nickaoua11
Μέλος
Πωλείται λοιπόν η Γερμανίδα κυρία διότι είναι πολύ ευάερη και τελικά μετά από 1 χρόνο προσπαθειών, δε βρήκα τρόπο να φτιάξω την ανεμοκάλυψη της ώστε να με καλύπτει εκεί ψηλά στο 198cm.
Στεναχωριέμαι γτ κατά τα άλλα περάσαμε πολύ καλά, πήγαμε εκδρομούλες σε χωριά νησιά και βουνά και ήταν καλόβολη.
Το μεγαλύτερο μέρος του κείμενου παρακάτω είναι copy paste από αυτό που ετοίμασα για το ψαρ για να μειωθεί όσο γίνεται το ρεσιταλ πιάνου στο πληκτρολόγιο.
2008 με 35,100 χιλ. Τα περισσότερα χιλιόμετρα έχουν γίνει εκδρομικά και δροσερά (μέχρι Μάη 2022 και 24,500 χιλ που την πήρα ήταν στο Πήλιο) και πολύ λίγα στο χώμα και στο κέντρο της πόλης. Φυλάσσεται σε κλειστό γκαράζ.
Έχει συντηρηθεί με πολύ προσοχή και μεράκι από μένα και είναι 100% έτοιμη για ταξίδι και χώμα. Αλλαγή λαδιών ανά 5,000χιλ και service ανά 10,000χιλ σε BoxerGarage & Παναγιωτόπουλο. Έχει κάποιες ατέλειες στην εμφάνισή της οι περισσότερες έγιναν στα φιλόξενα και μαλακά χώματα της Αττικής και κάποιες στο γκαράζ μου όταν ξεκίνησα την καριέρα μου στο DIY.
Έγινε αλλαγή λαδιών και καθάρισμα φίλτρο αέρα στις 07/09/2023 στα 35,050χιλ στο BoxerGarage και γενικός έλεγχος για την πώληση της μηχανής. Service εμπρός πίσω αναρτήσεων 25/5/2023 στα 33,000χιλ στο KShock και έλεγχος/ακτινολόγηση τροχών 4/9/2023. Λάστιχα Mitas E07+, τοποθετημένα Γενάρη 2023 με 3,500χιλ.
Η μοτοσυκλέτα φοράει τα εξής που δε φαίνονται στις φώτο:
Στεναχωριέμαι γτ κατά τα άλλα περάσαμε πολύ καλά, πήγαμε εκδρομούλες σε χωριά νησιά και βουνά και ήταν καλόβολη.
Το μεγαλύτερο μέρος του κείμενου παρακάτω είναι copy paste από αυτό που ετοίμασα για το ψαρ για να μειωθεί όσο γίνεται το ρεσιταλ πιάνου στο πληκτρολόγιο.
2008 με 35,100 χιλ. Τα περισσότερα χιλιόμετρα έχουν γίνει εκδρομικά και δροσερά (μέχρι Μάη 2022 και 24,500 χιλ που την πήρα ήταν στο Πήλιο) και πολύ λίγα στο χώμα και στο κέντρο της πόλης. Φυλάσσεται σε κλειστό γκαράζ.
Έχει συντηρηθεί με πολύ προσοχή και μεράκι από μένα και είναι 100% έτοιμη για ταξίδι και χώμα. Αλλαγή λαδιών ανά 5,000χιλ και service ανά 10,000χιλ σε BoxerGarage & Παναγιωτόπουλο. Έχει κάποιες ατέλειες στην εμφάνισή της οι περισσότερες έγιναν στα φιλόξενα και μαλακά χώματα της Αττικής και κάποιες στο γκαράζ μου όταν ξεκίνησα την καριέρα μου στο DIY.
Έγινε αλλαγή λαδιών και καθάρισμα φίλτρο αέρα στις 07/09/2023 στα 35,050χιλ στο BoxerGarage και γενικός έλεγχος για την πώληση της μηχανής. Service εμπρός πίσω αναρτήσεων 25/5/2023 στα 33,000χιλ στο KShock και έλεγχος/ακτινολόγηση τροχών 4/9/2023. Λάστιχα Mitas E07+, τοποθετημένα Γενάρη 2023 με 3,500χιλ.
Η μοτοσυκλέτα φοράει τα εξής που δε φαίνονται στις φώτο:
- Φανάρι HELLA με λάμπα led και custom καπάκι από 3D printer.
- Ελατήρια εμπρος/πίσω hyperpro
- Φίλτρο Κ&Ν
- Συναγερμό BMW
- Πατάκια touratech works, 2 εκατοστά χαμηλότερα από τα μαμά για άνετες γωνίες στα πόδια
- 2 κλειδιά + πλαστικό καλούπι και 2 χειριστήρια συναγερμού
- Τα ελατήρια που υπάρχουν είναι εμπρος Ohlins 60nm και τα εργοστασιακά εμπρός πίσω
- η touring ζελατίνα είναι 50cm από MPFGrivas.
- Οι αποστάτες τιμονιού είναι 3cm SW-Moteck
- το εξτρα πίσω ελαστικό είναι Mitas E07+ Dakar DOT 03/22 με 1,000χιλ.
- Σίγουρα ξεχνάω μερικά εξτρας ακόμα.