BMW F800GS vs Triumph Tiger 800XC

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Μετά την προτροπή του tattoopanther εδώ, ανοίγω αυτό το θεματάκι μιας και δεν υπάρχει αντίστοιχο μέχρι τώρα. Το θέμα ίσως απασχολήσει αυτούς που βρίσκονται σε αντίστοιχο δίλημμα με μένα. Οπότε είναι ευκαιρία να παραθέσω μερικά βίντεο-συγκριτικά που έχω βρει στο ίντερνετ σχετικά με αυτά τα 2 μοντέλα...
Το ρεζουμέ -πολύ χοντρικά- είναι ότι ανάμεσα στα 2 το F800GS έχει πιο off road προσανατολισμό, ενώ το 800XC πιο ασφάλτινο...




 
Τελευταία επεξεργασία:

alx_k

Skipper
Περιοχή
Βόλος-Θεσσαλονίκη
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1200GS '05
Η μονη μου εμπειρια με ενα Tiger 800XC ειναι οτι το εχει ενας γειτονας μου εδω παρακατω και εχω να πω οτι απο κοντα ειναι πολυ ομορφο, κανει πολυ ωραιο ηχο, και δινει την αισθηση οτι εχει πολυ καλη καβαλα.
Δεν νομιζω οτι το ενα υστερει του αλλου σε ασφαλτο ή χωμα. Και τα δυο ανταπεξερχονται το ιδιο σε ολα τα τεραιν.
Για δες τι μπορει να κανει ενα 800XC...

http://www.advride.gr/threads/the-raiden-files-portland-to-dakar-a-riding-movie.1532/
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Άμα το 800αρι τιγράκι δε σπάει (όπως τα speed triple 675 & 1050 έναντι του tiger 1050 που "καθάριζε" κυλινδροπίστονα σαν τσιγαρόχαρτα), σίγουρα είναι μηχανάρα!!!
Οδηγικά δεν το συζητώ!!!
Στα μεσαία (πλέον...) on/off, γενικώς είναι ο αρχηγός, ακτός από τα χώματα όπου σύμφωνα με τους ειδικούς του ειδικού τύπου, υπερτερεί το F800GS.
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Άμα το 800αρι τιγράκι δε σπάει (όπως τα speed triple 675 & 1050 έναντι του tiger 1050 που "καθάριζε" κυλινδροπίστονα σαν τσιγαρόχαρτα), σίγουρα είναι μηχανάρα!!!
Οδηγικά δεν το συζητώ!!!
Στα μεσαία (πλέον...) on/off, γενικώς είναι ο αρχηγός, ακτός από τα χώματα όπου σύμφωνα με τους ειδικούς του ειδικού τύπου, υπερτερεί το F800GS.
Με το 1050 Ειμουν και γω παθών..
Για το 800 όμως δεν ακούστηκαν προβλήματα..
Προσωπικά.. το σφύριγμα του τρικυλινδρου κινητήρα είναι αλλού..

Αλλά όλα είναι θέμα γούστου..του καθένα..
Και Λόγο χρήσεις της μηχανής..
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Με το 1050 Ειμουν και γω παθών..
Για το 800 όμως δεν ακούστηκαν προβλήματα..
Προσωπικά.. το σφύριγμα του τρικυλινδρου κινητήρα είναι αλλού..

Αλλά όλα είναι θέμα γούστου..του καθένα..
Και Λόγο χρήσεις της μηχανής..

Και τι γκάζι του και το τράβηγμα από τις 2500σαλ έως τις 11000....:ok::ok::ok::ok:
 

IliADVas

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
BMW R1250 GS ADVENTURE
Από το Tiger με χαλάνε δύο πράγματα:
1. Μου φάνηκε (ειδικά όταν το πρωτοείδα ως μια κακή αντιγραφή του GS κι αυτό με έκανε να το χαρακτηρίζω ακόμα και ως "απομίμηση".
2. Ο ήχος του τρικύλινδρου, όσο ωραία κι αν ακούγεται, δεν μου ταιριάζει στο χαρακτήρα της μοτοσικλέτας ειδικά στο XC. Πολύ στριτάδικος.
Από οδήγηση δεν έχω άποψη για τον Τίγρη γιατί δεν τον έχω οδηγήσει, αλλά από αυτά που ξέρω μάλλον υπερερτερεί κάπως στην άνεση σε σχέση με το GS.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Με το 1050 Ειμουν και γω παθών..
Για το 800 όμως δεν ακούστηκαν προβλήματα..
Προσωπικά.. το σφύριγμα του τρικυλινδρου κινητήρα είναι αλλού..
Αλλά όλα είναι θέμα γούστου..του καθένα..
Και Λόγο χρήσεις της μηχανής..
o ήχος εμένα μού θυμίζει κινητήρα τούρμπο απο subaru impreza στο wrc...καποτε...

προτιμω τον ηχο του bmw...το Triumph περα από το θεμα με τη μίζα που ίσως λύθηκε φετος εχει και ενα θεμα με τα μαρσπιε του συνοδηγού που είναι κολλημένα στο πλαίσιο.
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Εβαλες τα προοδευτικά ελατήρια της hyperpro μπρος-πίσω; νομίζω μπορείς να παραγγείλεις και κατευθείαν τη μηχανή με κιτ χαμηλώματος. Αν δεν κάνω λάθος με το bmw κιτ χαμηλώματος η πρεπει να μειώνεται και η διαδρομή της ανάρτησης κατά 3 εκατοστά.
μού φαίνεται ότι αλλοιώνεται κάπως ο χαρακτήρας της μηχανής.
Εσενα στο οδηγικό κομμάτι καθαρά πώς σου φαινεται η αλλαγή από τη χαμηλή σέλα στο κιτ χαμηλώματος;
Απαντάω στο ερώτημα που έθεσες στο θέμα του καλωσορίσματος μεταφέροντάς το εδώ για να μην χαθεί.

Με την χαμηλή σέλα ένιωθα "μέσα" στην μηχανή και όχι "πάνω". Κάτι σαν να οδηγώ VStrom δηλαδή, την ίδια αίσθηση είχα.
Με τα ελατήρια της HyperPro (-2,5cm) μπρος-πίσω νιώθω πάλι να είμαι "πάνω", η γεωμετρία δεν έχει αλλάξει, πατάω καλά (κάνω και λίγη όπισθεν) με τα 174 εκατοστά της κορμάρας μου και η αίσθηση έχει σαφώς βελτιωθεί . Πλέον περνάω λακκούβες χωρίς να νιώθω το "ντουκ" και οι χωματόδρομοι μου φαίνονται πολύ πιο άνετοι. Δεν έγινε βέβαια 990 αλλά υπήρξε σαφής βελτίωση.
Το μόνο αρνητικό είναι πως 2 φορές έχει τερματίσει το μπροστινό μετά από άλμα. Ένιωσα πως θα φύγουν τα ελατήρια και θα περάσουν δίπλα από τα αφτιά μου!
Δεν ξέρω πώς μπορείς να την παραγγείλεις την μηχανή στην αντιπροσωπεία..
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
ναι αλλά το gs τα εχει κολλημένα σε υποπλαίσιο, αν δεν κάνω λάθος. εχω δει κατι βίδες στο σημείο...
Στο υποπλαίσιο είναι αλλά παραμένουν κολλημένα. Στις πτώσεις (και στο χώμα έχεις πτώσεις) μπορεί να στραβώσουν.

 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
ήμουν και εγώ μεταξύ των 2 και θα σου πω τα εξής:
γιατί f800
- υπάρχει πιο πολύ ποικιλία στο καρ, με έξτρα, χωρίς κτλ.
-πιο οικονομικό σε κατανάλωση

τώρα το tiger προσωπικά μαρέσει εξίσου, με χαλάει λίγο ο ήχος του 3κυλιδρου για αυτό το μηχανάκι.
έχει καλύτερη μαμά σέλα, αλλά να ξέρεις και στο F800 φtιάχνεται η σέλα και γίνεται σπέσιαλ.
με το ύψος νομίζω δεν θα έχεις θέμα στο f800. εγώ 1,80 είμαι και όλα καλά. ίσα-ίσα το έχω κρατήσει αρκετές φορές. είναι πολύ καλοζυγισμένο, βοηθάει και το τεπόζιτο κάτω από την σέλα. δε νομίζω τα 6-7 εκ να αλλάζουν κάτι.
μια δοκιμή πάντως θα σε βοηθήσει και για το ένα και για το άλλο.:)
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
To πιο οικονομικό στην καταναλωση το ξέρω και ότι υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία σε αξεσουάρ. Βασικά προσανατολίζομαι σε καινούριο. ίσως περιμένω και καμιά προσφορά γιατί είχαν βγει κατι προσφορες σε κάποια φαση. Ελπίζω το Σαββατο ή το αργότερο Δευτερα να μπορεσω να κανω ενα test ride. θα επανάλθω με περισσότερες λεπτομέρειες.
ευχαριστώ πάντως.
 
Top Bottom