NIKOLTSOS
Μέλος
- Όνομα
- Νικόλας
- Μοτό
-
TRIUMPH DAYTONA 675
KTM 640 ADVENTURE
DT 200 3ET
VULCAN 400
Άν δεν το ανοίξω θα το τρενάρω μια ζωή...
Οπότε το ανοίγω και όταν υπάρχει χρόνος θα βάζω πράγματα..
Στόχοι είναι να παρουσιαστεί η ιστορία του κινητήρα, τα μοντέλα και να αναφέρω ότι πιθανές βλάβες έχουν ακουστεί... bonus φωτογραφίες με κουκλια adventeure (κυρίως)...
Όποιος θέλει βοηθάει...δεν σημαίνει ότι γραφτεί εδώ μέσα είναι η απόλυτη αλήθεια...
(για ένα λόγο δεν μπορώ να βρω εύκολα την ιστορία του Lc4...)
Οπότε διορθώστε, προσθέσετε, διαβάστε κτλ....
LC4...
Η ιστορία ξεκινάει περίπου στα 80s.
Τότε ήταν η περίοδος που όλες οι εταιρίες για διάφρους λόγους αποφασίζουν την μετάβαση από δίχρονους κινητήρες σε τετράχρονους.
Η KTM αποφασίζει να βάλει ως βάση τον 500cc δίχρονο και το 1987 φτιάχνει τον πρώτο LC4 με βάρος 33κιλά, 1 κύλινδρο, 560ccm και ένα εκκεντροφόρο επικεφαλή.
Από τα πρώτα lc4 1989
Specs:
Οπότε το ανοίγω και όταν υπάρχει χρόνος θα βάζω πράγματα..
Στόχοι είναι να παρουσιαστεί η ιστορία του κινητήρα, τα μοντέλα και να αναφέρω ότι πιθανές βλάβες έχουν ακουστεί... bonus φωτογραφίες με κουκλια adventeure (κυρίως)...
Όποιος θέλει βοηθάει...δεν σημαίνει ότι γραφτεί εδώ μέσα είναι η απόλυτη αλήθεια...
(για ένα λόγο δεν μπορώ να βρω εύκολα την ιστορία του Lc4...)
Οπότε διορθώστε, προσθέσετε, διαβάστε κτλ....
LC4...
"Ο πρώτος μονοκύλινδοος υδρόψυκτος κινητήρας υψηλής απόδοσης για καθημερινή χρήση"
Dr. Χελιώτης
Εισαγωγή:Dr. Χελιώτης
Η ιστορία ξεκινάει περίπου στα 80s.
Τότε ήταν η περίοδος που όλες οι εταιρίες για διάφρους λόγους αποφασίζουν την μετάβαση από δίχρονους κινητήρες σε τετράχρονους.
Η KTM αποφασίζει να βάλει ως βάση τον 500cc δίχρονο και το 1987 φτιάχνει τον πρώτο LC4 με βάρος 33κιλά, 1 κύλινδρο, 560ccm και ένα εκκεντροφόρο επικεφαλή.
Από τα πρώτα lc4 1989
Specs:
Τελευταία επεξεργασία: