GogosLux
Μέλος
- Όνομα
- Γιώργος
- Μοτό
- Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Καλή Χρονιά σε όλους με Υγεία και πάντα όρθιοι!!!
Θελω γνώμες για την "καλύτερη" επιλογή σε μηχανάκι για Ταξιδιωτικό enduro στο οποίο, αν δεν ξεχνάω κάτι, έχουμε τις παρακάτω ανάγκες:
Σκοπός είναι το ενα να μπορεί να μείνει σε κατάσταση για καθημερινή χρήση και το άλλο να μπορεί να συνεχίσει να εκτελεί χρέη διασκέδασης τα ΣΚ στα πέριξ βουνα.
Φυσικά και τα 2 έχουν τα + και τα - και μέσα μου τείνω προς την 1 απο τις 3 επιλογές αλλά θα ήθελα την γνώμη σας για θέματα που ίσως παραβλέπω.
ΠΧ
Επιλογή 1: ΚΤΜ 1290 S με 17' ζαντες και ανάλογα λάστιχα για χώμα (θα ξεκινήσουμε με τα ΜΙΤΑS E7 που τα έχουμε)
- αλλαγή η akrapo με την μαμα για να μην κλαίμε
Επιλογή 2: ΚΤΜ 1290 S με αγορά ζάντες απο R και αγορά λάστιχα στην αντίστοιχη διάσταση (κόστος +/- €1000
- οτι και στην 1
Επιλογή 3: Husqvarna 501 με τις παρακάτω προσθήκες/μετατροπές (κόστος +/- €1000)
- πισω γρανάζι 47 ή 45 απο 50 και αναλογο κόψιμο αλυσίδας (€26 το γρανάζι) - με 47 που εχω δοκιμάσει κάνει άνετα και enduro με πορεία στην ασφαλτο 110-120 km χωρίς να πιέζεται
- 15l ντεπόζιτο για αυτονομια, το 9l μαμα βγαζει 170km €315
- mini πυργος φώτα απο Puig €367
- σέλα μαζί με σάκους για mini φόρτωμα €297
- ίσως μεγαλύτερο καπάκι συμπλέκτη για +300ml λαδι αν δω τι κανουν οι φίλοι Αυστραλοί και Αμερικάνοι
- λάστιχα 50/50 καθώς τώρα φοράει enduro (μάλλον - ίσως )
Θελω γνώμες για την "καλύτερη" επιλογή σε μηχανάκι για Ταξιδιωτικό enduro στο οποίο, αν δεν ξεχνάω κάτι, έχουμε τις παρακάτω ανάγκες:
- φόρτωμα με κάποια ελάχιστα για 2-3 ημέρες max
- μέχρι 1000 χιλ mix
- ταξίδι εθνική με ταχύτητα 120-140 χιλ
- δυνατότητα να κάνει χώμα που ειναι και ο σκοπός του θέματος
Σκοπός είναι το ενα να μπορεί να μείνει σε κατάσταση για καθημερινή χρήση και το άλλο να μπορεί να συνεχίσει να εκτελεί χρέη διασκέδασης τα ΣΚ στα πέριξ βουνα.
Φυσικά και τα 2 έχουν τα + και τα - και μέσα μου τείνω προς την 1 απο τις 3 επιλογές αλλά θα ήθελα την γνώμη σας για θέματα που ίσως παραβλέπω.
ΠΧ
- το ένα αυξάνει το κόστος συντήρησης και ειναι άβολο στην εθνική ενώ το άλλο το κόστος επισκευής σε πτώση που θα έρθει σίγουρα ενω δεν βοηθάει τόσο την κατάσταση στο χώμα
- το ενα κανει ευκολη την ζωή σε κλατάρισμα ενώ το άλλο εχει σαμπρέλα
- κλπ κλπ
Επιλογή 1: ΚΤΜ 1290 S με 17' ζαντες και ανάλογα λάστιχα για χώμα (θα ξεκινήσουμε με τα ΜΙΤΑS E7 που τα έχουμε)
- αλλαγή η akrapo με την μαμα για να μην κλαίμε
Επιλογή 2: ΚΤΜ 1290 S με αγορά ζάντες απο R και αγορά λάστιχα στην αντίστοιχη διάσταση (κόστος +/- €1000
- οτι και στην 1
Επιλογή 3: Husqvarna 501 με τις παρακάτω προσθήκες/μετατροπές (κόστος +/- €1000)
- πισω γρανάζι 47 ή 45 απο 50 και αναλογο κόψιμο αλυσίδας (€26 το γρανάζι) - με 47 που εχω δοκιμάσει κάνει άνετα και enduro με πορεία στην ασφαλτο 110-120 km χωρίς να πιέζεται
- 15l ντεπόζιτο για αυτονομια, το 9l μαμα βγαζει 170km €315
- mini πυργος φώτα απο Puig €367
- σέλα μαζί με σάκους για mini φόρτωμα €297
- ίσως μεγαλύτερο καπάκι συμπλέκτη για +300ml λαδι αν δω τι κανουν οι φίλοι Αυστραλοί και Αμερικάνοι
- λάστιχα 50/50 καθώς τώρα φοράει enduro (μάλλον - ίσως )