GSF 1250.Big and beautiful.

ironMANos®

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
BANDIT 1250
Έκλεισα 4μηνο που επιτέλους έδιωξα την χοντρή,τον εφιάλτη που με καταδίωκε την τελευταία 5ετία,ονόματι Βαραντέρο.
Σε άλλο θέμα έχω γράψει οτι προ 2ετίας αγόρασα ενα CBR600 F4 με σκοπό να κάνω κα΄ποιες μετατροπές στην χοντρή.
Οι μετατροπές έγιναν,η χοντρή βελτιώθηκε ελαφρώς οδηγικά,έκανα το κέφι μου κανα 6μηνο και μετα την ξαναέκανα ως ήταν πριν.
Με γνόμωνα οτι εχω το F4 χωρις φερινγκ και οργανα,έψαχνα να βρω ενα ίδιο για ανταλλακτικα και πλήρη αποκατάσταση του δικου μου.
Βρίσκω ενα του 2005 με άχρηστο μπροστινο άλλα καλόυτσικα πλαστικα.Ο τυπος το πουλούσε επι 1,5 χρόνο και οταν του είπα οκ,πριν βρεθουμε για την μεταβίβαση το πούλησε so simple.

Και τότε βλέπω το κοριτσι.
1250 κυβικα,ρρρρρρρρρρρρρροπακλα μισο φερινγκ και εμφάνιση που δεν σκοτώνει αλλά για τα μάτια μου δεν είναι και άσχημο.
Το πήρα δίχως δεύτερη σκέψη,αφου ο φίλος το έδινε σε δελεαστική τιμή με λιγα μόλις (24Κ)χλμ.
Η μηχανή έχει όοοοοοοοοοοοοοοτι έξτρα μπορούσα να φανταστώ και προ πάντων είναι μο-το-συ-κλέ-ττα.
Βέβαια εάν έχεις καεί πριν απο το Βαρκαντέρο οτιδήποτε καβαλάς μετά φαντάζει κλάσεις ανώτερο.
Βεβαίως επειδη δεν ήθελα με τίποτα να πάει χαμένο το πλήρως ρυθμιζώμενο πιρουνι του F4 προτίμησα να ξηλώσω το ABS προς χάρην του κορυφαίου πιρουνιού.
Σιγα σιγα θα προσθέτω τις εργασίες που έχω κάνει καθώς και μία λεπτομερή περιγραφή των ικανοτήτων που έχουν τα 10ετή ελαστικά μου

Φίλοι μου αυτη ειναι η κοριτσάρα μου Suzuki Bandit 1250 του 09,

Ξήλωμα του ABS και τοποθέτηση σωληνων υψηλής.

Full μπροστινό απο CBR με γυαλισμένη ζαντα...........


Ωρα για το πρώτο σέρβις


Ο θερμοσίφωνας


Λάστιχο Bridgestone BT14..........10ετίας
 

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
Καλορίζικη να είναι και σιδερένια!!!

Από τα ποιο όμορφα μισόγυμνα!!!

Και το CBF-1000 δεν πάει πίσω, αλλά, άλλα λέμε εδώ... ;)
 

ironMANos®

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
BANDIT 1250
Στέφανε ο κολλητος μου έχει το CBF 1000 και με βαριά καρδιά παραδέχτηκε οτι έπρεπε να είχε πάρει Bandit.
Το δικο του έχει πιο θορυβώδη κινητήρα (καμπάνα) συν το οτι του έχει βγάλει θέμα με τα πηνία και το HISS και φαντάσου οτι έχει μόνο 35,000χλμ.

Νικο NLS το Βαραντέρο πουλήθηκε.......απαλλαχτηκα.:yew:

Ευχαριστώ Στέργιο,επίσης.:friendship:
 

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
Στέφανε ο κολλητος μου έχει το CBF 1000 και με βαριά καρδιά παραδέχτηκε οτι έπρεπε να είχε πάρει Bandit.
Το δικο του έχει πιο θορυβώδη κινητήρα (καμπάνα) συν το οτι του έχει βγάλει θέμα με τα πηνία και το HISS και φαντάσου οτι έχει μόνο 35,000χλμ.

Νικο NLS το Βαραντέρο πουλήθηκε.......απαλλαχτηκα.:yew:

Ευχαριστώ Στέργιο,επίσης.:friendship:


Έχω ακούσει για κανα 2-3 ακριβώς τα ίδια θέματα που λες...και πάλι είναι όμορφο το άτιμο και έχει και ωραία θέση οδήγησης...δεν αντιλέγω για το Bandit...είναι πανέμορφα και πολύχρηστικα και τα 2!!
 

intruder

Μέλος
Περιοχή
Καζανη
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟς
Μοτό
SUZUKI GSX1250FA ''ADVENTURE''
Καλα χιλιομετρα φιλος με το ''μαυρο σκυλο'' (ασημι)στην προκειμενη.
η ροπη που εχει ειναι εξωπραγματικη κ πραγματικα με 2-3 αναβαθμυσεις σε φρενα κ αναρτηση ειναι αλλου.......
η ζελατινα τι ειναι?

made in japan βεβαιως βεβαιως ,με οτι συνεπαγετα ιαυτο στην αξιοπιστια,που ποτε δεν θα παθει τιποτα,κ το παραμικρο
 

ironMANos®

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
BANDIT 1250
Καλα χιλιομετρα φιλος με το ''μαυρο σκυλο'' (ασημι)στην προκειμενη.
η ροπη που εχει ειναι εξωπραγματικη κ πραγματικα με 2-3 αναβαθμυσεις σε φρενα κ αναρτηση ειναι αλλου.......
η ζελατινα τι ειναι?

made in japan βεβαιως βεβαιως ,με οτι συνεπαγετα ιαυτο στην αξιοπιστια,που ποτε δεν θα παθει τιποτα,κ το παραμικρο
Γιωργη επετρεψε μου να σου απαντήσω αύριο για την ζελατίνα,επειδη σαν μαρκα δεν την ξέρω.....
Η καλλυψή της είναι άψογη με το μαμα τιμόνι που βάζει το σώμα σε όρθια θέση,ομως το δικο μου φοράει ισιο τιμόνι της Rizoma οπότε σε σχεδόν σκυφτη θέση με πιάνει λιγο ο αέρας,σε καμμία ομως περίπτωση δεν μου προκαλέι κούνημα στο κράνος απο στροβιλισμούς όπως είχα με την Givi στο Βαραντερο.
Οι αναβαθμίσεις που λές έχουν γίνει ηδη στο δικό μου περισσότερο απο τον πρώην και σε δεύτερη φάση απο εμένα.
Το μονο που άφησα πάνω ειναι οι δαγκάνες της Τοκικο και αυτό μέχρι να τελειώσω τα τακάκια που φοράνε,αλλα αμέσως μετα θα βάλω τις Nissin του CBR που έχουν καλύτερη απόδοση.
Απο μοτερ φοράω φιλτρο,εχω βγάλει τον αισθητηρα λ και έχει γίνει αγριοκάτσικο.
 

xurxes

"καφέ#αρκούδα"
Περιοχή
Salonika
Όνομα
Basil
Μοτό
KTM 690 ENDURO R
BMW R1200 GSA
Καλές βόλτες εντός κ εκτος,,,,,
η χαρά της νέας αγάπης ειναι ανεπανάληπτη.....κ εύχομαι να την χαρεις όσο γουστάρεις. ...
το θηρίο καταπίνει τας Ευρωπας"
 

ironMANos®

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
BANDIT 1250
Καλές βόλτες εντός κ εκτος,,,,,
η χαρά της νέας αγάπης ειναι ανεπανάληπτη.....κ εύχομαι να την χαρεις όσο γουστάρεις. ...
το θηρίο καταπίνει τας Ευρωπας"
Eυχαριστώ Βασίλη.
Ξέρεις με το Bandit με το που το καβάλησα είπα ''αυτο έπρεπε να είχα πάρει το 2009 και όχι το Βαραντέρο''.
Φαντάσου οτι το Βαραντερο το έβαλα αγγελία για να φύγει τον πρώτο μήνα κιόλας.
 

ironMANos®

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
BANDIT 1250
η ζελατινα τι ειναι?
Η ζελατινα ειναι της Stream Γιώργη.



Το ίσιο τιμόνι της Rizoma που σου είπα.


Και τα λάστιχα μετα απο 500χλμ(συν κατι λιγα χλμ που ειχαν κάνει στο CBR) αρχίζουν και παρουσιάζουν καποιες μικρές σχισμές,παρ'όλα αυτά έχουν αψογο κράτημα ,τόσο που το θηρίο θέλει να είναι στην μία ρόδα συνέχεια.:yew:
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Καλοτάξιδο Μάνο.
Είναι πολλές φορές που δεν "κουμπωνουμε "με κατι.
Το θηρίο φαίνεται ότι σου πάει πολύ.
 

ironMANos®

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
BANDIT 1250
Ααααααααα ξέχασα. ..
Τραβα άλλαξε λάστιχα ρε οργιο:p
Ευχαριστώ για τις ευχές Κώστα και πράγματι το Bandit είναι η μοτο που μου πάει γάντι,απλά δεν έφευγε ο μπελάς απο πάνω μου επι 5 χρόνια:secret:
Έχασα και ενα Gpz 900 του 1993 για λιγες μέρες.Ηταν η τελευταία έκδοση σε κατάσταση βιτρίνας,τιμή μονο 800 ευρώ,αλλα μέχρι να τα βρώ με τον γερμανό και μέχρι να του στείλω τα φράγκα..............έφυγε επίσης.:UH:

Λάστιχα δεν θα αλλάξω ακόμη επειδή θέλω να καταρρίψω τον μύθο ότι τα λάστιχα στην 5ετία θέλουν πέταμα.
Η Michelin πριν κανα 3μηνο είχε καταχώρηση σε περιοδικα,οτι εαν ένα λάστιχο αποθηκευθεί σωστά τοτε μπορεί να το ποθετηθεί άνετα σε ενα όχημα ακόμη και μετά την πενταετία και μέχρι 10 χρόνια,με την προυπόθεση οτι μετα την 5ετία θα γίνετε τακτικός έλεγχος για σκισίματα...........
Επειδη παίζει να την πάρω μαζί μου το καλοκαιρι στην γερμανία θα αλλάξω εκεί τα λαστιχα.Θέμα κόστους βλέπεις..............

Ενα άλλο που μου έκαανε εντύπωση είναι και η βελτίωση των Bridgestone ως προς την συμπεριφορα τους στα νερά.
Απο το 95 και εδώ δεν ξαναέβαλα λάστιχα αυτής της μάρκας αφού ειχα μόνιμα γλυστρίματα στα νερα,όχι ομως με αυτα.
Μάλλον το επόμενο λαστιχο μου θα είναι το S20.:welcome:
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Να ξερεις πως στα χλμ που διανυεις με ελαστικα 10ετιας εισαι ουσιαστικα ανασφαλιστος.
Πιασε κουβεντα με εναν πραγματογνωμονα να σου πει αν πληρωνουν καποιον που εμπλεκεται σε ατυχημα με ελαστικα δεκαετιας.
Στη δε Γερμανια οργανωσε να τα αλλαξεις μολις περασεις τα συνορα.
Σε τακτικο ελεγχο που βιωσα το χειμωνα του 2011 με το ελληνικων πινακιδων ΙΧ ο τροχαιος ξεκινησε απο την ημερομηνια στα χιονολαστιχα μου.
 

ironMANos®

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
BANDIT 1250
Να ξερεις πως στα χλμ που διανυεις με ελαστικα 10ετιας εισαι ουσιαστικα ανασφαλιστος.
Πιασε κουβεντα με εναν πραγματογνωμονα να σου πει αν πληρωνουν καποιον που εμπλεκεται σε ατυχημα με ελαστικα δεκαετιας.
Στη δε Γερμανια οργανωσε να τα αλλαξεις μολις περασεις τα συνορα.
Σε τακτικο ελεγχο που βιωσα το χειμωνα του 2011 με το ελληνικων πινακιδων ΙΧ ο τροχαιος ξεκινησε απο την ημερομηνια στα χιονολαστιχα μου.

Πασχάλη στο θέμα των ασφαλειών δεν έχω γνώμη,όμως επειδή πέρασα τεχνικό έλεγχο πριν 3 εβδομάδες γνωστοποίησα το θέμα στους τεχνικούς και δεν με προέτρεψαν ούτε με υποχρέωσαν να τα αλλάξω.
Στα μηχανήματα τα λάστιχα έδειξαν πολύ καλή συμπεριφορά.
Φαντάσου οτι γερμανικά μαγαζιά πουλάνε ακόμη αυτο το μοντέλο και πάντα βρίσκω λαστιχα 8ετιας + στους καταλόγους τους.
Εννωείτε όμως οτι δεν τα πιέζω με γρήγορη,οριακή οδηγηση κλπ,όμως μιλάμε για πολύ μαλακό λάστιχο που ζεστενετε γρήγορα σε αντίθεση με το ''αργό'' στο ζέσταμα Roadsmart2 που φοραγα στο Βαραντέρο.
 

ironMANos®

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
BANDIT 1250
t30 bridgestone κ δεν θα χασεις
Τα Τ30 είναι τα τουριστικά ,σωστά?
Τα S20 ειναι για σουπερσπορ και ''τελειώνουν'' γρήγορα,αλλα έχουνε την αβάντα οτι ζεσταίνωνται γρήγοροτερα.
Εχεις βαλει τα 30άρια εσυ?
 
Top Bottom