ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ:
- Εμπρόσθια Τεπόζιτα Βενζίνης RallyRaid evo2 ,με αλουμινένιες τάπες ΚΤΜ Rally ,κ κομπλέ κιτ παράλληλης σύνδεσης με το ΟΕΜ TANK.
(12lt OEM Tank + 10lt evo2 tanks = 22lt)>Aυτονομία καυσίμου 400+km
-Κάγκελα Προστασίας τεπόζιτων evo2 (RallyRaid)
-Fairing KTM 450 RALLY '12 (αντίγραφο)
-Πύργος για φώτα κ όργανα ,που αποτελείται από πολλά τμήματα του KTM 450 RALLY '12 ,+ κάποια κομμάτια ιδιοκατασκευή.
-Φωτιστικά σώματα KTM 450 RALLY '12 (HELLA Light Projectors 2 X 60mm)
-Εξάτμιση Akrapovic + σιγαστήρας (KTM PowerParts)
-Xoύφτες με μεταλικές μπάρες (KTM PowerParts)
-Σέλα ανακατασκευασμένη στο ΜοτΟΚ (πλάτυνση/διαμόρφωση βάσης+νέο αφρώδες+στρώση GEL)
-Tσαντάκι σέλας εμπρός ,με ειδικές προσθήκες(Held)
-Τσαντάκι-Εργαλειοθήκη ουράς (KTM PowerParts)
-Αλουμινένια Προστατευτική σίτα ψυγείου (RallyRaid)
-Πίσω κάγκελα Βαλιτσών/Σακιδίων+Προστασίας ΖΕGA (TOURATECH)
-Κυλινδρική Εργαλειοθήκη (RallyRaid)
-Eξαερωτήρες Καλαμιών
-Κάτω Τρόμπα Συμπλέκτη OBERON
-Κιτ κατάργησης SAS (SmartMoto)
-Kit παρακαμψης βαλβίδας σταντ (SmartMoto)
-Αντλία Βενζίνης CycleWorks (με εφ'όρου ζωής εγγύηση)
-Νέοι in-tank σωλήνες καυσίμου + φίλτρο καυσίμου
-Ενισχυμένες (Ανω & Κάτω) Βάσεις στήριξης τεπόζιτου-υποπλαισίου (RallyRaid)
-Μηχανικός Τεντωτήρας Καδένας Εκκεντροφόρου (RallyRaid)
-Φιλτροχοάνη K&N + Υδρόφοβο προστατευτικό αυτής (Κ&Ν)
-Gear Sensor KTM690R '12 (KTM PowerParts)
-"Σπαστοί" καθρέπτες
-Καινούργια "Πίπα"(Ιριδίου Πλατίνας) + Μπουζί (Ιριδίου) (KTM PowerParts)
-Πλήρως σερβισαρισμένο (Λάδια-Φίλτρα-Σίτες-Βαλβίδες-Υγρά φρένων-Υγρά Συμπλέκτη-Ψυκτικό Υγρό))
-Ελαστικά MICHELIN TRACKER
-Αυτοκόλλητα Γραφικών
-Ποδιά Αλουμινίου (NOMAD)
-Stabilizer Τιμονιού (Savage)
-Παροχή (μπρίζα) 12V στον Πύργο με Διακόπτη (Οn-Of)
-Διακόπτης (Οn-Of) για τα φώτα πορείας στον Πύργο
-Προεγκατάσταση καλωδίωσης για παροχή ρεύματος (για GPS κλπ)
-Σχάρα Αλουμινίου Ουράς (TOURATECH)
-Θερμοδιακόπτης βεντιλατέρ 98/93 (ΟΕΜ
Πρακτικα, κουμπωμένο στο διαγνωστικό κ με το μοτέρ εν λειτουργια,
ο ΟΕΜ δούλευε 106/97
ο after δουλεύει 98/87
4 διαφορετικοί χάρτες ,που αλλάζουν με διακόπτη στον Πύργο
0=LowOctane
1=evo1
2=Akrapovic
3=Ama Relative
Στην "προίκα" που αναφέρει ο Αντώνης ,υπάρχουν απ'ότι θυμάμαι:
Εμπρός Φτερό Λευκό
Ουρά-Πλαϊνά καπάκια πίσω ,σε λευκό
Προστατευτικά καλαμιών Πορτοκαλί
Τα "μαμά" πορτοκαλί εμπρός πλαστικά
Spare ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ Αντλία Καυσίμου
2ο Λειτουργικό Πολυόργανο (ΟΕΜ ΚΤΜ κοντέρ)
Και όλα τα "μαμά" πράγματα ,πλήν της μάσκας/εμπρός φωτιστικό
To πρόβλημα που αναφέρει ο Αντώνης ,με την ΜΗ λειτουργία του ΠολυΟργανου ,είναι περίεργο ,ΔΕΝ το εχω συναντήσει ξανά ,ΔΕΝ το διαβάζει καν το διαγνωστικό (No Errors αναφέρει κατά τον έλεγχο) ,ΔΕΝ καταγράφεται σαν βλάβη EFI.
Πιθανολογώ διακοπή κάπου στην καλωδίωση ,αλλά ΔΕΝ είχα-έχω το χρόνο να το ψάξω.
Τα πολυόργανα έχουν δοκιμαστεί κ τα 2 σε άλλο 690 ,κ δουλεύουν κανονικά.
Στην τιμή που το δίνει ο Αντώνης ,παίρνεις μαμά 690 '08 ,κ θες τουλάχιστον + 4,000 € + ΠΟΛΛΕΣ εργατώρες ,για να το φέρεις σε αυτό το επίπεδο.