αλλαγή υγρών φρένων

skaios

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1150 GS
Θέλω να αλλάξω τα υγρά φρένων στο f800gs κι εχω 2 απορίες.
1. Εξαέρωση γίνεται και στην μονάδα του ABS όπως και στα πιο μεγάλα αδέρφια του;
2. Αρκούν 500ml για αλλαγή μπρός-πίσω;
 

VKon

Μέλος
Περιοχή
Καβάλα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F 800 GS
1.Όχι
2. αρκούν, αλλά αν θες βάλε dot 5.1
 

skaios

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1150 GS
Τα υγρα αλλάχτηκαν με Motul rbf600 DOT4. Στο εγχειρίδιο δεν είδα να προτείνει ο κατασκευαστής DOT5.1
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Τα υγρα αλλάχτηκαν με Motul rbf600 DOT4. Στο εγχειρίδιο δεν είδα να προτείνει ο κατασκευαστής DOT5.1
απο dot4 σε dot 5.1 κανενα προβλημα....
τα dot5.0 ειναι προβλημα....
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
δειτε γιατι....
DOT 4
Ξηρό σημείο βρασμού °C 230
Υγρό σημείο βρασμού °C 155
Σύσταση Γλυκολαιθέρας/ Βορικός Εστέρας
DOT 5.1
Ξηρό σημείο βρασμού °C 260
Υγρό σημείο βρασμού °C 180
Σύσταση Γλυκολαιθέρας/ Βορικός Εστέρας

DOT 5
Ξηρό σημείο βρασμού °C 260
Υγρό σημείο βρασμού °C 180
Σύσταση Σιλικόνη
 

skaios

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1150 GS
δειτε γιατι....
DOT 4
Ξηρό σημείο βρασμού °C 230
Υγρό σημείο βρασμού °C 155
Σύσταση Γλυκολαιθέρας/ Βορικός Εστέρας
DOT 5.1
Ξηρό σημείο βρασμού °C 260
Υγρό σημείο βρασμού °C 180
Σύσταση Γλυκολαιθέρας/ Βορικός Εστέρας

DOT 5
Ξηρό σημείο βρασμού °C 260
Υγρό σημείο βρασμού °C 180
Σύσταση Σιλικόνη
Motul rbf 600 DOT 4
Dry boiling point 312 °C / 594 °F
Wet boiling point 205 °C / 401 °F
100% synthetic fluid, polyglycol bases.

Ανώτερο από τα DOT 5.1
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Motul rbf 600 DOT 4
Dry boiling point 312 °C / 594 °F
Wet boiling point 205 °C / 401 °F
100% synthetic fluid, polyglycol bases.

Ανώτερο από τα DOT 5.1
κωστη ξεχνας το ιξωδες......
εξισου σημαντικος παραγοντας....
αλλα θα ανοιξουμε τεραααααστια συζητηση.....
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Το rbf600 ειναι απο τα καλύτερα στην αγορα
Το δουλεύω χρονια τώρα και είμαι πολύ ευχαριστημένος
Σωστά έπραξες κατα την ταπεινή μου άποψη :)
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
και επειδη εχεις abs να ενας καλος λογος να πας σε 5.1........

DOT 5.1 Μακράς διάρκειας 100% συνθετικά υγρά φρένων/συμπλέκτη μη σιλικονούχας βάσης που βασίζονται στις χημικές πολυγλυκόλες. Τα υγρά DOT 5.1 είναι κατάλληλα για την αναβάθμιση τους συστήματος των φρένων από τα DOT3, DOT4, και αναμιγνύονται με όλα τα συμβατικά υγρά φρένων, είναι σχεδιασμένα κατάλληλα για τα συστήματα ABS επειδή έχουν χαμηλό ιξώδες 820 cp centipoises στους -40ο με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν ευκολότερα στις μικροβαλβίδες του συστήματος ABS.
Το χρώμα τους είναι ουδέτερο και διάφανο crystal clear και έχουν την ιδιότητα να εισχωρούν και να καθαρίζουν τα κατάλοιπα από τις κόλλες, λάσπη και μούργα που δημιουργούν και επικάθονται στο σύστημα των φρένων τα συμβατικά υγρά DOT3 και DOT4.
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Το rbf600 ειναι απο τα καλύτερα στην αγορα
Το δουλεύω χρονια τώρα και είμαι πολύ ευχαριστημένος
Σωστά έπραξες κατα την ταπεινή μου άποψη :)
δεν ειπα το αντιθετο.....
απλα με 5.1 ,ακομη καλυτερα...
και επισημαινω ξανα το γιατι ....ΙΞΩΔΕΣ!!!!
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Γιωργη πολυ σωστα
ομως εμπειρικα μπορω να σου πω πως πολυ λιγοι εως ελαχιστοι
μπορουν να καταπονησουν σε πολιτικα μηχανακια τα dot4 και δη τα προαναφερθεντα..
λιγο υπερβολη τα 5.1 αλλα ειπαμε οτι αγαπαει ο καθενας:):)
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
sothrhsοχι δεν ειναι υπερβολη....
στο κωστα τα προτεινα λογω abs....
το εξηγω αλλωστε στο ποστ#10....
αλλωστε σαν υγρα, αυτα που εβαλε ειναι καλυτερα.....
αλλα ιδανικοτερα για το μηχανακι του ειναι τα 5.1 λογω χαμηλοτερου ιξωδες για το abs....;)
 

skaios

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1150 GS
Πολύ σωστά όλα αυτά αλλά το ιξώδες στους -40C είναι μικρότερο στους +100C είναι το ίδιο. Και ρωτάω εγώ τώρα στους +20C ποσό διαφέρουν;
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Πολύ σωστά όλα αυτά αλλά το ιξώδες στους -40C είναι μικρότερο στους +100C είναι το ίδιο. Και ρωτάω εγώ τώρα στους +20C ποσό διαφέρουν;
αμ το 'πα νωριτερα οτι θα μπλεξουμε.....
θα ανοιξει πολυ η συζητηση.....
πρεπει επισης κωστη να υπολογισεις και τον παραγοντα νερο(υγρασια)....
και επειδη εγω δεν ειμαι πολυ καλος στο γραψιμο , ας μεινουμε στο εξης.....
πολυ καλα τα υγρα dot4 που χρησιμοποιεις....δεν διαφωνουμε σε τιποτα....
αλλα λογω του abs ιδανικοτερα τα 5.1 .....χωρις αυτο να σημαινει και κατι το πολυ ιδιαιτερο......
ευχομαι παντως να συναντηθουμε σε καποια βολτα....:biker:
τοτε σιγουρα θα μπορεσω να επεκταθω περισσοτερο...:yew::ok:

:friendship::friendship::friendship:
 
Top Bottom