Λοιπόν βλέπω μερικοί δεν έχετε tsipa!! Δώσατε τα ρέστα σας και τινάξατε τη μπάνκα στον αέρα!!
Αφού λοιπόν κι εγώ έφτιαξα στην αρχή μια 7άδα σε ένα γκαράζ που να έχει και μια λογική και με το σκεπτικό να πήγαινα απευθείας στην αντιπροσωπεία να τα πάρω κούτα αποφάσισα αφού λεφτά έχω (γιατί να το κρύψω) να φτιάξω και ένα διπλανό γκαράζ που να ΄΄εχει αποκλειστικά το πιο σκοτεινό μέρος του ασυνείδητου μου! Τις μοτοσυκλέτες απωθημένα, χαμένους έρωτες ή αγορές που δεν έβγαζαν νόημα και επικράτησε η λογική..
Θυμίζω την αρχική μου 7-αδα με στοιχεία ΄΄λογικής΄΄
1)Piaggio Beverly 400
2)Royal Enfield Scram 411
3)CFMOTO CLX-700 sport
4)Husqvarna 701 enduro
5)Gas Gas EC300 enduro
6)Moto Guzzi 850TT
7)BMW R1200RS
και πάμε στο γκαράζ καθαρό συναίσθημα..
1)SUZUKI GSX 1400 ( ο ορισμός του ματσο 4Κ και σουζουκάρα, το αγάπησα απο τη πρώτη στιγμή που το είδα)
2)TRIUMPH SPRINT 1050 ST (Το πιο όμορφο Sport Tourer για μένα ανεξαρτήτως χρονολογίας. Κομψό, ροπάτο, σικάτο και όταν είχα την χαρά να το οδηγήσω το αγάπησα και στο δρόμο)
3)Moto Guzzi BREVA 1200 (Σε μια έκθεση στο Ελληνικό πριν 12-13 χρόνια πρέπει να πέρασα ένα 2ωρο στη σέλα της με τα σάλια μου να τρέχουν στο τεπόζιτο.. Απλά την ερωτεύτηκα σα χαμένο έρωτα στο λύκειο
upload
4)Kawasaki ZX10R 2005 . Για μένα η επιτομή της τρέλας της Kawasaki και σφραγίδα μοτέρ απο το Akashi. Κερασάκι στη τούρτα το μοναδικό σκούρο μπλέ που διάλεξε η Kawasaki και έχω στη φωτο
image upload
5)Benelli TNT 1130. Η επιτομή για μένα του Ιταλικού Design. Γνήσια Ιταλική μακαρονάδα να την έχεις έστω να τη βλέπεις
upload
6)Kawasaki Z900RS. Η απόλυτη σύγχρονη έκφραση της ψυχής της Kawasaki σε αυτό το πανέμορφο Γιαπωνέζικο νεο-ρετρο. Ο ορισμός της μοτοσυκλέτας σε μια εποχή με tablet Και cornering ABS
7)Aprilia Tuono V4 factory (Ξεκάθαρα το καλύτερο μοτέρ παραγωγής που έχει βγει για μένα για μοτοσυκλέτα σε ένα πακέτο masterpiece σε κάθε τομέα)
Αφού λοιπόν κι εγώ έφτιαξα στην αρχή μια 7άδα σε ένα γκαράζ που να έχει και μια λογική και με το σκεπτικό να πήγαινα απευθείας στην αντιπροσωπεία να τα πάρω κούτα αποφάσισα αφού λεφτά έχω (γιατί να το κρύψω) να φτιάξω και ένα διπλανό γκαράζ που να ΄΄εχει αποκλειστικά το πιο σκοτεινό μέρος του ασυνείδητου μου! Τις μοτοσυκλέτες απωθημένα, χαμένους έρωτες ή αγορές που δεν έβγαζαν νόημα και επικράτησε η λογική..
Θυμίζω την αρχική μου 7-αδα με στοιχεία ΄΄λογικής΄΄
1)Piaggio Beverly 400
2)Royal Enfield Scram 411
3)CFMOTO CLX-700 sport
4)Husqvarna 701 enduro
5)Gas Gas EC300 enduro
6)Moto Guzzi 850TT
7)BMW R1200RS
και πάμε στο γκαράζ καθαρό συναίσθημα..
1)SUZUKI GSX 1400 ( ο ορισμός του ματσο 4Κ και σουζουκάρα, το αγάπησα απο τη πρώτη στιγμή που το είδα)
2)TRIUMPH SPRINT 1050 ST (Το πιο όμορφο Sport Tourer για μένα ανεξαρτήτως χρονολογίας. Κομψό, ροπάτο, σικάτο και όταν είχα την χαρά να το οδηγήσω το αγάπησα και στο δρόμο)
3)Moto Guzzi BREVA 1200 (Σε μια έκθεση στο Ελληνικό πριν 12-13 χρόνια πρέπει να πέρασα ένα 2ωρο στη σέλα της με τα σάλια μου να τρέχουν στο τεπόζιτο.. Απλά την ερωτεύτηκα σα χαμένο έρωτα στο λύκειο
upload
4)Kawasaki ZX10R 2005 . Για μένα η επιτομή της τρέλας της Kawasaki και σφραγίδα μοτέρ απο το Akashi. Κερασάκι στη τούρτα το μοναδικό σκούρο μπλέ που διάλεξε η Kawasaki και έχω στη φωτο
image upload
5)Benelli TNT 1130. Η επιτομή για μένα του Ιταλικού Design. Γνήσια Ιταλική μακαρονάδα να την έχεις έστω να τη βλέπεις
upload
6)Kawasaki Z900RS. Η απόλυτη σύγχρονη έκφραση της ψυχής της Kawasaki σε αυτό το πανέμορφο Γιαπωνέζικο νεο-ρετρο. Ο ορισμός της μοτοσυκλέτας σε μια εποχή με tablet Και cornering ABS
7)Aprilia Tuono V4 factory (Ξεκάθαρα το καλύτερο μοτέρ παραγωγής που έχει βγει για μένα για μοτοσυκλέτα σε ένα πακέτο masterpiece σε κάθε τομέα)