Ανοίγω αυτό το θεματάκι ως οδηγό για ένα προβληματάκι που πολλοί μπορεί να έχουν αντιμετωπίσει.
Πολλές φορές αντικαθιστούμε το μαμά τιμόνι με ένα αλουμινένιο Aftermarket. Επίσης πολύ συχνά βάζουμε και Aftermarket αλουμινένια αντίβαρα επειδή τα μαμά αντίβαρα δεν κουμπώνουν στο νέο τιμόνι ή απλά για ομορφιά.
Τα παραπάνω ρίχνουν αισθητά το βάρος στο τιμόνι και το αποτέλεσμα είναι να κάνουν την εμφάνιση κραδασμοί ειδικά στις μεγαλύτερες ταχύτητες ακόμα και σε μηχανακια με πολύ ομαλή λειτουργία όπως το Bandit το δικό μου.
Εϊτε λοιπόν πρέπει να δώσεις καλά λεφτά να πάρεις επώνυμα αντίβαρα που έχουν και εμφάνιση και βάρος σωστό (50-60€) (Rizoma Π.χ.) είτε κάθεσαι και λούζεσαι τους κραδασμούς.
Εγώ σαν λύση έφτιαξα 2 κυλίνδρους απο ανοξείδωτο (το προτίμησα λόγω βάρους και για αποφυγή οξειδώσεων), το ξετρύπησα να περνάει η βίδα και πήρα 2 νέες βίδες ανοξείδωτες κι αυτές.
Ουσιαστικά πρόσθεσα δηλαδή 100-120 γραμμάρια στις άκρες του τιμονιού σε κάθε πλευρά και κραδασμοί bye bye..
Στο θέμα το οικονομικό. Εντάξει εγώ έχω πρόσβαση σε τόρνο και βρίσκω και λόγω της δουλειάς ρεταλάκια απο υλικά κλπ αλλά φαντάζομαι αν κάποιος πάει να τα φτιάξει σε ένα μηχανουργείο θα δώσει 20-30€ (?)(εργασία υλικά).
Δεν είναι σπουδαία εργασία. Ένα πάσο περνάμε το ανοξείδωτο να το φέρουμε στην επιθυμητή διάσταση να μπαίνει στο τιμόνι, ένα ξετρύπημα πάλι στον τόρνο και εγώ έκανα και μια πατουρίτσα ακόμα επειδή το αντίβαρο που έχω έχει ένα οδηγό. Βίδες χρησιμοποίησα 15ποντες ανοξείδωτες. Ενδεικτικα ας πούμε 2€ αυτές.
Πολλές φορές αντικαθιστούμε το μαμά τιμόνι με ένα αλουμινένιο Aftermarket. Επίσης πολύ συχνά βάζουμε και Aftermarket αλουμινένια αντίβαρα επειδή τα μαμά αντίβαρα δεν κουμπώνουν στο νέο τιμόνι ή απλά για ομορφιά.
Τα παραπάνω ρίχνουν αισθητά το βάρος στο τιμόνι και το αποτέλεσμα είναι να κάνουν την εμφάνιση κραδασμοί ειδικά στις μεγαλύτερες ταχύτητες ακόμα και σε μηχανακια με πολύ ομαλή λειτουργία όπως το Bandit το δικό μου.
Εϊτε λοιπόν πρέπει να δώσεις καλά λεφτά να πάρεις επώνυμα αντίβαρα που έχουν και εμφάνιση και βάρος σωστό (50-60€) (Rizoma Π.χ.) είτε κάθεσαι και λούζεσαι τους κραδασμούς.
Εγώ σαν λύση έφτιαξα 2 κυλίνδρους απο ανοξείδωτο (το προτίμησα λόγω βάρους και για αποφυγή οξειδώσεων), το ξετρύπησα να περνάει η βίδα και πήρα 2 νέες βίδες ανοξείδωτες κι αυτές.
Ουσιαστικά πρόσθεσα δηλαδή 100-120 γραμμάρια στις άκρες του τιμονιού σε κάθε πλευρά και κραδασμοί bye bye..
Στο θέμα το οικονομικό. Εντάξει εγώ έχω πρόσβαση σε τόρνο και βρίσκω και λόγω της δουλειάς ρεταλάκια απο υλικά κλπ αλλά φαντάζομαι αν κάποιος πάει να τα φτιάξει σε ένα μηχανουργείο θα δώσει 20-30€ (?)(εργασία υλικά).
Δεν είναι σπουδαία εργασία. Ένα πάσο περνάμε το ανοξείδωτο να το φέρουμε στην επιθυμητή διάσταση να μπαίνει στο τιμόνι, ένα ξετρύπημα πάλι στον τόρνο και εγώ έκανα και μια πατουρίτσα ακόμα επειδή το αντίβαρο που έχω έχει ένα οδηγό. Βίδες χρησιμοποίησα 15ποντες ανοξείδωτες. Ενδεικτικα ας πούμε 2€ αυτές.