Νομίζω πως το D952 πρέπει να είναι μια από τις καλύτερες επιλογές του χομπίστα για χρήση enduro και motocross (αφού βγαίνει και σε διαστάσεις για 19-άρα πίσω ζάντα).
Τα μέγιστα φερόμενα βάρη που μπορεί να διαχειριστεί είναι τα 195 κιλά για το μπροστά ελαστικό και μέχρι τα 290 κιλά για το πίσω (αναλόγως διάστασης και δείκτη φορτίου).
Η μέγιστη ταχύτητα είναι τα 130 Km/h για όλες τις διαστάσεις του D952.
Οι διαστάσεις στις οποίες κυκλοφορεί είναι:
Μπροστά
- 80/100-21 (φορτωτική ικανότητα/ταχύτητα 51Μ, ζάντα 1.60)
- 110/90-18 (φορτωτική ικανότητα 61Μ, ζάντα 1.85)
- 120/90-18 (φορτωτική ικανότητα 65Μ, ζάντα 2.15)
- 110/90-19 (φορτωτική ικανότητα 57Μ, ζάντα 1.85)
- 120/90-19 (φορτωτική ικανότητα 62Μ, ζάντα 2.15)
Αυτό που όμως ήταν μια πραγματικά ευχάριστη έκπληξη είναι η συμπεριφορά του στην άσφαλτο καθώς η όψη του δεν σε προϊδεάζει για κάτι τέτοιο, ειδικά στο στεγνό. Στο βρεγμένο δεν το έχω πιέσει σε στροφές αλλά έχω κάνει κάποια ελεγχόμενα δυναμικά φρεναρίσματα με πολύ καλά αποτελέσματα.
Είναι ένα ελαστικό που δεν μπορεί να φορεθεί εύκολα σε μεγάλες μοτοσυκλέτες και λόγω διαστάσεων και λόγω δείκτη ταχύτητας/φορτίου αλλά για όλα τα μικρομεσαία μονοκύλινδρα μπορεί να είναι μέσα στις επιλογές. Από φίλους με XR650R και Husky T610 υπάρχουν επίσης θετικές απόψεις για ένα ελαστικό που πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι προσφέρεται και σε αρκετά καλές τιμές και αρά αυτό διευκολύνει μια δοκιμή.
Αν και είμαι πολύ-πολύ ευχαριστημένος από το ελαστικό που φοράω στον πίσω τροχό (D606) θα δοκιμάσω και το D952, στην αναζήτηση εξοικονόμησης ισχύος αφού το 110/90-18 είναι πιο κοντά στην εργοστασιακή διάσταση που συστήνει ο κατασκευαστής μου (αν και η Dunlop δίνει μικρότερο πλάτος ζάντας, σε σχέση με τα διεθνή στάνταρτ (1.85 vs 2.15)).
Το βάρος του μπροστινού ελαστικού είναι 3,6 κιλά.
Τα πίσω ελαστικά έχουν βάρος περίπου 4,9 κιλά το 110/90-18 και περίπου 6 κιλά το 120/90-18.
Τελευταία επεξεργασία: