Ktm 950 adventure

carlosb

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
χρηστος
Μοτό
ktm 950 περιπετειώδες
Μετα απο πολυ σκεψη, και χωρις να ειμαι απολυτα σιγουρος, αποφασιζω να την δωσω.
Προφανως δεν με ξερει κανεις οποτε θα απλωσω ενα μικρο σεντονι για οποιον ενδιαφερομενο υπαρξει.

Λοιπον το μηχανακι ειναι μοντελο 2004 με πρωτη αδεια 09-2005 και 81.000χλμ. Χρωμα μαυρο

(Λογο δουλειας η οποια ειναι διπλα στο σπιτι αλλα και χρονου παιρνω ανετα το παγκοσμιο πρωταθλημα λιγων χλμ.)

Τελη αυγουστου του 2019, και στα 68.000χλμ, η φλαντζα του πισω κυλινδρου αρχιζει να κλαιει (μαζι και γω)
Παιρνω την μεγαλη αποφαση και υστερα απο κουβεντα με τον μηχανικο μου να το φτιαξω
Παρακατω καποιες απο τις εργασιες που εγιναν

Αλλαγή καδενών εκκεντροφόρων
Φλάντζες καύσεως σετ
Φλάντζες βάσεως κυλίνδρων
Φίλτρο λαδιού
Φλάντζα βολάν
Oring μίζας
Λαδιά μοτέρ motorex 10w60
Ψυκτικό υγρό motorex M5.0
Υγρά φρένων
Mineral oil συμπλέκτη
Επισκευή σπειρωμάτων κεφάλης
Πλάνη κυλίνδρων ,
Πλάνη κεφάλων
Φρέζα βαλβίδων
Βαλβίδες εξαγωγής
Τσιμούχα άξονα κίνησης
Καπελότα βαλβίδων
Βάση εμπρός κινητήρα
Σετ επισκευής τρόμπας νερού
Ρουλεμάν τρόμπας νερού
Oring καπακιού τρόμπας νερού
Φλάντζα καπακιού συμπλέκτη
Παξιμάδια συγκράτησης κεφαλής & κυλίνδρου
Ροδέλες παξιμαδιών συγκράτησης κεφαλής & κυλίνδρου
Oring φίλτρου λαδιού
Ασφάλειες πιστονιών
Τσιμούχες βαλβίδων
Σωλήνας δοχείου λαδιού
Μπουζί
Φλάντζες καπακιών βαλβίδων
Ζοαν εξάτμισης
Ζοαν λαιμών εξατμίσεων

Επειτα το μηχανακι στρωθηκε για 1.500 χλμ και του εγινε μεγαλο service στα 69.500.
Εδω να πω οτι για ψυχολογικους λογους στα 74-75.000 χλμ ξανα εκανα μεγαλο service.
Περυσι το φθινοπωρο αλλαξα και τεντωτηρες διοτι αρχισαν να ακουγονται μαζι με δοχειο διαστολης και σερβις αναρτησεων μπρος πισω
Επισης μολις του εκανα λαδια φιλτρο.

Απο εξτρα

-χουφτες zeta
-σπαστοι καθρεπτες
-τιμονι renthal twinwall
-ανω τρομπα συμπλεκτη απο 1190 με το ανταπτορακι για το τσοκ
-κατω τρομπα oberon
-τρομπα βενζινης με την πλακετα του Dr. Bean
-Μπρος πισω καγκελα
-Το φιλτροκουτι εχει αφαιρεθει και την θεση του εχει παρει της Triple clamp moto
-Οι μεβρανες των σλαιντ καθως και οι μποτες το καρμπ ειναι καινουργιες
-εξατμισεις ακραποβιτς
-πλακακι ελληνικης κατασκευης πλαινου σταντ ωστε να μην εδραζετε πανω στο μοτερ
-Αναρτησεις απο το S
-ζελατινα perfect fairings
-Φωτα led
-φρεσκιες ντιζες τσοκ/γκαζιου

Τις αναρτησεις τις ειχα βρει μεταχειρο, λιγο καιρο εφοσον το ειχα παρει, χωρις πλαινο και κεντρικο σταντ και λογο του οτι στην Κτμ ζηταγανε κατι περιεργα λεφτα
εφτιαξα αυτα που ειχα ηδη. Στο πλαινο προστεθηκαν 3cm και στο κεντρικο επειδη φοβομουν τα κοψηματα εφτιαξα σε τορναδορο δυο πατακια απο ερταλον
και βιδωθηκαν απο κατω.
Αλυσιδογραναζα 16-45 με πολυ ψωμι.
Λαστιχα θα χρειαστει συντομα. δεν ειναι φαγωμενα αλλα πολυκαιρισμενα.
Σιγουρα ξεχναω καποια απο τα εξτρα
Μαζι θα δωθουν και καποια λιγα πραγματα οπως δευτερη τρομπα βενζινης,μαμα ζελατινα,μαμα τιμονη,χουφτες κ.α

Για λιγες μερες η αγγελια θα βρισκεται μονο εδω. Επειτα και στο car.
Αν καποιος ενδιαφερθει μου στελνει μυνημα η τηλ στο 6974319696 Χρηστος
Τιμη 4900. Ευχαριστω



[URL=https://imageshack.com/i/podcAgTqj][/URL]






 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Μετα απο πολυ σκεψη, και χωρις να ειμαι απολυτα σιγουρος, αποφασιζω να την δωσω.
Προφανως δεν με ξερει κανεις οποτε θα απλωσω ενα μικρο σεντονι για οποιον ενδιαφερομενο υπαρξει.

Λοιπον το μηχανακι ειναι μοντελο 2004 με πρωτη αδεια 09-2005 και 81.000χλμ. Χρωμα μαυρο

(Λογο δουλειας η οποια ειναι διπλα στο σπιτι αλλα και χρονου παιρνω ανετα το παγκοσμιο πρωταθλημα λιγων χλμ.)

Τελη αυγουστου του 2019, και στα 68.000χλμ, η φλαντζα του πισω κυλινδρου αρχιζει να κλαιει (μαζι και γω)
Παιρνω την μεγαλη αποφαση και υστερα απο κουβεντα με τον μηχανικο μου να το φτιαξω
Παρακατω καποιες απο τις εργασιες που εγιναν

Αλλαγή καδενών εκκεντροφόρων
Φλάντζες καύσεως σετ
Φλάντζες βάσεως κυλίνδρων
Φίλτρο λαδιού
Φλάντζα βολάν
Oring μίζας
Λαδιά μοτέρ motorex 10w60
Ψυκτικό υγρό motorex M5.0
Υγρά φρένων
Mineral oil συμπλέκτη
Επισκευή σπειρωμάτων κεφάλης
Πλάνη κυλίνδρων ,
Πλάνη κεφάλων
Φρέζα βαλβίδων
Βαλβίδες εξαγωγής
Τσιμούχα άξονα κίνησης
Καπελότα βαλβίδων
Βάση εμπρός κινητήρα
Σετ επισκευής τρόμπας νερού
Ρουλεμάν τρόμπας νερού
Oring καπακιού τρόμπας νερού
Φλάντζα καπακιού συμπλέκτη
Παξιμάδια συγκράτησης κεφαλής & κυλίνδρου
Ροδέλες παξιμαδιών συγκράτησης κεφαλής & κυλίνδρου
Oring φίλτρου λαδιού
Ασφάλειες πιστονιών
Τσιμούχες βαλβίδων
Σωλήνας δοχείου λαδιού
Μπουζί
Φλάντζες καπακιών βαλβίδων
Ζοαν εξάτμισης
Ζοαν λαιμών εξατμίσεων

Επειτα το μηχανακι στρωθηκε για 1.500 χλμ και του εγινε μεγαλο service στα 69.500.
Εδω να πω οτι για ψυχολογικους λογους στα 74-75.000 χλμ ξανα εκανα μεγαλο service.
Περυσι το φθινοπωρο αλλαξα και τεντωτηρες διοτι αρχισαν να ακουγονται μαζι με δοχειο διαστολης και σερβις αναρτησεων μπρος πισω
Επισης μολις του εκανα λαδια φιλτρο.
Καλή πώληση, εάν επιτρέπετε τι κόστος είχες εδω?
 

carlosb

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
χρηστος
Μοτό
ktm 950 περιπετειώδες
Καλή πώληση, εάν επιτρέπετε τι κόστος είχες εδω?
Δεν θελω να το θυμαμαι αλλα εφτασε περιπου 17 καταστορικα οπου μαζι με το δευτερο, σχεδον απανωτο λογο χλμ, μεγαλο σερβις πηγε 20+

Ξεχασα να γραψω οτι βρισκομαι Αθηνα
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Δεν θελω να το θυμαμαι αλλα εφτασε περιπου 17 καταστορικα οπου μαζι με το δευτερο, σχεδον απανωτο λογο χλμ, μεγαλο σερβις πηγε 20+

Ξεχασα να γραψω οτι βρισκομαι Αθηνα
Είναι μεγάλο ποσό, αλλά το έκανες και καινούργιο. Μην νομίζεις ότι σε κάτι άλλο θα ήταν φθηνότερα.
Και πάλι καλή πώληση
 
Top Bottom