Παναγιώτης Κ.
Μέλος
1987. Έχοντας ήδη δύο χρόνια (και 35.000 χλμ) το ΧΤ350, βλέπω φώτο την νέας On-Off που μόλις είχε παρουσιάσει η Χόντα. Love at first sight. 600 κυβικά, δύο κύλινδροι, σελάρα, φέρινγκ.......... Ό,τι έπρεπε για το επόμενο βήμα του εκολαπτόμενου χιλιομετροφάγου, αλλά........ Σαρακάκης. Ο παλιός, "καλός" Σαρακάκης που όλοι είτε ζήσαμε, είτε ακούσαμε ιστορίες τρόμου. Απτόητος πάω στον αντιπρόσωπο, δεν το ήξερε καν. Τηλέφωνο στα κεντρικά:
Τρία χρόνια και 55.000 χιλιόμετρα το κράτησα, γυρίσαμε όλη την Ελλάδα χωρίς ούτε μία φορά να ξεροβήξει. Παραλίες, βουνά, επαρχιακοί δρόμοι, εθνικές οδοί, ήταν το απόλυτο τότε εργαλείο που σε πήγαινε παντού & πάντα και σε γυρνούσε ατσαλάκωτο.
Η μηχανή που αποτέλεσε την θρυαλλίδα της πιο πετυχημένης κατηγορίας μηχανών στην Ελλάδα.
- Πότε θα το φέρετε;
- Δεν ξέρουμε ακόμη αν θα το φέρουμε........
Τρία χρόνια και 55.000 χιλιόμετρα το κράτησα, γυρίσαμε όλη την Ελλάδα χωρίς ούτε μία φορά να ξεροβήξει. Παραλίες, βουνά, επαρχιακοί δρόμοι, εθνικές οδοί, ήταν το απόλυτο τότε εργαλείο που σε πήγαινε παντού & πάντα και σε γυρνούσε ατσαλάκωτο.
Η μηχανή που αποτέλεσε την θρυαλλίδα της πιο πετυχημένης κατηγορίας μηχανών στην Ελλάδα.