ευχαριστω ΠανοΠρώτη αγορά μηχανής freewind καινούργιο.. Κανένα απολύτως πρόβλημα. Τέρας αξιοπιστίας. Αυτό που μου άρεσε την εποχή του είχε ψηφιακό καντράν και με ένδειξη βενζίνης παρακαλώ.. Υγρό Κάρτερ οπότε βλέπεις και τσεκάρεις ποσότητα λαδιού. Το μόνο που του άλλαξα κομπλερ μίζας γιατί έβγαλε πρόβλημα.
Πάμε τώρα στο Fuduro που είναι και η τελευταία αγορά μηχανής. Αν δεν καθόταν τέτοια ευκαιρία αγοράς στο συγκεκριμένο δεν θα το αγόραζα..
για freewind έψαχνα πάλι.. Τέρας αξιοπιστίας και αυτό πέρασε εξάλλου τεστ δυνατό.. Δεν έχει δείκτη βενζίνης ούτε καν λαμπάκι. Ξηρό Κάρτερ με ότι συνεπάγεται αυτό. Και διαπίστωσα ότι έχει το ποιο πολύπλοκο μοχλικο ανάρτησης ακόμα και από την ποιο σύγχρονη μηχανή. Συν το κόστος αλλαγής του.. Μετά κομπλερ και αυτό που είναι ακριβό, ανορθωτή αλλαγή θέσης οπωσδήποτε κάπου εξωτερικά για να ψύχεται. Στα θετικά βάζω ότι είναι ποιο ψιλό από το freewind οπότε ποιο off-road διαθέσεις.. Βέβαια αυτό υσχει για τα πρώτα μοντέλα γιατί το fuduro St είναι ποιο χαμηλό..
Από ομορφιά παίζει πάντα το περί ορέξεως. Κανένα από τα δύο δεν θα αντικαταστησει το παπί σαφώς, γιατί σαν το παπί-εργατης-σκυλι οικονομικά, δεν υπάρχει.. Εγώ έχω και παπί για εδώ μέσα και όχι μόνο..
Από οδήγηση και τα δύο δεν θα πουν όχι σε τίποτα.. Η καλύτερη τους σε εθνική με 130χιλ και με φορτίο άνετα και οικονομικά. Στο επαρχιακό με κλειστό στροφιλικι παιχνίδι σκέτο. Για off -road διαθέσεις είναι το πόσο αντέχει ο αναβάτης..
απο καταναλωση τι λεει το φουντουρο?
περιμενουμε κ Β μερος...