Πέρσι, κατεβαίνοντας από το Nordkapp ακολούθησα ακριβώς αυτή τη διαδρομή. Η διάρκεια του ταξιδιού με το πλοίο είναι περίπου 2 ώρες απ`ότι θυμάμαι...
Το κομμάτι από Tallin μέχρι Krakow εγώ το έκανα με μια διανυκτέρευση στο Kaunas. Εγώ έμενα σε ξενοδοχεία μιας και οι τιμές σε αυτές τις χώρες ήταν ιδιαίτερα χαμηλές. Το σημαντικότερο για `μένα ήταν το φυλασσόμενο γκαράζ, κάτι το οποίο με άφηνε να κοιμάμαι ήσυχος τα βράδια. Για μονόκλινο απ`ότι θυμάμαι στο Kaunas είχα δώσει περίπου 25-27 ευρώ και στην Krakow για ένα πολύ χλιδάτο ξενοδοχείο είχα δώσει 32-35.
Το οδηγικό κομμάτι θέλει πολύ προσοχή... αλλά μόλις το συνηθίσεις είναι πολύ διασκεδαστικό. Εάν τις προηγούμενες μέρες οδηγείς στην Φιλανδία τότε δεν θα νιώσεις απλά πως άλλαξες χώρα, αλλά πως άλλαξες πλανήτη! Ο δρόμος από το Tallin μέχρι και την Warsow είναι διαρκώς διπλής κατεύθυνσης χωρίς διαχωριστικό και μονίμως με μια λωρίδα ανά ρεύμα. Υπάρχει πάρα πολύ κίνηση σε μερικά κομμάτια. Οι πάντες τρέχουν και προσπερνούν τα πάντα π.χ νταλίκες προσπερνούν λεωφορεία... Ουκ ολίγες φορές βγήκα στην ΛΕΑ (όπου υπήρχε) για να μην με τσαλακώσει το απέναντι φορτηγό που προσπερνούσε κάποιο άλλο φορτηγό. Γενικά υπολογίζουν πολύ στο ότι είσαι μηχανή και θα τους δώσεις χώρο. Γι`αυτό κατά την γνώμη μου εκεί επιβιώνεις με επιθετική οδήγηση (σε λογικά πλαίσια). Το οδόστρωμα είναι πάρα πολύ καλό με εξαίρεση ένα κομμάτι περίπου στα 3+3 χιλιόμετρα από τα σύνορα της κάθε χώρας. Θυμάμαι πως καταλάβαινα ότι αλλάζω χώρα κάθε φορά που χαλούσε η ποιότητα της ασφάλτου. Δεν ξέρω αν σου ακούγονται τρομακτικά τα παραπάνω. Εγώ μιας και οδηγούσα μόνος το βρήκα άκρως διασκεδαστικό γιατί με κρατούσε σε εγρήγορση και δεν βαριόμουν τις ατελείωτες ευθείες. Θεωρώ πως μόλις ξεπεράσεις το πρώτο σοκ (το σοκ θα επέλθει εάν έχεις οδηγήσει τις προηγούμενες μέρες στην Φιλανδία) θα απολαύσεις την οδήγηση σε αυτές τις χώρες.
Τα παραπάνω ισχύουν για τον Ε67 γιατί λόγο έλλειψης χρόνου δεν οδήγησα σε πιο "επαρχιακούς" δρόμους.
Όσο για τις πόλεις.. η μεγαλύτερη έκπληξη (ίσως ολόκληρου του ταξιδιού μου) ήταν η Krakow. Δεν θα σου πω περισσότερα γιατί πραγματικά αξίζει να την ανακαλύψεις μόνος.
Οι άνθρωποι στις μεγαλουπόλεις αυτών των χωρών επίσης φαίνονται ξέγνοιαστοι και φιλικοί. Πουθενά δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα.
Aψογος,,,και ο χαρακτηρισμος παει εκτος απο το σουπερ info
και στο οτι περυσι την Ανοιξη που μιλουσαμε για το Ακρωτηρι
επιασες το νοημα και πηγες χωρις να περιμενεις κανεναν να ''μπορεσει''.
Γιατι αυτο το ''περιμενε'' ειναι κατι που μπορει να σε κανει να γερασεις!!
Φετος φαινεται πως ηρθε η σειρα μου να ξανα-ανεβω μονο που αντι για εναν
βρηκα 2!! που ''μπορουν'' και αναγκαστικα θα παρω και ..δυο τροχους ακομα.
Τωρα για το δρομο στην πρωην EΣΣΔ οτι κατσει,
εχω αρκετη βαλκανικη εμπειρια με λαθος ΤουΤου ελπιζω να βοηθησει να επιζησουμε.
Τη δε Κρακοβια την γνωρισα προπερσι
http://www.advride.gr/threads/romania-tatras-2012.101/
κι αν και με μπερδεψε λιγο, μια επαναληψη -ειδικα στο μπριζολαδικο- δε θα με χαλουσε καθολου!!
p.s.
Περιμενουμε γραπτη εμπειρια απο την περσινη σου γυρα
αλλα επειδη θυμαμαι καλα το σοκ,
(μιας και ειμαι παλαιο θυμα της μετανορβηγικης καταθλιψης)
take your time