Full Face κράνος

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Το Dorsoduro επειδή είναι πρακτικά γυμνό μηχανάκι καλό θα ήταν να δει πιο τουριστικές γραμμές, πχ στο RPHA10, 10+, 11 που φοράω τα τελευταία χρόνια δεν δουλεύουν τόσο σωστά οι εξαερισμοί αν δεν είναι σκυμμένος ο αναβάτης. Το 70 με μία βόλτα έδειξε καλύτερο, αλλά μας έκοψε την δοκιμή το Όπελ.
Αυτή είναι και η δικιά μου άποψη σχετικά και με το μηχανάκι που έχεις Ricos_7 . Σε γυμνό μηχανάκι που έχει από παντού ομαλή ροή αέρα το Shoei NXR1 που έχω είναι αρκετά ήσυχο και καλοζυγισμένο. Αν σου ταιριάζει το σχήμα των shoei στο κεφάλι σου θα κοίταγα για GT Air 2 που πλέον είναι πιο οικονομικό μιας και βγήκε το GT Air 3 και υπάρχουν προσφορές ή το NXR2 που η λογική λέει ότι θα είναι αρκετά βελτιωμένο σε σχέση με το 1 σε όλα του. Το GT Air 2 το έχω δοκιμάσει σε βόλτα και είναι φοβερό κράνος σε όλα. Για το NXR2 δεν έχω άποψη.

Επίσης αξίζει να δοκιμάσει διάφορες ωτοασπίδες για να δεις ποιες σε βολεύουν. Η ησυχία που προσφέρουν κάνει ένα ταξίδι πολύ πιο ξεκούραστο. Στα τεράστια αυτιά που έχω οι alpine motosafe δεν μονώνουν καλά το θόρυβο και γύρισα στο παραδοσιακό και πάμφθηνο σφουγκαράκι.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Aγαπητε το να ακους την ενδοεπικοινωνια οταν ταξιδευεις με πανω απο 140 για μενα δεν ειναι κριτηριο για να δωσεις 300-400 ευρω.Θα σου ελεγα να βρεις ενα καλο κρανος και ας κοβεις λιγακι ταχυτητα εαν χρειαστει να ανοιξεις κουβεντα.
 

Ricos_7

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Θεόδωρος
Μοτό
Aprilia Dorsoduro 1200cc
Αυτή είναι και η δικιά μου άποψη σχετικά και με το μηχανάκι που έχεις Ricos_7 . Σε γυμνό μηχανάκι που έχει από παντού ομαλή ροή αέρα το Shoei NXR1 που έχω είναι αρκετά ήσυχο και καλοζυγισμένο. Αν σου ταιριάζει το σχήμα των shoei στο κεφάλι σου θα κοίταγα για GT Air 2 που πλέον είναι πιο οικονομικό μιας και βγήκε το GT Air 3 και υπάρχουν προσφορές ή το NXR2 που η λογική λέει ότι θα είναι αρκετά βελτιωμένο σε σχέση με το 1 σε όλα του. Το GT Air 2 το έχω δοκιμάσει σε βόλτα και είναι φοβερό κράνος σε όλα. Για το NXR2 δεν έχω άποψη.

Επίσης αξίζει να δοκιμάσει διάφορες ωτοασπίδες για να δεις ποιες σε βολεύουν. Η ησυχία που προσφέρουν κάνει ένα ταξίδι πολύ πιο ξεκούραστο. Στα τεράστια αυτιά που έχω οι alpine motosafe δεν μονώνουν καλά το θόρυβο και γύρισα στο παραδοσιακό και πάμφθηνο σφουγκαράκι.
Θέλω να πάω να δω το NXR II από κοντά. Μέχρι τώρα μου το έχουν προτείνει αρκετοί και στα βιντεακια στο σωλήνα λένε καλά σχόλια.

Τις Alpine Motosafe Tour έχω και εγώ και δεν....
 

Ricos_7

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Θεόδωρος
Μοτό
Aprilia Dorsoduro 1200cc
Aγαπητε το να ακους την ενδοεπικοινωνια οταν ταξιδευεις με πανω απο 140 για μενα δεν ειναι κριτηριο για να δωσεις 300-400 ευρω.Θα σου ελεγα να βρεις ενα καλο κρανος και ας κοβεις λιγακι ταχυτητα εαν χρειαστει να ανοιξεις κουβεντα.
Αν (ξανά)διαβάσεις το αρχικό μου ποστ, γράφω ότι έχω μια χαρά κράνος για πιο χαμηλή ταχύτητα.
Ψάχνω για ένα ακόμη καλύτερο.
Δεν βοηθάει το σχόλιο σου αγαπητέ...
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οι tour είναι έτσι και έτσι.

Έχω την εντύπωση ότι είναι και πιο μικρές σαν μέγεθος από τις race
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Αν (ξανά)διαβάσεις το αρχικό μου ποστ, γράφω ότι έχω μια χαρά κράνος για πιο χαμηλή ταχύτητα.
Ψάχνω για ένα ακόμη καλύτερο.
Δεν βοηθάει το σχόλιο σου αγαπητέ...
Η προθεση μου παντως ηταν να βοηθησω.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Δεν ήξερα ότι θα έχουν διαφορά να σου πω, θα το κοιταξω
Έχω και τις 2 tour και race για εμένα και τη συνεπιβάτιδα της ζωής μου (το πα πολύ ποιητικά αυτή τη φορά). Τα ίδια είναι και οι 2 απο άποψη διαμέτρου κωνου. ohropax soft σφουγγαράκι για μένα.

Το πιο λογικό είναι ότι οποιοδήποτε καλό street κράνος θα είναι πολύ πιο ήσυχο και ξεκούραστο πάνω στο dorsoduro σε σχέση με ένα dual κράνος που μπάζει αέρα από παντού ακόμα και αν βγάλεις τη πέργκολα.
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Έχω και τα δύο NXR !!
Τα έχω φορέσει και το tiger και στο klx (όσο πάει )
Και τα δύο έχουν καλή αεροδυναμική συμπεριφορά χωρίς να κουνάνε καθόλου και δεν σφυρίζουν με τους αεραγωγούς κλειστούς !!
Το NXR2 είναι λίγο βελτιωμένο σε όλα σε σχέση με το NXR !!
Δεν είναι το πιο ήσυχο κράνος ,αλλά δεν είναι και ενοχλητικό
Ο κεντρικός αεραγωγός στο μέτωπο και στο σαγόνι μπαζει αρκετό αέρα (ανοικτοί)
Το βάρος τους είναι το ίδιο ,αν και νιώθω το 2 ελάχιστα πιο βαρύ
Και έχουν καλή εφαρμογή , αυτό πάει και ανάλογα το κεφάλι καθενός δηλαδή!
Νομίζω πάντως ότι το gt air 2 ή 3 σαν πιο τουριστικό κράνος και άλλες μάρκες φυσικά ίδιας κατηγορίας ίσως να είναι καταλληλότερο για γυμνό μηχανάκι με όρθια θέση οδήγησης !!

Αριστερά NXR2 δεξιά NXR


Στάλθηκε από το SM-A725F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Τόσες δεκαετίες εξέλιξη στα κράνη και δεν έχουν καταλήξει σε ένα σχήμα που να είναι το πιο αεροδυναμικό με το λιγότερο θόρυβο;
Αδικαιολόγητο μου φαίνεται.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Τι μας κρύβουν;;;;
 
Top Bottom