............
Πού μείναμε...?
Α! Κέντρο Αθήνας με μποτιλιάρισμα.....
Πού είναι τα γκαπ-γκουπ στα ασε - πάτα του γκαζιού? Κι είμαι στο dyna mode..... (παρεμπιπτόντως, το παντρεύτηκα! άχρηστο το road για μένα, καλοδεχούμενο το rain
).
Τέλεια δουλειά στη μετάδοση (σαζμάν - άξονας - γωνιακή μετάδοση, όλα καλύτερα από παλιό) από τους γερμανούς και λένε τον άξονα του Τiger και του Crosstourer καλύτερο.... Πόσο πια? Τεχνολογία... Αυτά είναι!
Με τα πολλά φτάνω στις 4-5 φουρκέτες για την ανάβαση του Λυκαβητού. Εντωμεταξύ, η απροθυμία ν' αλλάξει κατεύθυνση η μηχανή, έχει επανέλθει...
Είσοδος στις φουρκέτες με 2η και προσπάθεια μεγαλύτερη από το δικό , αλλά έξοδος..... αλλού!!! Παντιλίκι και σούζα για πλάκα! Πιο εύκολα από ότι έχω συνηθισει με το Triple Black!!
Η χαρά του παιδιού στα οκλειστό στροφιλικι κι αμέσως μου έρχεται στο νου το R1200GS LC... Πόσο καλύτερο να είναι άραγε?
Στο πάρκινγκ στάση 2' για φώτο κι έλεγχο στα λάστιχα.
Και βλέποντας αυτό
αντιλαμβάνομαι γιατί δε μου άρεσε στα λίγα χλμ......
Κατεβαίνοντας προς Καλιρρόης και πάλι, στο Σύνταγμα έχω το 2ο αρνητικό δείγμα από τα ΑΝΑΚΕΕ ΙΙΙ. Εκεί που περνάω με τα ΝΕΧΤ αέρα και τραίνο από τις άσπρες ζέβρες, τα ΑΝΑΚΕΕ γλιστράνε χαρακτηριστικά! Όχι ότι έκοψα, αλλά δε μ άρεσε η αίσθηση.
Τελειώνοντας τη βόλτα σε λιγότερο από 30', με περίμεναν για τον επόμενο βλέπεις..., κάνουμε μια ανκεφαλαίωση με επίκεντρο τα αρνητικα:
1. λάστιχα
2. θερμοκρασία κινητήρα.
Τα λάστιχα με 5600χλμ έχουν τετραγωνίσει κι αδικούν το μηχανάκι. Στο R1200 GS που έκανα βόλτα μετά, με καινούρια λάστιχα 900χλμ, ίδιου τύπου, δεν υπήρχε θέμα. Το μηχανάκι από οδική συμπεριφορά είναι super!!!!! To μόνο που παρέμεινε, ήταν η αλεργία στις άσπρες γραμμές....
Θερμοκρασία υπάρχει, αλλά είναι μια επιλογή όπως οι άλλες... Δηλαδή δεν υπάρχει μόνιμα σαν ένδειξη όπως στα δικά μας, αλλά την επιλέγεις. Από το τίποτα καλύτερο, αλλά προτιμώ να υπάρχει μόνιμα.
Το καλύτερο απ' όλα πάντως είναι η κάλυψη από τον αερα. Στα 220 δεν κατάλαβε τίποτα! Δε με φύσηξε από πουθενά!!!! Στροβιλισμοί κλπ, ανύπαρκτα!
Κατεβαίνοντας από το adve, κάνω βόλτα το GS αμέσως, με μόνο περιορισμό τις μέγιστες σαλ, μιας κι ακόμα στρώνεται.
Το μηχανάκι είναι εκπληκτικό!!!!
Ελαφρύ, πολύ εύκολο! Παντού και πάντα. Ακόμα και σταματημένο. Ευέλικτο και γρήγορο, πιο σπιρτόζικο σαφώς από το adve! Σαν να έχει άλλα 20 άλογα, αλλά μάλλον είναι τα μείον 40 κιλά
Με 120-130 χαω, με τη μικρή ζελατίνα πλέον, είμαι απόλυτα καλυμμένος από τον αέρα, καλύτερα κι από ότι είμαι στο δικό μου, με τη ζελατίνα του adve και τα φλαπς!!! Πολύ καλή δουλεια και στην αεροδυναμική σχεδίαση λοιπόν! Ούτε από κάτω δεν τρως αέρα!!! Άριστα!!!!
Συνοψίζοντας:
-Πολύ καλή δουλειά στα νέα μοτόρια η BMW.
-Όλα τα επιμέρους κομμάτια -τμήματα-τομείς, βελτιωμένα σε σχέση με το παρελθόν.
-Δε μου αρέσουν τα κάγκελα του νέου αντβε, σε σχέση με του παλιού! Αντίθετα μου αρέσουν πολύ οι καθρέφτες και το σταντ
-Εκεί που έγινε κοσμογονία, είναι ο κινητήρας και το σαζμάν!!!
-ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ!!! Τις άφησα για το τέλος.... Επιτέλους ποιότητα! Ποιότητα στη λειτουργία, στην απόσβεση , στο πώς καταπίνουν τα πάντα, μέσα στην πόλη. Ότι πρόλαβα, δεν πήγα και χώμα. Περνάνε λακούβες, σαμάρια, πεζοδρόμια, γραμμές τραμ... οτιδήποτε, με απίστευτα καλύτερο τρόπo από το παλιό μοντέλο! Είτε μιλάμε για GS, είτε για GSA!!!
-Προτιμώ το GS από το GS Adve.
-Στη σέλα δεν αναφέρθηκα καθόλου, γιατί σε 30' όλα καλά είναι. Άμα καβαλήσεις κανά δίωρο συνεχόμενο, τότε έχεις άποψη
Τι με χάλασε ανεβαίνοντας ξανά στο μπλάκι μου????
Ειλικρινά, μόνο τα όργανα και η περιοχή γύρω από το τιμόνι. Σαν να καβαλάω κάτι παλιό, εκτός εποχής.....
Μόλις τσούλησα, και πάλι χαμογέλασα!
Όχι, δε νομίζω ότι αξίζει η αλλαγή, τουλάχιστον για μένα που ακόμα το στρώνω (στην κυριολεξία, ούτε 50000χλμ δεν έχω)
Σε σχέση με το ΚΤΜ 1190 που καβάλησα πέρσυ?
Καμία σχέση.....
Άλλη φιλοσοφία, άλλα μηχανάκια! Σούπερ το ΚΤΜ και μ αρέσει πολύ, πάρα πολύ!
*αποκαταστάθηκε η τάξη με τις φώτο...