2 μηχανές ή μια για όλα;

Maiko

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
Xr 400r
Σύντροχοι σας χαιρετώ

Έχω στη κατοχή μου ένα xr400r σε πολύ καλή κατάσταση για χρήση στο βουνό. Εκδρομές στα βουνά, λάσπες, ποτάμια, εξορμήσεις, όλα τα καλά έχει ο μπαχτσες. Δεν κάνω enduro χρήση. Το λατρεύω και το ευχαριστιέμαι κάθε φορά που θα το καβαλήσω.

Μέχρι και πέρσι το καλοκαιράκι είχε για παρτενέρ για καθημερινή χρήση το παλιό καλό economy cub το οποίο πουλήθηκε μέτα από χρόνια στη κατοχή μου (ενός λεπτού σιγή σε αυτό το σημείο) για να αντικατασταθεί από ένα vstrom 650 του 2008 με ads. Το vstrom αν και με αρκετά χιλιόμετρα, λίγα παραπάνω από 100 χιλιάδες, είναι σε καλή κατάσταση επίσης. Το vstrom η αλήθεια είναι πως δεν το αγάπησα ποτέ και ούτε θα το αγαπήσω. Καλό χρυσό αλλά δεν μου έκατσε καλά. Λίγο ο όγκος, λίγο το ζύγισμα, λίγο η μετριότητα με έχουν κάνει όχι να μετανιώσω που το πήρα, αλλά να αποφασίσω πως πρέπει να αντικατασταθεί. Τα ταξίδια που είναι το φόρτε του δεν είναι στις προτεραιότητες και αυτό που ψάχνω και θέλω από μια μοτοσικλέτα. Θα ήθελα κάτι πιο street. Παλαιότερα σκεφτόμουνα cbf, bandit, gsx650f(έρωτας). Πλέον κατασταλάζω πως και γυμνό να πάρω δεν θα ήταν άσχημα. Ειδικά αν πρόκειται για ένα ducati monster 696 ή 796 που τα βλέπω και μου τρέχουν τα σάλια.

Γιατί τα γράφω όλα αυτά τώρα και σας κουράζω θα πείτε τώρα;

Ναι ξέρω πως θα μπορούσα και να πάρω εξαρχής μια μηχανή που θα τα κάνει όλα αντί να έχω 2, αλλά τα γούστα μου και τα οικονομικά μου δεν συμβάδιζαν ώστε να πάρω το πολυπόθητο μεν, υπερκοστολογημένο δε Tenere 700. Θέλω 21-18 τροχούς με τις ανάλογες αναρτήσεις και στησιμο, θέλω σύχρονη μοτοσυκλέτα, να την βλέπω και να χαίρομαι να την καβαλάω.

Εμφανίζεται στο προσκήνιο λοιπόν το cfmoto 450mt. Περίμενα το αντίστοιχο μηχανάκι από τη honda σαν τρελός( hondaκιας γαρ) αλλά απογοητεύτηκα όταν είδα πως το nx500 που περιμέναμε ήταν στην ουσία ένα cb500x.
Ωραίο μηχανάκι το 450mt, ας περιμένουμε να το δούμε κι από κοντά σκέφτηκα. Ήρθε λοιπόν ο καιρός που το είδα , ήρθε και η στιγμή μου έκανα ένα μισάωρο test ride στη πόλη της Θεσσαλονίκης. Πραγματικά μου άφησε πάρα πολύ καλή εντύπωση. Και μπουμμμμ.
Τι να κάνω τώρα;

Το vstrom πωλείται ήδη. Να αντικατασταθεί με μια street μοτοσυκλέτα πιο κοντά στα θέλω μου ή να δώσω λέτε και το xrάρκι μου για να πάρω ολοκαίνουρια μηχανή όπως το cfmoto 450mt που θα κάνει λίγο από όλα αλλά με συμβιβασμούς και στα δύο τερέν ;


Σας ευχαριστώ παιδιά που μπήκατε στο κόπο να διαβάζετε το ποστ.Περιμενω να ακούσω τις γνώμες σας.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κάνε το άλμα πίστης και πάρε το 450....φαίνεται πραγματικά καλό, αλλά και προβλήματα να βγάλει θα έχεις εγγύηση
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Μπορεί δύο μοτοσυκλέτες να σημαίνουν διπλάσιο (χοντρικά) κόστος συντήρησης, αλλά καμιά μοναδική μοτοσυκλέτα δεν μπορεί να κάνει τόσο καλά αυτά που μπορούν να κάνουν... δύο!
Γενικά, κατά τη γνώμη μου, σε οτιδήποτε διαλέξεις ένα-για-όλα θα πρέπει να συμβιβαστείς με τη χρυσή μετριότητα...
Γι' αυτό κράτα το XRάκι σου, ειδικά αφού το χεις σε καλή κατάσταση, να σαι σίγουρος ότι θα είναι πολύ καλύτερο από το 450mt στα χώματα και πάρε κάτι άλλο για την κ@ύλα!

Έχοντας τις ίδιες περίπου ανησυχίες με σένα, κατέληξα απολύτως συνειδητά σε ένα ΚΤΜ 640Adv και σε ένα Ducati Monster S2R1000.
 

Giwrgosv

Μέλος
Όνομα
Giwrgos
Μοτό
Tiger 800 xc
Γιατί δεν το κρατάς αυτό που σε γεμίζει στο βουνό και να πας σε ένα γυμνό καινούριο λέω γω; Κινέζικο φάση που είναι κ μουρατα.
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM 950 ADV
K η δικη μου η προταση ειναι να κρατησεις το θρυλικο, σπανιο και πολυ καλο XR και να πας σε κατι πιο street, ετσι θα εχεις ενα σωστο μηχανακι για τις εκδρομες στην φυση και θα μπορεις να παρεις και ενα μηχανακι που θα σου γυαλισει το οποιο θα ειναι για χρηση δρομου, ασε που μπορει να σου βγαλει γουστα και να κανεις και κοντινες στριφτερες βολτες
Στην τελικη καλυτερα 2 ερωτες, παρα μια νοικοκυρα:p.

Υ.Γ.
Αν θες monster καλυτερα ενα 695 (οχι 696 που εγραψες) παρα 796
 

2Stroker

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM LC4 640 ADV
Κρατα το XR400R ειναι απιστευτο και σπανιο μηχανακι και αν το δωσεις θα το μετανοιωσεις και ισως καποτε να μη μπορεις να το ξαναβρεις.Ετσι την πατησα εγω με το Klx300R και κλαιω μεχρι σημερα. Πουλα το vstrom και παρε το MT να το χεις για καθημερινο και οποτε θες το βαζεις και χωμα. Εγω αυτο μαλλον θα εκανα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κράτα το xr και πάρε και το 450mt. Η ζωή είναι μικρή για να κάνεις συνεχεια συμβιβασμούς.

Αν ζοριζεσαι δώσε το xr αλλά το 450 είναι γενικά καλή ιδέα. Δεν ξέρω αν αξίζει πλέον μόνο ένα street να κρατάς για ένα ταξίδι. Εκτός αν κάνεις πολύ άσφαλτο.
 

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Μιχάλη ΑΝ μπορείς να συμβιβαστείς με ένα μηχανάκι για όλα τότε είναι η πιο σοφή απόφαση.Λογική καθαρά..
Το ποιο είναι άλλο θέμα στο οποίο δεν θα πω άποψη.
Υπάρχουν ειδικότεροι εφόσον παίζει χώμα..


Τώρα να βάλουμε και λίγο συναίσθημα.ΛΙΓΟ.
Κράτα το μυαλό στο κεφάλι το επάνω ώστε να μην τρέχεις αργότερα.

Προσωπικά,σύμφωνα με αυτά που έγραψες,το XR κι εγώ ΔΕΝ θα το έδινα.

Ducati... που εγραψες και γενικότερα μηχανές άνω των 500cc θεωρώ ότι δεν σου χρειάζονται.Σύμφωνα με ότι διάβασα.

Αν θες απλά μετακίνηση με το δεύτερο πάρε ένα μονοκύλινδρο CBF125 για να καις αέρα και να έχεις συμπεριφορά μοτό.
Θα καταλάβεις όταν θα βλέπεις πόσα λτ/100 θα χρειάζεσαι.Εργαλειάκι από τα λίγα.

Αν θες το κάτι παραπάνω...
Βρες ένα Yamaha MT3 300cc να το έχεις για μετακίνηση & παιχνίδι εντός & εκτός πόλης κι όλα καλά.Δικύλινδρο πυραυλάκι με σύγχρονη εμφανιση.Απο 3300€ μεταχειρισμένα.Εξαιρετικά μηχανάκια.
Θες οικονομική κι αξιοπιστη μετακίνηση νεαρέ φίλε.
Το 300αρι όποτε θελήσεις,ΑΑΑΑΑΝ θελήσεις να το αλλάξεις φεύγει..

Αυτά από εμένα.. Ελπίζω να τα επεξεργαστείς.
:friendship:
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Αν υπάρχει οικονομική δυνατότητα 2 εννοείται..
Εγω τωρα παλευω να πλαισιωσω το bandit με ένα χωμάτινο.ειναι πολυ καλος συνδυασμός κάτι τέτοιο που σκέφτεσαι.για να χεις ενα για ολα πρέπει να πας σε πιο ακριβές επιλογές δυστυχώς.

Στάλθηκε από το RMX3572 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Οι 2 μηχανές είναι καλές και έχουν νόημα αν γράφεις πολλά χλμ και θες να σώσεις την ακριβή
Αν κάνεις 500 χλμ το μήνα δεν είναι λογικό
Εκτός αν ζητάς κάτι πολύ ειδικό.
Τράιλ πίστα εντούρο αξιώσεων μοτο κρος
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Monster 695 διαχρονικο,κλασικ,τελευταιο στρογγυλοφαναρο,οικονομικο για ντουκατι αρκετα,διβαλδιδο αεροψυκτο...συνδιασμος με xr οτι πρεπει
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Οι 2 μηχανές είναι καλές και έχουν νόημα αν γράφεις πολλά χλμ και θες να σώσεις την ακριβή
Αν κάνεις 500 χλμ το μήνα δεν είναι λογικό
Εκτός αν ζητάς κάτι πολύ ειδικό.
Τράιλ πίστα εντούρο αξιώσεων μοτο κρος
Δεν υπάρχει λογική στη γκ@υλα. Καθαρά και μόνο θεμα διαθέσιμου εισόδηματος.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Δεν υπάρχει λογική στη γκ@υλα. Καθαρά και μόνο θεμα διαθέσιμου εισόδηματος.
Η τάβλα μπαίνει στην περίπτωση αν ζητάς κάτι ειδικό Άκα κανείς δεν κάνει τράιλ για να σκοτώσει χρόνο!
:ha


μλκ έχει κάτι βρόντους το τράιλ που δεν σου περνάνε απ το μυαλό
Πονάν τα πάκια μου μόνο που το σκέφτομαι
Κράου στα βράχια!
 

g1ann1s

Μέλος
Περιοχή
Αιγάλεω-Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Προσεχώς ..
Εγώ γενικά θα σου πρότεινα εφόσον είναι σε καλή κατάσταση το XR να το κρατήσεις γιατι υπαρχει πιθανότητα να το μετανιώσεις στο μελλον. Αν πιστευεις οτι μετα οτι αυτο που θα σου λείπει για το καθε μερα ειναι ενα γυμνό ψωνίζεις αναλογα. Σιγουρα η λύση τα κανω ολα με ενα ειναι η πιο οικονομική απο άποψη συντηρησης. Προσωπικα δεν θα διάλεγα για καθε μερα ενα γυμνό και ειμαι υπέρ της άποψης οτι για τα περισσότερα και συχνότερα υπάρχουν μηχανές που κάνουν πολυ καλα αυτο το κομμάτι αλλα ανήκουν στην μεσαία κατηγορία κυβικών και οχι τοσο στην μικρή. Πχ το cf θεωρω οτι ειναι μια μηχανη για λιγο καιρο και απευθύνεται σε entry level αναβάτες που θα αναβαθμίσουν αναλογα στο μελλον. θα την παρεις και τα 6000 που κάνει δύσκολα θα πιάσουν τοπο για καιρο εφόσον είχες πριν μεσαίου κυβισμού. Αν βαρεθηκες το vstrom το 450mt θα το βαρεθεις πιο γρήγορα πιστευω. Κρίνοντας παντα εξ ίδιων τα αλλότρια βεβαια..
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Ακριβως αυτό παλεύω εγώ,να μην δώσω το dr περισσότερο γιατί βαρέθηκα τη μανιβέλα.αλλα ρεαλιστικα καινούργιο μηχανάκι σαν το dr δύσκολο να βρεθεί για να το αντικαταστήσω
 

Maiko

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
Xr 400r
Παιδιά σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Επειδή είμαι και νέος στο φορουμ του advride, αν μπορεί κάποιος να μου πει πως ανεβάζω φωτογραφίες ώστε να σας δείξω τη κατάσταση του xr μου. Για τους. Πάντως οποία κι αν είναι η τελική μου απόφαση, η νέα μηχανή θα είναι σγρ με abs, για αυτό το λόγω δεν κοιτώ και παλαιότερα ducati που ανέφεραν μερικοί σύντροχοι αλλά και άλλες μηχανές. Για το λόγω αυτό δεν αναφέρθηκα και σε μοτοσικλέτες όπως το multi 620. Θέλω μια μηχανή που θα έρθει να καθησει για να μείνει για αρκετά χρόνια.
Τώρα σχετικά με το cf. Το vstrom δε το κρατάω λόγω διαστάσεων και βάρους και όχι λόγω μικρού κυβισμού ή δύναμης. Δεν είναι πως το βαρέθηκα. Απλά δεν είναι για εμένα.
Για τον φίλο που αναφέρθηκε στο mt03, καλή περίπτωση αλλά μου φαίνεται παιδικό. Είμαι 185, 90 κιλά. Στα ίδια χρήματα μπορείς να πάρεις Hornet, σκέφτομαι.
 

g1ann1s

Μέλος
Περιοχή
Αιγάλεω-Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Προσεχώς ..
Παιδιά σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Επειδή είμαι και νέος στο φορουμ του advride, αν μπορεί κάποιος να μου πει πως ανεβάζω φωτογραφίες ώστε να σας δείξω τη κατάσταση του xr μου. Για τους. Πάντως οποία κι αν είναι η τελική μου απόφαση, η νέα μηχανή θα είναι σγρ με abs, για αυτό το λόγω δεν κοιτώ και παλαιότερα ducati που ανέφεραν μερικοί σύντροχοι αλλά και άλλες μηχανές. Για το λόγω αυτό δεν αναφέρθηκα και σε μοτοσικλέτες όπως το multi 620. Θέλω μια μηχανή που θα έρθει να καθησει για να μείνει για αρκετά χρόνια.
Τώρα σχετικά με το cf. Το vstrom δε το κρατάω λόγω διαστάσεων και βάρους και όχι λόγω μικρού κυβισμού ή δύναμης. Δεν είναι πως το βαρέθηκα. Απλά δεν είναι για εμένα.
Για τον φίλο που αναφέρθηκε στο mt03, καλή περίπτωση αλλά μου φαίνεται παιδικό. Είμαι 185, 90 κιλά. Στα ίδια χρήματα μπορείς να πάρεις Hornet, σκέφτομαι.
Παντως στο 1,85 οτι κοιτάζεις εγω που ειμαι στο 1.80 το βρίσκω στριμοκωλο.. είτε γυμνό είτε το cf όπως εκατσα πανω του στην έκθεση.. Ενταξει το mt03 ίσως παραείναι μικρό. Παντως ή κρατά το xr ή πες ποσο το δίνεις.. υπάρχουν οδηγίες για το πως ανεβάζεις φωτο : ΠΩΣ ΑΝΕΒΑΖΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ στο ADVride.gr
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Παντως στο 1,85 οτι κοιτάζεις εγω που ειμαι στο 1.80 το βρίσκω στριμοκωλο.. είτε γυμνό είτε το cf όπως εκατσα πανω του στην έκθεση.. Ενταξει το mt03 ίσως παραείναι μικρό. Παντως ή κρατά το xr ή πες ποσο το δίνεις.. υπάρχουν οδηγίες για το πως ανεβάζεις φωτο : ΠΩΣ ΑΝΕΒΑΖΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ στο ADVride.gr
Περίμενα ποιος θα το γράψει πρώτος :laugh:
 
Top Bottom