HONDA NX500

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
2024 Honda NX500 Specs
ENGINE TYPE:Liquid-cooled, 4-stroke DOHC parallel twin
DISPLACEMENT:471cc
BORE AND STROKE:67mm x 66.8mm
COMPRESSION RATIO:10.7: 1
MAX. POWER OUTPUT:46.9 HP (35kW) @ 8,600rpm
MAX. TORQUE:31.7 ft-lbs (43Nm) @ 6,500rpm
NOISE LEVEL:Lurban 74.0dB Lwot 77.0dB
OIL CAPACITY:3.2L
FUEL SYSTEM:
CARBURATION:PGM FI electronic fuel injection
FUEL TANK CAPACITY:4.6 gallons (17.5L) (inc reserve)
CO2 EMISSIONS WMTC:82 g/km
FUEL CONSUMPTION (WMTC):3.6L/100km / 27.8km/l (WMTC mode)
BATTERY CAPACITY:12V 7.4AH
CLUTCH TYPE:Wet multiplate, Assisted slipper clutch
TRANSMISSION TYPE:6 speed
FINAL DRIVE:Chain
TYPE:Steel diamond
CHASSIS:
DIMENSIONS (L´W´H):2,165mm x 830mm x 1,415mm
WHEELBASE:1,445mm
CASTER ANGLE:27.5°
TRAIL:108mm
SEAT HEIGHT:830mm
GROUND CLEARANCE:180mm
KERB WEIGHT:432.1 lbs (196kg)
TURNING RADIUS:2.4m
FRONT SUSPENSION:Showa 41mm SFF-BP USD forks, 5.3 inches of wheel travel.
REAR SUSPENSION:Prolink mono with 5 stage preload adjuster, steel hollow cross swingarm, 5.3 inches of wheel travel.
FRONT WHEEL:Multi-spoke cast aluminum
REAR WHEEL:Multi-spoke cast aluminum
RIM SIZE FRONT:19M/C X MT2.5
RIM SIZE REAR:17M/C X MT4.5
TIRES FRONT:110/80R19M/C59H
TIRES REAR:160/60R17M/C69H
ABS SYSTEM TYPE:2 channel
FRONT BRAKES:Dual 296mm x 4mm disc with Nissin axial mounted two piston calipers
REAR BRAKES:Single 240mm x 5mm disc with single piston caliper
INSTRUMENTS:5in TFT Meter with customisable layout, including but not limited to Speedometer, Tachometer, Clock, Gear position, Shift UP Indicator
HEADLIGHT:LED
TAILLIGHT:LED
CONNECTIVITY:Yes (Honda RoadSync)
USB:No
12V SOCKET:Optional
AUTO WINKER CANCEL:No
QUICKSHIFTER:No
SECURITY SYSTEM:HISS (Honda Intelligent Security System)
CRUISE CONTROL:No
ADDITIONAL FEATURES:ESS
 

estebahn

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
CBR 600F4i
Το CB500Χτης νέας χρονιας είναι με άλλο όνομα.Φαίνεται πως η Honda θέλησε να κρατήσει το όνομα CB (χωρίς Χ στο τέλος) για τα ασφάλτινα μοντέλα. Οπότε εγένετο ΝΧ, τιμής ενεκεν
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Απ ότι είδα ένα Review έχει κάποιες αλλαγές με ελαφρύτερες ζάντες, κάτι με την οθονη με συνδεσιμότητα και στην ανάρτηση.

Σε κάθε περίπτωση βέβαια με 8 χιλιαρικα αυτά που προσφέρει βασίζεται στο όνομα της Honda και την αξιοπιστία για να συνεχίσει την πορεία στις πωλήσεις γιατί σαν σύνολο είναι ακριβό για αυτά που δίνει.
 

estebahn

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
CBR 600F4i
Αλλά πριν λίγα χρόνια όταν το Άφρικα βγήκε ως CRF με "έπιασαν οι ευαισθησίες μου". Δεν είχε αυτό "το κάτι" νόμιζα. Αλλά "όλη μου η στενοχώρια κράτησε τρεις ώρες το πολύ", το μηχανάκι ήταν πολύ καλό και κατάλαβα "το λάθος μου".

Ναι αγαπώ Καίτη :inlove:
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Βαλε ρε honda δυο ακτινωτες tubeless και λίγο απόσταση απο το έδαφος να πούμε να κάνει λίγο διέλευση στο χώμα σαν το παλιό.
Και ο rallyraidproducts κλέφτης θα γίνει; πώς θα βγάλει ένα κιτ τροχων με ακτίνες αν το δίνει η Honda...Πριν ανοιξω το θεμα ταλαντευομουν ως προς την κατηγορία...on-off με χυτες ζαντες δεν ειναι και πολυ on-off αλλά σίγουρα θα βγει και κιτ τροχων με ακτινες. Υπάρχουν ήδη σχετικά kit για το CB500x...Χ χωρίς ακτίνες είναι κοροϊδία...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Προσωπικά αν είχε ακτίνες θα το σκεφτόμουν...ομως αξίζει να περιμενει κανείς να δει πώς θα παει το CFmoto 450MT το οποίο έχει και 3 χρόνια εγγύηση...
 

parkaris

Μέλος
Όνομα
-
Μοτό
cbf125
Το nx500 παραμένει μαζεμένο στις διαδρομές αναρτήσεων,δεν είναι Himalayan η 450mt.για μένα απλά κάλυψε ότι "κενά " είχε σε σχέση με τα κινεζικα 500αρακια τόσο όσο για να υπάρχει δικαιολογία αγοράς του.
 
Top Bottom