Full Face κράνος

Ricos_7

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Θεόδωρος
Μοτό
Aprilia Dorsoduro 1200cc
Καλησπέρα στο φόρουμ, θα ήθελα τις γνώσεις σας και την εμπειρία σας για να διαλέξω ένα full Face κράνος.
Προς το παρόν έχω ένα LS2 adventure κράνος και είμαι αρκετά ευχαριστημένος αλλά θέλω να πάρω και ένα Full Face το οποίο (εκτός από ασφάλεια) να έχει καλή ηχομόνωση ώστε να ακούω την ενδοεπικοινωνια πάνω από τα 140χλμ.
Το θέλω για ταξίδι ως επί τω πλείστων για αυτό και αυτά τα χιλιόμετρα. Μέσα στην πόλη με βολεύει αυτό που έχω.
Το μπάτζετ κυμαίνεται γύρω στα 300 με 400€.
Μέχρι τώρα αυτό που έχω ξεχωρίσει είναι το παρακάτω https://www.skroutz.gr/s/36971044/AGV-K6-ECE-Replica-Kranos-Michanis-Full-Face-1220gr-me-Pinlock-KR520497.html?utm_source=android&utm_campaign=skroutz_share
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Καλησπέρα στο φόρουμ, θα ήθελα τις γνώσεις σας και την εμπειρία σας για να διαλέξω ένα full Face κράνος.
Προς το παρόν έχω ένα LS2 adventure κράνος και είμαι αρκετά ευχαριστημένος αλλά θέλω να πάρω και ένα Full Face το οποίο (εκτός από ασφάλεια) να έχει καλή ηχομόνωση ώστε να ακούω την ενδοεπικοινωνια πάνω από τα 140χλμ.
Το θέλω για ταξίδι ως επί τω πλείστων για αυτό και αυτά τα χιλιόμετρα. Μέσα στην πόλη με βολεύει αυτό που έχω.
Το μπάτζετ κυμαίνεται γύρω στα 300 με 400€.
Μέχρι τώρα αυτό που έχω ξεχωρίσει είναι το παρακάτω https://www.skroutz.gr/s/36971044/AGV-K6-ECE-Replica-Kranos-Michanis-Full-Face-1220gr-me-Pinlock-KR520497.html?utm_source=android&utm_campaign=skroutz_share
:like::like::like:
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Εγώ έχω το hjc rpha 70 πλέον το βρισκεισ Νομίζω κάτω από 400 . καλό σε όλα του αλλά δεν μου κάθετε παρά πολύ καλά στο κεφάλι , δοκιμάζοντας και πιο ακριβά κράνη τύπου shoei δοκίμασα και τα premier κι συγκεκριμένα το evoluzione που η τιμή του είναι γύρο στα 300 . Μου έκατσε παρά πολύ καλά στο κεφάλι κι τα υλικά του για αυτή την τιμή είναι αρκετά καλά ! Ρίξε τους μια μάτια . Μάλλον στο επόμενο μου εκεί θα πάω εγω .

Υπάρχει και το devil γύρο στα 400 και καρμπόν γύρο στα 500 αλλά δεν μου έκατσε τόσο καλά στο κεφάλι
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Shuberth S2 sport

 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Κάνω και εγώ μια έρευνα τις τελευταίες μέρες και έχω σχεδόν καταλήξει στο καλύτερο σε σχέση με το κόστος και όχι μόνο.

HJC i-71.
 

dkamzelas

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
triumph tiger 800 2016
Καλησπέρα στο φόρουμ, θα ήθελα τις γνώσεις σας και την εμπειρία σας για να διαλέξω ένα full Face κράνος.
Προς το παρόν έχω ένα LS2 adventure κράνος και είμαι αρκετά ευχαριστημένος αλλά θέλω να πάρω και ένα Full Face το οποίο (εκτός από ασφάλεια) να έχει καλή ηχομόνωση ώστε να ακούω την ενδοεπικοινωνια πάνω από τα 140χλμ.
Το θέλω για ταξίδι ως επί τω πλείστων για αυτό και αυτά τα χιλιόμετρα. Μέσα στην πόλη με βολεύει αυτό που έχω.
Το μπάτζετ κυμαίνεται γύρω στα 300 με 400€.
Μέχρι τώρα αυτό που έχω ξεχωρίσει είναι το παρακάτω https://www.skroutz.gr/s/36971044/AGV-K6-ECE-Replica-Kranos-Michanis-Full-Face-1220gr-me-Pinlock-KR520497.html?utm_source=android&utm_campaign=skroutz_share
Ότι και να πάρεις, αν θες να ακούς μετά τα 140 πρέπει να φοράς ωτοασπίδες. Αυτές θα κόψουν το θόρυβο του αέρα. Κάνε μια δοκιμή και αν σε βολέψουν, μετά έχεις πληθώρα από κράνη να διαλέξεις!

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Να ακούς ενδοεπικοινωνία πάντως πάνω από τα 140-150 καθαρά κομματάκι δύσκολο , εξάλλου σε αυτές τις ταχύτητες δεν έχεις το μυαλό σου στο τραγούδι ή στην κουβέντα
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να ακούς ενδοεπικοινωνία πάντως πάνω από τα 140-150 καθαρά κομματάκι δύσκολο , εξάλλου σε αυτές τις ταχύτητες δεν έχεις το μυαλό σου στο τραγούδι ή στην κουβέντα
πως φαίνονται οι άνθρωποι με τα 100 άλογα...

αλλά δεν πας 140-150 έτσι και αλλιώς γιατί 130 είναι το όριο :p


Το βασικό είναι να κάτσει καλά το κράνος στο κεφάλι και να έχει το καλύτερο κέλυφος που μπορεί να σηκώσει η τσέπη.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
πως φαίνονται οι άνθρωποι με τα 100 άλογα...

αλλά δεν πας 140-150 έτσι και αλλιώς γιατί 130 είναι το όριο :p


Το βασικό είναι να κάτσει καλά το κράνος στο κεφάλι και να έχει το καλύτερο κέλυφος που μπορεί να σηκώσει η τσέπη.
Τι εννοείς;
Στα 150-170 δεν εστιάζεις στην ενδοεπικοινωνία , τα αντανακλαστικά σου και η προσοχή σου δουλεύουν αλλιώς .

150 πας και με 100 και με 200 άλογα
 

Ricos_7

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Θεόδωρος
Μοτό
Aprilia Dorsoduro 1200cc
Ότι και να πάρεις, αν θες να ακούς μετά τα 140 πρέπει να φοράς ωτοασπίδες. Αυτές θα κόψουν το θόρυβο του αέρα. Κάνε μια δοκιμή και αν σε βολέψουν, μετά έχεις πληθώρα από κράνη να διαλέξεις!

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έχω ωτοασπίδες αλλά δεν μπορώ να πω ότι είδα ουσιαστική διαφορά. Τις φόρεσα για 5 ώρες διαδρομής και δεν έμεινα ικανοποιημένος. Μάλλον δεν μου έκατσαν καλά εμενα.

Να ακούς ενδοεπικοινωνία πάντως πάνω από τα 140-150 καθαρά κομματάκι δύσκολο , εξάλλου σε αυτές τις ταχύτητες δεν έχεις το μυαλό σου στο τραγούδι ή στην κουβέντα
Εννοώ σε ταξίδι που πας με άλλους αναβάτες παρέα.
Και όμως είναι εφικτό και κάποιες φορές απαραίτητο, για να ενημερώσεις τους πίσω που σε ακολουθούν για οτιδήποτε.

πως φαίνονται οι άνθρωποι με τα 100 άλογα...

αλλά δεν πας 140-150 έτσι και αλλιώς γιατί 130 είναι το όριο :p


Το βασικό είναι να κάτσει καλά το κράνος στο κεφάλι και να έχει το καλύτερο κέλυφος που μπορεί να σηκώσει η τσέπη.
Η αλήθεια είναι ότι μέσω της ενδοεπικοινωνιας ενημερώνουμε που είναι οι κάμερες ώστε να κόψουμε ταχύτητα.
Μεταξύ μας, μην βγει παραέξω....

Υγ. Η ΚΤΜ στους χάρτες της έχει προειδοποίηση που υπάρχει κάμερα στις εθνικές.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Ακούγεται σαφώς , αλλά δεν είναι και για κουβέντα σε αυτές τις ταχύτητες . Λίγο η βουή του αέρα λίγο η ψηλό διακοπές που κάνει λίγο η προσοχή στο δρόμο .
Ένα προσοχή κτλ θα το πεις θα ακουστεί οκ

3 χρόνια την χρησιμοποιώ και δεν βγαίνω χωρίς ενδοεπικοινωνία και πάντα είμαστε παρέα
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έχω ωτοασπίδες αλλά δεν μπορώ να πω ότι είδα ουσιαστική διαφορά. Τις φόρεσα για 5 ώρες διαδρομής και δεν έμεινα ικανοποιημένος. Μάλλον δεν μου έκατσαν καλά εμενα.

Υγ. Η ΚΤΜ στους χάρτες της έχει προειδοποίηση που υπάρχει κάμερα στις εθνικές.
To ίδιο έχει και η Garmin και αρκετές άλλες εφαρμογές φορτώνουν τέτοια σημεία ενδιαφέροντος.

Με τις ωτοασπίδες απορώ πραγματικά γιατί είναι η μέρα με την νύχτα σε άνεση, σίγουρα κάτι έκανες λάθος, μέγεθος, τοποθέτηση, δεν ξέρω.

Όντως για "συζήτηση" στα 150 δεν είναι λόγω θορύβου, δεν ξέρω αν μηχανές όπως FJR, RT, GTR κλπ καλύπτουν ικανοποιητικά ώστε να μιλάς.

Επειδή επιμένει ο Θάνος στην... προσοχή με 150 (στην πίστα δηλαδή που πας με τόσα), ένα μηχανάκι που τα 150 τα έχει στην αλλαγή 1η-2α και με 6η σε κάνει να ψάχνεις τρόπους για να μην κοιμηθείς από βαρεμάρα δεν είναι το ίδιο με ένα μηχανάκι που στα 150 μπορεί να ξεκινάει μιά μικρή ταλάντωση το τιμόνι ή που είναι μιά ανάσα από την τελική του. Σε δρόμο με σχετική κίνηση που όλοι οι άλλοι πάνε με 110 ας πούμε, δεν περνάς δίπλα τους με 150 (αν αγαπάς λίγο την ζωή σου). Δεν θα σε δουν, θα φταίνε αλλά τι να το κάνεις το δίκιο.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
To ίδιο έχει και η Garmin και αρκετές άλλες εφαρμογές φορτώνουν τέτοια σημεία ενδιαφέροντος.

Με τις ωτοασπίδες απορώ πραγματικά γιατί είναι η μέρα με την νύχτα σε άνεση, σίγουρα κάτι έκανες λάθος, μέγεθος, τοποθέτηση, δεν ξέρω.

Όντως για "συζήτηση" στα 150 δεν είναι λόγω θορύβου, δεν ξέρω αν μηχανές όπως FJR, RT, GTR κλπ καλύπτουν ικανοποιητικά ώστε να μιλάς.

Επειδή επιμένει ο Θάνος στην... προσοχή με 150 (στην πίστα δηλαδή που πας με τόσα), ένα μηχανάκι που τα 150 τα έχει στην αλλαγή 1η-2α και με 6η σε κάνει να ψάχνεις τρόπους για να μην κοιμηθείς από βαρεμάρα δεν είναι το ίδιο με ένα μηχανάκι που στα 150 μπορεί να ξεκινάει μιά μικρή ταλάντωση το τιμόνι ή που είναι μιά ανάσα από την τελική του. Σε δρόμο με σχετική κίνηση που όλοι οι άλλοι πάνε με 110 ας πούμε, δεν περνάς δίπλα τους με 150 (αν αγαπάς λίγο την ζωή σου). Δεν θα σε δουν, θα φταίνε αλλά τι να το κάνεις το δίκιο.
Εννοώ μετά τα 150 την βουή από τον αέρα , η προσοχή το ότι είσαι στην εθνική και έχει και αλλά αυτοκίνητα να πεσεισ Στα φρένα κτλ κτλ . Στην αίσθηση έχεις δίκιο σαφώς , αλλιώς ταξιδεύει ένα 700αρι στα 150 και αλλιώς το 1290 που ακόμα είναι ρελαντί και ανοίγεις το γκάζι και σε ξεκολλάει .
Και ένα τρεισερ gt που έχω οδηγήσει στα 150 ήταν ρελαντί η μηχαμη και απόπνεε ηρεμία , ταξιδεύες άνετα δλδ σε αυτά τα χλμ
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για αυτό έχω "συμβιβαστεί" με τα 130 πραγματικά στις ΕΟ, κατανάλωση πολύ μικρή, χρόνος χαμένος πολύ μικρός, δεν κουράζεται το μάτι να ψάχνει τον κίνδυνο κλπ. Φέτα.

Ακούς μουσική μιά χαρά, συζήτηση ίσως μπορεί να κάνεις (περιοριστικό στην δοκιμή που κάναμε, με ίδια μάρκα αλλά όχι με MESH, ήταν ότι έπρεπε να είμαστε κάτω από 50 μέτρα απόσταση και αν δεν χρησιμοποιούν όλοι CC ώστε να συμβαίνει αυτό δεν εξυπηρετεί)

Το Dorsoduro επειδή είναι πρακτικά γυμνό μηχανάκι καλό θα ήταν να δει πιο τουριστικές γραμμές, πχ στο RPHA10, 10+, 11 που φοράω τα τελευταία χρόνια δεν δουλεύουν τόσο σωστά οι εξαερισμοί αν δεν είναι σκυμμένος ο αναβάτης. Το 70 με μία βόλτα έδειξε καλύτερο, αλλά μας έκοψε την δοκιμή το Όπελ.
 
Top Bottom