Honda Montesa 4ride

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L


Eίδα την τιμή στο site της Honda και πήγα να πάθω εγκεφαλικό (9300).

Οι καλοί άνθρωποι όμως του advride θα με βοηθήσουν να καταλάβω αν αυτό το μηχανάκι είναι αποκλειστικά για ακροβατικά ή θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και για πολύωρη εντουράδα.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18


Eίδα την τιμή στο site της Honda και πήγα να πάθω εγκεφαλικό (9300).

Οι καλοί άνθρωποι όμως του advride θα με βοηθήσουν να καταλάβω αν αυτό το μηχανάκι είναι αποκλειστικά για ακροβατικά ή θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και για πολύωρη εντουράδα.
Τρελή εντουραδα όμως , χαμηλό βάρος , χαμηλό σε ύψος !
Είχα σκεφτεί αντικατάσταση του MTB με κάτι τέτοιο!
 

Reinmeister

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SUZUKI GSX 1000S 2018
Ξεχνώντας οτιδήποτε αφορά τρόπο απόδοσης,γρανάζωμα κιβωτίου,τελική μετάδοση, σετ απ αναρτήσεων,άνεση κλπ. θα σου πω μόνο ένα βασικό...Με το που πιάσεις 40-50 και πετύχεις νεροφάγωμα η γη θα αποκτήσει δεύτερο δορυφόρο...
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Τρελή εντουραδα όμως , χαμηλό βάρος , χαμηλό σε ύψος !
Είχα σκεφτεί αντικατάσταση του MTB με κάτι τέτοιο!
83 κιλά όντως είναι τρομερό νούμερο. Το παίρνεις και στην πλάτη που λέει ο λόγος.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690


Eίδα την τιμή στο site της Honda και πήγα να πάθω εγκεφαλικό (9300).

Οι καλοί άνθρωποι όμως του advride θα με βοηθήσουν να καταλάβω αν αυτό το μηχανάκι είναι αποκλειστικά για ακροβατικά ή θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και για πολύωρη εντουράδα.
Είναι trial αλλά για χομπίστες. Δηλαδή όχι απόλυτα νούμερα σε βάρος και αναρτήσεις λιγότερο factory. Πιθανόν μεγαλύτερα διαστήματα σέρβις. Εκπληκτικό για μοτό - αλπινισμο κατά την γνώμη μου.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Εντυπωσιακά skills και χρήσιμα στα μέρη μας κατά την καταδίωξη από τα 15 τσοπανόσκυλα του μπαρμπα μήτσου.
Ειδικά στα μέρη που περιγράφεις, στο "σπίτι" τους δηλαδή, μας έχουν για πλάκα!!!!! :laugh:
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Φοβερό μηχάνημα για μοτοαλπινισμό,ένα πραγματικό fun bike.
Έχει πολλά κοινά με τα αγωνιστικά trial RT των περασμένων ετών της Montesa με κυριότερες εξωτερικές διαφορές το μεγαλύτερο ντεπόζιτο και την σέλα.
Άνετα μπορεί να παίξει με καθαρόαιμα εντούρο και όσο δυσκολεύει το τεραίν τόσο καλύτερα συμπεριφέρεται.
Στα ανοιχτά κομμάτια λόγο γρήγορης γεωμετρίας και ελαστικών trial δεν θα είναι πολύ σταθερό αλλά είναι κάτι που συνηθίζεται,έτσι κι αλλιώς δεν έχει μεγάλη τελική και προσαρμόζεσαι.
Τα περισσότερα χρόνια ήταν μόνο με μανιβέλα,δεν ξέρω αν τώρα βγαίνει με εργοστασιακή μίζα (υπάρχει και πανάκριβη aftermarket).
Και τέλος η τιμή του περσινού μοντέλου (στο καρ τουλάχιστον) είναι 600 ευρώ κάτω από του φετινού μοντέλου.


Το μηχανάκι που ψάχνεις είναι το beta alp κατά εμέ...
Το Alp είναι πιο πολυδιάστατο,έχει περισσότερους χώρους, χαμηλότερη σέλα και αραιότερα/ευκολότερα σέρβις.
Γενικά αν και ψευδοτράιαλ μπροστά στο 4ride είναι πιο ον/οφ.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Φοβερό μηχάνημα για μοτοαλπινισμό,ένα πραγματικό fun bike.
Έχει πολλά κοινά με τα αγωνιστικά trial RT των περασμένων ετών της Montesa με κυριότερες εξωτερικές διαφορές το μεγαλύτερο ντεπόζιτο και την σέλα.
Άνετα μπορεί να παίξει με καθαρόαιμα εντούρο και όσο δυσκολεύει το τεραίν τόσο καλύτερα συμπεριφέρεται.
Στα ανοιχτά κομμάτια λόγο γρήγορης γεωμετρίας και ελαστικών trial δεν θα είναι πολύ σταθερό αλλά είναι κάτι που συνηθίζεται,έτσι κι αλλιώς δεν έχει μεγάλη τελική και προσαρμόζεσαι.
Τα περισσότερα χρόνια ήταν μόνο με μανιβέλα,δεν ξέρω αν τώρα βγαίνει με εργοστασιακή μίζα (υπάρχει και πανάκριβη aftermarket).
Και τέλος η τιμή του περσινού μοντέλου (στο καρ τουλάχιστον) είναι 600 ευρώ κάτω από του φετινού μοντέλου.



Το Alp είναι πιο πολυδιάστατο,έχει περισσότερους χώρους, χαμηλότερη σέλα και αραιότερα/ευκολότερα σέρβις.
Γενικά αν και ψευδοτράιαλ μπροστά στο 4ride είναι πιο ον/οφ.
Πες μας και πως αλλάζεις ταχύτητες σε αυτό το πράγμα σε εντούρο χρήση χωρίς να έχεις την πατούσα του Padis ...







Α ναι, και το stand, η Honda το έχει τουλάχιστον από τη σωστή πλευρά ή θα το χορτάσουμε στις στατικές τούμπες;

Edit... είδα... θα το χορτάσουμε στατικά τουμπίδια...



Πάντως είναι κούκλα το άτιμο και πρέπει να είναι ότι καλύτερο για προπονήσεις

 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Πες μας και πως αλλάζεις ταχύτητες σε αυτό το πράγμα σε εντούρο χρήση χωρίς να έχεις την πατούσα του Padis ...




Edit... είδα... θα το χορτάσουμε στατικά τουμπίδια...
Συνήθεια και τα 2,και το δεξί σταντ και το να αλλάζεις ταχύτητες με σχετικά μεγάλη απόσταση του λεβιέ.
Σε αυτά τα μηχανάκια είναι απίστευτα εύκολο να σηκώνεις το ένα πόδι από το μαρσπιέ ενώ είσαι όρθιος χωρίς να αλλάζει η κινητική τους κατάσταση (παρά το μικρό βάρος τους),είτε για να αλλάξεις ταχύτητα είτε για να κάνεις paddling
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Γνωρίζει κάποιος να παραθέσει το γιατί η τιμή του είναι τόσο ψηλή (ή εγώ την βλέπω ψηλή γιατί δεν ξέρω, να μου πεις βρίσκεις ποδήλατα trail σε τέτοιες τιμές); Φαντάζομαι ότι θα το φτιάχνουν να αντέχει την καταπόνηση με ενδεχομένως καλύτερης ποιότητας κράματα και υλικά, πέρα και από το όνομα που έχει.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Γνωρίζει κάποιος να παραθέσει το γιατί η τιμή του είναι τόσο ψηλή (ή εγώ την βλέπω ψηλή γιατί δεν ξέρω, να μου πεις βρίσκεις ποδήλατα trail σε τέτοιες τιμές); Φαντάζομαι ότι θα το φτιάχνουν να αντέχει την καταπόνηση με ενδεχομένως καλύτερης ποιότητας κράματα και υλικά, πέρα και από το όνομα που έχει.
Η τεχνολογία πληρώνεται,260 υδρόψυκτα κυβικά εκατοστά με βάρος 80-85 κιλά δεν τα βρίσκεις εύκολα .
Όπως έγραψα και παραπάνω έχει πολλά κοινά σημεία (με σημαντικότερα κινητήρα και πλαίσιο) με το αντίστοιχο αγωνιστικό το οποίο είναι ακόμα πιο ακριβό.
Βάλε και το επιπλέον κόστος για τις 'ανέσεις' (σέλα, ντεπόζιτο) στο τέλος βγαίνει πολύ ακριβό .
Αναλογικά το Sherco TY125 με σκελετό/αναρτήσεις/φρένα σαν των αγωνιστικών αλλά αερόψυκτο κινέζικο κινητήρα Yamaha 125 (από ybr,xt125) κοστίζει περίπου 6000+ ευρώ
 
Τελευταία επεξεργασία:

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Λογικά έχει το μοτέρ διαμάντι του παλιού καλού 4RT, γι' αυτό και η υψηλή τιμή.
Εκδρομικό trial η κατηγορία, νομίζω συμφωνεί και ο Γιώργος (Λευκάδιος).
Μικρά διαστήματα service, το μόνο ας πούμε μείον για εμένα.

 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Να το πλατιάσω λίγο...
Montesa 242 είχα το 1990, μοντέλο που παράχθηκε από το 1983 έως το 1985 (φωτό από διαδίκτυο).



Για έναν περίεργο λόγο το επόμενο trial που αγόρασα ήταν Honda TLR 200 (...και όχι δεν είναι το μοτέρ του XR200, μοιάζει μόνο εξωτερικά...), μοντέλο 1986, η Honda αγόρασε την Montesa το 1981.
Το TLR ήταν η τετράχρονη εκδοχή ψευδο-trial της Honda (Ιαπωνικής σχεδίασης και κατασκευής φυσικά).



Το Cota 311 του 1994 ήταν το τελευταίο αυθεντικό Montesa...

 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Λογικά έχει το μοτέρ διαμάντι του παλιού καλού 4RT, γι' αυτό και η υψηλή τιμή.
Εκδρομικό trial η κατηγορία, νομίζω συμφωνεί και ο Γιώργος (Λευκάδιος).
Μικρά διαστήματα service, το μόνο ας πούμε μείον για εμένα.

Παναγιώτη εδώ οι ομοιότητες/διαφορές μεταξύ των δύο μοντέλων
IMG-20240424-114818
Το TLR ήταν η τετράχρονη εκδοχή ψευδο-trial της Honda (Ιαπωνικής σχεδίασης και κατασκευής φυσικά).

Και τα αμιγώς αγωνιστικά 4χρονα trial της Honda ονομάζοταν RTL.
Υγ .Να δω πότε θα καταφέρουμε να βολτάρουμε μαζί και να κάνουμε 'σύγκριση' μεταξύ των 200αριών μας :p
 
Top Bottom