990 η επιστροφή;

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Καλά τα έλεγε ο Phoenix ...έβλεπε μπροστά...CFmoto=Γουρούνες=Kίνα=Συνεργασία με KTM=επιστροφή 990;
Η αλήθεια είναι ότι η KTM πούλησε τα δικαιώματα του κινητήρα...δηλαδή τον κινητήρα του 990 θα μπορεί να τον βάλει η CFMoto όπου θέλει. Η CFMoto όμως είναι γνωστή για οχήματα τύπου atv γουρούνες κτλ...
θα δούμε 990 σε γουρούνα με πορτοκαλί χρώματα; Η πηγή της είδησης
Νομίζω πάντως από το 2020 το Duke και το 790 Adventure θα κατασκευάζονται σε εργοστάσια στην Κίνα...
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Η CF βγαζει μοτοσυκλετες με τον δικυλινδρο του versus.....μπορει να θελει να ανεβει σε κυβικα κ σε πιο οn-off κατηγοριες !!;!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s


Aυτο βγαζει προς το παρον ( και ενα 250 και 400 γυμνα) και απ'οσο διαβαζω για τα λεφτα του σκιζει και απο μοτερ και απο εξοπλισμο.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs


Aυτο βγαζει προς το παρον ( και ενα 250 και 400 γυμνα) και απ'οσο διαβαζω για τα λεφτα του σκιζει και απο μοτερ και απο εξοπλισμο.
Ξαδερφάκι του versys είναι αυτό βασικά.
Και όντως γενικά έχει καλές κριτικές από δοκιμαστικά που έχουν κάνει.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ο,τι και να ειναι, ειναι 2500€ φθηνοτερο απο το Versys και μολις 900€ ακριβοτερο απο το Himalayan... Σχεδιασμενο απο Κiska (γιαυτο και μοιαζει με 990Αdv/SMT) με μοτερ Kawasaki, φρενα J.Juan (οπως 790) ανεστραμμενο 43αρι, ABS, φωτα LED.

Το οτι αυτο , το "νεο 990" και το 790 θα φτιαχνονται στην Κινα ελαχιστη σημασια εχει. Και κατι πανακριβα κινητα με δαγκωμενα μηλα φτιαχνονται στην Κινα αλλα αυτο δεν απετρεψε χιλιαδες τρελους ανα τον κοσμο να κατασκηνωνουν εξω απο καταστηματα για να σκασουν χιλιαρικα να παρουν ενα.
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Για να δούμε θα βγαλουν κατι αντίστοιχο των παλιων 990....
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Όχι γιατί έχει μπασταρδεψει η κατηγορία, απλά θα είναι ένα ακόμα μοντέλο στη γκάμα τους.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ντεπόζιτο απο μοτο gp λέει, το ντεπόζιτο που είχαν τα f650gs g650x και f800gs απο την εποχή του Νώε. Τι άλλη παπατζα θα ακούσουμε?
Το ντεπόζιτο κάτω απ' τη σέλα του οδηγού,μα κάτω το είχε το multi 1000 εκτός απ' αυτά που αναφέρεις...
Αν παίρνει το καύσιμο κλασικά πάνω μπροστά απ' τον οδηγό και σε συνάρτηση ότι χαμηλά ο σωλήνας στενεύει λόγω ότι πρέπει να πατάει κάποιος κάτω ..υπάρχει η πιθανότητα εγκλωβισμού αέρα που σου δείχνει στο γέμισμα γεμάτο,αλλά μετά απ' 10 λεπτά δείχνει άλλη στάθμη..κλασικό πρόβλημα του μουλτι που λύνεται με πολύ μικρή ροή απ' τη μάνικα και το χαρακτηριστικό τσαντισμα του πωλητή διότι δουλεύει υπερωρίες η αντλία
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ας π
Για να δούμε θα βγαλουν κατι αντίστοιχο των παλιων 990....
Ας τους πει κάποιος στο motomagazine ότι το 1000PS είναι Αυστριακοί και όχι Γερμανοί, παρά το .de στην κατάληξη (έχουν και με .at και με .ch και με .net). Τι διάολο του ειδικού τύπου είναι, δεν το ξέρουν;

Είναι αξιοσημείωτο πάντως ότι δεν τα ανακαλύψαν πρώτοι αυτή τη φορά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Με το 1000ps συνεργάζονται και Άγγλοι πια, είχε ρεπορτάζ για την f900gs από το Birmingham.
 
Reactions: STF

petrouil

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
CB500X '19
CRF300L '22
Γενικά παίξανε πολλά δημοσιεύματα αυτές τις μέρες για πρωτότυπα της ΚΤΜ. Εγώ κρατάω αυτό
που θα έχει ένα ενδιαφέρον ( αν όντως είναι 650 δικύλινδρο με 60-70 άλογα, με παραγωγή στην Ινδία όπως αναφέρει το speedweek ).
Προσωπικά βλέπω την KTM να ακολουθεί το παράδειγμα των γιαπωνέζων που παράγουν παντού και μόνο οι ναυαρχίδες της κάθε κατηγορίας κατασκευάζονται Ιαπωνία.
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Ας π

Ας τους πει κάποιος στο motomagazine ότι το 1000PS είναι Αυστριακοί και όχι Γερμανοί, παρά το .de στην κατάληξη (έχουν και με .at και με .ch και με .net). Τι διάολο του ειδικού τύπου είναι, δεν το ξέρουν;

Είναι αξιοσημείωτο πάντως ότι δεν τα ανακαλύψαν πρώτοι αυτή τη φορά.
Αυτοί Αυστριακοι θα ειναι για να το λες, το 990 δεν ξέρουμε, αν θα ειναι ινδικό ή κινέζικο οι απόψεις διίστανται...
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γενικά παίξανε πολλά δημοσιεύματα αυτές τις μέρες για πρωτότυπα της ΚΤΜ. Εγώ κρατάω αυτό
που θα έχει ένα ενδιαφέρον ( αν όντως είναι 650 δικύλινδρο με 60-70 άλογα, με παραγωγή στην Ινδία όπως αναφέρει το speedweek ).
Προσωπικά βλέπω την KTM να ακολουθεί το παράδειγμα των γιαπωνέζων που παράγουν παντού και μόνο οι ναυαρχίδες της κάθε κατηγορίας κατασκευάζονται Ιαπωνία.
Πάντως τα V-STROM 800DE/SE, V-STROM 650, TRANSALP750, NC750X, VERSYS 650 δε μπορείς να τα θεωρήσεις και ναυαρχίδες....

Ζήτημα χρόνου είναι όλα βέβαια.... δε γλιτώνουμε από το κίτρινο πυρετό με τίποτα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Αυτο το ψαλιδι με την πισω ανάρτηση έτσι όπως είναι, όσο το βλεπω, μου θυμιζει KAWASAKI er6n και οχι KTM 990 adventure... Δεν ξέρω που αποσκοπει και αν θα ειναι πιο on και λιγοτερο off όπως πανε να το κάνουν.Δειχνει λιγο χαλια για Ktm 990 εκ πρωτης όψεως, θα ξεπεράσουν τον εαυτό τους μαλλον σε ασχημια :roflmao: Κρίμα...μου κάνει παντως εντύπωση πως γίνεται η cfmoto να βγάζει ενα 800 που να είναι πιο καλό σε εμφάνιση και η KTM να πειραματιζεται με διάφορα φανάρια, τεποζιτα, αναρτησεις κτλ
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ζήτημα χρόνου είναι όλα βέβαια.... δε γλιτώνουμε από το κίτρινο πυρετό με τίποτα.
Αν δεν πηγαίνεις κοντά τους, δεν θα κολλήσεις κανένα κίτρινο πυρετό!!!!! :ha

Distance alert λέγεται!!! Υπάρχει και σε εφαρμογή!!!!!! :ha
 
Top Bottom