Στεργιο αν εχεις σταθερο πρατηριο με ""καλη"" βενζινη απλα εγκατελειψε το..Ειχα τα ιδια θεματα που ως δια μαγειας εξαφανιστηκαν μολις περασα την Ουγγαρια κ φουλαρισα σε κανονικη χωρα.Φυσικα ερχομενος πισω στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου εχω παλι τα ιδια.Τα πραγματα-και-στα καυσιμα ειναι εκτος ελεγχου.Αν δεν αλλαξει κατι αλλαζοντας πρατηριο συνεχισε ελεγχοντας τους 2 κεντρικους πολλαπλασιαστες.Το ποτενσιομετρο δεν τσεκαρεται απο το διαγνωστικο οποτε περιμενεις να παραδωσει πνευμα η το αλλαζεις προληπτικα.Θεωρω δεδομενο οτι αλλαξες αντλια βενζινης μεσω ανακλησης κ δεν εχεις απο εκει τις παραπανω απωλειες ισχυος..
adv phone
Πασκουάλ, μισή αλήθεια.....
Εφόσον δεν έχει παραδόσει το πνεύμα, πράγματι το διαγνωστικό δε δείχνει βλάβη. Όμως όταν είσαι σχεδόν βέβαιος ότι αυτό φταίει (και φταίει στο 90% των περιπτώσεων αρυθμίας ρελαντί, σβησίματος μόλις κλείσεις το γκάζι και σβησίματος όταν ανοίγεις το γκάζι), τότε υπάρχει ιδιαίτερος έλεγχος του διαγνωστικού γι αυτό. Το βρίσκει ο μηχανικός στο μενού και ανοιγοκλείνοντας το γκάζι βλέπει στο μηχάνημα το % ποσοστό ανοίγματος. Όταν το έχεις 1/3 της διαδρομής ανοικτό και δείχνει 80% πχ, ε πλέει στα Ίσθμια
(κατά το πνέει τα λοίσθια....
)
Παθών-μαθών
ΥΓ: για ανώμαλη λειτουργία του κινητήρα σε κάποιο φάσμα των στροφών του και με σταθερό γκάζι, ξεχάστε το ποτενσιόμετρο !!!
Αλλού αναζητήστε τη βλάβη και κυρίως σε ηλεκτρικά.