IoannisPanagiotidis
Μέλος
Γεια χαρα παιδες . Μια ακομα δουλιτσα ,που οταν ερθει μπροστα μας, ειναι σχετικα ευκολο να διορθωθεί ειναι και το θεματακι που εχουν συνηθως τα πρωτα μοντελα του R1200Gs με τη φλατσα στεγανοποιησης τους αξονα μεταδοσης. Το εχω υποψην μου απο πολλα χρονια τωρα οτι συμβαινει και στις καλυτερες οικογενειες και το τσεκαρω με το ματι συχνα πυκνα , ...τωρα τελευταια ειχα μια εικονα που αρχιζε να με προειδοποιεί...η παρακατω...
... και καθοτι η καλη μου κλείνει πλεον τα 12 ..για να προλαβω το κακο να μου αρχισει καλη διαρροη σε καμια γυροβολια ...ειπα να το πιασω το απογευματακι και να το αντικαταστησω!
η μαμα φλατζουλα που εχει το μοτορι πανω του 2004 , εχει κωδικo 33 3 11 7679862 και διαστασεις .... 60μμ εσωτερικη διαμετρο και 75μμ εξωτερικη !(οι διαστασεις αναγραφονται πανω στις φλατσες) Αν πας στη μαμα να τη παραγγειλεις ομως σου δίνουν μια αλλη με κωδικο 33 11 7722890 με διαστασεις 75 εξωτερικη αλλα 59,8 εσωτερικη ...αχαα! ....2 δεκατα πιο στενη δηλαδη! ...προφανως παθανε και μαθανε!
εδω ειμαστε ....
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
για να μην μακρηγορώ λοιπον ....στο πατσά.... !..απο εδω ξεκιναμε ....
....με ενα ισιο μικρο κατσαβιδακι και πιεζοντας , καλυτερα απο μεσα , το μαυρο προστατευτικο καπακι ....το βγαζουμε....
...
...
φτάσαμε ....
σκουπισματακι ....
...
...με το κατσαβιδακι και παλι προσεχτικα να μην πληγωσουμε το αλουμίνιο ... σπρώχνουμε την μια ακρη του και βγαζουμε το ανοιχτο δαχτυλίδι που λειτουργει σαν ασφαλεια ....
Και ειμαστε πλεον μπροστα στη φλατζα προς αντικατασταση. Βασικα δεν γνωριζω πως ακριβως την βγαζει η μαμα BMW αλλα καθοτι πριν αρκετα χρόνια εχουμε κανει αυτη τη δουλια σε μοτοσυκλετα φιλου ...εγω ξεκιναω βαζοντας ενα 2αράκι τρυπανι σε ενα βιδολογο , και τρυπαω τη φλατσα σε ενα μερος καπου στη μεση της. Προσεχτικα εδω ...κατω απ τη λαστιχενια εξωτερικη της εμφανισης εχει σιδερενιο σκελετο και θελει καλο τρυπανακι και προσεχτικη διάτρηση χωρις πολυ δυναμη για να μην μας φυγει το τρυπανι πολυ βαθεια και πληγωσει το ρουλεμαν που βρισκετε απο πισω .
...
...αφου ανοιξω την τρυπουλα , παίρνω κατσαβιδι και βιδώνω ισα με 2 βόλτες μια βιδα στη μια πλευρα της φλατζας! Και εδω προσοχη ...να πιασει 2 βολτες ...το πολυ 3 για να μην ερθει σε επαφη με το ρουλεμαν απο κατω . Η αποσταση απ το τοίχος της φλατζας μεχρι το ρουλεμαν ειναι τουλαχιστον 8 χιλιοστα ετσι που τη μετρησα με το παχυμετρο αλλα φυλαγε τα ρουχα σου να χεις τα μισα! Προσεχτικα λοιπον!
...
Πενσουλα τωρα ανα χειρας και με αρκετη δυναμη τραβαω τη βιδα πιάνοντας την σταθερα . Μην σας παραξενέψει , θελει αρκετη δυναμη αλλα θα βγει!..χεχε!
...
... και καθοτι η καλη μου κλείνει πλεον τα 12 ..για να προλαβω το κακο να μου αρχισει καλη διαρροη σε καμια γυροβολια ...ειπα να το πιασω το απογευματακι και να το αντικαταστησω!
η μαμα φλατζουλα που εχει το μοτορι πανω του 2004 , εχει κωδικo 33 3 11 7679862 και διαστασεις .... 60μμ εσωτερικη διαμετρο και 75μμ εξωτερικη !(οι διαστασεις αναγραφονται πανω στις φλατσες) Αν πας στη μαμα να τη παραγγειλεις ομως σου δίνουν μια αλλη με κωδικο 33 11 7722890 με διαστασεις 75 εξωτερικη αλλα 59,8 εσωτερικη ...αχαα! ....2 δεκατα πιο στενη δηλαδη! ...προφανως παθανε και μαθανε!
εδω ειμαστε ....
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
για να μην μακρηγορώ λοιπον ....στο πατσά.... !..απο εδω ξεκιναμε ....
....με ενα ισιο μικρο κατσαβιδακι και πιεζοντας , καλυτερα απο μεσα , το μαυρο προστατευτικο καπακι ....το βγαζουμε....
φτάσαμε ....
σκουπισματακι ....
...με το κατσαβιδακι και παλι προσεχτικα να μην πληγωσουμε το αλουμίνιο ... σπρώχνουμε την μια ακρη του και βγαζουμε το ανοιχτο δαχτυλίδι που λειτουργει σαν ασφαλεια ....
Και ειμαστε πλεον μπροστα στη φλατζα προς αντικατασταση. Βασικα δεν γνωριζω πως ακριβως την βγαζει η μαμα BMW αλλα καθοτι πριν αρκετα χρόνια εχουμε κανει αυτη τη δουλια σε μοτοσυκλετα φιλου ...εγω ξεκιναω βαζοντας ενα 2αράκι τρυπανι σε ενα βιδολογο , και τρυπαω τη φλατσα σε ενα μερος καπου στη μεση της. Προσεχτικα εδω ...κατω απ τη λαστιχενια εξωτερικη της εμφανισης εχει σιδερενιο σκελετο και θελει καλο τρυπανακι και προσεχτικη διάτρηση χωρις πολυ δυναμη για να μην μας φυγει το τρυπανι πολυ βαθεια και πληγωσει το ρουλεμαν που βρισκετε απο πισω .
...αφου ανοιξω την τρυπουλα , παίρνω κατσαβιδι και βιδώνω ισα με 2 βόλτες μια βιδα στη μια πλευρα της φλατζας! Και εδω προσοχη ...να πιασει 2 βολτες ...το πολυ 3 για να μην ερθει σε επαφη με το ρουλεμαν απο κατω . Η αποσταση απ το τοίχος της φλατζας μεχρι το ρουλεμαν ειναι τουλαχιστον 8 χιλιοστα ετσι που τη μετρησα με το παχυμετρο αλλα φυλαγε τα ρουχα σου να χεις τα μισα! Προσεχτικα λοιπον!
Πενσουλα τωρα ανα χειρας και με αρκετη δυναμη τραβαω τη βιδα πιάνοντας την σταθερα . Μην σας παραξενέψει , θελει αρκετη δυναμη αλλα θα βγει!..χεχε!