Honda Transalp 700

Taksidiotis

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
Γιάννης

Η Honda XL700V Transalp αντλεί ισχύ από ένα νέο δικύλινδρο V κινητήρα με σύστημα ψεκασμού καυσίμου. Είναι μία πολυμορφική, μεσαίου μεγέθους μοτοσικλέτα,αξιώσεων. Η Transalp έκανε το ντεμπούτο της στην Ευρωπαϊκή σκηνή μοτοσικλετών, χρόνια πρίν μετά την τεράστια δημοτικότητα του Ράλι Paris-Dakar.

Συνδυάζοντας τα στοιχεία μιας μοτοσικλέτας τουρισμού μεσαίου κυβισμού με πλαίσιο και εμφάνιση enduro, λανσάρισε μία φρέσκια τάση στην εξέλιξη μοτοσικλετών που παρέμεινε δημοφιλής πάνω από είκοσι χρόνια. Έχοντας απήχηση σε μεγάλο αντιπροσωπευτικό δείγμα αναβατών που εκτιμούν την ικανότητά της να τα καταφέρνει άψογα στις περισσότερες αποστολές της, από τις καθημερινές μετακινήσεις μέχρι ταξίδια τουρισμού μεγάλων αποστάσεων, και τις εξερευνήσεις σε μονοπάτια εκτός δρόμου, η Transalp ανέκαθεν συνδύαζε διαφορετικά στυλ on και off road, σε μία πραγματική εμπειρία.

Ωστόσο, οκτώ χρόνια μετά την τελευταία σημαντική σχεδιαστική αλλαγή της, χρειαζόταν μία δυνατή αισθητική αναβάθμιση και τη χρήση νέων τεχνολογικών λύσεων για να μπορέσει να κρατηθεί μεταξύ των πρώτων της κατηγορίας της σε ισχύ, επιδόσεις αλλά και περιβαλλοντική συμβατότητα. Με στόχο να διεκδικήσει μία ηγετική θέση στην κατηγορία Adventure Sports μεσαίου κυβισμού, η ομάδα εξέλιξης θέλησε να χαρίσει στην επόμενη γενιά της Transalp μία δυναμική νέα εμφάνιση, μεγαλύτερη απόδοση ισχύος και αυξημένη οδηγική απόλαυση.Προσφέροντας στυλ αιχμής, επιδόσεις και μία αίσθηση που σε προκαλεί πάντα για περιπέτεια και μεταμορφώνει την κάθε βόλτα μία απόδραση,η νέα Transalp σε προτρέπει στην αναζήτηση που βρίσκεται πέραν του καθημερινού και συμβατικού.

Η ομάδα εξέλιξης προσπάθησε να συνδυάσει μία πιο μοντέρνα σχεδίαση, με έμφαση στον adventure χαρακτήρα της. Το στυλ έπρεπε να είναι έντονα επιθετικό, αλλά και φιλικό στον αναβάτη, και παράλληλα να χαρακτηρίζεται από το ατρόμητο πνεύμα που μπορεί να τον ταξιδέψει παντού με αυτοπεποίθηση και ευκολία.Για το σκοπό, δημιουργήθηκε ένα τολμηρό, εντελώς νέο στυλ, ενώ ο κινητήρας αναβαθμίστηκε πλήρως σύμφωνα με τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις. Ο ισχυρός, πολύ αξιόπιστος, υδρόψυκτος δικύλινδρος V κινητήρας παρέμεινε κεντρικό στοιχείο στη φιλοσοφία «easy riding» της Transalp.Ο κινητήρας που απέδειξε διαχρονικά τις αρετές του.

Με το νέο σύστημα ψεκασμού καυσίμου και νέες 4-βάλβιδες κεφαλής, αυτός ο δημοφιλής κινητήρας καθιστά πλέον εύκολα τα ορεινά περάσματα, τους αυτοκινητόδρομους και τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.Το τμήματα του πλαισίου της Transalp, συμπεριλαμβανομένων των αναρτήσεων με τις μεγάλες διαδρομές, διατηρήθηκαν.Γι αυτή τη νέα γενιά, οι ικανότητες touring της Transalp αναβαθμίστηκ αν με ένα νέο, μικρότερης διαμέτρου εμπρός τροχό 19 και ένα φαρδύτερο νέο πίσω ελαστικό radial που προάγουν την οδηγική συμπεριφορά και την πρόσφυση στην πλειοψηφία των Ευρωπαϊκών δρόμων.

Στυλ Η σχεδίαση με επιθετικές καμπύλες και γωνίες προδίδει ευελιξία στο δρόμο. Το νέο εμπρός τμήμα του φέρινγκ της Transalp υιοθετεί μια επιθετική αεροδυναμική σχεδίαση που σκόπιμα δεν προσφέρει τον ίδιο βαθμό προστασίας από τον αέρα με την προκάτοχό της. Αντίθετα, αυτή η ελκυστική νέα σχεδίαση μειώνει την πίεση του αέρα στην περιοχή του θώρακα, ώστε ο αέρα να είναι μεν αισθητός αλλά ποτέ δυσάρεστος. Πίσω από τη ζελατίνα βρίσκεται ένας συμπαγής, άριστα ενσωματωμένος πίνακας οργάνων με μεγάλο στροφόμετρο και μεγάλες ενδείξεις LCD για την ταχύτητα, τους χιλιομετρητές (ολικός, μερικοί), το ρολόι και την 6 σταδίων στάθμη καυσίμου.Το ρεζερβουάρ καυσίμου της νέας Transalp αν και έχει μικρότερη χωρητικότητα από την προηγούμενη έκδοση (μείωση από 19 στα 17.5 λίτρα), οι βελτιωμένες τιμές κατανάλωσης του νέου κινητήρα με ψεκασμό αυξάνουν την αυτονομία.

Κινητήρας Έχοντας μεγαλύτερο κυβισμό, νέο σύστημα ψεκασμού καυσίμου PGM-F,I με κεφαλές τεσσάρων βαλβίδων για καλύτερη αναπνοή.Ο νέος κινητήρας της Transalp έχει διάμετρο κυλίνδρων μεγαλύτερη κατά 2mm (από 79 σε 81mm), που αυξάνει το συνολικό κυβισμό κατά 33cm³, από 647 σε 680cm³. Τα μεγαλύτερα έμβολα και οι μπιέλες είναι επίσης ελαφρύτερα, συμβάλλοντας στην πιο ζωηρή απόκριση του κινητήρα στο γκάζι και στην ισχυρότερη επιτάχυνση. Ηαναλογία συμπίεσης είναι 10.0:1.Όπως όλες οι μοτοσικλέτες δρόμου Honda, η νέα Transalp έχει επίσης το προηγμένο ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού της Honda, PGM-FI.

Πλαίσιο - Φρένα Η νέα 2008 Transalp δομείται κατά βάση στο ίδιο ανθεκτικό ατσάλινο διπλό σωληνωτό περιμετρικό πλαίσιο που χρησιμοποιείται από τότε που έκανε το ντεμπούτο της η δεύτερη γενιά. Η συνθετική τετραγωνική δομή περιλαμβάνει τον κινητήρα σαν ενεργό τμήμα. Η ανάρτηση με τη μακριά διαδρομή της Transalp περιλαμβάνει το ίδιο, τηλεσκοπικό εμπρός πιρούνι 41mm που χρησιμοποιούνταν μέχρι τώρα, αν και χωρίς τις φούσκες των προηγούμενων εκδόσεων, ενώ η προοδευτική, ομαλής απόσβεσης πίσω ανάρτηση Pro-Link. Στη στάνταρ έκδοσή της, η νέα Transalp προσφέρει την αποτελεσματική και άμεση πέδηση των δύο εμπρός ελαφριών και διάτρητων δισκόφρενων 256mm με δαγκάνες δύο εμβόλων με μεταλλικά τακάκια. Πίσω, το τετραγωνικής διατομής ψαλίδι εδράζει ένα δισκόφρενο 240mm. Η νέα Transalp διατίθεται επίσης σε μία προηγμένη διάταξη Combined-ABS.

Η νέα Transalp είναι εξοπλισμένη με το Σύστημα Ασφάλειας Ανάφλεξης - Honda Ignition Security System (HISS), που περιλαμβάνει μια ηλεκτρονική κλειδαριά για να εμποδίσει τον κινητήρα να πάρει εμπρός με οτιδήποτε άλλο πλην των δύο γνήσιων κλειδιών της μηχανής.Ένας ενσωματωμένος προβολέας πολλαπλών κατόπτρων δύο λαμπτήρων (ένα για κάθε σκάλα) προσφέρει άριστη ορατότητα κατά τη νυχτερινή οδήγηση. Τα χρώματα της είναι τα: Barley Yellow Metallic, Carnelian Red Metallic, Anchor Grey Metallic, και Moody Blue Metallic.
Πηγή
Auto-test.gr
Δεν θα μπορούσε να λείπει από το φόρουμ μας και μία μοτοσυκλέτα παλιά μεν,αξιόπιστη δε.


Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom