Λευκάδιος
Μέλος
Πρόκειται για έναν Ιταλό ο οποίος πραγματοποιεί τα πιο τρελά όνειρα(δικά του αλλά και διαφόρων κατόχων ονοφ).Κατέχει άριστα την τέχνη του μετάλου και τις περισσότερες φορές έχει σαν προτεραιότητα να απαλλάσει τα βαρίδια απο κάθε τι περιττό.Σύμφωνα με τα λεγόμενα του στις καινούργιες μοτοσυκλέτες αυτό είναι αρκετά δύσκολο.
Καποια απο τα δημιουργήματα του,αρχίζω απο Honda μιας και τα πιο πολλά βασίζονται σε Africa Twin.
Africa Twin(νομίζω 650)
Africa Twin 650,βάρος 180 κιλά(απο 220).Σέλα ντεπόζιτο προέρχονται απο ΤΑ600 που μπαίνουν πολύ ευκολα στο πλαίσιο της ΑΤ650.
Η ιστορία του συγκεκριμένου project https://translate.google.gr/translate?hl=el&sl=it&tl=en&u=http://www.gpmucci.it/?page_id=207
Ετρεξε σε αγώνες με διάφορους αναβάτες.
Δοκιμές στην άσφαλτο με αναβάτη τον Francesco Catanese
NXR Replica
KTM950 Adventure,βάρος χωρίς καυσιμο 168 κιλά
http://advrider.com/index.php?threads/my-racing-beast-ktm-950-rage.1018919/
Τεστ στην Τυνησία
Αυτό πρέπει να είναι ακόμη πιο ελαφρύ,το χειροποίητο ντεπόζιτο είναι στο πίσω μέρος
BMW GS800,178 κιλά
http://advrider.com/index.php?threads/a-lighter-home-made-f800gs-rr.875708/
XTZ750,169 κιλά
Καποια απο τα δημιουργήματα του,αρχίζω απο Honda μιας και τα πιο πολλά βασίζονται σε Africa Twin.
Africa Twin(νομίζω 650)
Africa Twin 650,βάρος 180 κιλά(απο 220).Σέλα ντεπόζιτο προέρχονται απο ΤΑ600 που μπαίνουν πολύ ευκολα στο πλαίσιο της ΑΤ650.
Η ιστορία του συγκεκριμένου project https://translate.google.gr/translate?hl=el&sl=it&tl=en&u=http://www.gpmucci.it/?page_id=207
Ετρεξε σε αγώνες με διάφορους αναβάτες.
Δοκιμές στην άσφαλτο με αναβάτη τον Francesco Catanese
NXR Replica
KTM950 Adventure,βάρος χωρίς καυσιμο 168 κιλά
http://advrider.com/index.php?threads/my-racing-beast-ktm-950-rage.1018919/
Τεστ στην Τυνησία
Αυτό πρέπει να είναι ακόμη πιο ελαφρύ,το χειροποίητο ντεπόζιτο είναι στο πίσω μέρος
BMW GS800,178 κιλά
http://advrider.com/index.php?threads/a-lighter-home-made-f800gs-rr.875708/
XTZ750,169 κιλά