Kawasaki Z650RS 2022

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Yamaha MT-07
I2 κινητήρας 649cc, 68 hp / 8.000 rpm, ροπή 6,5 kgm / 6.700 rpm, συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης, ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, πιρούνι 41 mm, οριζόντια τοποθετημένο πίσω αμορτισέρ με μοχλικό, ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση, τετραπίστονες δαγκάνες σε δίσκους 300 mm μπροστά, μονή δαγκάνα σε δίσκο 200 mm πίσω, δικάναλο ABS της Bosch, LED στρογγυλός προβολέας, ρεζερβουάρ 12 λίτρων, γεμάτο βάρος:187 κιλά.
Διαθέσιμο σε τρία χρώματα.
Θα υπάρχει και έκδοση για οδηγούς Α2 διπλωμάτων.

Πηγή








 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
?
Η παρουσίαση χλιαρή για να μην πω βαρετή...το μηχανάκι ομως ωραιο αισθητικα αλλα πέρα από τα led κάπως φτηνό μου φανηκε στα φρένα κτλ...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
έτσι μπράβο γιατί το τιμημένο το χρώμα της ΠΑΣΟΚάρας δεν μπορεί να είναι ίσα και όμοια με την πλέμπα

Δεν ξέρω αν έχει γίνει αντιληπτό γενικότερα, η εξυπνάδα με την αυτονομία ηλεκτρικού οχήματος είναι τυχαία; Τι 12 λίτρα ντεπόζιτο;
Εκτός αν έχουν καταλάβει οι εταιρίες ότι κυριαρχεί η πόζα πλατεία οπότε τι να τα κάνει τα περισσότερα ο μέσος χρήστης;
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
?
Το πράσινο εχει να κάνει με την Kawasaki...και στο εξωτερικό είναι πιο ακριβό. εκεί όμως νομίζω ότι είναι και το γκρι...εδώ μαλλον δεν είναι λόγω Πασοκάρας...δε γινεται γκρι και πρασινο ιδια τιμη...
Τα 12 λίτρα έχουν να κάνουν με το ότι το μηχανάκι είναι ρετρό. δλδ για τους νοσταλγούς της εποχής του marlboro...δλδ νομίζεις ότι γίνεσαι marlboro χωρίς να χρειάζεται να τα καπνίζεις. Οπότε επειδή το στυλιστικό αποτέλεσμα είναι που μετράει θα επιλέξουν 12αρι τεποζιτο αν αυτο τους εξυπηρετεί. Θεωρητικα και αυτό όμως τα 200-250 χλμ αυτονομία τα έχει. Μιλάμε για 650 κυβικά.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Πρέπει να πάρεις μεκανάκι και να κάνεις και τρίτη δόση εμβολίου μήπως συντονιστείς με το αστείο και με το 6G την έκτη σφραγίδα της αποκάλυψης γιατί περίεργο αστρονομικό φαινόμενο με τον κομήτη που έπεσε είχαμε και σεισμός έγινε, η προφητεία βγαίνει σιγά σιγά.

Το πράσινο το χρεώνει παραπάνω σε όλη την γκάμα ως "ειδικό χρώμα" τρομάρα τους όλους τους κατασκευαστές δηλαδή με τα ειδικά χρώματα. Περιέργως πως η Ντουκάτι το παραδοσιακό της κόκκινο το έχει για βασικό και αγαπημένοι Ιταλοί μην σας μπαίνουν ιδέες, έτσι να μείνει.

250 και μένει είναι λίγα για εκδρομικό μηχανάκι. Άσε που 250 θα βλέπει σε ρυθμό πολύ τουριστικό, σε μιά ζωηρή βόλτα τα 200 θα είναι πραγματικά όριο. Τέλος πάντων, σε κουβέντα να βρισκόμαστε, νέες πραγματικότητες για την νέα πελατεία που έχει νέες ανάγκες και απαιτήσεις.

Το μηχανάκι είναι όμορφο (γιατί οι σκατόγεροι αυτό που βλέπουμε είναι ίδιο με αυτό που βλέπαμε από πάντα και το μάτι μας εκεί έχει κολλήσει) και κρίμα που η τιμή του είναι κρίντζι για Ελλάδα. Αλλά είπαμε, τρέχει η οικονομία με 16% πόσο είπαν, οπότε σε λίγο θα γίνουμε όλοι Ίλον Μασκ και δεν θα ξέρουμε που να τα βάλουμε.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
?
Το μηχανακι δεν είναι τουριστικό. Μην κοιτάς που 30 χρόνια πριν ο κόσμος έκανε ταξίδια με ο,τι μηχανάκι είχε ενώ τώρα πρέπει να γράφει adve πάνω...το πουλάνε ως ρετρό που σημαίνει ότι είναι για βόλτες για νέους αναβάτες και ίσως για καθημερινό μέσα στην πόλη, μέχρι εκεί. Το μόνο ρετρό με μεγάλο τεποζιτο είναι το motoguzzi...
 

Varonos

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
....without....
Το μηχανακι δεν είναι τουριστικό. Μην κοιτάς που 30 χρόνια πριν ο κόσμος έκανε ταξίδια με ο,τι μηχανάκι είχε ενώ τώρα πρέπει να γράφει adve πάνω...το πουλάνε ως ρετρό που σημαίνει ότι είναι για βόλτες για νέους αναβάτες και ίσως για καθημερινό μέσα στην πόλη, μέχρι εκεί. Το μόνο ρετρό με μεγάλο τεποζιτο είναι το motoguzzi...
Σοφά λόγια σύντροχε.....μεγάλη κουβέντα...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ο κεντρικός αντιπρόσωπος-εισαγωγέας μου είπε ότι τα πρωτα 10 μηχανακια εχουν πουληθεί πριν καν ερθουν στην Ελλάδα...για τεστ απο Μάρτιο...τι το θέλετε το test ride...αφου υπαρχει το youtube...
 
Top Bottom