Honda CBR 900 RR SC33 (1998-1999)

naftilos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα Παλληνη-Ηρακλειο Μεσσαρα
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Aprilia Pegaso 650ie - Caponord ETV 1000RR - Futura RST1000
Aprilia που το έχει αγγίξει με την χέρα του Βασίλης δουλεύει πάντα από πάντα και για πάντα. Τώρα αν έχει περάσει από τους μάγους σαμανους κατά φαντασία μηχανικούς και το έχουν κατακαρφωσει με το κατσαβίδι όπου έχουν διακρίνει ευαίσθητο σημείο, Ε τότε τι να σου κάνει και αυτό.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Έτοιμο το εργαλείο! Έγινε σέρβις (λάδια, φίλτρο, καθάρισμα και συγχρονισμός καρμπς, μπουζί, υγρά φρένων, ψυκτικό, μπαταρία) και μπήκαν φρέσκα metzeler m7 (μοναδική επιλογή στις διαστάσεις του blade μαζί με τα Dunlop gpr300).
Μια βόλτα τώρα πρέπει να γίνει να δούμε τι λέει...


(Θα χρειαστεί ακόμα πράγματα αλλά σιγά σιγά).
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Τι λέει το εργαλείο Γιώργο,σε ταξίδεψε πίσω στα 90ς ;
Απαντώ εδώ για να μην χαθεί στην ροή του "Συμβαίνει τώρα"

Η πρώτη κανονική βόλτα (είχαν γίνει κάτι μικρές για ΚΤΕΟ, λάστιχα και μια μέχρι Βάρκιζα) με το Fireblade δεν είχε, παραδόξως, νοσταλγικά ταξίδια. Αν θέλω να είμαι απόλύτα ειλικρινής με τον εαυτό μου, απλά έκανα μια βόλτα με ένα κλιπονάτο σπορ μηχανάκι. Το Χόντα λειτουργούσε σαν μια κανονική μοτοσυκλέτα (εκτός από τα δυο θέματα που έχω εντοπίσει και θα λυθούν εν καιρώ) και το μόνο που ξένιζε ήταν η σχετικά άβολη θέση οδήγησης που θέλει συνήθεια και συμβιβασμούς, πράγμα που δεν με πολύαπασχολεί μιας και οι βόλτες θα είναι λίγες και μικρές.
Το συναίσθημα εντοπίζω ότι μου το προσφέρει η κατοχή της, η μοναδικότητα της κατάστασης της , η τζαπάν ποιότητα και φινίρισμα, τα στρογγυλά όργανα, τα βλέμματα θαυμασμού που εισπράττει. Δηλαδή, συναισθήματα κατοχής και όχι οδήγησης. Δεν με χαλάει καθόλου εννοείται, και μένει να δούμε στο μέλλον τι θα γράψω για την συμβίωση :)

Αυστηρά μοτοσυκλετιστικά, παραδόξως η θέση οδήγησης αν και άβολη ήταν υποφερτή στα λίγα χλμ μέχρι Πάχη και πίσω. Το πιο κουραστικό σημείο της εργονομίας ήταν ο αυχένας και το να κρατάω το κεφάλι μου παράλληλα στον δρόμο. Στο στροφιλίκι δεν μπορώ ακόμα να χειριστώ άνετα τις κινήσεις μου πάνω στο μηχανάκι, οκ λεπτομέρειες ανούσιες για την χρήση που θέλω να κάνω. Ανεμοκάλυψη μια χαρά για ταχύτητες ΕΟ++.
Τα θέματα:
  • Οι κραδασμοί στο φρενάρισμα. Έβαλα νέα τακάκια και καθάρισα τις δαγκάνες εσωτερικά, που βελτίωσε λίγο το πρόβλημα και είχα καταλήξει στο ότι χρειάζονται σέρβις οι δαγκάνες. Η βόλτα με κάνει να αναθεωρήσω και να εντοπίζω το πρόβλημα στο ρουλεμάν του λαιμού, συνειδητοποίησα ότι οι κραδασμοί δεν έρχονται από την μανέτα και βγαίνουν μόνο σε πιο δυνατό φρενάρισμα, όχι και σε ελαφρύ πάτημα της μανέτας που, αν ήταν κάτι στραβό, θα αναπηδούσε ελαφρά. Άρα, πρέπει αρχικά να δω μήπως θέλει λίγο σφίξιμο ο λαιμός ή αν χρειάζονται αλλαγή τα ρουλεμάν. Γενικά, δεν είδα να κλειδώνει κάπου το τιμόνι ή να τραβάει προς δεξιά ή αριστερά οπότε ελπίζω για το πρώτο.
  • Η τροφοδοσία αν και πολύ ομαλή, δείχνει ότι θέλει βελτίωση. Η μηχανή φοράει τελικό remus και φίλτρο K&N και τα στοκ ζιγκλέρ μάλλον δεν κάνουν, νοιώθεις κάποια κενά στην απόδοση, φαίνεται σαν να ψιλομπουκώνει σε απότομο άνοιγμα, του λείπει το άρπαγμα. Μου το είπε ο μηχανικός ότι ίσως χρειαστεί μεγαλύτερα ζιγκλέρ αυτό το σεταπ και η Dynojet βγάζει kit stage 1. Δεν επείγει βέβαια αλλά κάποια στιγμή θα γίνει και αυτό.
Πρέπει να ελέγξω και τα αλυσιδογράναζα, λαδώνω συστηματικά από όταν ξεκίνησα να το κυκλοφορώ και περιμένω. Αναρτήσεις επίσης θα θέλουν ένα φρεσκάρισμα, πίσω φοράει Technoflex αμορτισέρ που λογικά γίνεται σέρβις.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Ωραία τοποθέτηση Γιώργο...
Απολαμβάνω review για παλαιότερα μηχανάκια και το moto.. συναισθήματα κατοχής.. νομίζω ότι εκφράζει απόλυτα όσους έχουμε μηχανές παλιές...!!!!
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Απαντώ εδώ για να μην χαθεί στην ροή του "Συμβαίνει τώρα"

Η πρώτη κανονική βόλτα (είχαν γίνει κάτι μικρές για ΚΤΕΟ, λάστιχα και μια μέχρι Βάρκιζα) με το Fireblade δεν είχε, παραδόξως, νοσταλγικά ταξίδια. Αν θέλω να είμαι απόλύτα ειλικρινής με τον εαυτό μου, απλά έκανα μια βόλτα με ένα κλιπονάτο σπορ μηχανάκι. Το Χόντα λειτουργούσε σαν μια κανονική μοτοσυκλέτα (εκτός από τα δυο θέματα που έχω εντοπίσει και θα λυθούν εν καιρώ) και το μόνο που ξένιζε ήταν η σχετικά άβολη θέση οδήγησης που θέλει συνήθεια και συμβιβασμούς, πράγμα που δεν με πολύαπασχολεί μιας και οι βόλτες θα είναι λίγες και μικρές.
Το συναίσθημα εντοπίζω ότι μου το προσφέρει η κατοχή της, η μοναδικότητα της κατάστασης της , η τζαπάν ποιότητα και φινίρισμα, τα στρογγυλά όργανα, τα βλέμματα θαυμασμού που εισπράττει. Δηλαδή, συναισθήματα κατοχής και όχι οδήγησης. Δεν με χαλάει καθόλου εννοείται, και μένει να δούμε στο μέλλον τι θα γράψω για την συμβίωση :)

Αυστηρά μοτοσυκλετιστικά, παραδόξως η θέση οδήγησης αν και άβολη ήταν υποφερτή στα λίγα χλμ μέχρι Πάχη και πίσω. Το πιο κουραστικό σημείο της εργονομίας ήταν ο αυχένας και το να κρατάω το κεφάλι μου παράλληλα στον δρόμο. Στο στροφιλίκι δεν μπορώ ακόμα να χειριστώ άνετα τις κινήσεις μου πάνω στο μηχανάκι, οκ λεπτομέρειες ανούσιες για την χρήση που θέλω να κάνω. Ανεμοκάλυψη μια χαρά για ταχύτητες ΕΟ++.
Τα θέματα:
  • Οι κραδασμοί στο φρενάρισμα. Έβαλα νέα τακάκια και καθάρισα τις δαγκάνες εσωτερικά, που βελτίωσε λίγο το πρόβλημα και είχα καταλήξει στο ότι χρειάζονται σέρβις οι δαγκάνες. Η βόλτα με κάνει να αναθεωρήσω και να εντοπίζω το πρόβλημα στο ρουλεμάν του λαιμού, συνειδητοποίησα ότι οι κραδασμοί δεν έρχονται από την μανέτα και βγαίνουν μόνο σε πιο δυνατό φρενάρισμα, όχι και σε ελαφρύ πάτημα της μανέτας που, αν ήταν κάτι στραβό, θα αναπηδούσε ελαφρά. Άρα, πρέπει αρχικά να δω μήπως θέλει λίγο σφίξιμο ο λαιμός ή αν χρειάζονται αλλαγή τα ρουλεμάν. Γενικά, δεν είδα να κλειδώνει κάπου το τιμόνι ή να τραβάει προς δεξιά ή αριστερά οπότε ελπίζω για το πρώτο.
  • Η τροφοδοσία αν και πολύ ομαλή, δείχνει ότι θέλει βελτίωση. Η μηχανή φοράει τελικό remus και φίλτρο K&N και τα στοκ ζιγκλέρ μάλλον δεν κάνουν, νοιώθεις κάποια κενά στην απόδοση, φαίνεται σαν να ψιλομπουκώνει σε απότομο άνοιγμα, του λείπει το άρπαγμα. Μου το είπε ο μηχανικός ότι ίσως χρειαστεί μεγαλύτερα ζιγκλέρ αυτό το σεταπ και η Dynojet βγάζει kit stage 1. Δεν επείγει βέβαια αλλά κάποια στιγμή θα γίνει και αυτό.
Πρέπει να ελέγξω και τα αλυσιδογράναζα, λαδώνω συστηματικά από όταν ξεκίνησα να το κυκλοφορώ και περιμένω. Αναρτήσεις επίσης θα θέλουν ένα φρεσκάρισμα, πίσω φοράει Technoflex αμορτισέρ που λογικά γίνεται σέρβις.

Μεγαλη καψουρα το μηχανακι, οπου το εκανα δικο μου μετα το φανταριλικι... μεγαλη ιστορια , θελει Ουισκια.

Ετ ταχει, Ναι θελει ζικλερ και πιθανον και σηκωμα η βελονα μια θεση.

Εγω φιλτρο αφησα το μαμα.
Εξατμιση acrapovic απο λαιμους.
 

Siou

Μέλος
Περιοχή
Περιστερι
Όνομα
XΡΗΣΤΟΣ
Μοτό
ΝΧ 650
Καλησπέρα, αααχ το είχα καινούργιο πορτοκαλι με νίκελ αυτοκόλλητα, το μπροστινό του θέλει ψάξιμο για να δουλέψει ικανοποιητικά σε συνδιασμό με την διάσταση του τροχού που είναι ιδιαίτερη , όταν ρυθμιστεί σωστά θα το απολαύσεις, καλές βόλτες.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Προχωράμε δυνατά με το Fireblade. Με κερδίζει στην (κοντινή) βόλτα, έχει ένα απλό και λειτουργικό feeling όταν το οδηγώ ενώ αρχίζω να ψιλοβολεύομαι. Τα χλμ παραμένουν λίγα, πρέπει να έχω κάνει λιγότερα από 500 συνολικά.

Το θεματάκι με το φρενάρισμα παραμένει, έσφιξα λίγο τον λαιμό, έλυσα και έδεσα πάλι τον μπροστά τροχό αλλά τίποτα. Η λογική λέει πλέον δισκόπλακες (οι οποίες με το μάτι δεν φαίνονται στραβές) αλλά παίζω τα ρέστα μου και αποφάσισα, πρίν τις άλλάξω, να δοκιμάσω μια τελευταία ενέργεια. Διαπίστωσα ότι ο εμπρός τροχός γυρνάει αρκετά σφιχτά με την μοτοσυκλέτα στον αέρα (χωρίς τις δαγκάνες γυρνάει ελεύθερα).



Λύσιμο λοιπόν οι δαγκάνες, περιμένω νέα τσιμουχάκια για ανακατασκευή. Γενικά τα εμβολάκια είχα εντοπίσει ότι κολλούσαν λίγο από πριν, τα είχα καθαρίσει μεν τοπικά αλλά μάλλον και πάλι δεν λειτουργούν σωστά. Ελπίζω μετά την ανακατασκευή να κινούνται σωστά και ελέυθερα, να μην μαγκώνουν τις δισκόπλακες και ως συνέπεια να εξαφανίσουν τους κραδασμούς.

edit
συν το κλασσικό κόλπο με το καθάρισμα των buttons των δίσκων
 
Τελευταία επεξεργασία:

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Προχωράμε δυνατά με το Fireblade. Με κερδίζει στην (κοντινή) βόλτα, έχει ένα απλό και λειτουργικό feeling όταν το οδηγώ ενώ αρχίζω να ψιλοβολεύομαι. Τα χλμ παραμένουν λίγα, πρέπει να έχω κάνει λιγότερα από 500 συνολικά.

Το θεματάκι με το φρενάρισμα παραμένει, έσφιξα λίγο τον λαιμό, έλυσα και έδεσα πάλι τον μπροστά τροχό αλλά τίποτα. Η λογική λέει πλέον δισκόπλακες (οι οποίες με το μάτι δεν φαίνονται στραβές) αλλά παίζω τα ρέστα μου και αποφάσισα, πρίν τις άλλάξω, να δοκιμάσω μια τελευταία ενέργεια. Διαπίστωσα ότι ο εμπρός τροχός γυρνάει αρκετά σφιχτά με την μοτοσυκλέτα στον αέρα (χωρίς τις δαγκάνες γυρνάει ελεύθερα).



Λύσιμο λοιπόν οι δαγκάνες, περιμένω νέα τσιμουχάκια για ανακατασκευή. Γενικά τα εμβολάκια είχα εντοπίσει ότι κολλούσαν λίγο από πριν, τα είχα καθαρίσει μεν τοπικά αλλά μάλλον και πάλι δεν λειτουργούν σωστά. Ελπίζω μετά την ανακατασκευή να κινούνται σωστά και ελέυθερα, να μην μαγκώνουν τις δισκόπλακες και ως συνέπεια να εξαφανίσουν τους κραδασμούς.

edit
συν το κλασσικό κόλπο με το καθάρισμα των buttons των δίσκων
Έγραψες buttons των δίσκων και είδα το βίντεο να καταλάβω ότι είναι τα πρετσινια που λεμε εδω στο χωριό
Θεωρώ ότι με το σέρβις στις δαγκάνες θα είσαι μια χαρά
 
Top Bottom