Honda X-ADV 2017

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν είναι παράλογο να μην σε ξετρέλανε το X-adv. After all ένα σκούτερ είναι και μάλιστα περίεργο στην κατασκευή. Όταν είχα οδηγήσει την πρώτη γενιά (δεν ξέρω αν μετά έχει αλλαγές) μου φάνηκε πως κάθεσαι παράξενα ψηλά νιώθεις περίεργα πάνω στο μηχανάκι, σαν τον Mr Bean όταν οδήγαγε το Mini απο την οροφή με τη πολυθρόνα! έχει ΠΟΛΥ αργή γεωμετρία και γενικά δεν σε προδιαθέτει για τίποτα. Το πιο ακριβό σφούχτερ που θα πήγαινα προσωπικά αν ήθελα να χώσω σε Mega scooter με κυβικά και τεχνολογία είναι το KYMCO AK550 Premium. 12 χιλιαρικα κατάλογο. Το απόλυτο ταβάνι για ΄μενα σε Mega scooter. Απο εκεί και πάνω καταντάει γελοίο (αν δεν είναι ήδη).
 

CaBouRas

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Θανασης
Μοτό
CBR600F4
CBR600RR
GSXR 750 K7
CBR1000
BEVERLY 350
Xadv750
Δεν είναι παράλογο να μην σε ξετρέλανε το X-adv. After all ένα σκούτερ είναι και μάλιστα περίεργο στην κατασκευή. Όταν είχα οδηγήσει την πρώτη γενιά (δεν ξέρω αν μετά έχει αλλαγές) μου φάνηκε πως κάθεσαι παράξενα ψηλά νιώθεις περίεργα πάνω στο μηχανάκι, σαν τον Mr Bean όταν οδήγαγε το Mini απο την οροφή με τη πολυθρόνα! έχει ΠΟΛΥ αργή γεωμετρία και γενικά δεν σε προδιαθέτει για τίποτα. Το πιο ακριβό σφούχτερ που θα πήγαινα προσωπικά αν ήθελα να χώσω σε Mega scooter με κυβικά και τεχνολογία είναι το KYMCO AK550 Premium. 12 χιλιαρικα κατάλογο. Το απόλυτο ταβάνι για ΄μενα σε Mega scooter. Απο εκεί και πάνω καταντάει γελοίο (αν δεν είναι ήδη).
Δεν θα το έλεγα σκούτερ , γιατί σχεδιαστικά όλο το μηχανακι ειναι σε στυλ μοτοσικλέτας (upside down , μοτέρ στα πόδια , ψαλίδι ,κιβώτιο κτλ κτλ…
Στην γεωμετρία του , επειδή το είδα αυτό που λες και είχα κάνει ερωτησεις σε έναν γνωστό που έχει του 22 μοντέλο , μου είπε ότι με το που άλλαξε λάστιχα και έβαλε δρόμου,ήταν άλλο μηχανάκι..
Εμενα το τελευταιο πραγμα που με ξένισε και πήρα την απόφαση να το δώσω,ήταν η έκτη του ταχύτητα..Στην εθνική που έκανα τα περισσότερα χιλιόμετρα μετά τα 1000 του στρωσιματος , αν έβρισκες ανηφόρα με 2 ατομα (το δεύτερο 54 κιλά και εγώ 82) η έκτη ταχύτητα σε κρέμαγε και για να δώσει λίγο επιτάχυνση , κατεβσζε το dct σε 5η…
750 κυβικά και η έκτη του αγκομαχουσε!Ισως να φταιει το γεγονός ότι το μοτέρ ήταν ακόμα σφιχτό!Δεν ξέρω και δεν είχα την διάθεση να περιμένω για να μάθω..
Διαβασα κάπου , δεν θυμάμαι που , ότι για να αποδώσει το μηχανάκι σωστά και στην έκτη του , θα επρεπε να του κάνω γρανάζωμα…Σε καινούριο μηχανάκι!
#Not !!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ντάξει τώρα αυτό που λες είναι διφορουμενο. Γιατί μπορεί λόγω DCT να εχουν βάλει μια 6η Overdrive πολύ μακρυά να σου δίνει πολύ καλή οικονομία στην εθνική. Δεν το βρίσκω μειονέκτημα. Να έχει ουσιαστικά 5αρι σασμάν με 5η που φτάνει κοντά στην τελική του και μια 6η για Overdrive. Αν αυτός ήταν μόνο ο λόγος που το έδωσες και σε όλα τα άλλα σου έκανε δεν θα συμφωνούσα.

Και σαν μοτέρ με χαμηλές ροπές λόγω σχεδιασμού σηκώνει μια τέτοια φιλοσοφία στο σασμάν. Ουσιαστικά θα ταξιδευεις με 140 με 4-4,5 λίτρα κατανάλωση μεγάλη υποθεση.
 

CaBouRas

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Θανασης
Μοτό
CBR600F4
CBR600RR
GSXR 750 K7
CBR1000
BEVERLY 350
Xadv750
Ντάξει τώρα αυτό που λες είναι διφορουμενο. Γιατί μπορεί λόγω DCT να εχουν βάλει μια 6η Overdrive πολύ μακρυά να σου δίνει πολύ καλή οικονομία στην εθνική. Δεν το βρίσκω μειονέκτημα. Να έχει ουσιαστικά 5αρι σασμάν με 5η που φτάνει κοντά στην τελική του και μια 6η για Overdrive. Αν αυτός ήταν μόνο ο λόγος που το έδωσες και σε όλα τα άλλα σου έκανε δεν θα συμφωνούσα.

Και σαν μοτέρ με χαμηλές ροπές λόγω σχεδιασμού σηκώνει μια τέτοια φιλοσοφία στο σασμάν. Ουσιαστικά θα ταξιδευεις με 140 με 4-4,5 λίτρα κατανάλωση μεγάλη υποθεση.
Εννοείται ότι είναι διφορούμενο!
Γι αυτό είπα ότι η άποψη μου είναι υποκειμενική…Είχα ψαχτεί πριν το πάρω και κανενας δεν το ανέφερε αυτό , γιατί προφανώς κανεις δεν το έβλεπε σαν μειονέκτημα..Και δεν διαφωνώ καθόλου σε αυτό που λες …
Εγω προσωπικά το είδα σαν μειονέκτημα..Γι αυτό και το εδωσα , γιατί εβλεπα ότι δεν μου αρέσει αυτό..Όχι ότι με ενοχλεί..Αλλά δεν μου άρεσε.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγω αδερφέ μου απογοητεύτηκα πάντως..Ενώ είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ , μου εφυγαν γρηγορα οι λόγοι που με έκανε να χαμογελάω..Γι αυτό και το εδωσα..Δεν το ήθελα μόνο για εργαλείο..Το ήθελα και για να μου βγαίνει να την αποκαλώ «μωρο μου».. Δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις..
Η μηχανή αυτή είναι η μόνη που έχει να παρουσιάσει κάτι διαφορετικό τα τελευταία πολλά χρόνια στα δίτροχα. Η άλλη είναι το Niken αλλά αυτή είναι τρίτροχη.
Δε ξέρω αν είναι μηχανή που κάποιος θα την αποκαλεί μωρό του (καταλαβαίνω τι εννοείς), ξέρω όμως ότι είναι από τις μοτοσυκλέτες εκείνες που όσο συμβιώνεις μαζί της τόσο αναγνωρίζεις τα πλεονεκτήματα που έχει να σου δώσει καθώς έχει την ικανότητα να καλύπτει πολλές ανάγκες. Είναι Ελβετικός σουγιάς και δεν μπορεί να συγκριθεί με τίποτα άλλο εκεί έξω. Για τον ίδιο λόγο αν την βάλεις απέναντι με οποιαδήποτε άσχετη μοτοσυκλέτα θα χάσει, αν την βάλεις απέναντι σε όλες μαζί τις διαφορετικές μοτό... θα κερδίσει και αυτό γιατί θα αποκαλυφθεί το σε πόσα πεδία μπορεί να παίζει. Αυτό είναι πραγματικά σπουδαίο.
Το μοτέρ της είναι απόλυτα προσαρμοσμένο στις ανάγκες, στις απαιτήσεις και στους περιορισμούς της εποχής, οπότε με συνειδητοποιημένη αγορά δεν μπορεί να απογοητεύσει. Αν περιμένει κάποιος άλλα πράγματα από τα εμφανώς διαθέσιμα έχει αξιολογήσει λάθος και δεν μπορεί να φταίει η μοτοσυκλέτα για αυτό. Σεβαστό ότι μπορεί να μην "φτιάχνει" κάποιον, όπως το ίδιο μπορεί να συμβεί με δεκάδες άλλες. Με σημερινά δεδομένα αν η τιμή της ήταν 2.000 ευρώ χαμηλότερη θα τίναζε την μπάνκα στον αέρα.

Αυτή είναι η δική μου γνώμη.
 

CaBouRas

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Θανασης
Μοτό
CBR600F4
CBR600RR
GSXR 750 K7
CBR1000
BEVERLY 350
Xadv750
Αν περιμένει κάποιος άλλα πράγματα από τα εμφανώς διαθέσιμα έχει αξιολογήσει λάθος και δεν μπορεί να φταίει η μοτοσυκλέτα για αυτό. Σεβαστό ότι μπορεί να μην "φτιάχνει" κάποιον, όπως το ίδιο μπορεί να συμβεί με δεκάδες άλλες. Με σημερινά δεδομένα αν η τιμή της ήταν 2.000 ευρώ χαμηλότερη θα τίναζε την μπάνκα στον αέρα.

Αυτή είναι η δική μου γνώμη.
[/QUOTE]
Και αυτό ακριβώς λέω κι εγώ…Την αξιολόγησα λάθος για τα γούστα μου και γι αυτά που πίστευα ότι θα μου προσφέρει…Αν διαβασες τα μηνύματα μου , θα είδες ότι δεν κατηγορώ το μηχανάκι.Λέω μόνο για το λάθος της δίκης μου επιλογής!Ταυτοχρονα ανέφερα , ότι όταν πετυχαινα κάποιον στον δρόμο με το συγκεκριμενο μηχανάκι και τον ρωτούσα,όλοι μου έλεγαν τα καλύτερα!!Οπότε είναι ξεκάθαρο ότι έχει να κάνει με δικη μου λάθος εκτιμηση ,όσον αφορά το κούμπωμα μου με την μηχανή και καθόλου με την μηχανή αυτούσια.
Στο χρηματικό , συμφωνώ και επαυξάνω , αλλά θα έλεγα 3 με 4 χιλιάρικα λιγότερα!Αλλα πουλάει από μόνο του αυτό το μοντέλο , οπότε και η Honda το υπερκοστολογει..
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και αυτό ακριβώς λέω κι εγώ…Την αξιολόγησα λάθος για τα γούστα μου και γι αυτά που πίστευα ότι θα μου προσφέρει…Αν διαβασες τα μηνύματα μου , θα είδες ότι δεν κατηγορώ το μηχανάκι.Λέω μόνο για το λάθος της δίκης μου επιλογής!Ταυτοχρονα ανέφερα , ότι όταν πετυχαινα κάποιον στον δρόμο με το συγκεκριμενο μηχανάκι και τον ρωτούσα,όλοι μου έλεγαν τα καλύτερα!!Οπότε είναι ξεκάθαρο ότι έχει να κάνει με δικη μου λάθος εκτιμηση ,όσον αφορά το κούμπωμα μου με την μηχανή και καθόλου με την μηχανή αυτούσια.
Στο χρηματικό , συμφωνώ και επαυξάνω , αλλά θα έλεγα 3 με 4 χιλιάρικα λιγότερα!Αλλα πουλάει από μόνο του αυτό το μοντέλο , οπότε και η Honda το υπερκοστολογει..
Δεν απαντάω κυριολεκτικά σε εσένα. Απλά αρπάζω την ευκαιρία να τοποθετηθώ για το πως βλέπω εγώ αυτήν την μοτοσυκλέτα. Μια χαρά τα γράφεις και είναι προς τιμήν σου που αναγνωρίζεις ότι την "διάβασες" λάθος. Όπως έγραψα κι εγώ: είναι απολύτως σεβαστό όταν το τελικό συμπέρασμα είναι πως δεν "φτιάχνει" κάποιον.
 
Τελευταία επεξεργασία:

CaBouRas

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Θανασης
Μοτό
CBR600F4
CBR600RR
GSXR 750 K7
CBR1000
BEVERLY 350
Xadv750
Και αυτό ακριβώς λέω κι εγώ…Την αξιολόγησα λάθος για τα γούστα μου και γι αυτά που πίστευα ότι θα μου προσφέρει…Αν διαβασες τα μηνύματα μου , θα είδες ότι δεν κατηγορώ το μηχανάκι.Λέω μόνο για το λάθος της δίκης μου επιλογής!Ταυτοχρονα ανέφερα , ότι όταν πετυχαινα κάποιον στον δρόμο με το συγκεκριμενο μηχανάκι και τον ρωτούσα,όλοι μου έλεγαν τα καλύτερα!!Οπότε είναι ξεκάθαρο ότι έχει να κάνει με δικη μου λάθος εκτιμηση ,όσον αφορά το κούμπωμα μου με την μηχανή και καθόλου με την μηχανή αυτούσια.
Στο χρηματικό , συμφωνώ και επαυξάνω , αλλά θα έλεγα 3 με 4 χιλιάρικα λιγότερα!Αλλα πουλάει από μόνο του αυτό το μοντέλο , οπότε και η Honda το υπερκοστολογει..
Δεν απαντάω κυριολεκτικά σε εσένα. Απλά αρπάζω την ευκαιρία να τοποθετηθώ για το πως βλέπω εγώ αυτήν την μοτοσυκλέτα. Μια χαρά τα γράφεις και είναι προς τιμήν σου που αναγνωρίζεις ότι την "διάβασες" λάθος. Όπως έγραψα κι εγώ: είναι απολύτως σεβαστό όταν το τελικό συμπέρασμα είναι πως δεν "φτιάχνει" κάποιον.
[/QUOTE]
Πάντως στο μάτι είναι πανέμορφο!!!Δεν υπάρχει περίπτωση να περάσεις από κάπου και να μην κολλήσουν το βλέμμα πάνω σου!!
αν μου ζητούσες να σου πω , πόσες φορές με έχουν ρωτήσει για το συγκεκριμενο σε κάθε φανάρι που σταματούσα,θα προτιμούσα να σου πω τις φορές που δεν με έχει «ενοχλήσει» κανεις.Είναι ελάχιστες!Σχεδον πάντα κάποιος,είχε κάτι να μου πει!
Και το dct Υ ΠΕ ΡΟ ΧΟ !!!Υπεροχο!!!Μακαρι όλες οι μηχανές να αποκτήσουν αυτό το σασμάν!
 

mikechios

Μέλος
Όνομα
mikechios
Μοτό
Bmw f650gs Dakar
Καλημέρα, πρώτη δημοσίευση στο φόρουμ από εμένα. Το Xadv το έχω από τον Σεπτέμβριο του 17 και μόνο καλά λόγια έχω να πω. Είναι ο ορισμός του SUV σε μηχανή. Σε πάει άνετα ταξίδι , άνετα μέσα στην πόλη και ικανοποιητικά στο χώμα. Εκεί με κάποιες μετατροπές ( βλέπε μπροστινό φτερό ) αυξάνει τις δυνατότητες του και σε λασπερό έδαφος. Μετά από αρκετά χιλιόμετρα σε χώμα το μόνο που χρειάζεται είναι υπομονή σε πετρωτά λόγο των μικρών τροχών. Το μηχανάκι δεν τρίζει παρά μόνο ο μηχανισμός της ζελατίνας. Αν βρω και πως ανεβάζω φωτογραφίες θα ανεβάσω μερικές από χωμάτινα ταξίδια.
Καλησπέρα μου έχει τύχει από γνωστό μια περίπτωση xadv προσεγμένο και με ελάχιστα χιλιόμετρα..το μόνο που με προβληματίζει είναι οι χαλαρές βόλτες που πάω ήδη σε κακοτραχαλο και ανώμαλα εδάφη,δε μιλάω για φλαταδουρςς αλλά για παραλίες που έχουν έντονα νεροφαγωματα,εκεί πώς ανταποκρίνεται;
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Καλησπέρα φίλε , δεν το έχω στην κατοχή μου αλλά το έχω οδηγήσει . Δεν νομίζω ότι κάνει πάντως για αυτή την χρήση που αναφέρεις , έντονα νεροφαγώματος και ανώμαλα εδάφη .

Είναι μια βαρυα μηχανή και δεν δίνει αβαντάζ η κατασκευή της και η θέση της ώστε πχ να σηκωθείς όρθιος να παίξεις με το σώμα σου κτλ , θεωρώ ότι είναι για περάσματα σε χώμα και ίσως κάτι λίγο παραπάνω .

αν βρεθεί κάποιος κάτοχος ας μας πει την εμπειρία του
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Έχει 150 χιλιοστά ανάρτηση σε συνδυασμό με την 17αρα ζάντα έχει μικρή απόσταση από το έδαφος και μικρές αποσβέσεις , ένα μακρύ μεταξόνιο για να είναι σταθερη σε μεγάλες ταχύτητες την κανει κάπως δυσκίνητη σε χαμηλές στροφές μανούβρες και έλεγχο που μπορείς να χρειαστείς στο χώμα και σε συνδιασμο με την θέση οδήγησης σκούτερ και την φαρδιά σέλα και το έντονο άνοιγμα τον ποδιών.
 
Top Bottom