Cardo x Sena

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Δεν ξέρω αν το πήρατε είδηση αλλά πριν μερικές μέρες η Cardo ανακοίνωσε με video της πως πλέον μπορεί να συνδεθεί με Sena σε DMC… πολύ ενδιαφέρον αν ισχύει, και πολύ θα ήθελα να επιστρέψω σε Sena αν όντως ισχύει λόγω πολύ καλύτερου software…


Μια δοκιμή θα μας πείσει…
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Υποτίθεται ότι ενεργοποιήθηκε η λειτουργία με την τελευταία αναβάθμιση λογισμικού. Η διασύνδεση με άλλες μάρκες είναι υπόσχεση που κάνουν όλες οι εταιρείες, χαίρομαι που κάποιος ξεκίνησε να την κάνει πράξη.

Την είδα το πρωί πριν από βόλτα και λέω ας μην έχω ακόμα μια χαλασμένη συσκευή σήμερα, την πέρασα χτες. (Δεν χάλασε η συσκευή :p )

Πιο σημαντικό θα ήταν να στρώσουν την αναγνώριση φωνής με φασαρία στο κράνος οι άτιμοι.
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Επίσης είδα στο βιντεο οτι μιλάει για 100 yards απόσταση η Sena με την Cardo… γκουγκλάρω να δω yards σε μέτρα…. 96 :rolleyes:
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για να τα λέμε και αυτά, στον τυπικό επαρχιακό η εμβέλεια είναι ένα μέγεθος που χωράει συζήτηση, αμφίβολο αν θα πιάνει σήμα όταν σε χωρίζει μια στροφή με τον αλλο
 

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
ακομα χειρότερα
καλησπερα νατασσα,
δεν ξερω τι πηγε στραβα στην δικη σου αναζητηση στο google. Εγω εγραψα στο πλαισιο "yards to meters" και αμεσως μετα στο μετατροπεα εγραψα το νουμερο 100

δεν τα εχω δοκιμασει, οτι διαβασα στις σελιδες των εταιρειων
στο θεμα της εμβελειας, τα προιοντα και στις 2 εταιρειες εχουν αποσταση - παντα με ιδιας μαρκας - εκατονταδες μετρα. Σε καποιες περιπτωσεις οταν ειναι σε λειτουργια "group" μεταφερει το σημα εως και τα 8000 μετρα. Κανει δηλαδη γεφυρα απο τον πρωτο σταθμο στον τελευταιο, με τους ενδιαμεσους να μεταφερουν παθητικα το σημα, αφου δεν τους αφορα η επικοινωνια.

εδω υπαρχει και review που μετρουν την αποσταση επικοινωνιας με 2 χρηστες
 
Τελευταία επεξεργασία:

jliordos

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
BMW R1250GS ADVENTURE 40th YEARS
Άσχετο με το θέμα, αλλά η edge της Cardo έχει ότι καλύτερο κυκλοφορεί σε ήχο
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Στην αναζήτησή μου για να αντικαταστήσω την ενδοεπικοινωνία μου που χάλασε μετά από χρόνια, κατέληξα να εκμεταλευτώ τελικά τη δυνατότητα που μου έδιναν τα κράνη της Nolan, που χρησιμοποιώ ούτως ή άλλως εδώ και πολλά χρόνια, αλλά δεν τολμούσα να δώσω το κάτι παραπάνω για να τα εξοπλίσω με την ανάλογη ενδοεπικοινωνία, και βολευόμουν με οικονομικές λύσεις εκ της άπω ανατολής.
Νομίζω ότι αν κάποιος έχει κράνος της Nolan ή της X-lite ή γενικά κάποια μάρκα που προβλέπει εξ αρχής την εγκατάσταση συγκεκριμένης ενδοεπικοινωνίας, τότε το παρακάτω βίντεο ίσως έχει κάποιο ενδιαφέρον.
Αν πάλι όχι, ίσως να είναι αφορμή να σκεφτεί κάποιος και τη λύση με ένα ολοκληρωμένο σύστημα, κράνος-ενδοεπικοινωνία που να είναι εξαρχής συμβατά και φτιαγμένα ειδικά να "κουμπώνουν" το ένα με το άλλο. Νομίζω ότι έχει πολλά προτερήματα κάτι τέτοιο.




 

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
Για οσους ειδαν και παρατηρησαν το σχολιο του Γιαννη σχετικα με τα db στον ηχο, να προσθεσω οτι για καθε 3 μοναδες αυξηση εχουμε διπλασιασμο της ακουστικης εντασης του ηχου στα αυτια μας.

Γιαννη, συνεχισε να κανεις βιντεο. Μαθαινει ο κοσμος
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Το παρακάτω το παραθέτω για δύο άλλους λόγους κι όχι τόσο για τα κράνη καθαυτά.
Ο πρώτος είναι ότι εδώ επιβεβαιώνεται η υποψία μου ότι η N-com είναι φτιαγμένη από τη Sena και ο δεύτερος λόγος είναι ότι εκτός από τη Nolan, έχει κι άλλες 2 εταιρίες (Schubert & Shoei) που έχουν υποδοχές για ολοκληρωμένα Premium συστήματα ενδοεπικοινωνίας ενσωματωμένα μέσα στα κράνη. Και τα δύο εξοπλίζονται από τη Sena όπως και της Nolan με την N-com.
Το παράλογο σε αυτό, όπως λέω και στη δική μου παρουσίαση, είναι ότι ενώ η Sena φτιάχνει στα εμπορικά universal μοντέλα κανονικά μπαούλα σε μέγεθος, είναι η εταιρία που έχει τις περισσότερες συνεργασίες για ενσωματωμένες "αόρατες" ενδοεπικοινωνίες.
Κι ενώ πριν αποφασίσω για την N-com είχα αποκλείσει τη Sena λόγω εμφάνισης και όγκου κι ήμουν πιο κοντά στη Cardo, τελικά στο 90' πήρε το παιχνίδι η Sena με "ύπουλο" τρόπο μέσω της N-com ακριβώς για τον ίδιο λόγο που την είχα αρχικά αποκλείσει.
Άβυσσος η ψυχή του Marketing :p

 
Top Bottom