portokalipromini
Andrenaline junkie
Αυτό είναι κάποιου από εδώ μέσα;
Αυτό είναι κάποιου από εδώ μέσα;
ΝαιΑυτό είναι του kordix;;;
Το έχω κοιτάξει αρκετά και αυτό, αλλά επειδή πιστεύω πως θα πέσει αρκετές φορές το μηχανάκι, μετά δεν θα μπορώ να το δωσω390 adventure με τροχους με ακτινες για αρχη
Το ζαχαρωνω μέρες στο καρ αλλά με παραξενευε η τιμή. Τώρα που λέτε πως είναι του kordix, νιώθω ανακούφιση. Όπως είπα στην αρχή παρακολουθώ καιρό το φόρουμΝαι
Δεν εβαλε τις αγγελιες στο φορουμ και αντεχουν ηδη μισο μηνα.
Τονεβλέπω ηδημε ραλακι βοτζ και αυτόν .Ναι
Δεν εβαλε τις αγγελιες στο φορουμ και αντεχουν ηδη μισο μηνα.
Έχει μπλέξει με.... ηλεκτρικά...Τι εγινε ρε παιδιά ....όλα τα πουλάει αυτό το παιδί ??? Κωστή που έχεις μπλέξει παιδί μου !!!
Μας έφαγε η τεχνολογία!!!Έχει μπλέξει με.... ηλεκτρικά...
Από τότε που πήρε το ηλεκτρικό ποδήλατο... άφησε τά μηχανάκια...!!!!!
Καλησπέρα, πολυ ελπιδοφόρα η απάντηση σου, αλλα εσυ πηγές από μεγαλύτερο όπως λες στο 690. Αυτό σημαίνει πως απέκτησες μια εξοικείωση στις μηχανές, και φαντάζομαι πως το να καβαλήσεις το 690 σου φάνηκε παιχνιδάκι (γενικά στο θέμα οδήγησης). Εγώ εχω οδηγήσει μόνο ένα cb500 για το δίπλωμα, και κάνα δυο φορές ένα τρανσαλπ φίλου. Μάλλον πρέπει να πάρω κάτι μικρό για αρχή, γιατί έτσι και θα είναι πιο εύκολη και γρήγορη η εξέλιξη μου ως οδηγός (και ον και οφφ) , και πιστεύω θα είμαι πιο ασφαλής όταν πιάνουν οι κ@υλες. Όσο συνεσταλμένος και να νιώθω, στα 23 μου, ξερω πως οι παρορμήσεις οργιάζουν, και καμια φορα αφήνομαι σε αυτές χωρίς να το καταλάβω. Αυτό μπορεί να αποβεί μοιραίο είτε για εμένα, είτε για το μηχανάκι. Δεν ξερω, δεν νιώθω σιγουρος για εμένα πάνω στο 690 όσο και να το ονειρεύομαι. Μόνο και μόνο από αυτο, πρέπει να το αναβάλλω για πιο έμπειρα και λίγο πιο μεγάλα (ηλικιακά) χρόνια. Παρόλα αυτά, θα ηθελα να μου πεις αν πιστεύεις πως είναι εύκολο να το μάθει κάποιος, μιας και είσαι και κάτοχος. Σε Ευχαριστω πολυ!Καλημέρα Χρήστο.
Για τους ίδιους λόγους πήρα και εγώ το 690 του 12΄.
Είχα εμπειρία από μεγάλο on off, αλλά σχεδόν ποτέ σε χώμα.
Στο χώμα πάει μόνο του αρκεί να ανοίξεις το γκάζι.
Είναι ελαφρύ να το σηκώνεις μετά από τούμπες, να το περάσεις με τα χέρια και να το τραβήξεις.
Ταξίδι σε άσφαλτο ταξιδεύεις άνετα με 120χλμ. και νιώθεις ασφάλεια με μια τελική πάνω από 160χλμ.
Με δώδεκα λίτρα και κατανάλωση κάτω από 5 λ/100χλμ έχεις τουλάχιστον 200χλμ αυτονομία.
Μονοκάβαλος γυρίζεις όλο το κοσμό χωρίς να σε απασχολεί το τερέιν.
Αυτό το κάνουν πολλά μηχανάκια ακόμα και 250-300 κυβικά. Απλά αυτό το κάνει με πολύ γκάζι που είναι fun factor για μένα.
Όσο για το αν ύψος είναι λίγο υποκειμενικό. Είναι ψηλό το μηχανάκι, αλλά αυτό δεν επηρεάζει όλους το ίδιο.
Στην πόλη μου αρέσει να οδηγώ βιαστικά και να παίζω με την κίνηση, στο χώμα μου αρέσει να κάνω το παπί, εντουρο (με αποτέλεσμα κάθε φορα να σπάει και κάτι), και επειδή ο φίλος με τον οποίο θα τα κάνω όλα εχει 990, μάλλον χρειάζομαι το 690 για να ακολουθώ. Και αφού λες ότι το μαθαίνεις εύκολα με αυτα τα χαρακτηριστικά, μαλλον πρεπει να το παρω και να μην χαλάω τα χρηματα μου σε μηχανακια που ναι μεν θα κάνω και θα μαθω ολα αυτα που θελω, αλλά θα συνεχίσω να ονειρεύομαι την στιγμή που θα είμαι πάνω στο 690Κατά τη γνώμη μου το σύνολο πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα-στήσιμο μπορούν να ανταποκριθούν στην δύναμη που έχει.
Η ροπή του είναι εκεί για να σε βοηθήσει και όχι να σε τρομάξει.
Στο μονοπάτι θα μπεις και θα περάσεις μαζί με τα 250-300αρια.
Μέσα στη πόλη πρέπει να οδηγείτε σβέλτα. Σα να βιάζεσαι ένα πράγμα.
Αν ψάχνεις κάτι απλά να ρολάρεις στη πόλη και να περνάς τους χωματοδρομους χαλαρά με τα πόδια κάτω δεν κάνει.
Είναι πολύ εύκολο να το μάθεις, αλλά από εκεί και πέρα πρέπει να ταιριάξει ο δυναμικός του χαρακτήρας με το δικό σου.
Νομίζω υπάρχει ο κατάλληλος για να σε βοηθήσει...Είμαι πολυ μπερδεμένος όπως καταλαβαίνετε
Έχω 2 φίλους που τα εχουν, ο ένας του 8 και ο άλλος το r του 12, αλλά πλέον, έχουμε χωριστει όλοι σε διαφορετικές πόλεις. Αυτό που έχω διαθέσιμο είναι ενα 990 αλλά καμία σχέση οι δυο κινητήρες. Ισως μπορεσω σε κάποια αντιπροσωπεία να κάνω ένα τεστ ντραιβΣυμφωνώ και γω ότι δεν έχεις να φοβηθείς κάτι από το 690,εκτός της άβολης σέλλας και του ύψους.
Έχει δύναμη για το δρόμο αλλά όχι με άγριο ξέσπασμα να σε φέρνει σε δύσκολη θέση.
Γιατί δεν βρίσκεις ένα να οδηγήσεις?
ειναι πολύ φίλοι σου τα παιδιά Χρηστάρα ... ?Δυο φίλοι μου που έχουν το 690 μου πρότειναν επίσης το Klx
Ο ένας παραείναι, αλλά είναι καγκουρό και οι δυο. Η χρήση στα μηχανακια είναι κυρίως κάψιμοειναι πολύ φίλοι σου τα παιδιά Χρηστάρα ... ?
γιατί δεν παίρνουν εκείνοι KLX ? και τσιμπα εσύ κάποιο από τα 690 ...Ο ένας παραείναι, αλλά είναι καγκουρό και οι δυο
Φαντάζομαι γιατί δεν είναι πρώτο τους μηχανάκιγιατί δεν παίρνουν εκείνοι KLX ? και τσιμπα εσύ κάποιο από τα 690 ...
γι αυτόν τον λόγο ακριβως, αν και καλα θα ηταν να παρω ένα από τα δυο, τα προσέχουν πολυ, για να τα χαίρονται και πολυΦαντάζομαι γιατί δεν είναι πρώτο τους μηχανάκι