2Τ ADV....

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
Ισως δουμε και ακομα κατι απ την YAMAHA



TDR-350

Ειδωμεν...

Στάλθηκε από το SM-J500F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Μακάρι!
Αλλά δύσκολο.. με το euro4 προ των πυλών και το euro5 σε δύο χρόνια ακόμα και οι ευρωπαίοι έχουν αρχίσει να το σκέφτονται για 2Τ μηχανάκια με δυνατότητα πινακίδας.
Το θετικό είναι πως η Γιαμάχα έχει βγάλει ήδη δίχρονο εντουράκι στην παραγωγή (αναβίωσε το WR250 αν δεν κάνω λάθος..)
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Πω πω διχρονίλα !!! αλλά λίγο δύσκολο το βλέπω για έγκριση !!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αν και είναι φωτοσοπιά ,πολύ όμορφο κ μακάρι ,γιατί θα'ναι δυνατό κ πανάλαφρο.
Οσο για τα ΕURO4-5 ,χρησιμοποιώντας ψεκασμό και ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου καυσαερίων ,και περιορίζοντας την ιπποδύναμη στα 40 άλογα απο τα 70 που μπορεί άνετα να βγάλει ,μια χαρά θα τις πληρεί τις προδιαγραφές.
Το θέμα είναι αν αξίζει τον κόπο κ το κόστος να γίνει αυτό ,μια κ το εμπορικό ενδιαφέρον για 2χρονα είναι πολύ μικρό.
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
...
Το θέμα είναι αν αξίζει τον κόπο κ το κόστος να γίνει αυτό ,μια κ το εμπορικό ενδιαφέρον για 2χρονα είναι πολύ μικρό.
Να μιλάς για τον εαυτό σου κύριος!:p
Άκου εκεί μικρό το εμπορικό ενδιαφέρον...:waiting:
Που περιμένουμε πως και πως νέα για τη διάσωση του αποδοτικότερου κινητήρα εσωτερικής καύσης που έχει βγει ποτέ!!:hailbig: (οκ υπερβάλλω, το ξέρω..)
Που στις εντουρόβολτες πάμε και καθόμαστε πίσω από κανα cr και κανα exc (από τα καλά, όχι τα γιαλαντζί:D) για να παίρνουμε τζούρες μαζί με το θυμάρι..(αααχ μυρωδιές!:wacky:)
 
Top Bottom