ACROPOLIS RALLY 2015

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ο αγώνας είναι αυτοκινητάδικος, αλλά είναι ένα Ευρωπαϊκό (κάποτε Παγκόσμιο.....:( ) γεγονός και αξίζει την προσοχή μας.
Επιπλέον, παραδοσιακά στο Ακρόπολις η καλύτερη παρακολούθηση γίνεται με μοτό!
Με εξαίρεση την περσινή χρονιά και κάποιες που ο αγώνας δεν έγινε (2010, 2013) ή έλειπα στο εξωτερικό (2001 και 2009), υπάρχει μια στάνταρ παρέα με άλλοτε μεσαία και τώρα μεγάλα on/off που το παρακολούθουμε σταθερά, από το 1996. Παλιότερα με τουτού, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία...
Η παρακολούθηση έχει στυλ απόδρασης, με μπόλικα χλμ, διανυκτέρευσεις αναλόγως του αγώνα και προσοχή στην πλοήγηση και στο χρόνο.
Στην παρούσα μορφή του αγώνα, δεν απαιτείται καν Δ/Ν εκτός Αθηνών, για όσους εντός λεκανοπεδίου.
Σαββάτο διεξάγονται 2 ΕΔ από το απομεσήμερο, έως το βράδυ. Ναι, υπάρχει και νυκτερινή ΕΔ!!! Super!!!!:yew: Υπερθέαμα , με τους προβολείς που κάνουν τη νύχτα-μέρα και τα φρένα να φαίνονται κατακόκκινα..... Όλα αυτά μεταξύ Μεγάρων - Λουτρακίου, όπου και το κέντρο του αγώνα (service park, park ferme, αλυτάρχης, δημοσιογράφοι κλπ).
Κυριακή άλλες 4 ΕΔ στην Κορινθία και ολίγον από Αργολίδα. Οι 3 επαναλαμβανόμενες, οπότε σύνολο 9.

Αναμείνατε περαιτέρω οδηγίες κι όσοι πιστοί, ευπρόσδεκτοι ;)
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Ισως το κορυφαιο αθλητικο γεγονος στην Ελλαδα,που καποτε χαιροσουν να τρεχεις στα βουνα να βλεποεις τους Παγκοσμιους να κανουν χαμηλες χωματινες πτησεις και να ξερογλυφεσαι...

και σημερα εχει χασει και την αιγλη του τότε και την ελιτ...Παρ'ολα αυτα παραμενει ενα απο τα λιγα μηχανοκινητα event που αξιζει να εισαι εκει. Θα το προσπαθησω :)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Παντως και οι οδηγοι του πανευρωπαικου, αξιζουν!!!
Χαθηκε βεβαια το κορυφαιο..
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θα ξαναπαμε......
Κάπου έχω κάτι ωραίες φώτο. ...
Και φωτο υπαρχουν, και βιδεα.....
Κι απο πολυ παλια. Κι εσενα να βαζεις ολοσωμο αδιαβροχο Ιουνη μηνα στα Τρικαλα Κορινθιας εχω:laugh:
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Μας θύμισες παλιές - καλές εποχές, τότε που το Ακρόπολις όργωνε την Ελλάδα, ανέβαινε προς τα πάνω και εμείς κατεβαίναμε να δούμε από κοντά τους "θεούς". Καλή παρακολούθηση και πολλές φώτο παίδες.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πάμε σιγά σιγά στο ζουμί....

Η σελίδα του αγώνα: http://acropolisrally.gr/2015/index.php/gr/

Αρκετά προσεγμένη και πλήρης όσον αφορά στις απαραίτητες πληροφορίες για την παρακολούθηση.
Στην ενότητα "Θεατές", θα βρει κανείς τις προσβάσεις στις ΕΔ και την περιγραφή τους.
Επίσης θα βρει τους χάρτες των ΕΔ και των προσβάσεων σε ΚΜΖ αρχεία (google earth).
Στην ενότητα "Αγώνας" θα βρούμε ωράρια, χλμ ειδικών κλπ.
Οι ειδικές, εκτός από 2 αμιγώς χωμάτινες, είναι μικτές!!!! Χώμα-άσφαλτος, σε ποσοστό 67-23.
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Γιατί δε βρίσκω την εισαγωγή συνημμένου....?????:confused::confused::banghead::banghead::banghead:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
O αγώνας τέλειωσε, η λάσπη ξεράθηκε μέχρι να ξαναβρέξει και η -όποια- σκόνη κατακάθισε....

Ακολουθεί ένα άρθρο που με βρίσκει σύμφωνο κι εξηγεί εν πολλοίς το "τι " και το "πώς" για όσους δεν είναι μέσα στα πράγματα.

"
Το φετινό SEAJETS Rally Acropolis που διεξήχθη για 61η φορά ήταν ένας αγώνας του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι, του ERC, στον οποίο μάλιστα κρίθηκε και η υπόθεση τίτλος για το θεσμό. Και αυτό όπως τα τελευταία… πολλά, τα έζησα έντονα! Φέτος μέσα από τη συνεργασία με τον BrakeFM και τον Στράτο Φωτεινέλη προσπαθήσαμε για μια ακόμη χρονιά να μεταφέρουμε όλες τις ειδήσεις και τα αποτελέσματα για όσους βρίσκονταν αυτό το διήμερο στις ειδικές.

Παράλληλα το ζήσαμε έντονα και εδώ στο High Octane γιατί μαζί με τον Μάνο Ράλλη ανταποκριθήκαμε στη συνεργασία με τον Βασίλη Σαρημπαλίδη και το Zougla.gr ώστε να υπάρχει μια πλήρης και άμεση ενημέρωση διαδικτυακά σε μια (αντικειμενικά) πρωτοπόρα προσπάθεια από ελληνικό μέσο στο Internet που κατάφερε να καλύψει σε τηλεοπτικό επίπεδο την εκκίνηση και τον τερματισμό.

Αυτά ήταν περί συστάσεων!
Για τον φετινό αγώνα η κριτική δεν νομίζω πως θα πρέπει να γίνεται ούτε εν θερμώ, ούτε ελαφρά τη καρδία γιατί περιλαμβάνει χίλιες δύο παραμέτρους που πρέπει να ληφθούν υπόψην ώστε να αποφασίσεις αν ήταν καλός ή κακός. Βασικότερη όλων βεβαία είναι η παράμετρος της προδιάθεσης! Σε αυτή τη διαδικασία δεν υπάρχει λόγος να μπω γιατί η αντικειμενικότητα και η κοινή λογική στην παρατήρηση απουσιάζει γενικότερα στην εποχή μας. Αυτό που ξέρω είναι πως οι νέοι άνθρωποι που ζουν το Ακρόπολις, ζουν μια περιπέτεια ακόμη και σήμερα που ο αγώνας μετράει 300 αγωνιστικά χιλιόμετρα και όχι 3.000. Αυτοί που το είχαν ευχαριστηθεί την εποχή που μετρούσε 3.000 αγωνιστικά χιλιόμετρα και γυρνούσε όλη την Ελλάδα είναι δεδομένο πως δεν το απολαμβάνουν.

Δεν φταίει όμως ο αγώνας, ούτε η ΟΜΑΕ που τον διοργάνωσε πρώτη φορά, ούτε ο Kajetanowicz που δεν μπορεί να οδηγήσει πιο γρήγορα ας πούμε. Φταίει πως έχουν αλλάξει οι αγώνες στην εποχή που ζούμε. Τα αγωνιστικά χιλιόμετρα κοστίζουν πολλά χρήματα σε καύσιμα, σε ασφάλεια και σε παροχές και τα χρήματα αυτά κάποιοι πρέπει να τα πληρώνουν για να συνεχίσουν να κινούνται τα γρανάζια.
Οι ομάδες δεν θέλουν μεγάλους αγώνες ούτε καν στο WRC γιατί προσπαθούν να μειώνουν τα κόστη συμμετοχής συνολικά και επίσης το ίδιο και οι οργανωτές, που προσπαθούν να μειώσουν τα κόστη ασφαλείας καθώς αυτοί είναι υπεύθυνοι για αυτά. Κατά συνέπεια το Rally Acropolis είναι… αστείο για εκείνους που έχουν ζήσει τις θρυλικές εποχές που κάθε ράλι ήταν ένα μικρό Παρίσι – Ντακάρ, αλλά για μερικές γενιές μετά από εκείνες, εξακολουθεί και είναι ένας καλός λόγος να πάνε στο βουνό να σκονιστούν και να λασπωθούν. Και αυτό προσδιορίζει το μέλλον!

Φανταστείτε για παράδειγμα να πήγαινε ο Ελληνάρας στη FIA και να έλεγε «Κοιτάχτε εμείς σας καταλαβαίνουμε αλλά το Ακρόπολις για εμάς είναι ένας θεσμός συνδυασμένος με την περιπέτεια και την πρόκληση έτσι ο αγώνας που σας προτείνουμε περιλαμβάνει 500 αγωνιστικά χιλιόμετρα σε 3 διαφορετικές πόλεις της χώρας». Δεν θα τον άκουγαν καν, θα τον έδιωχναν κιόλας και δεν θα το συζητούσαμε ποτέ ξανά.

Όταν θα αποδεχτούμε λοιπόν το γεγονός πως οι αγώνες έχουν αλλάξει σε μεγάλο βαθμό παντού, τότε θα χωνέψουμε και το γεγονός πως και ο δικός μας αγώνας μοιάζει φτωχός και όχι... αντρικός.

Στο ίδιο πλαίσιο εντάσσεται (πάντα κατά την ταπεινή μου γνώμη) και το γεγονός πως φέτος μπορεί να μην είδαμε καν απολαυστικό θέαμα. Συμφωνώ κατά βάση! Πρώτα από όλα ο καιρός δεν βοήθησε κανέναν. Όλοι τρόμαξαν από το... survivor με το καλημέρα σας, έτσι μαζεύτηκαν και όταν οι συνθήκες ευνόησαν να γίνει πιο… κανονικός αγώνας ήρθε το δεύτερο κύμα να τον αποτελειώσει.

Η απόφαση διακοπής ελήφθη απο αρμοδίους και έμπειρους οργανωτές, άσχετα αν αυτή ήταν η πρώτη φορά που το Rally Acropolis διοργανώθηκε απο την ομοσπονδία, οπότε το να την κρίνω εγώ λάθος είναι τουλάχιστον αφελές και δεν θα το ήθελα. Μεταξύ μας όμως εγώ όταν ο αγώνας σταματούσε με αποφάση Αλυτάρχη, παρατηρητή και άλλων δεν είχα πάει ούτε καν για την καθιερωμένη συνέντευξη στην αναυγκρότηση. Γιατί έριχνε καρέκλες! Πως μπορώ να πω ότι ήταν λάθος;
Επιστροφή στο θέμα μας τώρα, Στην έλλειψη θεάματος. Έτσι είναι το ERC! Λίγοι οδηγοί, λίγες ομάδες, συνήθως νέοι οδηγοί και συνήθως χαμηλοί προϋπολογισμοί που σημαίνει πως στον προτελευταίο αγώνα της χρονιάς όταν έχουν χαθεί στόχοι και επιδιώξεις απλώς το παρατάνε και δεν έρχονται καν. Μπορούμε ως Έλληνες να πούμε ότι δεν το θέλουμε αυτό. Εμείς θέλουμε να έρχεται εδώ ο Loeb και ο Ogier και να βγάζουμε φωτογραφίες μαζί τους και να λέμε ότι εκεί που έσκασε το λάστιχό του και το άλλαξε, είχα πάει και του κράταγα τα μπουλόνια. Το κατανοώ απολύτως και μου αρέσει κιόλας. Αλλά εντάσσεται στην ίδια οπτική των πραγμάτων που ανέφερα κι νωρίτερα. Ναι ο Waldergard το 1979 είχε πάρει το μοτέρ από ένα Ford Escort ενός θεατή για να συνεχίσει τον αγώνα και να φτάσει στο service του. Τώρα απλώς δεν γίνονται αυτά!

Βέβαια σε καμία περίπτωση δεν θέλω να πω, ότι δεν φταίμε εμείς αλλά η Γη επειδή γυρίζει! Απλώς αυτό που δεν μπορώ είναι οι άνθρωποι που είναι αρνητικοί σε όλα. Είτε δημοσιογράφοι, είτε θεατές, είτε οργανωτές, στελέχη της Ομοσπονδίας, κριτές και άλλοι.

Δεν θέλουμε ο αγώνας να χάσει την ονομασία του, για παράδειγμα, αλλά επίσης αυτό δεν είναι και Ακρόπολις. Ε τότε γιατί να μην τη χάσει; Αφού αυτό δεν είναι Ακρόπολις ας κάνουμε απλώς το «Rally of Greece».

Δεν θέλουμε ο αγώνας να είναι στο ERC, αλλά όχι να τον σταματήσουμε κιόλας. Ε, γιατί να μην τον σταματήσουμε αφού WRC δεν μπορούμε να κάνουμε. Ας μην κάνουμε τίποτα.

Το Rally Acropolis στην εποχή μας είναι ένας αγώνας διεθνής, σύγχρονος που αρέσει σε όλους να λέγεται Ακρόπολις και επίσης μας συμφέρει κιόλας να λέγεται έτσι, αφού χάρη σε αυτό κρατά λίγη από την χαμένη ταυτότητα των rally παγκοσμίως. Τώρα αν αυτό είναι αρκετό να συνεχίσει να υπάρχει θα το δείξει το μέλλον. "

Το παραπάνω άρθρο από εδώ: http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=5655&comp=Diafora&cat=Opinion&title=SEAJETS-Ράλι-Ακρόπολις:-Το-Ακρόπολις-της-σύγχρονης-εποχής
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Σε 1ο πρόσωπο, μια περίληψη του 2ημέρου
Ο άστατος καιρός και οι προβλέψεις για καταιγίδα με ανάγκασαν να μην πω πολλά εδώ μέσα, διότι ούτε κι εμείς είχαμε πάρει τελικές αποφάσεις, ακόμα και το Σάββατο το πρωί. Κι όταν τις πήραμε αργότερα, πάλι λάθος κάναμε και η ταλαιπωρία ήταν δεδομένη.
"Όταν βρέχει, θα βραχείς! Κι όταν κάνει ζέστη , θα ιδρώσεις" λέγαμε στις Καταδρομές. Νόμος!!!!!
Αυτό πάθαμε και βάλε!!!! Ο @gsmaniac στάθηκε άτυχος και ήρθε λίγη ώρα πριν την ακύρωση του υπόλοιπου του αγώνα.... Σόρυ φίλε, αλλά συμβαίνουν κι αυτά.
Θα ακολουθήσουν 2-3 βιδεάκια, επαγγελματικά, γιατί τα δικά μου ωχριούν μπροστά τους.











Κι αυτά από εδώ: http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=5661&comp=peugeot&cat=News&title=Τα-καλύτερα-βίντεο-του-SEAJETS-Ράλι-Ακρόπολις
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
μπράβο ρε bro!!!!

πραγματικά , ένα παιδικό όνειρο για μένα

;)
Και για μένα έτσι άρχισε Μπίλυ, γύρω στο 74....
Πίτσι τότε σαν το γιο μου + λίγο....., έφταναν Ταΰγετο τα αγωνιστικά, αφού είχαν ανηφορίσει έως Μετέωρα και γύριζαν πάλι Αθήνα. Τότε άκουσα αγωνιάρικο μοτέρ 1η φορά και μύρισα καστορέλαιο και καμμένο λάστιχο. Στο σπίτι του παπού στο χωριό, έξω από την Καλαμάτα.
Αυτό ήταν! Κόλλησα....
Από το 82 μας πήγαινε ο μακαρίτης ο πατέρας μου σε αγώνες ελληνικού πρωταθλήματος με τον αδερφό μου και κάθε χρόνο κι από μια Πάρνηθα.
Αργότερα τα έβλεπα και στον Υμμητό την 1η μέρα, όντας στη ΣΣΕ...
Από το 1992 το παρακολουθούμε στάνταρ, σε όλο του το μήκος και κάθε μέρα, όπου κι αν γίνεται. Το Ράλυ Ακρόπολις και η παρακολούθησή του, είναι η αιτία που έχω μηχανή.... Τι άλλο να σε πω για να καταλάβεις την κ@υλα???? :)
 

Goukos

Once a Marine always a marine....
Περιοχή
SaloniKa .....again.....
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
R1200GSA
Ωραιος Θοδωρη !!!
Και εμενα με μυησε ο father αλλα ας οψεται η αποσταση... Προλαβα και εγω εποχη Θεων καθως η 1η μου ηταν το 98 στην Κορινθο.....
 
Top Bottom