έφτιαξα ενα τσαμπουκά που είχε φάει το δεξί ψυγείο (εγώ το έκανα αυτό στη πρώτη βόλτα)
-ίσιωσα την βάση του κοντέρ
-συμμάζεψα τα καλώδια στην μάσκα
-εκανα παντέντα με το φίλτρο αέρα. Το μαμά είναι pipercross και εχει 60 λίρες. Πήγα στον Αλεξόπουλο, πήρα υλικό πολύ καλό έκοψα 2 φίλτρα με 13 Ευρώ, δουλεύει άψογα
-ίσιωσα το πίσω φτερό
-πήρα καινούργια αλυσίδα γρανάζια (θα τα βαλω το καλοκαίρι, εχει ψωμί ακόμα η δικιά του)
-γυάλισα τιμονόπλακες και καβαλέτα τιμονιού
-στερέωσα πιο σωστά το κοντεράκι (trailtech vapor) και το ρυθμισα σωστά σύμφωνα με τα λάστιχα μοτοκρος
-αλλαξα τιμόνι με pro taper evo + grips (τούμπανο έγινε)
-ίσιωσα την βάση της εξάτμισης (φοράει fmf q4 και ταιριάζει άψογα με το μοτέρ, Στέφανε ακούς;;;)
-αλλαξα λάστιχα + σαμπρέλες ενισχυμένες μοτοκροσάδικες.
-γράσαρα κέντρα τροχών - άξονα ψαλιδιού - ρουλεμάν λαιμού


Θέλει ακόμα
-ακτινολόγηση του μπροστινού τροχού (ίσως και αλλαγή ή ίσιωμα του στεφανιού).
-ίσιωμα του υποπλαισίου που την εχει ακούσει άσχημα (είναι σιδερένιο και ερχεται εύκολα). Κάποια στιγμή θα το βγάλω για να το ισιώσω και να το βάψω όπως και την σκαρούλα πίσω.
-θέλει ενα πίσω φτερό (το δικό του είναι κακοποιημένο).
-να αλλάξω κάλυμμα και να φουσκώσω την εντουράδικη σέλα (εχω και δεύτερη για ονοφάδες).
-θέλω να αλλάξω προληπτικά τα ρουλεμάν των τροχών.

Το πλαίσιό του δεν εχει γρατζουνιές και χτυπήματα. Όμως στο μέλλον θα το γδύσω όλο και θα το κάνω ηλεκτροστατική να γίνει σα καινούργιο. Σε δουλειές να βρισκόμαστε δηλαδή...
 
Top Bottom