Ξέχασα ν' αναφερθώ σε τρεις σημαντικούς τομείς!
1.Φρένα: υπεράνω κριτικής θα έλεγα, αν η απόδοσή τους δεν πέφτει (όπως συμβαίνει με το παλιό) σ' ένα παρατεταμένο κατηφόρι που κατεβαίνεις με "ταυτότητα στο στόμα", με απανωτά φρένα από τα 180-200 στα 50. Δεν είχα δυνατότητα να πάω μια μέχρι Άμφισσα από Γραβιά, να σας έλεγα. Πάντως σε καθημερινές συνθήκες είναι πολύ δυνατά, με άριστη αίσθηση και πολύ προοδευτικά. επίσης ιδιαίτερη μνεία θα κάνω στην επέμβαση του ABS πίσω! Επιτρέπει πλαγιολισθήσεις σε καλό βαθμό, τόσο που γίνεται να ντριφτάρεις με φρένο σε γλιστερούς δρόμους!!!
2. ESP:επιτέλους χωρίς "λόξυγγα" και χωρίς να σε φρενάρει απότομα. Το ξεχνάς και ΟΝ, αν δε θες παιχνίδια!
3. Απόκριση γκαζιού: Η μεγάλη διαφορά με το παλιό, είναι στη διαδρομή της γκαζιέρας. Έχει μειωθεί δραστικά και σαν αποτέλεσμα έχουμε αυτή την αίσθηση που νομίζεις ότι έχει απίστευτα γκάζια το μηχανάκι! Όχι ότι δεν έχει γκάζι, αλλά το αποτέλεσμα είναι ΄περισσότερο τεχνιτό κι έχει να κάνει με την απόκριση, τόσο λόγω εξελιγμένων ηλεκτρονικών, όσο και λόγω μικρής διαδρομής. Επίσης, στον ίδιο τομέα, πρέπει να πω για το "φρένο" του κινητήρα, που πλέον είναι ιδιαίτερα έντονο και βοηθάει στη γρήγορη οδήγηση. Μπορεί να εκνευρίσει βεβαίως όσους κινούνται χαλαρά.... Αυτό βέβαια είναι αποτέλεσμα μείωσης του βάρους των περιστρεφόμενων μαζών στην έξοδο του στοφάλου. Για 'μένα μετράει στα συν.
1.Φρένα: υπεράνω κριτικής θα έλεγα, αν η απόδοσή τους δεν πέφτει (όπως συμβαίνει με το παλιό) σ' ένα παρατεταμένο κατηφόρι που κατεβαίνεις με "ταυτότητα στο στόμα", με απανωτά φρένα από τα 180-200 στα 50. Δεν είχα δυνατότητα να πάω μια μέχρι Άμφισσα από Γραβιά, να σας έλεγα. Πάντως σε καθημερινές συνθήκες είναι πολύ δυνατά, με άριστη αίσθηση και πολύ προοδευτικά. επίσης ιδιαίτερη μνεία θα κάνω στην επέμβαση του ABS πίσω! Επιτρέπει πλαγιολισθήσεις σε καλό βαθμό, τόσο που γίνεται να ντριφτάρεις με φρένο σε γλιστερούς δρόμους!!!
2. ESP:επιτέλους χωρίς "λόξυγγα" και χωρίς να σε φρενάρει απότομα. Το ξεχνάς και ΟΝ, αν δε θες παιχνίδια!
3. Απόκριση γκαζιού: Η μεγάλη διαφορά με το παλιό, είναι στη διαδρομή της γκαζιέρας. Έχει μειωθεί δραστικά και σαν αποτέλεσμα έχουμε αυτή την αίσθηση που νομίζεις ότι έχει απίστευτα γκάζια το μηχανάκι! Όχι ότι δεν έχει γκάζι, αλλά το αποτέλεσμα είναι ΄περισσότερο τεχνιτό κι έχει να κάνει με την απόκριση, τόσο λόγω εξελιγμένων ηλεκτρονικών, όσο και λόγω μικρής διαδρομής. Επίσης, στον ίδιο τομέα, πρέπει να πω για το "φρένο" του κινητήρα, που πλέον είναι ιδιαίτερα έντονο και βοηθάει στη γρήγορη οδήγηση. Μπορεί να εκνευρίσει βεβαίως όσους κινούνται χαλαρά.... Αυτό βέβαια είναι αποτέλεσμα μείωσης του βάρους των περιστρεφόμενων μαζών στην έξοδο του στοφάλου. Για 'μένα μετράει στα συν.