Tener-ίσιος
Μέλος
- Όνομα
- Γιάννης
- Μοτό
- BMW R1200 GS LC
Σε μια από τις περιπλανήσεις μου στο διαδίκτυο βρήκα το παρακάτω βίντεο.
Πρόκειται για ένα ΚΙΤ projeckt βελτίωσης από την Alpha racing, μια εταιρία από την Βαβαρία, που κάνει τέτοια ΚΙΤ για μηχανές δρόμου κυρίως, που παρουσιάστηκε στην INTERMOT το 2016.
Επειδή το βίντεο είναι στα γερμανικά, θα προσπαθήσω να συνοψίσω τι λέει.
Πρόκειται για ένα ΚΙΤ που αποτελείται από κεφαλές και συμπληρωματική ηλεκτρονική μονάδα διαχείρησης (ECU) γιατί ο στόχος ήταν να έχει μεγαλύτερη ισχύ, χαμηλότερη κατανάλωση και να είναι μέσα στις τότε προδιαγραφές EURO 4, και δεν επιτρέπονταν καμμία άμεση παρέμβαση στη κεντρική μονάδα ECU.
Οι κεφαλές έχουν ένα σύστημα μηχανικού μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων. Σας θυμίζει κάτι;
Η συνέντευξη ήταν 2 μήνες μετά την πρώτη παρουσίαση του Projeckt στην INTERMOT και ήταν ακόμη στη φάση της εξέλιξης και τελειοποίησης με κύριο θέμα την τακτοποίηση του ηλεκτρονικού μέρους του ΚΙΤ στο ήδη υπάρχον ηλεκτρονικό κύκλωμα.
Στη δοκιμή που έκανε ο δημοσιογράφος, λέει ότι η διαφορά ισχύος είναι τεράστια σε σχέση με το τότε αυθεντικό μοντέλο σε όλο το φάσμα στροφών και η κατανάλωση χαμηλότερη. Βρε κάτι μου θυμίζει
Στην ερώτηση αν και πότε θα είναι διαθέσιμο στην αγορά το ΚΙΤ, η απάντηση ήταν "χαμηλά και κουτουρού, ψηλά και μπερδεμένα". Λέει ότι δεν μπορεί να πει ακριβώς, γιατί ενώ το μηχανικό μέρος της βελτίωσης είναι λυμένο κι έτοιμο, το ηλεκτρονικό μέρος χρειάζεται ακόμη κάποιες βελτιώσεις και ίσως αν μια εταιρία με μεγαλύτερη πείρα στα ηλεκτρονικά μπορούσε να συνεργαστεί μαζί τους και να τους βοηθήσει, τότε ίσως σε 1 χρόνο από τότε (2016) θα μπορούσε να διατεθεί στην αγορά.
Ερχόμαστε τώρα στο 2020, και ως μετά Χριστόν προφήτες, βλέπουμε ότι το εν λόγω ΚΙΤ ουδέποτε διατέθηκε στην αγορά, δεν υπάρχει η παραμικρή αναφορά γι αυτό στο επίσημο Site της Alpha racing κι ότι από το 2019 κυκλοφορεί από την BMW ένα GS με μηχανικό σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων με 136PS και EURO 5.
Τυχαίο; Δε νομίζω!
Πρόκειται για ένα ΚΙΤ projeckt βελτίωσης από την Alpha racing, μια εταιρία από την Βαβαρία, που κάνει τέτοια ΚΙΤ για μηχανές δρόμου κυρίως, που παρουσιάστηκε στην INTERMOT το 2016.
Επειδή το βίντεο είναι στα γερμανικά, θα προσπαθήσω να συνοψίσω τι λέει.
Πρόκειται για ένα ΚΙΤ που αποτελείται από κεφαλές και συμπληρωματική ηλεκτρονική μονάδα διαχείρησης (ECU) γιατί ο στόχος ήταν να έχει μεγαλύτερη ισχύ, χαμηλότερη κατανάλωση και να είναι μέσα στις τότε προδιαγραφές EURO 4, και δεν επιτρέπονταν καμμία άμεση παρέμβαση στη κεντρική μονάδα ECU.
Οι κεφαλές έχουν ένα σύστημα μηχανικού μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων. Σας θυμίζει κάτι;
Η συνέντευξη ήταν 2 μήνες μετά την πρώτη παρουσίαση του Projeckt στην INTERMOT και ήταν ακόμη στη φάση της εξέλιξης και τελειοποίησης με κύριο θέμα την τακτοποίηση του ηλεκτρονικού μέρους του ΚΙΤ στο ήδη υπάρχον ηλεκτρονικό κύκλωμα.
Στη δοκιμή που έκανε ο δημοσιογράφος, λέει ότι η διαφορά ισχύος είναι τεράστια σε σχέση με το τότε αυθεντικό μοντέλο σε όλο το φάσμα στροφών και η κατανάλωση χαμηλότερη. Βρε κάτι μου θυμίζει
Στην ερώτηση αν και πότε θα είναι διαθέσιμο στην αγορά το ΚΙΤ, η απάντηση ήταν "χαμηλά και κουτουρού, ψηλά και μπερδεμένα". Λέει ότι δεν μπορεί να πει ακριβώς, γιατί ενώ το μηχανικό μέρος της βελτίωσης είναι λυμένο κι έτοιμο, το ηλεκτρονικό μέρος χρειάζεται ακόμη κάποιες βελτιώσεις και ίσως αν μια εταιρία με μεγαλύτερη πείρα στα ηλεκτρονικά μπορούσε να συνεργαστεί μαζί τους και να τους βοηθήσει, τότε ίσως σε 1 χρόνο από τότε (2016) θα μπορούσε να διατεθεί στην αγορά.
Ερχόμαστε τώρα στο 2020, και ως μετά Χριστόν προφήτες, βλέπουμε ότι το εν λόγω ΚΙΤ ουδέποτε διατέθηκε στην αγορά, δεν υπάρχει η παραμικρή αναφορά γι αυτό στο επίσημο Site της Alpha racing κι ότι από το 2019 κυκλοφορεί από την BMW ένα GS με μηχανικό σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων με 136PS και EURO 5.
Τυχαίο; Δε νομίζω!