BMW R1250GS 2019

Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αυτό ισχύει για κάθε μηχάνημα Γιώργη! ;)
Πάντως από αξιοπιστία κινητήρα, δεν είχε ποτέ πρόβλημα κάποιο GS. Σε περιφεριακά (ακόμα και η μετάδοση συμπεριλαμβάνεται) , κάθε μοντέλο βγάζει τα θεματάκια του....
Για να πετύχουν αύξηση ισχύος, διατηρώντας τη ροπή σε καλό επίπεδο από χαμηλά, την κατανάλωση επίσης σε λογικό πλαίσιο, και ταυτόχρονα να περνάει EURO 5 το μηχανάκι, ο μεταβλητός χρονισμός /βύθισμα βαλβίδων (γαιτί και τα 2 μεταβάλλονται) ήταν επιβεβλημένος!

ΥΓ: Με αυτό : ¨εχουν φτασει προ πολλου το οριο στροφων σε αυτον τον κινητηρα... " , τι εννοείς; (από ποιους παράγοντες εξαρτάται το όριο στροφών του κινητήρα και ποιοι από τους παράγοντες αυτούς, έχουν "εξαντληθεί" στον boxer του 2013;;;; )
 
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Εγω παλι νομιζω πως εχουν φτασει προ πολλου το οριο στροφων σε αυτον τον κινητηρα...

Πιστευω πως θα "γεννησουν" πολλα απο αυτα ,σε λαθος χερια ή χρηση.
Μου θύμισες έναν φίλο το μακρινό 2007 που μου είπε το ίδιο για την τότε λουλουδενια μαυρουκα μου..... Από τότε είδαμε όλοι ότι η εξέλιξη συνεχίζεται!
 
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
1190 "Παπαχρόνης"
Μου θύμισες έναν φίλο το μακρινό 2007 που μου είπε το ίδιο για την τότε λουλουδενια μαυρουκα μου..... Από τότε είδαμε όλοι ότι η εξέλιξη συνεχίζεται!

Ο Γακης θα ηταν..... χαχαχχαχαχαχα
 
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Γιατι ρε παλικαρια... στροφαρει παραπανω και μου ξεφυγε ?
Ε ναι... Κοίτα την εξέλιξη τα τελευταια 10 χρόνια.
Στροφαρει σίγουρα περισσότερο, έβαλαν υδροψυξη, περιεργους μεταβλητους χρονισμούς, περισσότερα κυβικά, άλογα και ποιος ξέρει που έχουν φτάσει και δεν το ξέρουμε..... Εχουν πλάκα οι Γερμαναράδες.
 
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Γιατι ρε παλικαρια... στροφαρει παραπανω και μου ξεφυγε ?
Ασφαλώς σου ξέφυγε!
Ηδη το διπλοέκκεντρο του 2010 έχει +600 σαλ από τα προηγούμενα (μπορεί και κάτι παραπάνω, @gsmaniac διόρθωσε).
Και φυσικά τα υδρόψυκτα έχουν παραπάνω και το τωρινό του 2019 επίσης.
 
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εδώ μια πλήρης παρουσίαση - περιγραφή:





Γράφτηκε από
τον Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Τριτη 18 Σεπτεμβριου 2018

BMW R1250GS & R1250RT 2019 – Πρώτη παρουσίαση φωτό & video οδήγησης - Τεχνική ανάλυση
Η BMW παρουσιάζει το GS πριν την EICMA!

Αυτή την στιγμή τα πρώτα group δημοσιογράφων ετοιμάζονται να οδηγήσουν το νέο GS που μετά από 14 χρόνια αλλάζει κυβισμό, με μεγαλύτερη όμως διαφοροποίηση τον μεταβλητό χρονισμό και βύθισμα των βαλβίδων εισαγωγής. Το GS είναι η ναυαρχίδα της BMW, η on-off που δημιούργησε την κατηγορία –ας μην ξαναγράφουμε την ιστορία της- με τον ανταγωνισμό να κυνηγά τις πωλήσεις του, ακόμη κι όταν ξεπέρασε κατά πολύ την απόδοσή του. Πέρσι οι παγκόσμιες πωλήσεις του GS ήταν οι καλύτερες των τελευταίων ετών, πράγμα που σημαίνει πως η ανανέωσή του έρχεται σε μία καλή συγκυρία. Φυσικά υπάρχουν πάρα πολλά ερωτήματα από την πλευρά μας προς την BMW, τόσο για την τεχνολογία του νέου GS, όσο και για το μέλλον της κατηγορίας και την δική τους ματιά προς τον ανταγωνισμό. Όλα αυτά θα έχουμε την ευκαιρία να τους τα θέσουμε από κοντά, και να σας τα μεταφέρουμε άμεσα,
μέχρι τότε όμως ας δούμε όλες τις λεπτομέρειες του νέου GS, καθώς και τα πρώτα πλάνα από την οδήγησή του:

Video of oAnHoWBFIwg
Ας δούμε τι λέει η ίδια η BMW για τα νέα R1250GS & R1250RT, μέχρι να έχουμε ολοκληρωμένη την δική μας άποψη:
Με τον νέο, πολύ πιο εξελιγμένο boxer, τα νέα μοντέλα όχι μόνο επιτυγχάνουν νέα επίπεδα δύναμης και ροπής αλλά επίσης αποκτούν ομαλότερη απόκριση και πιο εκλεπτυσμένη λειτουργία, κυρίως στις χαμηλότερες στροφές. Επιπρόσθετα ο νέος κινητήρας έχει χαμηλότερους ρύπους, καλύτερη κατανάλωση και έναν ακόμα πιο χορταστικό ήχο. Αυτός ήταν ο λόγος που η τεχνολογία ShiftCam της BMW χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στις μοτοσυκλέτες παραγωγής. Η τεχνολογία αυτή επιτρέπει μεταβλητό χρονισμό και βύθισμα των βαλβίδων εισαγωγής, ενώ ταυτόχρονα μπορούν να ενεργοποιούνται ασύγχρονα οι βαλβίδες, ελέγχοντας καλύτερα το μίγμα. Μία ακόμη αλλαγή είναι η διαφορετική αλυσίδα των εκκεντροφόρων, η νέα διαδρομή λαδιού καθώς και καλύτερη τροφοδοσία αλλά και έξοδος των καυσαερίων.
Στον βασικό εξοπλισμό τα δύο νέα μοντέλα έχουν μόνο δύο χαρτογραφήσεις για τον κινητήρα, όπως επίσης και ρυμιζόμενο ASC (Automatic Stability Control) αλλά και υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα. Στον πρόσθετο εξοπλισμό, όλα τα ηλεκτρονικά αναβαθμίζονται στις εκδόσεις “Pro” όπως τις γνωρίζουμε ήδη από τα προηγούμενα μοντέλα (Riding Modes Pro / Dynamic / Traction Control DTC / ABS Pro / Hill Start Control Pro) ενώ προστίθεται και μία νέα επιλογή για τα φρένα η Dynamic Brake Assistant DBC.
Αυτό που φέρνει ως νέο το DBC (μιας και τα υπόλοιπα τα γνωρίζουμε από τα προηγούμενα μοντέλα) είναι η διαχείριση του φρένου του κινητήρα κατά το απότομο φρενάρισμα, καθώς και η εξασφάλιση πως δεν θα υπάρξει στιγμιαία επιτάχυνση μέσα από τα απότομα κατεβάσματα στο κιβώτιο. Ελέγχοντας το ηλεκτρονικό γκάζι, η ECU αποφασίζει με βάση τον ρυθμό φρεναρίσματος ποιο ακριβώς είναι το ιδανικό φρένο κινητήρα, έτσι ώστε να μειωθεί ακόμη περισσότερο η απόσταση φρεναρίσματος.
Νέα είναι και η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση που η BMW αποκαλεί “Next Generation” και που υπάρχει και στο RT. Όπως και στο προηγούμενο GS, η Dynamic ESA ελέγχει πλέον και την προφόρτιση, αυτόματα, όπως και τις αποσβέσεις. Η νέα έκδοση το κάνει αυτό με μεγαλύτερη δειγματοληψία και σε όλους τους χάρτες οδήγησης.

Όλα τα φώτα είναι LED από τον βασικό εξοπλισμό, με τα LED φώτα ημέρας να ανήκουν στον πρόσθετο και την γνωστή οθόνη που είδαμε μέσα στο ’18 να ανήκει επίσης στον βασικό εξοπλισμό. Είναι 6,5 ίντσες στο GS και 5,7 στο RT.
Το σύστημα ειδοποίησης κινδύνου (E-Call) δεν έχει ακόμη πλήρως ενεργοποιηθεί στην Ελλάδα, όμως θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία, τόσο για εκείνους που θέλουν να είναι έτοιμοι αλλά και για όσους ταξιδεύουν συχνά στην Ευρώπη.
Παράλληλα και μαζί με τα νέα, τελείως διαφορετικά χρώματα, το GS αποκτά και μία σειρά από γνήσια αξεσουάρ για custom εμφάνιση, που θα μπορούν να παραγγελθούν απευθείας από τους κατά τόπους αντιπροσώπους.
Συνοπτικά:
  • Νέος boxer κινητήρας με ShiftCam τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού και βυθίσματος των βαλβίδων
  • Περισσότερη δύναμη και ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών με καλύτερη κατανάλωση
  • Η ιπποδύναμη είναι 136hp/7.750 στροφές (από 125 ονομαστικά) και 14,5Kg.m ροπής στις 6.250 στροφές (από 12,7 στις 6.500)
  • Ο κυβισμός ανέβηκε στα 1.254 κυβικά, από 1.170
  • Νέα οδήγηση των εκκεντροφόρων
  • Αλλαγές στην δίοδο του λαδιού και στην ψύξη των εμβόλων
  • Προανάφλεξη για καλύτερη εμπειρία ταξιδιού
  • Νέα τροφοδοσία και ψεκασμός BMS-O
  • Νέα εξάτμιση
  • Αλλαγές στο φαίρινγκ εμπρός για το R1250RT
  • Νέα ηλεκτρονικά
  • Δυνατότητα customizing
  • Μεγαλύτερος κατάλογος γνήσιων αξεσουάρ
  • Νέα χρώματα

Κινητήρας
Ο νέος boxer έχει 7% μεγαλύτερη χωρητικότητα, 14% περισσότερη ροπή και 9% μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Αυτό τον καθιστά αυτομάτως τον πιο δυνατό boxer που έχει βγάλει η BMW σε ευρεία παραγωγή.
Συνεχίζει να είναι με υγρόψυκτες κεφαλές, με το ψυκτικό υγρό να διαχέει την θερμότητα από τις κεφαλές και μέρος των κυλίνδρων με τον αέρα να ψύχει τα υπόλοιπα τμήματα του εκτεθειμένου, εκ σχεδιασμού, κινητήρα.
Αντίστοιχα με άλλες τεχνολογίες από άλλους κατασκευαστές, (όπως η Ducati και η Honda) η BMW φέρνει κι αυτή στις μοτοσυκλέτες τον μεταβλητό χρονισμό και βύθισμα των βαλβίδων, με τους εκκεντροφόρους να διαθέτουν διαφορετικά ζεύγη έκκεντρων, ένα για μερικό και ένα για πλήρες βύθισμα των βαλβίδων. Το ένα για καλύτερη κατανάλωση και ήπια απόδοση, το άλλο για μέγιστη απόδοση και επιδόσεις. Η επιλογή για το ζεύγος που θα χρησιμοποιηθεί, γίνεται από έναν ηλεκτρονικό μηχανισμό και όχι μηχανικό που λειτουργεί σε συγκεκριμένο κύκλο και φάσμα στροφών.

Ο εκκεντροφόρος εισαγωγής κάθε κυλίνδρου, δίνει διαφορετικό βύθισμα και χρονισμό σε κάθε μία από τις δύο βαλβίδες. Αυτό σημαίνει πως μπορούν να ανοίξουν σε διαφορετικές φάσεις δημιουργώντας μία μεγαλύτερη δίνη στον θάλαμο καύσης που έχει δύο αποτελέσματα. Ταχύτερη πλήρωση του μίγματος και καλύτερη μίξη, άρα καλύτερη καύση βελτιώνοντας έτσι την ιπποδύναμη και μειώνοντας ταυτόχρονα την κατανάλωση. Η BMW υπολογίζει έως 4% μείωση της κατανάλωσης, την στιγμή που στις χαμηλές και μεσαίες το GS ήταν ήδη αρκετά οικονομικό (στις υψηλές στροφές όπως έχουμε αναλύσει στο περιοδικό η κατανάλωση εκτοξεύεται δυσανάλογα).
Πιο συγκεκριμένα για το αποτέλεσμα, από τις 2.000 έως τις 8.250 στροφές, η BMW υπόσχεται ροπή μεγαλύτερη από 11,2Kg.m συνεχώς, πράγμα αρκετά ελπιδοφόρο. Ακόμα καλύτερα, στις στροφές που χρησιμοποιείς περισσότερο για γρήγορη οδήγηση, από τις 3.500 έως τις 7.750 (που αποδίδεται η μέγιστη τιμή της ροπής) ο νέος boxer έχει συνεχώς περισσότερο από 12,2Kg.m δίνοντας στα δύο μοντέλα (RT &GS) μία πολύ καλή απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού (τουλάχιστον αυτή είναι η υπόσχεση).

Η ροή πλήρωσης στον boxer κινητήρα είναι κάθετη, όπως έχουμε ήδη δει να συμβαίνει, με ίδια μεγέθη για τους αυλούς εισαγωγής σε κάθε κύλινδρο, ενώ τα μπεκ ψεκασμού είναι τοποθετημένα ακριβώς πίσω από τις βαλβίδες εισαγωγής. Οι εκκεντροφόροι παίρνουν κίνηση από τον αντικραδασμικό άξονα με νέα οδοντωτή αλυσίδα που ο σκοπός της είναι να μειώσει περισσότερο τον μηχανικό θόρυβο. Οι βαλβίδες έχουν μικρές περιεχόμενες γωνίες ώστε ο θάλαμος καύσης να μην είναι ιδιαίτερα κοίλος στο άνω του άκρο, πράγμα που ευνοεί την αύξηση συμπίεσης. Στην εισαγωγή είναι 8 μοίρες και στην εξαγωγή 10 με διάμετρο 40mm στην εισαγωγή και 34mm στην εξαγωγή. Τα στελέχη των βαλβίδων είναι 5.5mm που ελέγχονται από κοκοράκια των οποίων ο σχεδιασμός αντιγράφει το S1000RR, ενώ το διάκενο των βαλβίδων ρυθμίζεται με καπελώτα.
Η αύξηση της ιπποδύναμης έφερε και αυξημένες ανάγκες ψύξης γι' αυτό και το κάτω μέρος των έμβολων ψύχεται μέσω μιας μεταβλητής διατομής παροχή που ψεκάζει λάδι, ενώ στο εσωτερικό της αντλίας λαδιού βρίσκεται ένα κινούμενο έμβολο ώστε να εξασφαλίζεται η βέλτιστη παροχή σε όλες τις συνθήκες. Ο νέος κινητήρας έχει και δύο αισθητήρες προανέφλεξης ώστε να παραμένει αποδοτικός καταναλώνοντας βενζίνη με λιγότερο από 95 οκτάνια, πράγμα ιδιαίτερα ωφέλιμο για τα ταξίδια σε απομακρυσμένες περιοχές και αναπτυσσόμενες χώρες. Νέα είναι και η διαχείριση του κινητήρα που ελέγχει τα σώματα ψεκασμού των 52mm.

Όπως λέμε παραπάνω το GS διαθέτει έναν αντικραδασμικό άξονα όπως και τα προηγούμενα μοντέλα. Γυρίζει με την ταχύτητα του στροφάλου ώστε να μειώνονται οι κραδασμοί σε όλη την κλίμακα των στροφών, ενώ στο εσωτερικό του βρίσκεται ο άξονας του συμπλέκτη.



Ίσως ένα από τα μεγαλύτερα ερωτηματικά, που θα παραμείνει για λίγες μέρες έως ότου το οδηγήσουμε, είναι το κιβώτιο με τον μονόδρομο συμπλέκτη. Η BMW λέει πως η λειτουργία του έχει αλλάξει, όπως επίσης και ο υγρός πολύδισκος συμπλέκτης (8 δίσκοι). Αλλαγές υπάρχουν και στις σχέσεις, και με την φράση: «εισακούσαμε τους αναβάτες που θέλουν να πηγαίνουν γρήγορα σε επαρχιακούς» δηλώνουμε ανυπόμονοι να κατεβάσουμε απότομα ταχύτητες πριν τις στροφές, κάτι που έως τώρα στα GS ήταν ένα μικρό μαρτύριο.

Η νέα εξάτμιση παραμένει με διάταξη 2 σε 1, αλλά έχει σχεδιαστεί με βάση τα νέα δεδομένα του κινητήρα με έμφαση στην όσο το δυνατόν μικρότερη υποπίεση στην έξοδο των καυσαερίων, ώστε με την σειρά της να βοηθά στην ταχύτερη πλήρωση του θαλάμου καύσης.
Από το Dynamic ESA που στις αρχές λειτουργίας του παραμένει ίδιο με πριν και απλά πρέπει να το οδηγήσουμε για να εκφράσουμε την απόψή μας, η BMW έχει επιπρόσθετα και την “sports” έκδοση για ακόμα μεγαλύτερη απόδοση της ηλεκτρονικής ανάρτησης εκτός δρόμου, η οποία θα ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό της έκδοσης HP του GS. Μεγαλύτερη διαδρομή και σκληρότερο ελατήριο, έχουν και διαφορετικό πρόγραμμα οδήγησης.
Ανεξάρτητα από την ανάρτηση ο αναβάτης έχει την δυνατότητα να επιλέξει από τρεις διαφορετικές σέλες από 800mm έως 900mm απόσταση από το έδαφος στην Rally έκδοση.
Ο βασικός σχεδιασμός και οι εξωτερικές διαστάσεις παραμένουν ίδιες, κάτι που έρχεται σε ευθεία γραμμή με την πάγια τακτική της BMW για μακρά διαστήματα αλλαγών στην εμφάνιση, ώστε οι μοτοσυκλέτες να διατηρούν υψηλή μεταπωλητική αξία. Τα χρώματα όμως είναι ιδιαίτερα με το “Cosmic Blue” να παραμένει και το "Blackstorm metallic" να κάνει την διαφορά, όπως και η πολύ ιδιαίτερη έκδοση "Exclusive"!
Εκτός από την παραπάνω έκδοση θα υπάρχει και η HP που εξηγεί κατά ένα τρόπο, το ίδιο της το όνομα.
Σε λίγες μέρες θα βρεθούμε κι εμείς στην σέλα του, προετοιμάζοντας την αποκλειστική για την Ελλάδα οδηγική του παρουσίαση,
ενώ αυτή την στιγμή το οδηγεί και ο Alan Cathcart, ο επί δεκαετίες εξωτερικός συνεργάτης του περιοδικού. Αναμένετε λοιπόν τις πρώτες οδηγικές του εμπειρίες και το επόμενο video του MOTO, τις προσεχείς ημέρες!
Το νέο GS θα βρίσκεται στα τέλη Οκτωβρίου στις ελληνικές εκθέσεις, διαθέσιμο προς παραγγελία.
Μέχρι τότε συγκεντρώνουμε τις ήδη πολλές απορίες μας προς τους ανθρώπους της BMW…


Πηγή: BMW R1250GS & R1250RT 2019 – Πρώτη παρουσίαση φωτό & video οδήγησης - Τεχνική ανάλυση | MOTOMAG

Και οι τιμές:

Γράφτηκε από
τον Μπάμπη Μέντη
Πεμπτη 20 Σεπτεμβριου 2018

Αυτές είναι οι τιμές του νέου BMW R1250GS 2019
Πλουσιότερος βασικός εξοπλισμός από €17.800

Ζητήσαμε από την BMW Hellas την τιμή της βασικής έκδοσης του νέου R 1250 GS, που θα βρίσκεται σε λίγο καιρό στις εκθέσεις καθώς και τις τιμές των πακέτων του προορατικού εξοπλισμού. Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι σύστημα "connectivity" (δηλαδή η έγχρωμη οθόνη με δυνατότητες διασύνδεσης) θα ανήκει πλέον στη βασική έκδοση, κάτι που μέχρι τώρα αποτελούσε πρόσθετο εξοπλισμό. Ακολουθώντας δηλαδή τον ανταγωνισμό που το διέθεται ήδη στον βασικό εξοπλισμό. Έτσι η αύξηση της τιμής του νέου 1250 σε σχέση με το 1200 δικαιολογείται σε ό,τι αφορά την βασική έκδοση, στοιχείο που έχει μικρή σημασία καθώς ελάχιστα GS αγοράζονται στην βασική τους έκδοση. Ταυτόχρονα όμως, οι τιμές των πακέτων τοιυ πρόσθετου εξοπλισμού έμειναν σχεδόν ίδιες και σε κάποιες περιπτώσεις είναι μειωμένες, όπως το πακέτο Dynamic.
Διαβάστε επίσης: BMW R1250GS & R1250RT 2019 – Πρώτη παρουσίαση φωτό & video οδήγησης - Τεχνική ανάλυση
Δείτε εδώ αναλυτικά τον επίσημο τιμοκατάλογο για την νέα R 1250 GS, καθώς και τις τιμές αλλά και τι περιλαμβάνουν τα πακέτα του προαιρετικού εξοπλισμού της. Συμπεριλαμβάνουμε και μία αντιπαράθεση με τις αντίστοιχες τιμές του R 1200 GS, το οποίο είναι αυτή την εποχή σε ειδική προσφορά για να κάνετε πιο άμεσα τις δικές σας συγκρίσεις.

Προτεινόμενη Λιανική τιμή με φόρους: €17.800

Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται από εδώ και στο εξής :
  • Εμπρός Φανάρι LED
  • Υπολογιστής Ταξιδίου Pro
  • BMW Motorrad Connectivity
Πακέτα εξοπλισμού:
Πακέτο Comfort

€ 660*​
Χρωμιομένη Εξάτμιση

Θερμαινόμενα Grips

Ένδειξη Πίεσης Ελαστικών

Χούφτες

Πακέτο Touring
€ 1.930*​
Dynamic ESA
Keyless Ride

Προετοιμασία Συστήματος Πλοήγησης

Cruise Control

Βάσεις για Πλαϊνές Βαλίτσες

Πακέτο Dynamic
€ 1.200*​
Φώτα Ημέρας LED

Υποβοήθηση Αλλαγής Ταχυτήτων Pro

Riding Modes Pro

LED Φλας



*Προτεινόμενη Λιανική τιμή με φόρους


Πηγή: Αυτές είναι οι τιμές του νέου BMW R1250GS 2019 | MOTOMAG
 

rodouma

a.k.a. "αγκαλίτσας"
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Μάνος
Μοτό
Crypton X, CRF1000L & VFR1200F
Μαμά...μου φαίνεται ότι "μεγαλώνω"....:sneaky:


:hungry:
 
Τελευταία επεξεργασία:

jmar_oulis

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Ασφαλώς σου ξέφυγε!
Ηδη το διπλοέκκεντρο του 2010 έχει +600 σαλ από τα προηγούμενα (μπορεί και κάτι παραπάνω, @gsmaniac διόρθωσε).
Και φυσικά τα υδρόψυκτα έχουν παραπάνω και το τωρινό του 2019 επίσης.
Μεχρι και του 07 ηταν στις 7750 τα 08-09 στις 8000 και τα 10-12 στις 8500, τα lc ηταν στις 9000 (μεχρι πριν βγει το 1250) το 1250 δεν ξερω!
 

jmar_oulis

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Φυσικά το που είναι ο κόφτης μικρή σημασία έχει, αν έχει κόψει η δύναμη νωρίτερα.
και το μαξιμουμ της ροπης εχει ανεβει στο καθε μοντελο, στα μεχρι 07 ηταν 5500 και στα 08-09 στα 5750 στα 10-12 6000 και στα lc στις 6500
 
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
και το μαξιμουμ της ροπης εχει ανεβει στο καθε μοντελο, στα μεχρι 07 ηταν 5500 και στα 08-09 στα 5750 στα 10-12 6000 και στα lc στις 6500
Κι αναλογα το ιδιο για τη μεγιστη ιπποδυναμη
 
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Παίδες η ομφαλοσκόπηση είναι πάντα όμορφη και βολική αλλά κάπου γίνεται αστεία. Αν συζητάμε για BMW μόνο, ναι, κάθε γενιά γίνεται καλύτερη, με καλύτερη απόδοση σε μεγαλύτερο εύρος στροφών, λογικό είναι, λέγεται εξέλιξη. Ο μπόξερ είναι ωραίο μοτέρ (έχω οδηγήσει τρεις γενιές 1200 και μου άρεσαν όλες σαν δούλεμα στο test ride) αλλά υπάρχουν και άλλοι κινητήρες σε αυτά τα κυβικά και κατηγορία και υπάρχει σύγκριση. Το να λέμε ότι τα δυναμοδιαγράμματα δεν λένε ότι λένε είναι fanboyισμός.

Εκεί που τελειώνει το 1250 κατά το διάγραμμα, τα ΚΤΜ, triumph, Ducati, Crosstourer (το συμπεριλαμβάνω γιατί η πλειονότητα των GS άσφαλτο μένει) έχουν πολύ ακόμα. Δεν λέω ότι συνολικά οι μοτοσικλέτες είναι καλύτερες/χειρότερες/πιο μονόδρομοι/πιο καρόδρομοι γιατί δεν πέφτουν οι μετοχές μου αν κάποια είναι η πιο καλή από όλες. Για ένα μοτέρ με διπλούς εκκεντροφόρους (σόρι, "μεταβλητός χρονισμός" είναι κάτι άλλο και το ξέρει καλά η BMW από τα αυτοκίνητά της με το VANOS και το διπλό VANOS τα οποία απορώ γιατί δεν τα φέρνει στις μοτοσικλέτες) όπως τα VTEC του 1980κάτι, τα ψηλά του είναι ανύπαρκτα. Εν τω μεταξύ φαίνεται ότι κάτι έχουν κάνει και το κόβουν γιατί η καμπύλη πέφτει και ξανακάνει κορυφή λίγο μετά.

Για το πόσο πρωτοποριακή είναι η χρήση οδοντωτής αλυσίδας, την οποία ας πούμε φοράει για την κίνηση των εκκεντροφόρων το fazer από είκοσι χρόνια πίσω, δεν χρειάζεται να σχολιάσουμε.

Και είναι προφανές ότι δεν λέω πως το μοτέρ είναι για πέταμα, το μηχανάκι είναι (βάλτε ότι αρνητικό σας κατέβει) κλπ. Αλλά δεν καταπίνω και το βίντεο αμάσητο, λες και το έδωσε ο ύψιστος στον Μωυσή στο βουνό και είναι η απόλυτη αλήθεια και όποιος δεν την δέχεται φωτιά και τσεκούρι στον άπιστο.

Περιμένω να δω αν το "ακούσαμε τους πελάτες μας" σχετικά με το κιβώτιο και τον συμπλέκτη θα συμπεριλαμβάνει και μιά πιο μακριά έκτη σχέση, την οποία ζητούν όλοι οι ιδιοκτήτες που ταξιδεύουν.
 
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Yamaha XT1200Z Super Tenere
Το Σάββατο 13/10/2018 και ώρα 10.00-14.00 η BMW Motorrad Βελμάρ καλεί να τους ενδιαφερόμενους να δουν από κοντά τις νέες R 1250 GS & R 1250 RT στις εγκαταστάσεις της, Μαρίνου Αντύπα 10 στη Θεσσαλονίκη.
Από τη σελίδα της εταιρείας στο facebook .
 
Top Bottom