BMW S1000XR(F?) ... τι να λεμε τωρα!... Funbike!

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ναι αλλα σε αλλους αρεσει ο τροπος που σπρωχνει ενα μεγαλο 4τετρακυλινδρο και σε αλλους ενα ακομα μεγαλυτερο 2κυλινδρο.
Στο "αρέσει" δεν υπάρχει αντεπιχείρημα. Ευτυχώς που έχει για όλους κάτι η αγορά.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
...
Το 2023 το xr θα ξεπεράσει σε πωλήσεις το απλό gs και οι περισσότεροι νέοι κάτοχοι xr είχαν gs.
...
Σίγουρα? Μου φαίνεται λίγο απίθανο αυτό. Δεν βλέπω δηλαδη εύκολα αναβάτη GS να πηγαίνει σε XR, OK υπάρχουν και εξαιρέσεις :)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σίγουρα? Μου φαίνεται λίγο απίθανο αυτό. Δεν βλέπω δηλαδη εύκολα αναβάτη GS να πηγαίνει σε XR, OK υπάρχουν και εξαιρέσεις :)
Και όμως...

Δεν το έβγαλα από το κεφάλι μου, στον Γέρακα μου το είπαν από πέρυσι
 
Τελευταία επεξεργασία:

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Όλη αυτή η συζήτηση που κάνουμε αποτυπώνεται στις πωλήσεις.
Το 2023 το xr θα ξεπεράσει σε πωλήσεις το απλό gs και οι περισσότεροι νέοι κάτοχοι xr είχαν gs.
Νομίζω ότι ούτε οι Γερμανοί περίμεναν κάτι τέτοιο, όταν κατά λάθος(μάλλον) έβγαλαν το xr στην παραγωγή.
Είναι αυτό που λέγεται: "power corrupts" ...μάλλον...
/// Β
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είναι αυτό που λέγεται: "power corrupts" ...μάλλον...
/// Β
Δυστυχώς δεν είναι αυτό. Είναι το "σας έχω όλους" σύνδρομο του μικρού... κάτι, άλλοι με το "έχω το ακριβότερο στάτους σιμπολ" άλλοι με το φανάρι-φανάρι.

Και είναι ο λόγος που δεν ήθελα πενφέ (ίδια κατάσταση με τα αυτοκίνητα, BMW drivers memes παγκόσμια), είναι ο λόγος που δεν ξέρω αν θέλω πάλι XR.

Πραγματικά ΚΑΝΕΙΣ δεν καταλαβαίνει το "1000 χιλιόμετρα/12+ ώρες βόλτα". Το μόνο που τους νοιάζει είναι "πρέπει να ρίχνει στα πάντα αυτό ε;" που ισχύει, το IQ τεράστιας μερίδας κόσμου πέφτει πιο γρήγορα από το ποσοστό της αριστεράς στις εκλογές.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Honda CRF1100D3
amyroukai εγω έχω μπερδευτεί... Τελικά το XR ήταν άνετο στις μεγάλες βόλτες τύπου "1000 χιλιόμετρα/12+ ώρες βόλτα" ?
Ή το 950 σε βόλεψε καλύτερα στις μεγάλες μονοήμερες? Σοβαρά ρωτάω με καμία δόση χιουμορ ή ειρωνίας.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δυστυχώς δεν είναι αυτό. Είναι το "σας έχω όλους" σύνδρομο του μικρού... κάτι, άλλοι με το "έχω το ακριβότερο στάτους σιμπολ" άλλοι με το φανάρι-φανάρι.

Και είναι ο λόγος που δεν ήθελα πενφέ (ίδια κατάσταση με τα αυτοκίνητα, BMW drivers memes παγκόσμια), είναι ο λόγος που δεν ξέρω αν θέλω πάλι XR.

Πραγματικά ΚΑΝΕΙΣ δεν καταλαβαίνει το "1000 χιλιόμετρα/12+ ώρες βόλτα". Το μόνο που τους νοιάζει είναι "πρέπει να ρίχνει στα πάντα αυτό ε;" που ισχύει, το IQ τεράστιας μερίδας κόσμου πέφτει πιο γρήγορα από το ποσοστό της αριστεράς στις εκλογές.
Εμένα πραγαμτικα δεν με ενδιαφέρει καθόλου γιατί επιλέγει κάποιος xr ή αν είναι καγκουρας ή ταξιδιαρης.
Εδώ γράφουμε για ποια πράγματα είναι ικανό και τι όχι ένα μηχανάκι, με χρήση και όχι θεωρίες άσχετων.

Τις χόρτασα τις ταμπέλες πριν πολλά χρόνια, από ανθρώπους που συνήθως δεν είχαν ιδέα.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
amyroukai εγω έχω μπερδευτεί... Τελικά το XR ήταν άνετο στις μεγάλες βόλτες τύπου "1000 χιλιόμετρα/12+ ώρες βόλτα" ?
Ή το 950 σε βόλεψε καλύτερα στις μεγάλες μονοήμερες? Σοβαρά ρωτάω με καμία δόση χιουμορ ή ειρωνίας.
Το XR είναι απλά τουριστικός "αφρός", unstoppable με κάθε πλευρά (οκ, εξαιρείται η εμπρός ζάντα). Δεν είμαι τόσο καβαλημένος που να πιστέψω ότι ισχύει για όλους το ίδιο, εγώ ταίριαξα πάνω του τέλεια όμως. Με τον αστερίσκο του ότι θα ήθελα καλύτερη αεροδυναμική, πιο ήσυχη λειτουργία και καλύτερη ποιότητα κατασκευής σε αυτά τα χρήματα. Λέγαμε με τον σκληρό καριόλη ότι θα θέλαμε άλλο μηχανάκι για ΕΟ στο πήγαινε, άλλο για τον επαρχιακό για διασκέδαση, άλλο για ΕΟ στο γύρνα. Το XR καταφέρνει και έχει μικρό σκαλοπάτι ανάμεσα στα τρία ζητούμενα. Για τον επαρχιακό φταίει και το γεγονός ότι σκέφτομαι πάρα πολύ το "τι θα βρω μέσα στην στροφή" και τι να καρυδώσεις το γκάζι μετά...


Το 950 λόγω λιγότερης δύναμης, λόγω τροχών (και λόγω μαύρης μαγείας στο πλαίσιο κλπ) το ευχαριστιέμαι πολύ περισσότερο σε κλειστό δρόμο. Έχει πιο χαλαρωτικό ρυθμό στην ΕΟ με τραγικά μακριά 6η (συγκριτικά με το XR) αλλά δεν είναι πιο άνετο, το όριό μου σε ευχάριστη μετακίνηση είναι περίπου στα 600χλμ, μετά με φθείρει γρήγορα και καταλήγει στο θέλω να κατέβω/θέλω στάσεις για τέντωμα κλπ.


Φταίει και το ότι τώρα προσπαθώ να ξαναμπώ σε φόρμα γιατί με παράτησα μετά τον κόβιντ πέρσι τον Μάιο, αλλά αυτό θα ανεβάσει το όριο αντοχής και για τις δύο μοτοσικλέτες.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Το XR είναι απλά τουριστικός "αφρός", unstoppable με κάθε πλευρά (οκ, εξαιρείται η εμπρός ζάντα). Δεν είμαι τόσο καβαλημένος που να πιστέψω ότι ισχύει για όλους το ίδιο, εγώ ταίριαξα πάνω του τέλεια όμως. Με τον αστερίσκο του ότι θα ήθελα καλύτερη αεροδυναμική, πιο ήσυχη λειτουργία και καλύτερη ποιότητα κατασκευής σε αυτά τα χρήματα. Λέγαμε με τον σκληρό καριόλη ότι θα θέλαμε άλλο μηχανάκι για ΕΟ στο πήγαινε, άλλο για τον επαρχιακό για διασκέδαση, άλλο για ΕΟ στο γύρνα. Το XR καταφέρνει και έχει μικρό σκαλοπάτι ανάμεσα στα τρία ζητούμενα. Για τον επαρχιακό φταίει και το γεγονός ότι σκέφτομαι πάρα πολύ το "τι θα βρω μέσα στην στροφή" και τι να καρυδώσεις το γκάζι μετά...


Το 950 λόγω λιγότερης δύναμης, λόγω τροχών (και λόγω μαύρης μαγείας στο πλαίσιο κλπ) το ευχαριστιέμαι πολύ περισσότερο σε κλειστό δρόμο. Έχει πιο χαλαρωτικό ρυθμό στην ΕΟ με τραγικά μακριά 6η (συγκριτικά με το XR) αλλά δεν είναι πιο άνετο, το όριό μου σε ευχάριστη μετακίνηση είναι περίπου στα 600χλμ, μετά με φθείρει γρήγορα και καταλήγει στο θέλω να κατέβω/θέλω στάσεις για τέντωμα κλπ.


Φταίει και το ότι τώρα προσπαθώ να ξαναμπώ σε φόρμα γιατί με παράτησα μετά τον κόβιντ πέρσι τον Μάιο, αλλά αυτό θα ανεβάσει το όριο αντοχής και για τις δύο μοτοσικλέτες.
Με αλλαγή προγράμματος σε πχ "rain", γίνεται πιο φιλικό/λιγότερο απαιτητικό;;;
Αν όχι, υπάρχουν χαρτογραφήσεις που να μεταβάλλουν την απόδοση προς το ηπιότερο/φιλικότερο;;;
/// Β
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ δουλεύω το rain τις τελευταίες ημέρες και είναι "άλλο" μηχανάκι με αυτό το πρόγραμμα.
Καμμία σχέση σε απόκριση με τα υπόλοιπα προγράμματα.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έτσι για την αλητεία...επειδή με κάνει Χαρουμενο, ειπα να της κάνω ένα δωράκι



advphone
Να μην στα λέω, φτου φτου αγρατζούνιστη να είναι και κάνε κάτι να μην βγαίνει σε πέντε λεπτά
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Να μην στα λέω, φτου φτου αγρατζούνιστη να είναι και κάνε κάτι να μην βγαίνει σε πέντε λεπτά
Γιατί να κάνει κάτι;;;;
Παίζουν κάτι πολύ καλές επιδοτήσεις για θερμοσίφωνες, που δεν συμφέρει το.... ρίσκο!!!!! :ha
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Να μην στα λέω, φτου φτου αγρατζούνιστη να είναι και κάνε κάτι να μην βγαίνει σε πέντε λεπτά
Δεν μένει ποτέ μόνη της καρντια μου.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μετρήθηκαν τα ντεσιμπέλ και βγάζουν 105 και οι δύο, απλά η ακραπα έχει πιο μπάσο ήχο.
Ο καταλύτης είναι για αυτό υπευθυνος
 
Top Bottom