Το KLR650 είναι το μαύρο σκυλί αντοχής για καταπόνηση. Ακόμα βγάζουν... συγκριτικά αν αξίζει κανείς να πάρει GS ή LC8 και όχι KLR650 για διαδρομές μεγάλες (που δεν είναι για μικρά) με χώμα και Αφρικάνικες ερήμους και τέτοια.
Εξαιρετικά απλοϊκό, εξαιρετικά σπαρτιάτικο, εξαιρετικά effective. Θα το πας το ταξίδι σου. Θα θες μια μικρή συναρμολόγηση μετά. Θα πας στο κατσάβραχο, θα πέσει, θα το μαζέψεις σαν το 250άρι και θα φύγεις.
Ο Ράμπο αυτό θα είχε. Προσωπικά μου αρέσει σε χακί και τέτοια να ταιριάζει με το τι είναι.
Το DL650 είναι ίσως το τιμιότερο all-around μηχανάκι για χώρες σαν την Ελλάδα (και όχι πολύ χώμα, κάνα χωματόδρομο για να πας στην παραλία). Εξαιρετικά μέτριο, εξαιρετικά καλό αν συνυπολογίσεις το κόστος του. Συμπαθές φατσικά, συμπαθές σε απόδοση (στην κατηγορία του). Νομίζω ότι η λέξη "τίμιο" (και μάλιστα το τιμιότερο) αρκεί για να περιγράψει. Ποτέ μια αγορά DL650 δεν είναι βλακεία. Κάποια στιγμή ένας φίλος είχε βρεθεί με... δυο (συν μια BMW).
Προσωπικά αν ήθελα να πάρω κάτι της κατηγορίας αυτή τη στιγμή και να πλησιάζει πολύ και τα δυο, θα έψαχνα κάνα μτχ σε καλή τιμή παλαιότερο F800GS, αλλά δεν θα το αναλύσω για να μη ξεφεύγουμε από το θέμα.