Honda NC750X 2021

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αφου..εδω το εχεις πες το...
Απο την εποχη του Γκαντι...εεεε..!!!
Από το 88 μέχρι και 2007...ιδιο μοτέρ και όχι μονο :pointu:
Δεν αδειαζαν τα τιμημενα τα ραφια
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Από το 88 μέχρι και 2007...ιδιο μοτέρ και όχι μονο :pointu:
Δεν αδειαζαν τα τιμημενα τα ραφια
Μέχρι το 2007 για Ευρώπη, γιατί στην Αμερική πουλιέται ακόμη ως καινούριο, οπότε τα ράφια είναι γεμάτα.
Και εσύ τυχερός γιατί θα συνεχίζεις να βρίσκεις ανταλλακτικά για πάντα!
Αργά η γρήγορα η φήμη σου θα διαδοθεί ανά την υφήλιο, καθώς είσαι από τους ελάχιστους που καταφέρνουν να χαλάνε αυτόν τον κινητήρα (πρέπει να έχεις βάλει τη γραμμή παραγωγής στα κοκκοράκια, τουλάχιστον δυο φορές μπροστά).
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μέχρι το 2007 για Ευρώπη, γιατί στην Αμερική πουλιέται ακόμη ως καινούριο, οπότε τα ράφια είναι γεμάτα.
Και εσύ τυχερός γιατί θα συνεχίζεις να βρίσκεις ανταλλακτικά για πάντα!
Αργά η γρήγορα η φήμη σου θα διαδοθεί ανά την υφήλιο, καθώς είσαι από τους ελάχιστους που καταφέρνουν να χαλάνε αυτόν τον κινητήρα (πρέπει να έχεις βάλει τη γραμμή παραγωγής στα κοκκοράκια, τουλάχιστον δυο φορές μπροστά).
Γάτα ο σοιτσιρο... Λεμεεε
Δεν είναι τυχαία από τους μεγαλύτερους κατασκευαστες
Τώρα αν είμαι από τους ελάχιστους, δεν το νομίζω, γιατι όλες οι μεταχειρισμένες κεφαλές είναι άδειες από ένα συγκεκριμένο κοκορακι... Αυτό που χαλάει λόγω λάθους κατασκευής μάλλον.

Τεσπα...μην το μελετάμε, γιατί δουλεύει καλά όταν δεν κινείται :nnj:
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Γάτα ο σοιτσιρο... Λεμεεε
Δεν είναι τυχαία από τους μεγαλύτερους κατασκευαστες
Τώρα αν είμαι από τους ελάχιστους, δεν το νομίζω, γιατι όλες οι μεταχειρισμένες κεφαλές είναι άδειες από ένα συγκεκριμένο κοκορακι... Αυτό που χαλάει λόγω λάθους κατασκευής μάλλον.

Τεσπα...μην το μελετάμε, γιατί δουλεύει καλά όταν δεν κινείται :nnj:

Το κοκοράκι κι κιρι κι κιγκσντουμπ γκλαμπ μπουμ ΜΠΑΜ και τέρμα... :dstpc:
 

nister

Μέλος
Περιοχή
Ερατεινή
Όνομα
Νίκος
Μοτό
V-strom 650 k9
Δεν το έκανε τυχαία. Καλά έκανε κατά τη γνώμη στη συγκεκριμένη μοτό, της ταιριάζει πιο πολύ αυτός ο χαρακτήρας. Έχει άλλες προτάσεις στην κατηγορία που αναφέρεσαι, πχ. CB500X, CRF1100L. Συν ότι μάλλον προετοιμάζεται το έδαφος για νέο Transalp, του χρόνου ίσως (γνωστό και ως μικρό Africa).
Προφανώς τίποτα δεν κάνουν τυχαία, απλά καλώς ή κακώς στην Ελλάδα προσπαθούμε να κάνουμε τα πάντα με ό,τι έχουμε, οπότε θεωρώ ότι με τη μείωση των διαδρομών χάνει ένα μέρος των δυνατοτήτων που είχε μέχρι τώρα, χωρίς βέβαια να μπορούμε να ξέρουμε εκ των προτέρων κατά πόσο βελτιώθηκε στην άσφαλτο.

Μακάρι να αξίζει το νέο Trαnsalp, ώστε να να ονειρεύομαι ότι μπορεί σε καμιά 10ριά χρόνια να το πάρω ως μεταχειρισμένο!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Προφανώς τίποτα δεν κάνουν τυχαία, απλά καλώς ή κακώς στην Ελλάδα προσπαθούμε να κάνουμε τα πάντα με ό,τι έχουμε, οπότε θεωρώ ότι με τη μείωση των διαδρομών χάνει ένα μέρος των δυνατοτήτων που είχε μέχρι τώρα, χωρίς βέβαια να μπορούμε να ξέρουμε εκ των προτέρων κατά πόσο βελτιώθηκε στην άσφαλτο.

Μακάρι να αξίζει το νέο Trαnsalp, ώστε να να ονειρεύομαι ότι μπορεί σε καμιά 10ριά χρόνια να το πάρω ως μεταχειρισμένο!
Συζητάμε για ένα καινούριο μοντέλο. Και λέμε πως όποιος έχει ανησυχίες για να πατάει χώμα υπάρχουν άλλες επιλογές για να αγοράσει, εντός της HONDA. Οπότε έπρεπε να διαφοροποιηθεί από τις "άλλες" επιλογές. Διεύρυνση του πελατολογίου είναι.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γάτα ο σοιτσιρο... Λεμεεε
Δεν είναι τυχαία από τους μεγαλύτερους κατασκευαστες
Τώρα αν είμαι από τους ελάχιστους, δεν το νομίζω, γιατι όλες οι μεταχειρισμένες κεφαλές είναι άδειες από ένα συγκεκριμένο κοκορακι... Αυτό που χαλάει λόγω λάθους κατασκευής μάλλον.

Τεσπα...μην το μελετάμε, γιατί δουλεύει καλά όταν δεν κινείται :nnj:
Είχες ξανά πρόβλημα Κώστα; Με τον νέο κινητήρα εννοώ; Γιατί μάλλον δε θα ξανά έχεις. Το πρόβλημα σου ποτέ δεν ήταν τα κοκκοράκια, τα κοκκοράκια ήταν το αποτέλεσμα...
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Είχες ξανά πρόβλημα Κώστα; Με τον νέο κινητήρα εννοώ; Γιατί μάλλον δε θα ξανά έχεις. Το πρόβλημα σου ποτέ δεν ήταν τα κοκκοράκια, τα κοκκοράκια ήταν το αποτέλεσμα...
Δεν έχω προς το παρόν... Αλλά αυτό δεν αναιρεί την αστοχία στον συγκεκριμένο κινητήρα.
Όταν έψαχνα για το συγκεκριμένο κοκορακι, δεν υπήρχε μεταχειρισμένο που δεν είχε φαγωθεί έντονα.
Και στον σαρακακη μου είπε ο πωλητής, ότι δεν προλαβαίνουν να φέρνουν κοκορακια για τον rfvc
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν έχω προς το παρόν... Αλλά αυτό δεν αναιρεί την αστοχία στον συγκεκριμένο κινητήρα.
Όταν έψαχνα για το συγκεκριμένο κοκορακι, δεν υπήρχε μεταχειρισμένο που δεν είχε φαγωθεί έντονα.
Και στον σαρακακη μου είπε ο πωλητής, ότι δεν προλαβαίνουν να φέρνουν κοκορακια για τον rfvc

Απάντηση για το παραπάνω στο λινκ και συγκεκριμένα στο post #280
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Απάντηση για το παραπάνω στο λινκ και συγκεκριμένα στο post #280
Αυτην την αντλία λοιπόν ονομάζουμε "αστοχία" του σοιτσιρο.
Και δεν μπορεί να λέμε για αξιόπιστο κινητήρα, όταν για να τον κρατάς αξιόπιστο, πρέπει να είναι φίλος σου ο Λευκάδιος και να έχεις ντοκτορά στα μηχανολογικά και στις αντλίες.
Και ξαναλέω.... Δεν υπάρχει μεταχειρισμενο κοκορακι εξαγωγής σε καλή κατάσταση σε όποιο συνεργείο και να ψάξαμε
Εδώ είμαστε για να λέμε και τα καλά και τα άσχημα που συμβαίνουν στα μοτορια μας.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αυτην την αντλία λοιπόν ονομάζουμε "αστοχία" του σοιτσιρο.
Και δεν μπορεί να λέμε για αξιόπιστο κινητήρα, όταν για να τον κρατάς αξιόπιστο, πρέπει να είναι φίλος σου ο Λευκάδιος και να έχεις ντοκτορά στα μηχανολογικά και στις αντλίες.
Και ξαναλέω.... Δεν υπάρχει μεταχειρισμενο κοκορακι εξακγωγής σε καλή κατάσταση σε όποιο συνεργείο και να ψάξαμε
Εδώ είμαστε για να λέμε και τα καλά και τα άσχημα που συμβαίνουν στα μοτορια μας.
Ναι μεν αλλά... δεν είναι ακριβώς αστοχία. Είναι θέμα ιδιαιτερότητας στοιχείου του κινητήρα και ο μόνος λόγος που το γράφω αυτό είναι διότι βλέπω πως στα τελευταία μοντέλα επαναφέρει μια ενισχυμένη μεν αντλία αλλά χωρίς τσιμούχα πάλι.

Το ότι στην Ελλάδα έχουμε συνηθίσει στα Γιαπωνέζικα να συμπεριφερόμαστε βάρβαρα και να "ξεχνάμε" τα σέρβις -και μάλιστα τα σωστά σέρβις- είναι ένα μέγα λάθος. Το συγκεκριμένο μοντέλο (βλ. DOMINATOR - NX650) θέλει μια προσοχή στην εξαέρωση όταν ο άξονας της αντλίας λαδιού έχει τσιμούχα και τακτική αλλαγή λαδιών όταν δεν έχει τσιμούχα και με μεγάλη προσοχή να μπαίνει η σωστή ποσότητα λαδιού (λόγω ξηρού κάρτερ).
Στα Ευρωπαϊκά που έχουμε μάθει από παλιά να τα πληρώνουμε και μάλιστα από τη στιγμή της αγοράς τους, θεωρούμε αυτονόητο ότι όχι μόνο πρέπει να τα κάνουμε στις ενδεδειγμένες στιγμές αλλά ακόμη και νωρίτερα... Και δεν έχουν και τα Ευρωπαϊκά λίγες από τις "ιδιαιτερότητες" που όμως θεωρούνται φυσιολογικές και τηρούνται ευλαβικά στα σέρβις.

Τέλος πάντων, δε θέλω να παγιδευτώ πάλι σε μια συζήτηση Japan vs Europe, η παρέμβαση έγινε όχι για να υπερασπιστώ κάτι αλλά ώστε με τη βοήθεια της γνώσης να προστατευτούν οι κάτοχοι και τα κοκκοράκια να μείνουν στα ράφια του Σαρακάκη (για αυτό και το έριξα στο σχετικό νήμα).
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ναι μεν αλλά... δεν είναι ακριβώς αστοχία. Είναι θέμα ιδιαιτερότητας στοιχείου του κινητήρα και ο μόνος λόγος που το γράφω αυτό είναι διότι βλέπω πως στα τελευταία μοντέλα επαναφέρει μια ενισχυμένη μεν αντλία αλλά χωρίς τσιμούχα πάλι.
Το ότι στην Ελλάδα έχουμε συνηθίσει στα Γιαπωνέζικα να συμπεριφερόμαστε βάρβαρα και να "ξεχνάμε" τα σέρβις -και μάλιστα τα σωστά σέρβις- είναι ένα μέγα λάθος. Το συγκεκριμένο μοντέλο (βλ. DOMINATOR - NX650) θέλει μια προσοχή στην εξαέρωση όταν ο άξονας της αντλίας λαδιού έχει τσιμούχα και τακτική αλλαγή λαδιών όταν δεν έχει τσιμούχα.
Ενώ στα Ευρωπαϊκά που έχουμε μάθει από παλιά να τα πληρώνουμε και μάλιστα από τη στιγμή της αγοράς τους, θεωρούμε αυτονόητο ότι όχι μόνο πρέπει να τα κάνουμε στις ενδεδειγμένες στιγμές αλλά ακόμη και νωρίτερα... Και δεν έχουν και τα Ευρωπαϊκά λίγες από τις "ιδιαιτερότητες" που όμως θεωρούνται φυσιολογικές και τηρούνται ευλαβικά στα σέρβις.

Τέλος πάντων, δε θέλω να παγιδευτώ πάλι σε μια συζήτηση Japan vs Europe, η παρέμβαση έγινε όχι για να υπερασπιστώ κάτι αλλά ώστε με τη βοήθεια της γνώσης να προστατευτούν οι κάτοχοι και τα κοκκοράκια να μείνουν στα ράφια του Σαρακάκη.
Αυτό με την αλλαγή λαδιων κάθε 2000 χλμ, ιδίως σε έναν κινητήρα χαμηλής απόδοσης, ο οποίος τρώει αρκετό λάδι κάθε 1000 χλμ, είναι άλλο κομμάτι συζήτησης και όπως σωστά λες δεν είναι κόντρα ανατολής και Ευρώπης,αλλα ενημέρωσης ανυποψίαστων κατοχων
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αυτό με την αλλαγή λαδιων κάθε 2000 χλμ, ιδίως σε έναν κινητήρα χαμηλής απόδοσης, ο οποίος τρώει αρκετό λάδι κάθε 1000 χλμ, είναι άλλο κομμάτι συζήτησης και όπως σωστά λες δεν είναι κόντρα ανατολής και Ευρώπης,αλλα ενημέρωσης ανυποψίαστων κατοχων
Αυτό να το ψάξω, γιατί είναι άλλη συζήτηση πράγματι (δεν ξέρω ειλικρινά αν τρώνε λάδι χωρίς να έχουν πρόβλημα... ξαναγράφω ότι δεν το ξέρω).
Εγώ έγραψα για το φαινόμενο του Langer's Syndrome που αφορά τη φυσική εξέλιξη του λαδιού που το κάνει να γίνεται πιο λεπτό από τη χρήση και έτσι επιτρέπει το άδειασμα του θαλάμου της αντλίας λαδιού από λάδι (αποστράγγιση). Σε έναν διαφορετικά σχεδιασμένο κινητήρα προφανώς αυτό δεν είναι πρόβλημα για τη λίπανση και παρά το ότι το λάδι έχει λεπτύνει συνεχίζει και δουλεύει.
Από εκεί και πέρα η αλλαγή λαδιών σε μηχανές με ξηρό κάρτερ μπορεί να είναι ρουτίνα για τους γνώστες αλλά είναι πολύ εύκολο να βάλεις λάθος ποσότητα λαδιού όταν οι γνώσεις είναι "ερασιτεχνικές". Ακόμη και ο έλεγχος είναι ολίγον σύνθετος, τα λέει όμως μέσα το manual της μηχανής.

Αν τσιμπάει λάδια της μορφής 500ml ή 1lt στα 2000 χλμ χωρίς να υπάρχει πρόβλημα, ναι θα ήταν και για μένα θέμα. Αν πρέπει να κάνω πρόχειρα μια τοποθέτηση, μου φαίνεται υπερβολικό να συμβαίνει τόσο γρήγορα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom