FULL FACE, ΠΑΝΤΑ!

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS
Εδω και καιρο (χρονια μαλλον..) μου'χε ελθει ενα παιδι (26χρονος, τοτε) για αποκατασταση ολων σχεδον των προσθιων δοντιων του, που ειχε σπασει σε πτωση (κατοπιν οινοποσιας..) με τη μηχανη του, και ενω ΔΕΝ! φορουσε ("φυσικα"!) κρανος! (Ουτε καν open..)

To γεγονος, ειχε συμβει προ τετραμηνου, αλλα τοτε ειχε ξεμπερδεψει με τους γναθοχειρουργους, και η ακτινογραφικη εικονα ηταν σαν στη φωτο ( Η ακτινογραφια ΔΕΝ! ειναι η δικια του -για ευνοητους λογους- απλα μοιαζει πολυ στα καταγματα της γναθου, αλλα δεν δειχνει τα καταγματα των δοντιων..)

Απ'οτι φαινεται ξεκαθαρα, (και με βαση την περιγραφη της πτωσης του απο τον ιδιο), βγαινει αβιαστα το συμπερασμα οτι μονο με full face, ισως! την γλυτωνε!



FULL FACE, ΠΑΝΤΑ! :yew::yew:

(Το θεμα, το ειχα πρωτοδημοσιευσει εδω: http://www.mybike.gr/topic/11396-full-face/ )
 

Viper4

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
Suzuki GSR ABS K7
+600!!!
Και με ένα απλό σύρσιμο μερικών εκατοστών στην άσφαλτο η μούρη σας γίνεται αγνώριστη! Και σε εκείνο το σημείο δεν πρόκειται ποτέ ξανά να βγει γένι και να φαίνεται τελείως άκυρο!
Στατιστικά το συχνότερο σημείο που χτυπάει ένα κράνος είναι η περιοχή του πλάγιου σαγονιού
 

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS
Δυστυχως, στατιστικα παντα, η συχνοτερη περιοχη προσκρουσης ειναι ο κρόταφος, και μετα η περιοχη του "γενείου" (aka πιγούνι..)
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Οταν ζητησα περυσι το full face ως υποχρεωτικο εξοπλισμο
σε εκδρομη που διεσχιζε την Ελλαδα
διαδραματιστηκαν σκηνες απειρου καλλους,
απο τους διαμαρτυρομενους για την αυστηροτητα μου υποψηφιους εκδρομεις,
Το δικαιωμα της αυτοδιαθεσης, της αυτοκαταστροφης και αλλα τετοια χαρωπα..
Σας αφιερωνω την φωτο-ακτινογραφια του συντροχου.
 

Marion

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Μαριάνα
Μοτό
bmw gs 1200 .....θα ηθελα να ειχα!!

Αυτό είναι ένα διάγραμμα όπου δείχνει που γίνεται η μεγαλύτερη ζημία στο κράνος μετά από ατυχήματα μοτοσικλετών. Πηγή: .Dietmar Otte, Hannover Medical University, Τμήμα Κυκλοφορίας Έρευνας Ατυχημάτων της Γερμανίας. 35% των ατυχημάτων έδειξε σημαντική επίδραση στη γραμμή πηγούνι και στο πρόσωπο περιοχή ασπίδα. Αυτό σημαίνει ότι αν πας βόλτα με ανοιχτό κράνος ή 3/4 κράνος, λαμβάνεις προστασία μόνο κατά 65% στο κεφάλι σου, και διακινδυνεύεις το όμορφο πρόσωπό σου.
 

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS
Δυστυχως, στατιστικα παντα, η συχνοτερη περιοχη προσκρουσης ειναι ο κρόταφος, και μετα η περιοχη του "γενείου" (aka πιγούνι..)

Αυτό είναι ένα διάγραμμα όπου δείχνει που γίνεται η μεγαλύτερη ζημία στο κράνος μετά από ατυχήματα μοτοσικλετών. Πηγή: .Dietmar Otte, Hannover Medical University, Τμήμα Κυκλοφορίας Έρευνας Ατυχημάτων της Γερμανίας. 35% των ατυχημάτων έδειξε σημαντική επίδραση στη γραμμή πηγούνι και στο πρόσωπο περιοχή ασπίδα. Αυτό σημαίνει ότι αν πας βόλτα με ανοιχτό κράνος ή 3/4 κράνος, λαμβάνεις προστασία μόνο κατά 65% στο κεφάλι σου, και διακινδυνεύεις το όμορφο πρόσωπό σου.
Περιπου, τα ιδια λεμε! (Απλα εγω δεν θυμαμαι που το ειχα διαβασει.. )
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS

Αυτό είναι ένα διάγραμμα όπου δείχνει που γίνεται η μεγαλύτερη ζημία στο κράνος μετά από ατυχήματα μοτοσικλετών. Πηγή: .Dietmar Otte, Hannover Medical University, Τμήμα Κυκλοφορίας Έρευνας Ατυχημάτων της Γερμανίας. 35% των ατυχημάτων έδειξε σημαντική επίδραση στη γραμμή πηγούνι και στο πρόσωπο περιοχή ασπίδα. Αυτό σημαίνει ότι αν πας βόλτα με ανοιχτό κράνος ή 3/4 κράνος, λαμβάνεις προστασία μόνο κατά 65% στο κεφάλι σου, και διακινδυνεύεις το όμορφο πρόσωπό σου.

Καλο πόστ ,,,

Πω πω..

Ισως τα κράνη του μέλλοντος ,,
Τα ενισχύσουν οι κατασκευαστές
Στα επίμαχα σημεία ...
 

The Doctor

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναί
Όνομα
Σταύρος
Μοτό
BMW GS1200R(04-Yellow),
YAMAHA TTR250

Αυτό είναι ένα διάγραμμα όπου δείχνει που γίνεται η μεγαλύτερη ζημία στο κράνος μετά από ατυχήματα μοτοσικλετών. Πηγή: .Dietmar Otte, Hannover Medical University, Τμήμα Κυκλοφορίας Έρευνας Ατυχημάτων της Γερμανίας. 35% των ατυχημάτων έδειξε σημαντική επίδραση στη γραμμή πηγούνι και στο πρόσωπο περιοχή ασπίδα. Αυτό σημαίνει ότι αν πας βόλτα με ανοιχτό κράνος ή 3/4 κράνος, λαμβάνεις προστασία μόνο κατά 65% στο κεφάλι σου, και διακινδυνεύεις το όμορφο πρόσωπό σου.
Ωραίο ποστ Μάριον, η εικόνα είναι πάντα πιό δυνατή από τα λόγια....:ok:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Mια καλη επιλογη τους ζεστους μηνες ειναι αντι για full face ή ανοιχτο κρανος ενα πολυμορφικο εντουραδικο Αυτα που βγαζοντς την ζελατινα μετατρεπονται σε εντουρο Παρεχουν τρομερη ανεση σε σχεση με τα full face σε συνδοιασμο με πληρη προστασια
Χρησιμοποιω τετοιο εδω και χρονια και οχι μονο τους ζεστους μηνες
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Mια καλη επιλογη τους ζεστους μηνες ειναι αντι για full face ή ανοιχτο κρανος ενα πολυμορφικο εντουραδικο Αυτα που βγαζοντς την ζελατινα μετατρεπονται σε εντουρο Παρεχουν τρομερη ανεση σε σχεση με τα full face σε συνδοιασμο με πληρη προστασια
Χρησιμοποιω τετοιο εδω και χρονια και οχι μονο τους ζεστους μηνες
μια από τα ιδια......;)
 

Markas

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW F800GS
Yamaha WR250R

Αυτό είναι ένα διάγραμμα όπου δείχνει που γίνεται η μεγαλύτερη ζημία στο κράνος μετά από ατυχήματα μοτοσικλετών. Πηγή: .Dietmar Otte, Hannover Medical University, Τμήμα Κυκλοφορίας Έρευνας Ατυχημάτων της Γερμανίας. 35% των ατυχημάτων έδειξε σημαντική επίδραση στη γραμμή πηγούνι και στο πρόσωπο περιοχή ασπίδα. Αυτό σημαίνει ότι αν πας βόλτα με ανοιχτό κράνος ή 3/4 κράνος, λαμβάνεις προστασία μόνο κατά 65% στο κεφάλι σου, και διακινδυνεύεις το όμορφο πρόσωπό σου.
Πολύ σωστός!
 
Top Bottom