amyroukai
Κουλάδι Σωληνάκιας
Στο "αρέσει" δεν υπάρχει αντεπιχείρημα. Ευτυχώς που έχει για όλους κάτι η αγορά.Ναι αλλα σε αλλους αρεσει ο τροπος που σπρωχνει ενα μεγαλο 4τετρακυλινδρο και σε αλλους ενα ακομα μεγαλυτερο 2κυλινδρο.
Στο "αρέσει" δεν υπάρχει αντεπιχείρημα. Ευτυχώς που έχει για όλους κάτι η αγορά.Ναι αλλα σε αλλους αρεσει ο τροπος που σπρωχνει ενα μεγαλο 4τετρακυλινδρο και σε αλλους ενα ακομα μεγαλυτερο 2κυλινδρο.
Εξακολουθείς να μην καταλαβαίνεις τι εννοώ, και που το πάω!!!!Εξακολουθείς να μην θες να καταλάβεις τι συζητήθηκε...
Σίγουρα? Μου φαίνεται λίγο απίθανο αυτό. Δεν βλέπω δηλαδη εύκολα αναβάτη GS να πηγαίνει σε XR, OK υπάρχουν και εξαιρέσεις...
Το 2023 το xr θα ξεπεράσει σε πωλήσεις το απλό gs και οι περισσότεροι νέοι κάτοχοι xr είχαν gs.
...
Και όμως...Σίγουρα? Μου φαίνεται λίγο απίθανο αυτό. Δεν βλέπω δηλαδη εύκολα αναβάτη GS να πηγαίνει σε XR, OK υπάρχουν και εξαιρέσεις
Είναι αυτό που λέγεται: "power corrupts" ...μάλλον...Όλη αυτή η συζήτηση που κάνουμε αποτυπώνεται στις πωλήσεις.
Το 2023 το xr θα ξεπεράσει σε πωλήσεις το απλό gs και οι περισσότεροι νέοι κάτοχοι xr είχαν gs.
Νομίζω ότι ούτε οι Γερμανοί περίμεναν κάτι τέτοιο, όταν κατά λάθος(μάλλον) έβγαλαν το xr στην παραγωγή.
Δυστυχώς δεν είναι αυτό. Είναι το "σας έχω όλους" σύνδρομο του μικρού... κάτι, άλλοι με το "έχω το ακριβότερο στάτους σιμπολ" άλλοι με το φανάρι-φανάρι.Είναι αυτό που λέγεται: "power corrupts" ...μάλλον...
/// Β
Εμένα πραγαμτικα δεν με ενδιαφέρει καθόλου γιατί επιλέγει κάποιος xr ή αν είναι καγκουρας ή ταξιδιαρης.Δυστυχώς δεν είναι αυτό. Είναι το "σας έχω όλους" σύνδρομο του μικρού... κάτι, άλλοι με το "έχω το ακριβότερο στάτους σιμπολ" άλλοι με το φανάρι-φανάρι.
Και είναι ο λόγος που δεν ήθελα πενφέ (ίδια κατάσταση με τα αυτοκίνητα, BMW drivers memes παγκόσμια), είναι ο λόγος που δεν ξέρω αν θέλω πάλι XR.
Πραγματικά ΚΑΝΕΙΣ δεν καταλαβαίνει το "1000 χιλιόμετρα/12+ ώρες βόλτα". Το μόνο που τους νοιάζει είναι "πρέπει να ρίχνει στα πάντα αυτό ε;" που ισχύει, το IQ τεράστιας μερίδας κόσμου πέφτει πιο γρήγορα από το ποσοστό της αριστεράς στις εκλογές.
Το XR είναι απλά τουριστικός "αφρός", unstoppable με κάθε πλευρά (οκ, εξαιρείται η εμπρός ζάντα). Δεν είμαι τόσο καβαλημένος που να πιστέψω ότι ισχύει για όλους το ίδιο, εγώ ταίριαξα πάνω του τέλεια όμως. Με τον αστερίσκο του ότι θα ήθελα καλύτερη αεροδυναμική, πιο ήσυχη λειτουργία και καλύτερη ποιότητα κατασκευής σε αυτά τα χρήματα. Λέγαμε με τον σκληρό καριόλη ότι θα θέλαμε άλλο μηχανάκι για ΕΟ στο πήγαινε, άλλο για τον επαρχιακό για διασκέδαση, άλλο για ΕΟ στο γύρνα. Το XR καταφέρνει και έχει μικρό σκαλοπάτι ανάμεσα στα τρία ζητούμενα. Για τον επαρχιακό φταίει και το γεγονός ότι σκέφτομαι πάρα πολύ το "τι θα βρω μέσα στην στροφή" και τι να καρυδώσεις το γκάζι μετά...amyroukai εγω έχω μπερδευτεί... Τελικά το XR ήταν άνετο στις μεγάλες βόλτες τύπου "1000 χιλιόμετρα/12+ ώρες βόλτα" ?
Ή το 950 σε βόλεψε καλύτερα στις μεγάλες μονοήμερες? Σοβαρά ρωτάω με καμία δόση χιουμορ ή ειρωνίας.
Με αλλαγή προγράμματος σε πχ "rain", γίνεται πιο φιλικό/λιγότερο απαιτητικό;;;Το XR είναι απλά τουριστικός "αφρός", unstoppable με κάθε πλευρά (οκ, εξαιρείται η εμπρός ζάντα). Δεν είμαι τόσο καβαλημένος που να πιστέψω ότι ισχύει για όλους το ίδιο, εγώ ταίριαξα πάνω του τέλεια όμως. Με τον αστερίσκο του ότι θα ήθελα καλύτερη αεροδυναμική, πιο ήσυχη λειτουργία και καλύτερη ποιότητα κατασκευής σε αυτά τα χρήματα. Λέγαμε με τον σκληρό καριόλη ότι θα θέλαμε άλλο μηχανάκι για ΕΟ στο πήγαινε, άλλο για τον επαρχιακό για διασκέδαση, άλλο για ΕΟ στο γύρνα. Το XR καταφέρνει και έχει μικρό σκαλοπάτι ανάμεσα στα τρία ζητούμενα. Για τον επαρχιακό φταίει και το γεγονός ότι σκέφτομαι πάρα πολύ το "τι θα βρω μέσα στην στροφή" και τι να καρυδώσεις το γκάζι μετά...
Το 950 λόγω λιγότερης δύναμης, λόγω τροχών (και λόγω μαύρης μαγείας στο πλαίσιο κλπ) το ευχαριστιέμαι πολύ περισσότερο σε κλειστό δρόμο. Έχει πιο χαλαρωτικό ρυθμό στην ΕΟ με τραγικά μακριά 6η (συγκριτικά με το XR) αλλά δεν είναι πιο άνετο, το όριό μου σε ευχάριστη μετακίνηση είναι περίπου στα 600χλμ, μετά με φθείρει γρήγορα και καταλήγει στο θέλω να κατέβω/θέλω στάσεις για τέντωμα κλπ.
Φταίει και το ότι τώρα προσπαθώ να ξαναμπώ σε φόρμα γιατί με παράτησα μετά τον κόβιντ πέρσι τον Μάιο, αλλά αυτό θα ανεβάσει το όριο αντοχής και για τις δύο μοτοσικλέτες.
Να μην στα λέω, φτου φτου αγρατζούνιστη να είναι και κάνε κάτι να μην βγαίνει σε πέντε λεπτάΈτσι για την αλητεία...επειδή με κάνει Χαρουμενο, ειπα να της κάνω ένα δωράκι
advphone
Γιατί να κάνει κάτι;;;;Να μην στα λέω, φτου φτου αγρατζούνιστη να είναι και κάνε κάτι να μην βγαίνει σε πέντε λεπτά
Δεν μένει ποτέ μόνη της καρντια μου.Να μην στα λέω, φτου φτου αγρατζούνιστη να είναι και κάνε κάτι να μην βγαίνει σε πέντε λεπτά