advespa....επιασε ολη τη σελιδα ρε συ!!!!Νέο V-Strom 650 σε έκδοση ADV
αντε και καταπινεις την ασχημια...οι αλλοι θα το βλεπουν οταν κινειται κι οχι εσυ.Κακάσχημο το βστρομ.....
αντε και καταπινεις την ασχημια...οι αλλοι θα το βλεπουν οταν κινειται κι οχι εσυ.
Αλλα αφου αντιγραφουν τη BMW σε ρυγχος, ακτινες, προβολακι που εξεχει να πουλαμε και καμμια βαση ..
χαθηκε να το κανουν και στο μπροστινο φτερο??
Δειτε πως ειναι ενα με τον τροχο, ουτε τσιχλα πατημενη δε χωραει να περασει αναμεσα τους.
Σαν τον Γούντι τον τρυποκαρυδο είναιΝέο V-Strom 650 σε έκδοση ADV
Γι αυτό και πούλησε τόσο! Πολύ μηχανή για τα λ7 του όπως το πες!χωρίς πλάκα τώρα, ο Πασχάλης έχει δίκιο σ' αυτά που γράφει.
Όμως μάλλον οι κατασκευαστές γνωρίζουν ότι οι περισσότεροι αγοραστές επιλέγουν βάσει εμφάνισης/image........
To απερχόμενο "στρώμα" το έζησα και στις 2 του βασικές εκδόσεις.
2005 και 2008 ABS.
Ικανότατο και τίμιο μηχανάκι. Πολύ μηχανή , για τα λ7 που δίνεις...... Αν με πιάνετε!
Με TKC δεν είπε όχι σε κανένα χώμα! Πέτρα, νεροφαγώματα.... , ό,τι να 'ναι!
Και κατανάλωση ΧΤ400 κι επιδόσεις αξιοπρεπέστατες για τα 650 κ.εκ. του.
Άνεση και κάλυψη από αέρα κλπ για μεγάλες αποστάσεις, χώροι κι ευκολία φόρτωσης,δυνατότητα για μεταλλικές, φώτα αξιοπρεπέστατα (100 φορές καλύτερα από GS....).
Mοναδικό μείον, το μπροστινό του. Φρένο κι ανάρτηση. Ήθελε την περιποίησή του εκεί.....
Πόσοι έκαναν χώμα με το "στρώμα"????
Το 5% των αναβατών του?
Και πολλούς λέω! Ίσως.....
Γι αυτό και ο διάδοχος απέκτησε τα χαρακτηριστικά που εκνευρίζουν τον Πασχάλη κι εμένα!
Δυστυχώς, από όσο είδα το μοντέλο του 2012+, παραήταν ακριβό!!!Γι αυτό και πούλησε τόσο! Πολύ μηχανή για τα λ7 του όπως το πες!
Sent from my πατάτα-talk
Αλλα αφου αντιγραφουν τη BMW σε ρυγχος, ακτινες, προβολακι που εξεχει να πουλαμε και καμμια βαση ..
Πασχάλη με κάθε σεβασμό προς εσένα θα μου επιτρέψεις να πω ότι το ρύγχος είναι δικιά τους σχεδιαστική γραμμή και το λάνσαραν για πρώτη φορά την δεκαετία του 80 με το DR (Εγώ τουλάχιστον, μέχρι τότε δεν το είδα σε άλλη μοτοσυκλέτα, εάν κάνω λάθος παρακαλώ να με διορθώσει κάποιος).Η BMW το υιοθέτησε αρκετά χρόνια μετά στο 1100 (το 1994 νομίζω). Όπως και τα προβολάκια στα κάγκελα. Για τις ζάντες με ακτίνες και ελαστικά χωρίς αεροθάλαμο μπορεί να έχεις δίκιο και να έχει την πατρώτητα η BMW δεν το έχω ψάξει και δεν γνωρίζω.
Κατά τα λοιπά θα συμφωνήσω με τον Forester.
Φυσικα και ειναι δικο τους αλλα σημασια εχει τι το εκαναν σημερα!Πασχάλη με κάθε σεβασμό προς εσένα θα μου επιτρέψεις να πω ότι το ρύγχος είναι δικιά τους σχεδιαστική γραμμή και το λάνσαραν για πρώτη φορά την δεκαετία του 80 με το DR (Εγώ τουλάχιστον, μέχρι τότε δεν το είδα σε άλλη μοτοσυκλέτα, εάν κάνω λάθος παρακαλώ να με διορθώσει κάποιος).Η BMW το υιοθέτησε αρκετά χρόνια μετά στο 1100 (το 1994 νομίζω). Όπως και τα προβολάκια στα κάγκελα. Για τις ζάντες με ακτίνες και ελαστικά χωρίς αεροθάλαμο μπορεί να έχεις δίκιο και να έχει την πατρώτητα η BMW δεν το έχω ψάξει και δεν γνωρίζω.
Κατά τα λοιπά θα συμφωνήσω με τον Forester.
Σαν τον Γούντι τον τρυποκαρυδο είναι
Sent from my πατάτα-talk