τρελο γκατζετ

giannis_transalp

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
giannis
Μοτό
transalp 650 model 2001
Δεν χρειάζεται να το κλείνεις μάστορα.
Δεν τρέχει μόνο του.
Να το ζουλάς πρέπει ,για να λαδώσει ,αλλιώς ,από μόνο του ,δεν...
Στην αρχική/απλή έκδοση ,έπρεπε να ζουλάς ένα μαλακό πλαστικό μπουκαλάκι ,όποτε ήθελες να φύγει μια τζούρα λάδι για την αλυσίδα.
Στην νέα/αναβαθμισμένη έκδοση ,πρέπει να πατάς ένα κουμπάκι-τρομπάκι ,για να φύγει μια τζούρα λάδι.
Πρέπει δηλ να το εγκαταστήσεις κάπου κοντά στο τιμόνι ,για να μπορείς να το πατάς χειροκίνητα ,όποτε νομίζεις οτι πρέπει.
Και πρέπει να το θυμάσαι κιόλας.
Φτηνό ,ναι ,είναι ,βολικό όμως ,όχι κ τόσο.
Στην τελική ,αν κάποιος δεν μπορεί να διαθέσει χρήματα ,μπορεί πανεύκολα να φτιάξει κάτι παρόμοιο ,με ένα άδειο πλαστικό μπουκαλάκι κι ένα σωληνάκι ,με μηδενικό κόστος.
Αυτό εχω κανει εγω, με το πλαστικό μπουκαλάκι και το σωληνάκι + μια μικρή στρόφιγκα για να το κλείνω όταν σταματώ, (κόστος συνολικα 10 ευρώ το 2009).
Έχω να αλλάξω αλυσιδογράναζα από τό 2010. Συν 10% μεγαλύτερη αυτονομία , ομαλότερη ποιότητα κύλισης (λογω λιγοτερων τριβων. Όσο συχνα και να λίπαινα παλια την αλυσιδα, ηταν αδυνατον να τη λιπαίνω παντα καθαρη. Συνηθως ηταν ηδη βρωμικη κατα τη λιπανση).
Γλύτωσα το καθάρισμα αλυσίδας. Με τη φυγόκεντρη τα ξένα σώματα αποκολλώνται από την αλυσίδα αμεσως.
Το μείον είναι ότι κάποιες φορές το ξεχνώ ανοιχτό, αλλά σε 2 ώρες περίπου, αφήνει ελάχιστο λεκέ στο έδαφος. Στο μπουκαλάκι βάζω 90ρα βαλβολινη οπως και οι υπολοιποι.
 
Top Bottom