Από το 88 μέχρι και 2007...ιδιο μοτέρ και όχι μονοΑφου..εδω το εχεις πες το...
Απο την εποχη του Γκαντι...εεεε..!!!
Δεν αδειαζαν τα τιμημενα τα ραφια
Από το 88 μέχρι και 2007...ιδιο μοτέρ και όχι μονοΑφου..εδω το εχεις πες το...
Απο την εποχη του Γκαντι...εεεε..!!!
Μέχρι το 2007 για Ευρώπη, γιατί στην Αμερική πουλιέται ακόμη ως καινούριο, οπότε τα ράφια είναι γεμάτα.Από το 88 μέχρι και 2007...ιδιο μοτέρ και όχι μονο
Δεν αδειαζαν τα τιμημενα τα ραφια
Γάτα ο σοιτσιρο... ΛεμεεεΜέχρι το 2007 για Ευρώπη, γιατί στην Αμερική πουλιέται ακόμη ως καινούριο, οπότε τα ράφια είναι γεμάτα.
Και εσύ τυχερός γιατί θα συνεχίζεις να βρίσκεις ανταλλακτικά για πάντα!
Αργά η γρήγορα η φήμη σου θα διαδοθεί ανά την υφήλιο, καθώς είσαι από τους ελάχιστους που καταφέρνουν να χαλάνε αυτόν τον κινητήρα (πρέπει να έχεις βάλει τη γραμμή παραγωγής στα κοκκοράκια, τουλάχιστον δυο φορές μπροστά).
Γάτα ο σοιτσιρο... Λεμεεε
Δεν είναι τυχαία από τους μεγαλύτερους κατασκευαστες
Τώρα αν είμαι από τους ελάχιστους, δεν το νομίζω, γιατι όλες οι μεταχειρισμένες κεφαλές είναι άδειες από ένα συγκεκριμένο κοκορακι... Αυτό που χαλάει λόγω λάθους κατασκευής μάλλον.
Τεσπα...μην το μελετάμε, γιατί δουλεύει καλά όταν δεν κινείται
Προφανώς τίποτα δεν κάνουν τυχαία, απλά καλώς ή κακώς στην Ελλάδα προσπαθούμε να κάνουμε τα πάντα με ό,τι έχουμε, οπότε θεωρώ ότι με τη μείωση των διαδρομών χάνει ένα μέρος των δυνατοτήτων που είχε μέχρι τώρα, χωρίς βέβαια να μπορούμε να ξέρουμε εκ των προτέρων κατά πόσο βελτιώθηκε στην άσφαλτο.Δεν το έκανε τυχαία. Καλά έκανε κατά τη γνώμη στη συγκεκριμένη μοτό, της ταιριάζει πιο πολύ αυτός ο χαρακτήρας. Έχει άλλες προτάσεις στην κατηγορία που αναφέρεσαι, πχ. CB500X, CRF1100L. Συν ότι μάλλον προετοιμάζεται το έδαφος για νέο Transalp, του χρόνου ίσως (γνωστό και ως μικρό Africa).
Συζητάμε για ένα καινούριο μοντέλο. Και λέμε πως όποιος έχει ανησυχίες για να πατάει χώμα υπάρχουν άλλες επιλογές για να αγοράσει, εντός της HONDA. Οπότε έπρεπε να διαφοροποιηθεί από τις "άλλες" επιλογές. Διεύρυνση του πελατολογίου είναι.Προφανώς τίποτα δεν κάνουν τυχαία, απλά καλώς ή κακώς στην Ελλάδα προσπαθούμε να κάνουμε τα πάντα με ό,τι έχουμε, οπότε θεωρώ ότι με τη μείωση των διαδρομών χάνει ένα μέρος των δυνατοτήτων που είχε μέχρι τώρα, χωρίς βέβαια να μπορούμε να ξέρουμε εκ των προτέρων κατά πόσο βελτιώθηκε στην άσφαλτο.
Μακάρι να αξίζει το νέο Trαnsalp, ώστε να να ονειρεύομαι ότι μπορεί σε καμιά 10ριά χρόνια να το πάρω ως μεταχειρισμένο!
Είχες ξανά πρόβλημα Κώστα; Με τον νέο κινητήρα εννοώ; Γιατί μάλλον δε θα ξανά έχεις. Το πρόβλημα σου ποτέ δεν ήταν τα κοκκοράκια, τα κοκκοράκια ήταν το αποτέλεσμα...Γάτα ο σοιτσιρο... Λεμεεε
Δεν είναι τυχαία από τους μεγαλύτερους κατασκευαστες
Τώρα αν είμαι από τους ελάχιστους, δεν το νομίζω, γιατι όλες οι μεταχειρισμένες κεφαλές είναι άδειες από ένα συγκεκριμένο κοκορακι... Αυτό που χαλάει λόγω λάθους κατασκευής μάλλον.
Τεσπα...μην το μελετάμε, γιατί δουλεύει καλά όταν δεν κινείται
Δεν έχω προς το παρόν... Αλλά αυτό δεν αναιρεί την αστοχία στον συγκεκριμένο κινητήρα.Είχες ξανά πρόβλημα Κώστα; Με τον νέο κινητήρα εννοώ; Γιατί μάλλον δε θα ξανά έχεις. Το πρόβλημα σου ποτέ δεν ήταν τα κοκκοράκια, τα κοκκοράκια ήταν το αποτέλεσμα...
Δεν έχω προς το παρόν... Αλλά αυτό δεν αναιρεί την αστοχία στον συγκεκριμένο κινητήρα.
Όταν έψαχνα για το συγκεκριμένο κοκορακι, δεν υπήρχε μεταχειρισμένο που δεν είχε φαγωθεί έντονα.
Και στον σαρακακη μου είπε ο πωλητής, ότι δεν προλαβαίνουν να φέρνουν κοκορακια για τον rfvc
Αυτην την αντλία λοιπόν ονομάζουμε "αστοχία" του σοιτσιρο.Απάντηση για το παραπάνω στο λινκ και συγκεκριμένα στο post #280
Domi's corner
Διακρίνω άλλη μια κλασσική περίπτωση κατακραυγής ,χωρίς οι κριτές να έχουν δεδομένα. Μόνον ο @onroad αναρωτήθηκε οτι ,πιθανόν ,να μην είναι fault ο μάστορας. Τα μόνα δεδομένα που Εχουμε ,είναι τα εξής: Ασχετος από μηχανολογικά ,κ αδιάφορος ιδιοκτήτης μοτό ,ο οποίος το'χει αφήσει να γίνει χρέπι...advride.gr
Ναι μεν αλλά... δεν είναι ακριβώς αστοχία. Είναι θέμα ιδιαιτερότητας στοιχείου του κινητήρα και ο μόνος λόγος που το γράφω αυτό είναι διότι βλέπω πως στα τελευταία μοντέλα επαναφέρει μια ενισχυμένη μεν αντλία αλλά χωρίς τσιμούχα πάλι.Αυτην την αντλία λοιπόν ονομάζουμε "αστοχία" του σοιτσιρο.
Και δεν μπορεί να λέμε για αξιόπιστο κινητήρα, όταν για να τον κρατάς αξιόπιστο, πρέπει να είναι φίλος σου ο Λευκάδιος και να έχεις ντοκτορά στα μηχανολογικά και στις αντλίες.
Και ξαναλέω.... Δεν υπάρχει μεταχειρισμενο κοκορακι εξακγωγής σε καλή κατάσταση σε όποιο συνεργείο και να ψάξαμε
Εδώ είμαστε για να λέμε και τα καλά και τα άσχημα που συμβαίνουν στα μοτορια μας.
Αυτό με την αλλαγή λαδιων κάθε 2000 χλμ, ιδίως σε έναν κινητήρα χαμηλής απόδοσης, ο οποίος τρώει αρκετό λάδι κάθε 1000 χλμ, είναι άλλο κομμάτι συζήτησης και όπως σωστά λες δεν είναι κόντρα ανατολής και Ευρώπης,αλλα ενημέρωσης ανυποψίαστων κατοχωνΝαι μεν αλλά... δεν είναι ακριβώς αστοχία. Είναι θέμα ιδιαιτερότητας στοιχείου του κινητήρα και ο μόνος λόγος που το γράφω αυτό είναι διότι βλέπω πως στα τελευταία μοντέλα επαναφέρει μια ενισχυμένη μεν αντλία αλλά χωρίς τσιμούχα πάλι.
Το ότι στην Ελλάδα έχουμε συνηθίσει στα Γιαπωνέζικα να συμπεριφερόμαστε βάρβαρα και να "ξεχνάμε" τα σέρβις -και μάλιστα τα σωστά σέρβις- είναι ένα μέγα λάθος. Το συγκεκριμένο μοντέλο (βλ. DOMINATOR - NX650) θέλει μια προσοχή στην εξαέρωση όταν ο άξονας της αντλίας λαδιού έχει τσιμούχα και τακτική αλλαγή λαδιών όταν δεν έχει τσιμούχα.
Ενώ στα Ευρωπαϊκά που έχουμε μάθει από παλιά να τα πληρώνουμε και μάλιστα από τη στιγμή της αγοράς τους, θεωρούμε αυτονόητο ότι όχι μόνο πρέπει να τα κάνουμε στις ενδεδειγμένες στιγμές αλλά ακόμη και νωρίτερα... Και δεν έχουν και τα Ευρωπαϊκά λίγες από τις "ιδιαιτερότητες" που όμως θεωρούνται φυσιολογικές και τηρούνται ευλαβικά στα σέρβις.
Τέλος πάντων, δε θέλω να παγιδευτώ πάλι σε μια συζήτηση Japan vs Europe, η παρέμβαση έγινε όχι για να υπερασπιστώ κάτι αλλά ώστε με τη βοήθεια της γνώσης να προστατευτούν οι κάτοχοι και τα κοκκοράκια να μείνουν στα ράφια του Σαρακάκη.
Αυτό να το ψάξω, γιατί είναι άλλη συζήτηση πράγματι (δεν ξέρω ειλικρινά αν τρώνε λάδι χωρίς να έχουν πρόβλημα... ξαναγράφω ότι δεν το ξέρω).Αυτό με την αλλαγή λαδιων κάθε 2000 χλμ, ιδίως σε έναν κινητήρα χαμηλής απόδοσης, ο οποίος τρώει αρκετό λάδι κάθε 1000 χλμ, είναι άλλο κομμάτι συζήτησης και όπως σωστά λες δεν είναι κόντρα ανατολής και Ευρώπης,αλλα ενημέρωσης ανυποψίαστων κατοχων