ironMANos®
Μέλος
- Όνομα
- Μανος
- Μοτό
- BANDIT 1250
Έκλεισα 4μηνο που επιτέλους έδιωξα την χοντρή,τον εφιάλτη που με καταδίωκε την τελευταία 5ετία,ονόματι Βαραντέρο.
Σε άλλο θέμα έχω γράψει οτι προ 2ετίας αγόρασα ενα CBR600 F4 με σκοπό να κάνω κα΄ποιες μετατροπές στην χοντρή.
Οι μετατροπές έγιναν,η χοντρή βελτιώθηκε ελαφρώς οδηγικά,έκανα το κέφι μου κανα 6μηνο και μετα την ξαναέκανα ως ήταν πριν.
Με γνόμωνα οτι εχω το F4 χωρις φερινγκ και οργανα,έψαχνα να βρω ενα ίδιο για ανταλλακτικα και πλήρη αποκατάσταση του δικου μου.
Βρίσκω ενα του 2005 με άχρηστο μπροστινο άλλα καλόυτσικα πλαστικα.Ο τυπος το πουλούσε επι 1,5 χρόνο και οταν του είπα οκ,πριν βρεθουμε για την μεταβίβαση το πούλησε so simple.
Και τότε βλέπω το κοριτσι.
1250 κυβικα,ρρρρρρρρρρρρρροπακλα μισο φερινγκ και εμφάνιση που δεν σκοτώνει αλλά για τα μάτια μου δεν είναι και άσχημο.
Το πήρα δίχως δεύτερη σκέψη,αφου ο φίλος το έδινε σε δελεαστική τιμή με λιγα μόλις (24Κ)χλμ.
Η μηχανή έχει όοοοοοοοοοοοοοοτι έξτρα μπορούσα να φανταστώ και προ πάντων είναι μο-το-συ-κλέ-ττα.
Βέβαια εάν έχεις καεί πριν απο το Βαρκαντέρο οτιδήποτε καβαλάς μετά φαντάζει κλάσεις ανώτερο.
Βεβαίως επειδη δεν ήθελα με τίποτα να πάει χαμένο το πλήρως ρυθμιζώμενο πιρουνι του F4 προτίμησα να ξηλώσω το ABS προς χάρην του κορυφαίου πιρουνιού.
Σιγα σιγα θα προσθέτω τις εργασίες που έχω κάνει καθώς και μία λεπτομερή περιγραφή των ικανοτήτων που έχουν τα 10ετή ελαστικά μου
Φίλοι μου αυτη ειναι η κοριτσάρα μου Suzuki Bandit 1250 του 09,
Ξήλωμα του ABS και τοποθέτηση σωληνων υψηλής.
Full μπροστινό απο CBR με γυαλισμένη ζαντα...........
Ωρα για το πρώτο σέρβις
Ο θερμοσίφωνας
Λάστιχο Bridgestone BT14..........10ετίας
Σε άλλο θέμα έχω γράψει οτι προ 2ετίας αγόρασα ενα CBR600 F4 με σκοπό να κάνω κα΄ποιες μετατροπές στην χοντρή.
Οι μετατροπές έγιναν,η χοντρή βελτιώθηκε ελαφρώς οδηγικά,έκανα το κέφι μου κανα 6μηνο και μετα την ξαναέκανα ως ήταν πριν.
Με γνόμωνα οτι εχω το F4 χωρις φερινγκ και οργανα,έψαχνα να βρω ενα ίδιο για ανταλλακτικα και πλήρη αποκατάσταση του δικου μου.
Βρίσκω ενα του 2005 με άχρηστο μπροστινο άλλα καλόυτσικα πλαστικα.Ο τυπος το πουλούσε επι 1,5 χρόνο και οταν του είπα οκ,πριν βρεθουμε για την μεταβίβαση το πούλησε so simple.
Και τότε βλέπω το κοριτσι.
1250 κυβικα,ρρρρρρρρρρρρρροπακλα μισο φερινγκ και εμφάνιση που δεν σκοτώνει αλλά για τα μάτια μου δεν είναι και άσχημο.
Το πήρα δίχως δεύτερη σκέψη,αφου ο φίλος το έδινε σε δελεαστική τιμή με λιγα μόλις (24Κ)χλμ.
Η μηχανή έχει όοοοοοοοοοοοοοοτι έξτρα μπορούσα να φανταστώ και προ πάντων είναι μο-το-συ-κλέ-ττα.
Βέβαια εάν έχεις καεί πριν απο το Βαρκαντέρο οτιδήποτε καβαλάς μετά φαντάζει κλάσεις ανώτερο.
Βεβαίως επειδη δεν ήθελα με τίποτα να πάει χαμένο το πλήρως ρυθμιζώμενο πιρουνι του F4 προτίμησα να ξηλώσω το ABS προς χάρην του κορυφαίου πιρουνιού.
Σιγα σιγα θα προσθέτω τις εργασίες που έχω κάνει καθώς και μία λεπτομερή περιγραφή των ικανοτήτων που έχουν τα 10ετή ελαστικά μου
Φίλοι μου αυτη ειναι η κοριτσάρα μου Suzuki Bandit 1250 του 09,

Ξήλωμα του ABS και τοποθέτηση σωληνων υψηλής.

Full μπροστινό απο CBR με γυαλισμένη ζαντα...........

Ωρα για το πρώτο σέρβις

Ο θερμοσίφωνας

Λάστιχο Bridgestone BT14..........10ετίας


