2015 suzuki vstrom 650xt - επομενο best seller

alx_k

Skipper
Περιοχή
Βόλος-Θεσσαλονίκη
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1200GS '05
Ρε συ Πασχαλη? Αυτο εν ετη 2015 εχει πορτοκαλια φλας. :D
Ουτε led ουτε τιποτα... Ειδες?
Ποσο μπροστα ειναι τα δικα μας GS? Ποσο? :rolleyes:
 

obelix

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Kawasaki
Εμένα η μύτη δε μου άρεσε σαν από καναρίνι με το αλλήθωρο βλέμα της κουκουβάγιας, δέ ξέρω αν κάνει κάποια δουλειά ή είναι διακοσμητική αλλά δε μου άρεσε. Όσο για τα φλας που είπε ο alx_k, μάλλον θέλουν να τα πουλήσουν αξεσουάρ μετά, να βγάλουν κανένα φράγκο (γιέν). Εξυπνοι οι Ιάπωνες... Πάντως σίγουρα θα πολλά αξεσουάρ για να βάλεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

NLS

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW R1200GS '07
Αν η τιμή του είναι αυτή που πρέπει, θα πουλήσει.
Ωραίες ζάντες.

Το "off" που δείχνουν είναι αστείο (δεν είναι off).

Το νέο V-Strom είναι η καλύτερη διαφήμιση για το GS.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Οποιος κάνει off....έχει δει πολλά vstrom, που δεν αστειευονται καθόλου.
Εγώ προσωπικά δεν υποτιμώ κανένα μηχανάκι, γιατί έχω δει πολλά

Σταλθηκε απο advφον!!!
 

NLS

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW R1200GS '07
Και παπί έχω δει.
Δεν ανοίγω τέτοια συζήτηση, με τα πάντα κάνεις τα πάντα.
Δεν έθεσα θέμα υποτίμησης.
Το θέμα είναι πόσο βοηθάς ή δυσκολεύεις τον εαυτό σου.
Όποιος πάρει V-Strom με τέτοιο μάλιστα εξοπλισμό (την έξτρα ποδιά, αυτές τις βαλίτσες κλπ.) κάνει ΝΙΑΟΥ ΝΙΑΟΥ ήθελε να πάρει κανονικά.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το ότι δεν έχουν όλοι 20000€ (ή τουλάχιστον από 16000€ και πάνω) για μηχανάκι είναι κακό ?
Ή κάποιος που προτιμάει καινούριο με 8000€ κι όχι κάποιο 6-7 χρονών με τα ίδια λ7, είναι σώνει και καλά λάθος?
Αν εξαιρεθούν οι επιδόσεις (για max επιτάχυνση και τελική λέω) και το μπροστινό (ανάρτηση και φρένο), πόσο πίσω νομίζει ο οποιοσδήποτε ότι είναι το V-strom σε σχέση με το 2πλασιας+ βάλε τιμής GS?
Όπως είπε ο @NLS πολύ σωστά πιο πάνω, αν το "στρώμα" το νέο ακολουθησει την τιμολογιακή πολιτική του παλιού, θα πουλήσει τρελά. Όπως ξανάκανε στο παρελθον.
Αν πάει το 650 στα 10000€, θα βρει σοβαρούς κι εδραιωμένους -πλεον- αντιπάλους!
Αυτά λέει η λογική και η ιστορία της αγοράς, στην Ελλάδα τουλάχιστον, που για τα on/off (μεσαία και άνω σε κυβικά) είναι πολύ καλή αγορά, παρά το μικρό της μέγεθος και την κρίση.
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Οποιος κάνει off....έχει δει πολλά vstrom, που δεν αστειευονται καθόλου.
Εγώ προσωπικά δεν υποτιμώ κανένα μηχανάκι, γιατί έχω δει πολλά

Σταλθηκε απο advφον!!!
Kωστα μολις ψιχαλισει στο βουνο με αυτο το φτερο μπροστα θα κανει 8 μετρα..
Μετα βγαζεις το εργαλειο και το πουλακι τσιου μεχρι να σε βρουνε μεσω fb!!!!
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Το ότι δεν έχουν όλοι 20000€ (ή τουλάχιστον από 16000€ και πάνω) για μηχανάκι είναι κακό ?
Ή κάποιος που προτιμάει καινούριο με 8000€ κι όχι κάποιο 6-7 χρονών με τα ίδια λ7, είναι σώνει και καλά λάθος?
Αν εξαιρεθούν οι επιδόσεις (για max επιτάχυνση και τελική λέω) και το μπροστινό (ανάρτηση και φρένο), πόσο πίσω νομίζει ο οποιοσδήποτε ότι είναι το V-strom σε σχέση με το 2πλασιας+ βάλε τιμής GS?
Όπως είπε ο @NLS πολύ σωστά πιο πάνω, αν το "στρώμα" το νέο ακολουθησει την τιμολογιακή πολιτική του παλιού, θα πουλήσει τρελά. Όπως ξανάκανε στο παρελθον.
Αν πάει το 650 στα 10000€, θα βρει σοβαρούς κι εδραιωμένους -πλεον- αντιπάλους!
Αυτά λέει η λογική και η ιστορία της αγοράς, στην Ελλάδα τουλάχιστον, που για τα on/off (μεσαία και άνω σε κυβικά) είναι πολύ καλή αγορά, παρά το μικρό της μέγεθος και την κρίση.
Βρε κομαντο....πες μου ενα λογο να παω βολτα φετος με τον απο πανω τρυποκαρυδο
και οχι με αυτο το αστερι που προσφερεται σε απειρα τεμαχια στην αγορα
http://www.advride.gr/threads/bmw-r-1200-gs-adventure-10.2153/
 

vtheo

Μέλος
Περιοχή
Π.Φάληρο
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200 GS Adv 08
Το θέμα είναι ότι αυτοί που έπαιρναν παλιά Vstrom τώρα αγοράζουν Sym 150 το πολύ 200 κυβικά και αυτό γιατί η χρήση που κάνουν πια είναι να πάνε δουλειά.Το καινουριο το Vstrom κυκλοφορεί εδώ και δύο χρόνια και δεν το βλέπω καθόλου στο δρόμο.Αν το πάρεις το τι παίρνει σήμερα κάποιος με 8.000,10.000 και 15.000 € μπορεί να πάρεις και δυάρι στα Πατήσια.Ποιος όμως έχει έχει λεφτά για βενζίνη να βολτάρει πλέον με μοτό;
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Βρε κομαντο....πες μου ενα λογο να παω βολτα φετος με τον απο πανω τρυποκαρυδο
και οχι με αυτο το αστερι που προσφερεται σε απειρα τεμαχια στην αγορα
http://www.advride.gr/threads/bmw-r-1200-gs-adventure-10.2153/

Εγώ Πασχάλη δεν έχω κανένα λόγο!
Και θα επέλεγα από link;)
Αλλά δε μιλάω για μένα, γενικά είπα ότι πολύ κόσμος δίνοντας 8000€ προτιμάει brand new. Δε σημαίνει ότι πράττει σωστά, ή ότι κάνει την καλύτερη επιλογή, αλλά το κάνει.:)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το θέμα είναι ότι αυτοί που έπαιρναν παλιά Vstrom τώρα αγοράζουν Sym 150 το πολύ 200 κυβικά και αυτό γιατί η χρήση που κάνουν πια είναι να πάνε δουλειά.Το καινουριο το Vstrom κυκλοφορεί εδώ και δύο χρόνια και δεν το βλέπω καθόλου στο δρόμο.Αν το πάρεις το τι παίρνει σήμερα κάποιος με 8.000,10.000 και 15.000 € μπορεί να πάρεις και δυάρι στα Πατήσια.Ποιος όμως έχει έχει λεφτά για βενζίνη να βολτάρει πλέον με μοτό;

Έτσι!!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Kωστα μολις ψιχαλισει στο βουνο με αυτο το φτερο μπροστα θα κανει 8 μετρα..
Μετα βγαζεις το εργαλειο και το πουλακι τσιου μεχρι να σε βρουνε μεσω fb!!!!

Με το άλλο που είπες συμφώνησα.
Μ' αυτό που λες δε συμφωνώ, όχι γιατί δεν είναι έτσι. Αλλά γιατί αν κάνει 8 μέτρα το "στρώμα" μ' αυτό το φτερό στη λάσπη, το GS θα κάνει 16 στην ίδια λάσπη.
Εννοώ ότι δεν είναι κριτήριο Πασχάλη αυτό.
Στην τελική όσοι πάνε λάσπες, αφαιρούν το φτερό;)

Στα άλλα περι τρυποκάρυδου, τιμής του νέου κλπ, συμφωνώ. Τα 'παμε αυτά.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αν συμφωνούσαμε όλοι, θα ήταν νεκρή είτε η αγορά καινούριων, είτε η αγορά μτχ.
Ευτυχώς υπάρχουν απόψεις για όλα.

Εξαρτάται πώς το βλέπει κανείς....
Σε σχέση με το 2010 και πριν, αργοπεθαίνει.
Το ότι ταξινομούνται νέα μηχανάκια, είναι γεγονός. Το πόσα σε σχέση με πριν, δείχνει την τάση της αγοράς. Επίσης τα κλειστά μοτο-μάγαζα επιβεβαιώνουν την άποψη στην οποία συμφωνούμε, όσοι δηλώσαμε έτσι.
Ασφαλώς δε φτάσαμε στις 0 ταξινομήσεις, ούτε και πρόκειται. Aλλά αυτό που λέει ο @vtheo , δεν είναι μακριά από την πραγματικότητα. Μαλλον η πραγματικότητα είναι.
 

NLS

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW R1200GS '07
Ρε παιδιά δεν διαφωνώ, αλλά υπάρχει και υπόλοιπος πλανήτης εκτός από την Ελλάδα της κρίσης.

Εγώ σε μηχανή (σε αυτοκίνητο πάω σε μτχ συνήθως), αποφεύγω τα μτχ για πολλούς λόγους:
1) Πραγματικά σε μηχανή είναι λαχείο τι θα πετύχεις. Πολλά "κρυφά" πράγματα που εμφανίζονται μόνο όταν γίνει το μπαμ.
2) Θεωρώ ότι το πως έχει στρωθεί και δουλευτεί η μηχανή στο πρώτα χλμ. (και εννοώ και αρκετά μετά το στρώσιμο) το "κουβαλάει" σε όλη της τη ζωή.
3) Θέλω να μαθαίνω τα "χούγια" του καθώς και τι δεν είναι "χούι" αλλά πρόβλημα. Επίσης εκείνο τα δικά μου.
4) Θέλω να πηγαίνω στον εξουσιοδοτημένο και να συγκινείται γιατί βοήθησα κάποιο μηνιάτικο του μαγαζιού του όταν αγόρασα. :D
5) Μου αρέσει να μυρίζω την καινουργίλα και να ακουμπάω πρώτος (τέσπα πρώτος κάτοχος) τα κουμπιά και τα πλαστικά. Να φθαρούν από εμένα. Να ξέρω ότι αυτό το κουκιδάκι κάτω από σήμα ήταν τότε εκείνη η πέτρα που πετάχτηκε.
6) Θέλω όταν πάρω κάτι να είναι η κορυφή της εποχής του, όχι κάποιας άλλης εποχής. Αυτό επειδή κρατάω χρόνια ότι έχω.
7) Έχω και το κόμπλεξ ότι όταν θα αλλάξω θέλω να φανεί ότι ναι πήρα το νέο ρε. Το νέο. Όποιος θέλει να μου πει ότι καβαλάει μηχανή και αδιαφορεί 100% (όχι 99%, 100%) για την εικόνα, κοροϊδεύει (και τον εαυτό του). Ακόμα και αυτοί που έχουν rat bikes, πάλι την εικόνα (του rat bike με το ανάλογο πλασάρισμα για το τι αναβάτη έχουν) θέλουν να δώσουν.
8) Με τις μηχανές (και με 2-3 πραγματάκια ακόμα) ψάχνω ΜΕΧΡΙ ΑΗΔΙΑΣ όταν κάτι θέλω. Συνήθως είμαι πιο ενημερωμένος (ειδικά στις αρχές) από κατόχους ή και αντιπροσωπεία (μηδέν υπερβολή αυτό). Έχω διαβάσει manuals, ξέρω που βρίσκεται τι και γιατί κλπ. Ξέρω τις μικρές και μεγάλες αλλαγές. Δύσκολο να ΕΠΙΛΕΞΩ να αγνοήσω ότι "φέτος έβαλαν το τάδε, αλλά δεν πειράζει βρήκα ένα καλό περσινό", όχι αφού έβαλαν το τάδε και είναι από αυτά που μου αρέσουν, ΘΕΛΩ να έχει το τάδε.
9) Όταν πάρω κάτι, θέλω να είναι ΟΠΩΣ ΤΟ ΘΕΛΩ ΑΚΡΙΒΩΣ. Όχι όπως διάλεξε κάποιος άλλος. Άρα όχι μτχ, αλλά ούτε και αυτά που έχει στη βιτρίνα (καινούρια) η αντιπροσωπεία συνήθως δεν μου κάνουν! Αν πρέπει να περιμένω 2-3 μήνες, περιμένω.

Για τα #8 και #9: Όταν ήθελα να πάρω το F650GS (μονοκύλινδρο), το "σκέτο" δεν μου έκανε κλικ (ναι είναι και το κόμπλεξ "είναι πιο πολλά στο δρόμο αυτά από το άλλο"), ήθελα κάτι πιο "off" και γούσταρα Dakar, αλλά το GS είχε ένα πράγμα που το ήθελα πολύ: ABS. Έμαθα από φίλους στο εξωτερικό, μέρες πριν αποφασίσω, ότι "ξέρεις και στο Dakar πριν κάνα μήνα έβαλαν ABS". Ε τελείωσε. Υπήρχε ένα πράγμα στο στόχαστρο. Ενημέρωσα εγώ τον εξουσιοδοτημένο ότι έρχεται Dakar με ABS ("μα τι λες τώρα, δεν νομίζω, δεν χρειάζεται, δεν μας έχει πει τίποτα η BMW Hellas" - και τέτοια) και για να μη μακρηγορώ άλλο, πήρα το πρώτο Dakar ABS στην Ελλάδα. Για την ακρίβεια ένα από τα πέντε, γιατί στους τρεις (ή ήταν τέσσερις!) μήνες που περίμενα να έρθει το ΔΙΚΟ ΜΟΥ (δικό μου = το βίδωσε ο Γερμαναράς για εμένα), το έμαθαν προφανώς και άλλοι τέσσερις. :D

Από εκεί και πέρα, υπάρχουν ένα σωρό λόγοι να πάρει κάποιος μτχ. (και τους σέβομαι τους λόγους και τους πλασάρω και εγώ όταν παίρνω αυτοκίνητο) όμως θα προσέξετε ότι ΟΛΟΙ (μα ΟΛΟΙ) ενώνονται σε έναν: ΤΑ ΛΕΦΤΑ.

Και μέσα από αυτό τον κύκλο (επειδή δεν είχαμε άλλα να πούμε για το V-Strom 650XT), να επιστρέψω και στο θέμα... Υπάρχουν (α) μηχανές που τις παίρνεις για "να κάνεις τη δουλειά σου" (θα τις ονομάσω "ενδιάμεσες") και μηχανές που θες να ζήσεις μαζί τους και αυτές θα διάλεγες ακόμα και αν έχεις 5 καραβάκια να πηγαίνουν βόλτες (θα τις ονομάσω "αποκορύφωμα"). Το V-Strom 650 είναι σαφώς στην πρώτη κατηγορία (όπως πχ. το Smart) και το 1200GS είναι σαφώς στη δεύτερη.
Το πρώτο ευνοείται σαφώς από την αγορά μτχ, άρα καταδικάζεται λίγο το να παίξει στην αγορά του καινούριο ΧΩΡΙΣ δελεαστική τιμή.
Το δεύτερο πάντα θα επιβιώνει (σε αυτούς που απευθύνεται) και στην αγορά του καινούριου, έχοντας βέβαια και ισχυρότατη παρουσία στα μτχ (αφού είναι ο μοναδικός τρόπος για κάποιους* να το πάρουν).

* Υπόψη ότι μπορεί και εγώ να είμαι πια σε αυτή την κατηγορία (γι' αυτό και ο έρωτας μου προς το LC είναι απλώς πλατωνικός for now).

Και για να πιάσω και άλλο θέμα που ανοίχτηκε πιο πάνω. Οι τιμές στα καταναλωτικά προϊόντα που δεν είναι "ανάγκης" συνήθως είναι με γεωμετρικές διαφορές. Δεν είναι αναλογικές οι διαφορές.
Διάβασα αν τελικά το GS έχει τόση διαφορά από το V-Strom (για μένα ΑΠΥΘΜΕΝΗ και με εμπειρία και στα δυο μοντέλα). Ας πούμε όχι. Όμως είναι μοιραίο οι διαφορές σε επί μέρους σημεία +10%, +30%, +5%, +45% να βγάζουν μια τιμή όχι στο... μέσο όρο των τεχνικών διαφορών, αλλά +100% (διπλή τιμή). Έτσι είναι η αγορά και όποιος θέλει και μπορεί. Να το πω αλλιώς: Μια από τις low-end (αν υπάρχει τέτοια) Ferrari, είναι 2-3 φορές καλύτερη από ένα Impresa STi ή ακόμα και ένα παλιότερο Type-R; Μπα, όχι. Όμως θα είναι πάντα 2-3 φορές στην τιμή τους. Για να πάρεις το λίγο (οκ και το αρκετό) παραπάνω, θες ΠΑΝΩ από αρκετό παραπάνω χρήμα. Fact of life. Εξάλλου πληρώνεις ακόμα και το μύθο από πίσω, αλλά και χωρίς αυτόν, πληρώνεις ότι για να γίνει κάτι 20% καλύτερο, μπορεί να χρειάζεται τριπλάσια δουλειά ή τριπλάσια λεφτά στο σχεδιασμό του.

Αυτά. Άλλη μια διατριβή επί παντός, από τον άνθρωπο που αγαπάτε να αντιπαθείτε Νίκο "NLS". :D :D :D
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μα δεν έχεις άδικο κάπου.
Κάπου που παρουσιάζεις την προσωπική σου άποψη, δεν τίθεται θέμα σωστού / λάθους. Είναι προσωπικό, τέλος. Δεν οφείλει η άποψη του καθενός να εκφράζει τους πάντες, αλίμονο.
Και πάνω κάτω οι περισσότεροι έτσι το βλέπουν το θέμα.
Αν απομονωθεί ο παράγοντας "χρήμα" και αποτελέσει το βασικό κριτήριο, καμιά αγορά καινούριου δε συμφέρει. Οικονομικά πάντα. Ειδικά αν η επιλογή του μεταχειρισμένου αποδειχθεί σωστή και δε βγούνε ζημιές χοντρές, πάντα κερδίζεις.
Αν πάλι το χρήμα βγει απ' έξω, μόνο καινούριο θέλουμε όλοι:yew:
 
Top Bottom