Οι μοναδικές σκέψεις που μου έρχονται στο μυαλό ξεκινώντας να γράψω αυτό το ταξιδιωτικό είναι οι λόγοι οι οποίοι με ώθησαν στο να πεισμώσω απέναντι στις δυσκολίες των καιρών και να πάρουμε απόφαση μαζί με την Αφροδίτη πως θα επισκεφτούμε κάποιες πρωτεύουσες κοντινών μας χωρών.
Λίγο το ότι πέρσι δεν κατάφερα να κάνω καθόλου χιλιόμετρα με την μηχανή, λίγο το ότι το κόστος των διακοπών εντός Ελλάδας πλέον έχει εκτοξευθεί σε εξωφρενικά νούμερα (κατά την γνώμη μου!) δεν χρειάστηκε και πολύ συζήτηση...
Τέλη Μαΐου λοιπόν ανοίξαμε τους χάρτες βγάζοντας ένα γενικό πλάνο με τα μέρη που θέλουμε να επισκεφθούμε προσπαθώντας να συνδυάσουμε τις αποστάσεις και τις μέρες που είχαμε στη διάθεσή μας με τις αντοχές και τις ορέξεις μας.
Κάτι που με απασχολούσε για το ξεκίνημα του ταξιδιού ήταν το αν θα έπρεπε να διασχίσουμε τα Σκόπια για να φτάσουμε στον πρώτο μας προορισμό, το Βελιγράδι ή αν θα πηγαίναμε μέσω Βουλγαρίας. Τα επεισόδια που εκτυλίχθηκαν προ ενός μηνός (περίπου) στο Κουμάνοβο των Σκοπίων με είχαν βάλει σε σκέψεις αν και πολλοί με διαβεβαίωναν πως τα πράγματα έχουν πλέον ηρεμήσει εκεί και πως δεν υπάρχει κανένας φόβος. Παρόλα αυτά εμείς αποφασίσαμε πως το ξεκίνημα του ταξιδιού θα γινόταν μια μέρα νωρίτερα με σκοπό να πάμε από Σέρρες όπου θα μας φιλοξενούσε ο αδερφός της Αφροδίτης που σπουδάζει εκεί. Έτσι η διαδρομή για Βελιγράδι μέσω Βουλγαρίας θα ήταν μόνο 636χλμ.
Αφού λύθηκε αυτό το θέμα όλα τα υπόλοιπα φάνταζαν εξαιρετικά απλά... τόσο απλά που πλέον έχουν γίνει τυφλοσούρτης.
- Πιστωτική κάρτα.
- Χρεωστική κάρτα.
- Πράσινη κάρτα ασφάλισης για την μηχανή.
- ADAC.
- Διαβατήριο.
- Ευρωπαϊκή κάρτα ασφάλισης.
- GPS.
- +τα κλασσικά χαρτιά (δίπλωμα, ταυτότητα κτλ).
Γι`αυτούς που πιθανόν να μη γνωρίζουν την ADAC... είναι μια γερμανική εταιρία η οποία με 82 ευρώ τον χρόνο ασφαλίζει τον οδηγό (προσοχή! τον οδηγό και όχι το όχημα) και του προσφέρει σε πανευρωπαϊκό έδαφος οδική βοήθεια. Σε κάθε χώρα συνεργάζεται με κάποια εταιρία οδικής και προσωπικά το θεωρώ κάτι απαραίτητο για όποιον πει να ξεμυτίσει από τα σύνορά μας. Αχρείαστη να `ναι...
Για να σας αποδείξω την χρησιμότητάς της και το ότι μπορεί να σας φανεί χρήσιμη σε οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσετε θα σας πω το εξής παράδειγμα από κάποιον μοτοσικλετιστή που γράφει σε κάποιο άλλο forum.
Είναι λοιπόν ο τύπος με ένα GS1200 κοντά στα σύνορα Βουλγαρίας-Ρουμανίας. Είναι έτοιμος να μείνει από βενζίνη και βρίσκει μπροστά του ένα ξεχασμένο βενζινάδικο. Έχει μαζί του πιστωτική και σε ρευστό έχει ευρώ. Έλα μου όμως που στα βάθη της Βουλγαρίας τα πράγματα δεν είναι όπως είναι στα σύνορα με Ελλάδα... και δεν δέχονται ευρώ. Και για κακή του τύχη δεν δέχονται ούτε και πιστωτική κάρτα. Την λύση στο πρόβλημά του την έδωσε η ADAC την οποία κάλεσε. Της έδωσε το ακριβές σημείο στο οποίο βρίσκεται και στείλανε άτομο με συνάλλαγμα για να του κάνει Lev για να μπορέσει να πληρώσει για τη βενζίνη και να συνεχίσει στο ταξίδι του.
Οι μέρες περνούσαν και με τη σιγουριά που μου δίνει ο πλήρης εξοπλισμός μου (και ο προσωπικός αλλά και του KTM) δεν είχα καθόλου άγχος για τα χιλιόμετρα των επόμενων ημερών. Η εμπειρία των προηγούμενων ταξιδιών μαζί με το γεγονός πως τα πάντα στον εξοπλισμό μου ήταν δοκιμασμένα σε τέτοιου είδους "διαδρομές" δεν άφηναν μεγάλα περιθώρια για αμφιβολίες και "στεναχώριες".
Μέσα στην πρώτη εβδομάδα του Ιουνίου κλείσαμε και όλα τα ξενοδοχεία στις πόλεις τις οποίες είχαμε ως προορισμούς και το μόνο που μας είχε μείνει ήταν το πακετάρισμα στις βαλίτσες.
Επειδή κατάφερα να κάνω την Αφροδίτη να μην πάρει όλη την προίκα μαζί της αποφάσισα κι εγώ να κάνω ένα βήμα πίσω και να μην πάρω όλη την προίκα του ΚΤΜ. Ένα μπουκάλι με μισό λίτρο λάδι και ένα γράσσο για την αλυσίδα ήταν αρκετά γι`αυτό το ταξίδι.
6/6/15
Ημέρα 0.
Νάουσα - Σέρρες.
Σάββατο πρωί λοιπόν σχολάω από την δουλειά στις 7:30 το πρωί. Σε χαλαρούς ρυθμούς φορτώνω το KTM με τριβάλιτσο, tank bag, δένω με ιμάντες και ένα backpack πάνω στην κεντρική βαλίτσα και κατά τις 11:30 ξεκινάμε με την Αφροδίτη για Σέρρες.
Τα 170 χιλιόμετρα της 1ης μας διαδρομής, τα έκανα 230 γιατί στο δρόμο χάζευα πέρα δώθε και έχασα την σωστή έξοδο από την Εγνατία οδό. Καταπληκτικό ξεκίνημα το να χάνεσαι σε μια ευθεία! αλλά τέτοια λαθάκια δεν με πτοούν.
Μεσημεράκι είχαμε φτάσει στο σπίτι όπου και αράξαμε όλη μέρα. Το βράδυ πήραμε μπύρες από το περίπτερο και είδαμε στην tv τον τελικό του Champions League. Φοιτητικές καταστάσεις... περασμένα μεγαλεία.....
7/6/15
Ημέρα 1η.
Σέρρες - Βελιγράδι (μέσω Βουλγαρίας).
Ξύπνημα πρωί πρωί... Ένα πλήρες πρωινό γεύμα, φόρτωμα το KTM και ξεκινάμε.
Από τα 230-240 χιλιόμετρα της προηγούμενης ημέρας δεν είχα γεμίσει το ρεζερβουάρ. Δεν μου είχε ανάψει ακόμη το λαμπάκι και ήξερα πως αμέσως μετά τα σύνορα είχε βενζινάδικο με τιμές Βουλγαρίας! Μόλις λοιπόν βγήκα από το γκαράζ της πολυκατοικίας το πρώτο "καλημέρα" της ημέρας ήταν από το λαμπάκι της βενζίνης!
Από την πόλη των Σερρών μέχρι τα σύνορα είναι περίπου 40χλμ. Με την ρεζέρβα έχω βγάλει και 70χλμ και για να κάνω οικονομία λίγα ευρώ ρίσκαρα το να μείνω στο δρόμο από την πρώτη κιόλας ημέρα. Η διαδρομή μέχρι τα σύνορα είναι σχετικά όμορφη και περνάει κοντά από το οχυρό Ρούπελ. Εγώ όμως μετά τα 20 πρώτα χιλιόμετρα είχα διαρκώς καρφωμένα τα μάτια μου και το μυαλό μου στο κοντέρ της μηχανής, στο λαμπάκι που μου χαμογελούσε και στο δεξί μου χέρι που τσιμπούσα το γκάζι σαν Άγγλος ευγενής που σηκώνει το φλιτζάνι του τσαγιού...
Δεν υπήρχε φυσικά ιδιαίτερος λόγος ανησυχίας αλλά είναι ψυχοφθόρο (τουλάχιστον για `μένα) να κάνεις 40χλμ με αναμμένο το λαμπάκι της βενζίνης.
Στο βενζινάδικο φουλάραμε με τιμή περίπου 1,20 και φύγαμε γρήγορα-γρήγορα με κατεύθυνση τη Σόφια. Η διαδρομή για όποιον δεν την έχει κάνει και δεν γνωρίζει τι εστί Βουλγαρία κρύβει πολλούς κινδύνους.
Καταρχήν με το που περνάς τα Ελληνο-Βουλγαρικά σύνορα ξεκινάνε τα έργα. Ο ρυθμός με τον οποίο γίνονται είναι πυρετώδης και νομίζω πως όταν ολοκληρωθούν θα βοηθήσουν πολύ στο να "είμαστε ακόμη πιο κοντά" οδικώς στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες. Εμείς όμως έπρεπε να διασχίσουμε πολλά χωριά, πολλούς δρόμους με λακκούβες, πολλά στενά σημεία και σε όλα αυτά συνυπολογίστε και τους τρελούς Βούλγαρους οδηγούς που κάνουν προσπεράσεις θανάτου! Το αξιοπερίεργο ήταν πως μέσα στη φτώχεια του όλου τοπίου έβλεπες ουκ ολίγα πανάκριβα αυτοκίνητα! πολλά περισσότερα από όσα βλέπεις στην εθνική οδό της χώρας μας.
Ευτυχώς τα βενζινάδικα της Βουλγαρίας είναι σε ευρωπαϊκές προδιαγραφές και η πρώτη μας στάση για ανεφοδιασμό, καφέ και ξεμούδιασμα ήταν λίγο έξω από τη Σόφια. Σε όλη τη διαδρομή μέχρι εκεί ο καιρός ήταν ιδανικός για οδήγηση αλλά τα τοπία λίγο πολύ γνωστά. 60-70 χιλιόμετρα πριν τη Σόφια ο δρόμος από διπλής κατεύθυνσης γινόταν ένας μονότονος αυτοκινητόδρομος και κοντά στα σύνορα Βουλγαρίας - Σερβίας ο δρόμος ξαναγινόταν διπλής κατεύθυνσης και γεμάτος από φορτηγά. Τα σύνορα τα περάσαμε με συνοπτικές διαδικασίες και κάπου εκεί μέσα στην κίνηση των φορτηγών και των στενών δρόμων επιστράτευσα το Greek driving style μέχρι να ξαναβγούμε στον αυτοκινητόδρομο της Σερβίας ο οποίος με 2 στάσεις ακόμη θα μας έφτανε μέχρι το Βελιγράδι.
Στο σύνολό της η διαδρομή δεν είχε να επιδείξει ιδιαίτερες ομορφίες. Ίσως έχει λίγο ενδιαφέρον το κομμάτι των συνόρων Βουλγαρίας - Σερβίας αλλά με τόση κίνηση που είχε είναι δύσκολο να χαζεύεις δεξιά αριστερά για να το απολαύσεις.
Στο ξενοδοχείο φτάσαμε το απογευματάκι. Ήταν ένα κατάλλημα με "διαμερίσματα" του οποίου το δίκλυνο κόστιζε κοντά στα 40 ευρώ μαζί με πρωινό και πάρκινγκ. Πριν φύγουμε από Ελλάδα είχα χρησιμοποιήσει το Google Streets για να δω την γύρω περιοχή σε κάθε ξενοδοχείο που είχαμε κλείσει για να σιγουρευτώ για το πάρκινγκ που θα είχα το KTM. Θυμόμουν λοιπόν αυτή την είκονα....
αλλά με τίποτα δεν περίμενα πως πίσω από αυτήν την πόρτα θα κρυβόταν ένα ασανσέρ που θα κατέβαζε το ΚΤΜ μου 2 ορόφους κάτω από τον δρόμο! Πραγματικά ότι καλύτερο για να κοιμάμαι ήσυχος στο Βελιγράδι... Αργότερα κάνοντας ζάπινγκ στην tv είδα πως σε ένα κανάλι έβλεπα και την εσωτερική κάμερα του γκαράζ! Τι να πω... Και γ@μώ!!!!!
Μετά από ξάπλα καμιάς ωρίτσας για να ξεμουδιάσουμε βγήκαμε στο κέντρο της πόλης για φαγητό και ποτό. Αφήσαμε το ΚΤΜ στο γκαράζ και πήραμε ταξί. Με 2 ευρώ ήμασταν στο κέντρο και σαν γνήσιοι τουρίστες πήγαμε στην οδό Skadarlija για να φάμε. Είναι ένας πεζόδρομος πολύ κοντά στο κέντρο του Βελιγραδίου με πολλά εστιατόρια στη σειρά στα οποία έχει παραδοσιακά πιάτα και ορχήστρες που παίζουν παραδοσιακά τραγούδια. Σίγουρα υπάρχουν και καλύτερα εστιατόρια από αυτά... ίσως και ομορφότερα μέρη. Απλά θεωρείται must για το Βελιγράδι αυτό. Οι τιμές ήταν πραγματικά χαμηλές. Ιδιαίτερα για τις μπύρες. :grin:
photo από google
photo από google
Αφού λοιπόν φάγαμε και ήπιαμε κάναμε μια μικρή βόλτα στο κέντρο της πόλης και πήραμε το ταξί της επιστροφής για το ξενοδοχείο όπου πέσαμε ξεροί για ύπνο από την κούραση της ημέρας.
Λίγο το ότι πέρσι δεν κατάφερα να κάνω καθόλου χιλιόμετρα με την μηχανή, λίγο το ότι το κόστος των διακοπών εντός Ελλάδας πλέον έχει εκτοξευθεί σε εξωφρενικά νούμερα (κατά την γνώμη μου!) δεν χρειάστηκε και πολύ συζήτηση...
Τέλη Μαΐου λοιπόν ανοίξαμε τους χάρτες βγάζοντας ένα γενικό πλάνο με τα μέρη που θέλουμε να επισκεφθούμε προσπαθώντας να συνδυάσουμε τις αποστάσεις και τις μέρες που είχαμε στη διάθεσή μας με τις αντοχές και τις ορέξεις μας.
Κάτι που με απασχολούσε για το ξεκίνημα του ταξιδιού ήταν το αν θα έπρεπε να διασχίσουμε τα Σκόπια για να φτάσουμε στον πρώτο μας προορισμό, το Βελιγράδι ή αν θα πηγαίναμε μέσω Βουλγαρίας. Τα επεισόδια που εκτυλίχθηκαν προ ενός μηνός (περίπου) στο Κουμάνοβο των Σκοπίων με είχαν βάλει σε σκέψεις αν και πολλοί με διαβεβαίωναν πως τα πράγματα έχουν πλέον ηρεμήσει εκεί και πως δεν υπάρχει κανένας φόβος. Παρόλα αυτά εμείς αποφασίσαμε πως το ξεκίνημα του ταξιδιού θα γινόταν μια μέρα νωρίτερα με σκοπό να πάμε από Σέρρες όπου θα μας φιλοξενούσε ο αδερφός της Αφροδίτης που σπουδάζει εκεί. Έτσι η διαδρομή για Βελιγράδι μέσω Βουλγαρίας θα ήταν μόνο 636χλμ.
Αφού λύθηκε αυτό το θέμα όλα τα υπόλοιπα φάνταζαν εξαιρετικά απλά... τόσο απλά που πλέον έχουν γίνει τυφλοσούρτης.
- Πιστωτική κάρτα.
- Χρεωστική κάρτα.
- Πράσινη κάρτα ασφάλισης για την μηχανή.
- ADAC.
- Διαβατήριο.
- Ευρωπαϊκή κάρτα ασφάλισης.
- GPS.
- +τα κλασσικά χαρτιά (δίπλωμα, ταυτότητα κτλ).
Γι`αυτούς που πιθανόν να μη γνωρίζουν την ADAC... είναι μια γερμανική εταιρία η οποία με 82 ευρώ τον χρόνο ασφαλίζει τον οδηγό (προσοχή! τον οδηγό και όχι το όχημα) και του προσφέρει σε πανευρωπαϊκό έδαφος οδική βοήθεια. Σε κάθε χώρα συνεργάζεται με κάποια εταιρία οδικής και προσωπικά το θεωρώ κάτι απαραίτητο για όποιον πει να ξεμυτίσει από τα σύνορά μας. Αχρείαστη να `ναι...
Για να σας αποδείξω την χρησιμότητάς της και το ότι μπορεί να σας φανεί χρήσιμη σε οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσετε θα σας πω το εξής παράδειγμα από κάποιον μοτοσικλετιστή που γράφει σε κάποιο άλλο forum.
Είναι λοιπόν ο τύπος με ένα GS1200 κοντά στα σύνορα Βουλγαρίας-Ρουμανίας. Είναι έτοιμος να μείνει από βενζίνη και βρίσκει μπροστά του ένα ξεχασμένο βενζινάδικο. Έχει μαζί του πιστωτική και σε ρευστό έχει ευρώ. Έλα μου όμως που στα βάθη της Βουλγαρίας τα πράγματα δεν είναι όπως είναι στα σύνορα με Ελλάδα... και δεν δέχονται ευρώ. Και για κακή του τύχη δεν δέχονται ούτε και πιστωτική κάρτα. Την λύση στο πρόβλημά του την έδωσε η ADAC την οποία κάλεσε. Της έδωσε το ακριβές σημείο στο οποίο βρίσκεται και στείλανε άτομο με συνάλλαγμα για να του κάνει Lev για να μπορέσει να πληρώσει για τη βενζίνη και να συνεχίσει στο ταξίδι του.
Οι μέρες περνούσαν και με τη σιγουριά που μου δίνει ο πλήρης εξοπλισμός μου (και ο προσωπικός αλλά και του KTM) δεν είχα καθόλου άγχος για τα χιλιόμετρα των επόμενων ημερών. Η εμπειρία των προηγούμενων ταξιδιών μαζί με το γεγονός πως τα πάντα στον εξοπλισμό μου ήταν δοκιμασμένα σε τέτοιου είδους "διαδρομές" δεν άφηναν μεγάλα περιθώρια για αμφιβολίες και "στεναχώριες".
Μέσα στην πρώτη εβδομάδα του Ιουνίου κλείσαμε και όλα τα ξενοδοχεία στις πόλεις τις οποίες είχαμε ως προορισμούς και το μόνο που μας είχε μείνει ήταν το πακετάρισμα στις βαλίτσες.
Επειδή κατάφερα να κάνω την Αφροδίτη να μην πάρει όλη την προίκα μαζί της αποφάσισα κι εγώ να κάνω ένα βήμα πίσω και να μην πάρω όλη την προίκα του ΚΤΜ. Ένα μπουκάλι με μισό λίτρο λάδι και ένα γράσσο για την αλυσίδα ήταν αρκετά γι`αυτό το ταξίδι.
6/6/15
Ημέρα 0.
Νάουσα - Σέρρες.
Σάββατο πρωί λοιπόν σχολάω από την δουλειά στις 7:30 το πρωί. Σε χαλαρούς ρυθμούς φορτώνω το KTM με τριβάλιτσο, tank bag, δένω με ιμάντες και ένα backpack πάνω στην κεντρική βαλίτσα και κατά τις 11:30 ξεκινάμε με την Αφροδίτη για Σέρρες.
Τα 170 χιλιόμετρα της 1ης μας διαδρομής, τα έκανα 230 γιατί στο δρόμο χάζευα πέρα δώθε και έχασα την σωστή έξοδο από την Εγνατία οδό. Καταπληκτικό ξεκίνημα το να χάνεσαι σε μια ευθεία! αλλά τέτοια λαθάκια δεν με πτοούν.
Μεσημεράκι είχαμε φτάσει στο σπίτι όπου και αράξαμε όλη μέρα. Το βράδυ πήραμε μπύρες από το περίπτερο και είδαμε στην tv τον τελικό του Champions League. Φοιτητικές καταστάσεις... περασμένα μεγαλεία.....
7/6/15
Ημέρα 1η.
Σέρρες - Βελιγράδι (μέσω Βουλγαρίας).
Ξύπνημα πρωί πρωί... Ένα πλήρες πρωινό γεύμα, φόρτωμα το KTM και ξεκινάμε.
Από τα 230-240 χιλιόμετρα της προηγούμενης ημέρας δεν είχα γεμίσει το ρεζερβουάρ. Δεν μου είχε ανάψει ακόμη το λαμπάκι και ήξερα πως αμέσως μετά τα σύνορα είχε βενζινάδικο με τιμές Βουλγαρίας! Μόλις λοιπόν βγήκα από το γκαράζ της πολυκατοικίας το πρώτο "καλημέρα" της ημέρας ήταν από το λαμπάκι της βενζίνης!
Από την πόλη των Σερρών μέχρι τα σύνορα είναι περίπου 40χλμ. Με την ρεζέρβα έχω βγάλει και 70χλμ και για να κάνω οικονομία λίγα ευρώ ρίσκαρα το να μείνω στο δρόμο από την πρώτη κιόλας ημέρα. Η διαδρομή μέχρι τα σύνορα είναι σχετικά όμορφη και περνάει κοντά από το οχυρό Ρούπελ. Εγώ όμως μετά τα 20 πρώτα χιλιόμετρα είχα διαρκώς καρφωμένα τα μάτια μου και το μυαλό μου στο κοντέρ της μηχανής, στο λαμπάκι που μου χαμογελούσε και στο δεξί μου χέρι που τσιμπούσα το γκάζι σαν Άγγλος ευγενής που σηκώνει το φλιτζάνι του τσαγιού...
Δεν υπήρχε φυσικά ιδιαίτερος λόγος ανησυχίας αλλά είναι ψυχοφθόρο (τουλάχιστον για `μένα) να κάνεις 40χλμ με αναμμένο το λαμπάκι της βενζίνης.
Στο βενζινάδικο φουλάραμε με τιμή περίπου 1,20 και φύγαμε γρήγορα-γρήγορα με κατεύθυνση τη Σόφια. Η διαδρομή για όποιον δεν την έχει κάνει και δεν γνωρίζει τι εστί Βουλγαρία κρύβει πολλούς κινδύνους.
Καταρχήν με το που περνάς τα Ελληνο-Βουλγαρικά σύνορα ξεκινάνε τα έργα. Ο ρυθμός με τον οποίο γίνονται είναι πυρετώδης και νομίζω πως όταν ολοκληρωθούν θα βοηθήσουν πολύ στο να "είμαστε ακόμη πιο κοντά" οδικώς στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες. Εμείς όμως έπρεπε να διασχίσουμε πολλά χωριά, πολλούς δρόμους με λακκούβες, πολλά στενά σημεία και σε όλα αυτά συνυπολογίστε και τους τρελούς Βούλγαρους οδηγούς που κάνουν προσπεράσεις θανάτου! Το αξιοπερίεργο ήταν πως μέσα στη φτώχεια του όλου τοπίου έβλεπες ουκ ολίγα πανάκριβα αυτοκίνητα! πολλά περισσότερα από όσα βλέπεις στην εθνική οδό της χώρας μας.
Ευτυχώς τα βενζινάδικα της Βουλγαρίας είναι σε ευρωπαϊκές προδιαγραφές και η πρώτη μας στάση για ανεφοδιασμό, καφέ και ξεμούδιασμα ήταν λίγο έξω από τη Σόφια. Σε όλη τη διαδρομή μέχρι εκεί ο καιρός ήταν ιδανικός για οδήγηση αλλά τα τοπία λίγο πολύ γνωστά. 60-70 χιλιόμετρα πριν τη Σόφια ο δρόμος από διπλής κατεύθυνσης γινόταν ένας μονότονος αυτοκινητόδρομος και κοντά στα σύνορα Βουλγαρίας - Σερβίας ο δρόμος ξαναγινόταν διπλής κατεύθυνσης και γεμάτος από φορτηγά. Τα σύνορα τα περάσαμε με συνοπτικές διαδικασίες και κάπου εκεί μέσα στην κίνηση των φορτηγών και των στενών δρόμων επιστράτευσα το Greek driving style μέχρι να ξαναβγούμε στον αυτοκινητόδρομο της Σερβίας ο οποίος με 2 στάσεις ακόμη θα μας έφτανε μέχρι το Βελιγράδι.
Στο σύνολό της η διαδρομή δεν είχε να επιδείξει ιδιαίτερες ομορφίες. Ίσως έχει λίγο ενδιαφέρον το κομμάτι των συνόρων Βουλγαρίας - Σερβίας αλλά με τόση κίνηση που είχε είναι δύσκολο να χαζεύεις δεξιά αριστερά για να το απολαύσεις.
Στο ξενοδοχείο φτάσαμε το απογευματάκι. Ήταν ένα κατάλλημα με "διαμερίσματα" του οποίου το δίκλυνο κόστιζε κοντά στα 40 ευρώ μαζί με πρωινό και πάρκινγκ. Πριν φύγουμε από Ελλάδα είχα χρησιμοποιήσει το Google Streets για να δω την γύρω περιοχή σε κάθε ξενοδοχείο που είχαμε κλείσει για να σιγουρευτώ για το πάρκινγκ που θα είχα το KTM. Θυμόμουν λοιπόν αυτή την είκονα....
αλλά με τίποτα δεν περίμενα πως πίσω από αυτήν την πόρτα θα κρυβόταν ένα ασανσέρ που θα κατέβαζε το ΚΤΜ μου 2 ορόφους κάτω από τον δρόμο! Πραγματικά ότι καλύτερο για να κοιμάμαι ήσυχος στο Βελιγράδι... Αργότερα κάνοντας ζάπινγκ στην tv είδα πως σε ένα κανάλι έβλεπα και την εσωτερική κάμερα του γκαράζ! Τι να πω... Και γ@μώ!!!!!
Μετά από ξάπλα καμιάς ωρίτσας για να ξεμουδιάσουμε βγήκαμε στο κέντρο της πόλης για φαγητό και ποτό. Αφήσαμε το ΚΤΜ στο γκαράζ και πήραμε ταξί. Με 2 ευρώ ήμασταν στο κέντρο και σαν γνήσιοι τουρίστες πήγαμε στην οδό Skadarlija για να φάμε. Είναι ένας πεζόδρομος πολύ κοντά στο κέντρο του Βελιγραδίου με πολλά εστιατόρια στη σειρά στα οποία έχει παραδοσιακά πιάτα και ορχήστρες που παίζουν παραδοσιακά τραγούδια. Σίγουρα υπάρχουν και καλύτερα εστιατόρια από αυτά... ίσως και ομορφότερα μέρη. Απλά θεωρείται must για το Βελιγράδι αυτό. Οι τιμές ήταν πραγματικά χαμηλές. Ιδιαίτερα για τις μπύρες. :grin:
photo από google
photo από google
Αφού λοιπόν φάγαμε και ήπιαμε κάναμε μια μικρή βόλτα στο κέντρο της πόλης και πήραμε το ταξί της επιστροφής για το ξενοδοχείο όπου πέσαμε ξεροί για ύπνο από την κούραση της ημέρας.