BOXER ΜΕ 146PS ΑΠΟ ΤΟ 2016!!!

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Σε μια από τις περιπλανήσεις μου στο διαδίκτυο βρήκα το παρακάτω βίντεο.
Πρόκειται για ένα ΚΙΤ projeckt βελτίωσης από την Alpha racing, μια εταιρία από την Βαβαρία, που κάνει τέτοια ΚΙΤ για μηχανές δρόμου κυρίως, που παρουσιάστηκε στην INTERMOT το 2016.
Επειδή το βίντεο είναι στα γερμανικά, θα προσπαθήσω να συνοψίσω τι λέει.
Πρόκειται για ένα ΚΙΤ που αποτελείται από κεφαλές και συμπληρωματική ηλεκτρονική μονάδα διαχείρησης (ECU) γιατί ο στόχος ήταν να έχει μεγαλύτερη ισχύ, χαμηλότερη κατανάλωση και να είναι μέσα στις τότε προδιαγραφές EURO 4, και δεν επιτρέπονταν καμμία άμεση παρέμβαση στη κεντρική μονάδα ECU.
Οι κεφαλές έχουν ένα σύστημα μηχανικού μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων. Σας θυμίζει κάτι;:thumbsdown::yew:
Η συνέντευξη ήταν 2 μήνες μετά την πρώτη παρουσίαση του Projeckt στην INTERMOT και ήταν ακόμη στη φάση της εξέλιξης και τελειοποίησης με κύριο θέμα την τακτοποίηση του ηλεκτρονικού μέρους του ΚΙΤ στο ήδη υπάρχον ηλεκτρονικό κύκλωμα.
Στη δοκιμή που έκανε ο δημοσιογράφος, λέει ότι η διαφορά ισχύος είναι τεράστια σε σχέση με το τότε αυθεντικό μοντέλο σε όλο το φάσμα στροφών και η κατανάλωση χαμηλότερη. Βρε κάτι μου θυμίζει:thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown:
Στην ερώτηση αν και πότε θα είναι διαθέσιμο στην αγορά το ΚΙΤ, η απάντηση ήταν "χαμηλά και κουτουρού, ψηλά και μπερδεμένα". Λέει ότι δεν μπορεί να πει ακριβώς, γιατί ενώ το μηχανικό μέρος της βελτίωσης είναι λυμένο κι έτοιμο, το ηλεκτρονικό μέρος χρειάζεται ακόμη κάποιες βελτιώσεις και ίσως αν μια εταιρία με μεγαλύτερη πείρα στα ηλεκτρονικά μπορούσε να συνεργαστεί μαζί τους και να τους βοηθήσει, τότε ίσως σε 1 χρόνο από τότε (2016) θα μπορούσε να διατεθεί στην αγορά.
Ερχόμαστε τώρα στο 2020, και ως μετά Χριστόν προφήτες, βλέπουμε ότι το εν λόγω ΚΙΤ ουδέποτε διατέθηκε στην αγορά, δεν υπάρχει η παραμικρή αναφορά γι αυτό στο επίσημο Site της Alpha racing κι ότι από το 2019 κυκλοφορεί από την BMW ένα GS με μηχανικό σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων με 136PS και EURO 5.
Τυχαίο; Δε νομίζω!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μάλλον είσαι ανενημέρωτος γιατί είχε παρουσιαστεί και στον Ελληνικό και στον ξένο τύπο αυτή η κεφαλή, την είχαν σε έκθεση μοτοσικλέτας και όλοι έλεγαν γιατί δεν την αγοράζει η BMW και... ε, κάτι τέτοιο πρέπει να έγινε, οι "κακές πεθερές" είχαν πει ότι μπήκε μπροστά τρίτη εταιρία για να δουν αντιδράσεις κοινού, μην χαλάσει η κότα με τα χρυσά αυγά. Ωραίο που το θυμήθηκες και το ξαναθυμηθήκαμε και εμείς πάντως.
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Σε μια από τις περιπλανήσεις μου στο διαδίκτυο βρήκα το παρακάτω βίντεο.
Πρόκειται για ένα ΚΙΤ projeckt βελτίωσης από την Alpha racing, μια εταιρία από την Βαβαρία, που κάνει τέτοια ΚΙΤ για μηχανές δρόμου κυρίως, που παρουσιάστηκε στην INTERMOT το 2016.
Επειδή το βίντεο είναι στα γερμανικά, θα προσπαθήσω να συνοψίσω τι λέει.
Πρόκειται για ένα ΚΙΤ που αποτελείται από κεφαλές και συμπληρωματική ηλεκτρονική μονάδα διαχείρησης (ECU) γιατί ο στόχος ήταν να έχει μεγαλύτερη ισχύ, χαμηλότερη κατανάλωση και να είναι μέσα στις τότε προδιαγραφές EURO 4, και δεν επιτρέπονταν καμμία άμεση παρέμβαση στη κεντρική μονάδα ECU.
Οι κεφαλές έχουν ένα σύστημα μηχανικού μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων. Σας θυμίζει κάτι;:thumbsdown::yew:
Η συνέντευξη ήταν 2 μήνες μετά την πρώτη παρουσίαση του Projeckt στην INTERMOT και ήταν ακόμη στη φάση της εξέλιξης και τελειοποίησης με κύριο θέμα την τακτοποίηση του ηλεκτρονικού μέρους του ΚΙΤ στο ήδη υπάρχον ηλεκτρονικό κύκλωμα.
Στη δοκιμή που έκανε ο δημοσιογράφος, λέει ότι η διαφορά ισχύος είναι τεράστια σε σχέση με το τότε αυθεντικό μοντέλο σε όλο το φάσμα στροφών και η κατανάλωση χαμηλότερη. Βρε κάτι μου θυμίζει:thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown:
Στην ερώτηση αν και πότε θα είναι διαθέσιμο στην αγορά το ΚΙΤ, η απάντηση ήταν "χαμηλά και κουτουρού, ψηλά και μπερδεμένα". Λέει ότι δεν μπορεί να πει ακριβώς, γιατί ενώ το μηχανικό μέρος της βελτίωσης είναι λυμένο κι έτοιμο, το ηλεκτρονικό μέρος χρειάζεται ακόμη κάποιες βελτιώσεις και ίσως αν μια εταιρία με μεγαλύτερη πείρα στα ηλεκτρονικά μπορούσε να συνεργαστεί μαζί τους και να τους βοηθήσει, τότε ίσως σε 1 χρόνο από τότε (2016) θα μπορούσε να διατεθεί στην αγορά.
Ερχόμαστε τώρα στο 2020, και ως μετά Χριστόν προφήτες, βλέπουμε ότι το εν λόγω ΚΙΤ ουδέποτε διατέθηκε στην αγορά, δεν υπάρχει η παραμικρή αναφορά γι αυτό στο επίσημο Site της Alpha racing κι ότι από το 2019 κυκλοφορεί από την BMW ένα GS με μηχανικό σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων με 136PS και EURO 5.
Τυχαίο; Δε νομίζω!
Ωραίος,εγώ δεν το είχα ξανά δεί ούτε ακούσει πάντως.
Ευχαριστούμε κ για την μετάφραση περιγραφή.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μου θύμισες έναν φίλο... Που στο μακρινό 2009 έστειλε ολόκληρη την μηχανή του σε έναν οίκο βελτίωσης στην Βαυαρία, μαζί με ένα topcasa ευρώ.
Του έφτιαξαν το μοτέρ από χαμηλά, με άριστη λειτουργία και εγγύηση... Φυσικα
Δεν θα ξεχάσω ποτέ τον ήχο και πόσο γρήγορα ανέβαζε χλμ και στροφές
Αυτοι οι "οίκοι" είναι τόσο ψαγμένοι και σίγουροι για τις μετατροπές τους και αυτός είναι ο λόγος που πρέπει να τους δώσεις άλλο ένα gs σε ευρώ για να ασχοληθούν μαζί σου
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Μάλλον είσαι ανενημέρωτος γιατί είχε παρουσιαστεί και στον Ελληνικό και στον ξένο τύπο αυτή η κεφαλή, την είχαν σε έκθεση μοτοσικλέτας και όλοι έλεγαν γιατί δεν την αγοράζει η BMW και... ε, κάτι τέτοιο πρέπει να έγινε, οι "κακές πεθερές" είχαν πει ότι μπήκε μπροστά τρίτη εταιρία για να δουν αντιδράσεις κοινού, μην χαλάσει η κότα με τα χρυσά αυγά. Ωραίο που το θυμήθηκες και το ξαναθυμηθήκαμε και εμείς πάντως.
Όντως ήμουν ανενημέρωτος για το θέμα. Γι αυτό και εξεπλάγηκα όταν το είδα σήμερα.
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Μου θύμισες έναν φίλο... Που στο μακρινό 2009 έστειλε ολόκληρη την μηχανή του σε έναν οίκο βελτίωσης στην Βαυαρία, μαζί με ένα topcasa ευρώ.
Του έφτιαξαν το μοτέρ από χαμηλά, με άριστη λειτουργία και εγγύηση... Φυσικα
Δεν θα ξεχάσω ποτέ τον ήχο και πόσο γρήγορα ανέβαζε χλμ και στροφές
Αυτοι οι "οίκοι" είναι τόσο ψαγμένοι και σίγουροι για τις μετατροπές τους και αυτός είναι ο λόγος που πρέπει να τους δώσεις άλλο ένα gs σε ευρώ για να ασχοληθούν μαζί σου
Εδώ ενα ΚΙΤ με πλαστικά και φανάρια της Wunderlich που κάνει την νέα GS να μοιάζει με παλιά, κοστίζει 3.500€, αυτό εδω έτσι κι έβγαινε στην αγορά, θα κόστιζε πάνω από 6-7 χιλιάρικα.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Σε μια από τις περιπλανήσεις μου στο διαδίκτυο βρήκα το παρακάτω βίντεο.
Πρόκειται για ένα ΚΙΤ projeckt βελτίωσης από την Alpha racing, μια εταιρία από την Βαβαρία, που κάνει τέτοια ΚΙΤ για μηχανές δρόμου κυρίως, που παρουσιάστηκε στην INTERMOT το 2016.
Επειδή το βίντεο είναι στα γερμανικά, θα προσπαθήσω να συνοψίσω τι λέει.
Πρόκειται για ένα ΚΙΤ που αποτελείται από κεφαλές και συμπληρωματική ηλεκτρονική μονάδα διαχείρησης (ECU) γιατί ο στόχος ήταν να έχει μεγαλύτερη ισχύ, χαμηλότερη κατανάλωση και να είναι μέσα στις τότε προδιαγραφές EURO 4, και δεν επιτρέπονταν καμμία άμεση παρέμβαση στη κεντρική μονάδα ECU.
Οι κεφαλές έχουν ένα σύστημα μηχανικού μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων. Σας θυμίζει κάτι;:thumbsdown::yew:
Η συνέντευξη ήταν 2 μήνες μετά την πρώτη παρουσίαση του Projeckt στην INTERMOT και ήταν ακόμη στη φάση της εξέλιξης και τελειοποίησης με κύριο θέμα την τακτοποίηση του ηλεκτρονικού μέρους του ΚΙΤ στο ήδη υπάρχον ηλεκτρονικό κύκλωμα.
Στη δοκιμή που έκανε ο δημοσιογράφος, λέει ότι η διαφορά ισχύος είναι τεράστια σε σχέση με το τότε αυθεντικό μοντέλο σε όλο το φάσμα στροφών και η κατανάλωση χαμηλότερη. Βρε κάτι μου θυμίζει:thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown:
Στην ερώτηση αν και πότε θα είναι διαθέσιμο στην αγορά το ΚΙΤ, η απάντηση ήταν "χαμηλά και κουτουρού, ψηλά και μπερδεμένα". Λέει ότι δεν μπορεί να πει ακριβώς, γιατί ενώ το μηχανικό μέρος της βελτίωσης είναι λυμένο κι έτοιμο, το ηλεκτρονικό μέρος χρειάζεται ακόμη κάποιες βελτιώσεις και ίσως αν μια εταιρία με μεγαλύτερη πείρα στα ηλεκτρονικά μπορούσε να συνεργαστεί μαζί τους και να τους βοηθήσει, τότε ίσως σε 1 χρόνο από τότε (2016) θα μπορούσε να διατεθεί στην αγορά.
Ερχόμαστε τώρα στο 2020, και ως μετά Χριστόν προφήτες, βλέπουμε ότι το εν λόγω ΚΙΤ ουδέποτε διατέθηκε στην αγορά, δεν υπάρχει η παραμικρή αναφορά γι αυτό στο επίσημο Site της Alpha racing κι ότι από το 2019 κυκλοφορεί από την BMW ένα GS με μηχανικό σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων με 136PS και EURO 5.
Τυχαίο; Δε νομίζω!
Πίσω από όλο το θέμα αυτό κρυβόταν το πουλί δηλαδή εγώ
Εγώ ειμουν ο λαγός
Σε μενα οφείλεται η μετατροπή
Το κίνητρο αλλά και η αιτία ήταν και είναι ο ραμολομανιακ
Πλέον το εργαλείο είναι αυτό που είναι και ο μανιακ εκεί που πρέπει
Για το μέλλον τώρα !!!
Ετοιμάζω ένα τσιπς το οποίο θα το βαζεις στην φυσα κάτω από την σέλα και από 136 άλογα θα πηγαίνει στα 156
Αυτό θα πωλείται στην τιμή ενός νεφρού η 300 mg νωτιαίου μυελού χωρίς υποσκληριδιο ένεση
Άφτα !!!
Στειτουνιεντ
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Πίσω από όλο το θέμα αυτό κρυβόταν το πουλί δηλαδή εγώ
Εγώ ειμουν ο λαγός
Σε μενα οφείλεται η μετατροπή
Το κίνητρο αλλά και η αιτία ήταν και είναι ο ραμολομανιακ
Πλέον το εργαλείο είναι αυτό που είναι και ο μανιακ εκεί που πρέπει
Για το μέλλον τώρα !!!
Ετοιμάζω ένα τσιπς το οποίο θα το βαζεις στην φυσα κάτω από την σέλα και από 136 άλογα θα πηγαίνει στα 156
Αυτό θα πωλείται στην τιμή ενός νεφρού η 300 mg νωτιαίου μυελού χωρίς υποσκληριδιο ένεση
Άφτα !!!
Στειτουνιεντ
Ξερουμε κατι παραπανω για αυτο το αεροελαιοψυκτο που εκανε την αναβάθμιση;
Εννοω αλογα, ποσα χλμ εχει κανει μεχρι τωρα.
Οχι οτι ψήνομαι... Απλα για την ιστορια.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ξερουμε κατι παραπανω για αυτο το αεροελαιοψυκτο που εκανε την αναβάθμιση;
Εννοω αλογα, ποσα χλμ εχει κανει μεχρι τωρα.
Οχι οτι ψήνομαι... Απλα για την ιστορια.
Το έχει πουλήσει ο φίλος πριν αρκετά χρόνια.
Για όσα χρόνια το είχε, το πήγαινε συνέχεια τάπα χωρίς πρόβλημα..
Δεν θυμάμαι πόσα άλογα είχε φτάσει, αλλά ήταν πολλα
Θα προσπαθήσω να επικοινωνησω
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Το έχει πουλήσει ο φίλος πριν αρκετά χρόνια.
Για όσα χρόνια το είχε, το πήγαινε συνέχεια τάπα χωρίς πρόβλημα..
Δεν θυμάμαι πόσα άλογα είχε φτάσει, αλλά ήταν πολλα
Θα προσπαθήσω να επικοινωνησω
Έβγαζε γύρω στα 110 στον τροχό και έκαιγε τον αμπακα αν το άνοιγες
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Το έχει πουλήσει ο φίλος πριν αρκετά χρόνια.
Για όσα χρόνια το είχε, το πήγαινε συνέχεια τάπα χωρίς πρόβλημα..
Δεν θυμάμαι πόσα άλογα είχε φτάσει, αλλά ήταν πολλα
Θα προσπαθήσω να επικοινωνησω
Ο Μι.Τζ. ήταν Κωστή;
Αυτός έχωνε χρήμα δυνατά...σε ότι είχε κ μετά το πούλαγε..
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ο Μι.Τζ. ήταν Κωστή;
Αυτός έχωνε χρήμα δυνατά...σε ότι είχε κ μετά το πούλαγε..
Όχι φίλε... Ενα άλλο τρελό αγόρι, που δεν έχει μηχανή πχια
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Ξερουμε κατι παραπανω για αυτο το αεροελαιοψυκτο που εκανε την αναβάθμιση;
Εννοω αλογα, ποσα χλμ εχει κανει μεχρι τωρα.
Οχι οτι ψήνομαι... Απλα για την ιστορια.
Κάπου είχα δει μια μετατροπή σε ελαιόψυκτο του 2010-2012 νομίζω με τα 110 άλογα, που έφτανε τα 130 άλογα, φουλ παράνομο από νόρμες και καυσαέρια, στην Ολλανδία.
Από προσωπική εμπειρία πάντως, κάποια στιγμή είχα βάλει ένα Power Comander στο GS μου του 2004, με μια Akrapovic, η οποία εκ των υστέρων έμαθα ότι ήταν το μοντέλο πριν από αυτό που έβγαλε η Akrapovic επίσημα για την BMW και έμαθα ότι ήταν κάτι χιλιοστά διατομής πιο ανοιχτή. Τα αποτελέσματα από αυτήν την ήπια σχετικά μετατροπή, ήταν μια χαοτική διαφορά. Δεν μπήκα στη διαδικασία να κάνω δυναμομετρήσεις και τέτοια, αλλά η GS ήταν αγνώριστη σε όλο το φάσμα στροφών, καθώς και στην κατανάλωση βενζίνης όμως. Αυτό που θέλω να πω με λίγα λόγια, είναι ότι ακόμη και στον παλιό κινητήρα του GS, υπήραν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης στην ισχύ, ειδικά αν δεν υπηρχαν προϋποθέσεις για εκπομπές ρύπων και κατανάλωσης, αλλά καλώς ή κακώς, είναι κι αυτές μέσα στο παιχνίδι και πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Κάπου είχα δει μια μετατροπή σε ελαιόψυκτο του 2010-2012 νομίζω με τα 110 άλογα, που έφτανε τα 130 άλογα, φουλ παράνομο από νόρμες και καυσαέρια, στην Ολλανδία.
Από προσωπική εμπειρία πάντως, κάποια στιγμή είχα βάλει ένα Power Comander στο GS μου του 2004, με μια Akrapovic, η οποία εκ των υστέρων έμαθα ότι ήταν το μοντέλο πριν από αυτό που έβγαλε η Akrapovic επίσημα για την BMW και έμαθα ότι ήταν κάτι χιλιοστά διατομής πιο ανοιχτή. Τα αποτελέσματα από αυτήν την ήπια σχετικά μετατροπή, ήταν μια χαοτική διαφορά. Δεν μπήκα στη διαδικασία να κάνω δυναμομετρήσεις και τέτοια, αλλά η GS ήταν αγνώριστη σε όλο το φάσμα στροφών, καθώς και στην κατανάλωση βενζίνης όμως. Αυτό που θέλω να πω με λίγα λόγια, είναι ότι ακόμη και στον παλιό κινητήρα του GS, υπήραν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης στην ισχύ, ειδικά αν δεν υπηρχαν προϋποθέσεις για εκπομπές ρύπων και κατανάλωσης, αλλά καλώς ή κακώς, είναι κι αυτές μέσα στο παιχνίδι και πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν.
Θεωρώ οτι ενα θεμα μετα την αυξηση δύναμης ειναι και ο άξονας...
Αληθεια εσυ πως το ρύθμισες το pc και πως τα πηγε ο αξονας;
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Θεωρώ οτι ενα θεμα μετα την αυξηση δύναμης ειναι και ο άξονας...
Αληθεια εσυ πως το ρύθμισες το pc και πως τα πηγε ο αξονας;
Ότι ήταν να πάθω με τον άξονα, το είχα πάθει πριν το Power comander. Είχαν φαγωθεί τα δόντια από το καρέ μπροστά, αλλά 2 χρόνια πριν. Νομίζω όμως ότι δεν θα υπήρχε θέμα από αυτό με τον άξονα.
Δεν μπορώ να σου πω όμως πολλά, γιατί πρώτον πούλησα σχετικά σύντομα τη μηχανή και δεύτερο δεν κυκλοφορούσα συνέχεια με "φουσκωμένους" χάρτες ψεκασμού. Δεν είναι για καθημερινή χρήση κάτι τέτοιο. Πρέπει να βγάζεις το σιλανσιέ, να αποσυνδέεις τις φίσες από τους σένσορες λάμδα, να έχεις γκόμενο το βενζινά. Τον περισότερο χρόνο είχα είτε μηδενικό χάρτη, ή κάποιον πολύ "ελαφρύ" οικονομικό. Τους "κακούς" χάρτες τους φόρτωνα, όταν είχα κάποιον "κακό" σκοπό
Στο επίσημο Site της Dynojet έχει για το GS διάφορους χάρτες ψεκασμού κατά διαφορετική περίσταση. Ανάλογα την εξάτμιση, και ανάλογα τη χρήση που θέλεις. Εγώ είχα κατεβάσει και φορτώσει αυτούς που με ενδιέφεραν, σε συνδυασμό με την Akrapovic που είχα επάνω.
Είχα κάνει και μια σειρά με turtorial βίντεο εδώ τότε όσο ακόμη ψαχνόμουνα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom