ηλεκτρολογικές ανησυχίες πέρι απενεργοποίησης του ABS

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
σκέφτομαι λοιπόν να κάνω κάποια πατέντα για να απενεργοποιώ το ABS στον Αστραχάν όταν αυτός (νομίζει ότι) παίζει στα χώματα (μετά την μεγάλη τρομάρα στο λασποtherapy....)
είδα κι ένα σχετικό video και με έβαλε σε σκέψεις.... αλλά με προβλημάτισε το που θα βρω αυτό το fuse adapter....
ωστόσο, ένας συνάδελφος μου πέταξε μια άλλη ιδέα. Να κάνω bypass με διακόπτη πριν την ασφάλεια του moter!!!
το ηλ. σχέδιο φαίνεται παρακάτω. Αν βάλω (θα το δω που και πως) απλά έναν διακόπτη on/off στην διαδρομή από το +της μπαταρίας μέχρι την ασφαλειοθήκη, θα γίνει δουλειά?
ή να πάω με τον απλό παραδοσιακό τρόπο, βγάζω/βάζω ασφάλεια πριν τη βόλτα?


 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δεν τα πολυκατέχω τα ηλεκτρολογικά αλλά να σου πω να δεις το σχεδιάγραμμα από κάποιο μοντέλο που έχει κουμπί απενεργοποίησης του ABS (ktm 990 πχ) ώστε να δεις σε ποιο σημείο επεμβαίνει ο διακόπτης...?
(στο μοτέρ, στη βαλβίδα ή και στα δύο...?)
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
σκέφτομαι λοιπόν να κάνω κάποια πατέντα για να απενεργοποιώ το ABS στον Αστραχάν όταν αυτός (νομίζει ότι) παίζει στα χώματα (μετά την μεγάλη τρομάρα στο λασποtherapy....)
είδα κι ένα σχετικό video και με έβαλε σε σκέψεις.... αλλά με προβλημάτισε το που θα βρω αυτό το fuse adapter....
ωστόσο, ένας συνάδελφος μου πέταξε μια άλλη ιδέα. Να κάνω bypass με διακόπτη πριν την ασφάλεια του moter!!!
το ηλ. σχέδιο φαίνεται παρακάτω. Αν βάλω (θα το δω που και πως) απλά έναν διακόπτη on/off στην διαδρομή από το +της μπαταρίας μέχρι την ασφαλειοθήκη, θα γίνει δουλειά?
ή να πάω με τον απλό παραδοσιακό τρόπο, βγάζω/βάζω ασφάλεια πριν τη βόλτα?


Που καταλήγει το κοκκινο μετά την ασφάλεια του μοτερ του abs? Βασικά δεν βάζεις όλο το διάγραμμα να φαίνετε? Με μισά διαγράμματα κάνεις μισες δουλειές..
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Που καταλήγει το κοκκινο μετά την ασφάλεια του μοτερ του abs? Βασικά δεν βάζεις όλο το διάγραμμα να φαίνετε? Με μισά διαγράμματα κάνεις μισες δουλειές..
έβαλα αυτό το κομμάτι γιατί από εκεί παίρνει ρεύμα η ασφάλεια του μοτέρ (από το + της μπαταρίας, απευθείας) οπότε, αν γίνει κάποια παρέμβαση, εκεί θα γίνει
η συνέχεια καταλήγει στη μονάδα του ABS
ωστόσο, επειδή δεν χαλάω χατίρι...

 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
ή να πάω με τον απλό παραδοσιακό τρόπο, βγάζω/βάζω ασφάλεια πριν τη βόλτα?

ακριβως αυτο μην παιδευεσαι απλα πραγματα............;)
Ακριβώς αυτό .
Τα πρώτα μοντέλα ('04-'05) όσοι τα βάζαν καλό χώμα βγάζανε απλά την ασφαλεια
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
έβαλα αυτό το κομμάτι γιατί από εκεί παίρνει ρεύμα η ασφάλεια του μοτέρ (από το + της μπαταρίας, απευθείας) οπότε, αν γίνει κάποια παρέμβαση, εκεί θα γίνει
η συνέχεια καταλήγει στη μονάδα του ABS
ωστόσο, επειδή δεν χαλάω χατίρι...

Γενικά διακόπτης πριν απο ασφάλεια 40Α είναι γενικά πολύ κακή ιδέα. Θέλει ρελε για 40Α με ελεγχο από διακόπτη.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση από άποψη οδικής ασφάλειας είναι μλκια να παρεμβάλεις μηχανικό διακόπτη σε τροφοδοσία συστήματος ασφαλείας . και -
Διακόπτη μπορείς να βαλεις στα W/R και W/Y που εχουν χαμηλά ρευματα και κοβουν τους σενσορες του abs. Aλλά επίσης απο άποψη οδικής ασφαλείας είναι μλκία να παρεμβαλεις μηχανικούς διακόπτες σε αισθητήρες συστήματος ασφαλείας . και -
Η καλύτερη λύση είναι να αφήσεις τα κυκλώματα ανέπαφα (με την ασφάλεια στη θέση της...) και να προκαλέσεις τεχνιτο λαθος που απενεργοποιεί προσωρινά το abs.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Γενικά διακόπτης πριν απο ασφάλεια 40Α είναι γενικά πολύ κακή ιδέα. Θέλει ρελε για 40Α με ελεγχο από διακόπτη.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση από άποψη οδικής ασφάλειας είναι μλκια να παρεμβάλεις μηχανικό διακόπτη σε τροφοδοσία συστήματος ασφαλείας . και -
Διακόπτη μπορείς να βαλεις στα W/R και W/Y που εχουν χαμηλά ρευματα και κοβουν τους σενσορες του abs. Aλλά επίσης απο άποψη οδικής ασφαλείας είναι μλκία να παρεμβαλεις μηχανικούς διακόπτες σε αισθητήρες συστήματος ασφαλείας . και -
Η καλύτερη λύση είναι να αφήσεις τα κυκλώματα ανέπαφα (με την ασφάλεια στη θέση της...) και να προκαλέσεις τεχνιτο λαθος που απενεργοποιεί προσωρινά το abs.
Αυτο το τελευταίο Σπύρο δε το κατάλαβα, δλδ τι να κάνει και πως εννοώ :)
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Αυτο το τελευταίο Σπύρο δε το κατάλαβα, δλδ τι να κάνει και πως εννοώ :)
Καποια abs εχουν error modes σε περιπτώσεις που δεν αντιστοιχούν σε λογικές λειτουργιες. Πχ σταματημένος μπρος τροχος και πίσω με μεγάλη ταχύτητα. Τότε μπαίνουν σε mode μη λειτουργίας μέχρι να κάνουν reset. Το reset συνηθως συμβαίνει με ανοιξε κλείσε του κεντρικού διακόπτη. Αν εχει το vstrom διπλό σταντ μπορείς να δοκιμάσεις.
Επισης το manual ισως λέει κάτι για αυτά τα error modes.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Καποια abs εχουν error modes σε περιπτώσεις που δεν αντιστοιχούν σε λογικές λειτουργιες. Πχ σταματημένος μπρος τροχος και πίσω με μεγάλη ταχύτητα. Τότε μπαίνουν σε mode μη λειτουργίας μέχρι να κάνουν reset. Το reset συνηθως συμβαίνει με ανοιξε κλείσε του κεντρικού διακόπτη. Αν εχει το vstrom διπλό σταντ μπορείς να δοκιμάσεις.
Επισης το manual ισως λέει κάτι για αυτά τα error modes.
Δε το ήξερα αυτό Σπύρο, ας δοκιμάσει λοιπόν ο Θοδωρής να μας πει
Δε πιστεύω βέβαια, καθότι το abs του στρομ ειναι για φάπες, αλλα θα δείξει
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Ναι φίλε .
Λάθος ,τα εφτά /οχταρια είχαν μόνο .
Έχεις δίκιο ...βουνο
Να συμπληρώσω τα επίσημης εισαγωγής, γιατί έπαιζαν και τα τετραμπουζα παραεισαγωγης, άνευ abs,και σε τιμή χώμα
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Να μην πειράξεις τίποτα !!!
 

Fantomas7

Μέλος
Περιοχή
Ρέθυμνο
Όνομα
Νίκος
Μοτό
V-στρώμα 650 08
DR 650SE 1997
Κι εγώ ενδιαφέρομαι για αυτή την μοντα,διότι τώρα έχω βγάλει την ασφάλεια (από την προηγούμενη χωμάτινη βόλτα) και ακόμα δεν την έχω ξαναβάλει (άσε που δεν παίρνω και όρκο ότι θυμάμαι τι τις έκανα...)
Αν το έχεις με το ξενόγλωσσο...
Proper ABS on/off switch
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Κι εγώ ενδιαφέρομαι για αυτή την μοντα,διότι τώρα έχω βγάλει την ασφάλεια (από την προηγούμενη χωμάτινη βόλτα) και ακόμα δεν την έχω ξαναβάλει (άσε που δεν παίρνω και όρκο ότι θυμάμαι τι τις έκανα...)
Αν το έχεις με το ξενόγλωσσο...
Proper ABS on/off switch
καμία μόντα τελικά... το πχιο απλό έκανα τελικά... βάλε/βγάλε. Μισό λεπτό υπόθεση και τέλος!!! ;)
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Δοκιμασε κατι.....Ξεκουμπωσε την πριζα του αισθητηρα Abs του εμπρος τροχου και ανοιξε διακοπτη και βαλε μπροστα. Κανε μια βολτα και δοκιμασε αν δουλευει το Abs πισω (αν εχει) γιατι το μπροστινο δεν θα δουλεψει χωρις αισθητηρα. Αν δεν δουλευει τοτε ετσι οπως εισαι χωρις να κλεισεις διακοπτη ξανακουμπωσε την πριζα και δες αν λειτουργησει.
Με το τεστ αυτο θα διαπιστωσουμε αν η μοναδα σου μπαινει σε safe mode σε περιπτωση διακοπης επικοινωνιας με καποιον απο τους αισθητηρες αλλα και αν βγαινει απο την κατασταση αυτη χωρις reset δηλαδη χωρις να κλεισεις και να ανοιξεις εκνεου τον διακοπτη.

Κανε το τεστ μετα θα σου πω να το κανεις απλα με ενα normally closed button....
....
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom