KTM LC4 engine & models...

NIKOLTSOS

Μέλος
Περιοχή
Omaha, NE (US) // Thessaloniki, (GR)
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
TRIUMPH DAYTONA 675
KTM 640 ADVENTURE
DT 200 3ET
VULCAN 400
Άν δεν το ανοίξω θα το τρενάρω μια ζωή...
Οπότε το ανοίγω και όταν υπάρχει χρόνος θα βάζω πράγματα..
Στόχοι είναι να παρουσιαστεί η ιστορία του κινητήρα, τα μοντέλα και να αναφέρω ότι πιθανές βλάβες έχουν ακουστεί... bonus φωτογραφίες με κουκλια adventeure (κυρίως)...

Όποιος θέλει βοηθάει...δεν σημαίνει ότι γραφτεί εδώ μέσα είναι η απόλυτη αλήθεια...
(για ένα λόγο δεν μπορώ να βρω εύκολα την ιστορία του Lc4...)
Οπότε διορθώστε, προσθέσετε, διαβάστε κτλ....

LC4...
"Ο πρώτος μονοκύλινδοος υδρόψυκτος κινητήρας υψηλής απόδοσης για καθημερινή χρήση"
Dr. Χελιώτης​
Εισαγωγή:
Η ιστορία ξεκινάει περίπου στα 80s.
Τότε ήταν η περίοδος που όλες οι εταιρίες για διάφρους λόγους αποφασίζουν την μετάβαση από δίχρονους κινητήρες σε τετράχρονους.
Η KTM αποφασίζει να βάλει ως βάση τον 500cc δίχρονο και το 1987 φτιάχνει τον πρώτο LC4 με βάρος 33κιλά, 1 κύλινδρο, 560ccm και ένα εκκεντροφόρο επικεφαλή.



Από τα πρώτα lc4 1989




Specs:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Μια σχετικά άγνωστη έκδοση LC4
1995 KTM LSE(Low Seat Electric)
Ζάντες 19/17 ,διαδρομή αναρτησεων 230mm/270mm,ύψος σέλας 870mm


Και μια εντελώς άγνωστη,LC4 350.Απ'το κοστούμι και τους χρωματισμούς πρέπει να είναι μοντέλο '93-'94?
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
incas ειχα δει απο κοντα σε orange days στο λουτρακι που ειχε γινει.το παλικαρι ειχε ερθει καβαλα,γυροβολαγιε ολο το τριημερο και μετα το εκοψε για αθηνα.ολα αυτα στο χωμα οσο μπορουσε.
μοτερ τοτε με περιπου 90000χλμ αν θυμαμαι καλα,παντως πανω απο 80000χλμ.
 

NIKOLTSOS

Μέλος
Περιοχή
Omaha, NE (US) // Thessaloniki, (GR)
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
TRIUMPH DAYTONA 675
KTM 640 ADVENTURE
DT 200 3ET
VULCAN 400
Kαι φτάνουμε στο 1989,
Ο Erich Trunkenpolz ιδρυτής της Kronreif & Trunkenpolz Mattighofen (ΚTM) πεθαίνει.
Οπότε ένα κύμα αναταράξεων έρχεται στην εταιρία... To 1991 δηλώνει χρεοκοπία, οι τράπεζες χωρίζουν την εταιρία σε κομμάτια και
Η KTM Sportmotorcycle GmbH ξεκινάει το 1992 και μια από τις ιδέες της είναι ένα fun bike δρόμου, με βάση τον LC4 που χρησιμοποιούσαν στους αγώνες.
Και για να εκπληρώσει αυτό τον στόχο σκέφτεται το project "Τerminator". 17αρια λάστιχα, 300mm μπροστινό φρένο και WP.

"Τerminator" project 1992


Τελικά φτάνει στην παραγωγή το 1994 με το όνομα "DUKE" ως φόρο τιμής στον Geoff Duke, 6x παγκόσμιο πρωταθλητή με Norton.
Ο DUKE έχει 620 cc (μαύρος, 609cc), 50hp, 143kg, upside-down ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, 4-πίστονες brembo 320mm κτλ.
Στοιχεία που τον κάνουν το κάνουν το πιο δυνατό μονοκύλινδο της εποχής.
Highlight: Στην φουρνιά των 500 πρώτων, υπήρχαν 50 DUKE με τον 400cc (δεν έχω βρεί φωτογραφία, αν και θέλω πολύ. Όπως και να ακούσω τιμή.)

KTM 620 DUKE First Edition 1994


Φτάνουμε στο 1996 και έρχεται το electric starter, (σε όλα εκτός από τα “Super Competition” μου κρατάνε ακόμα μανιβέλα)


1997 κατλύτης και Secondary Air System (SAS), και LC4 Adventure


1998 “Last Edition” έρχεται ο 640cc (μαύρος 625cc) και θα μπεί και στην δεύτερη γενιά DUKE II.

Highlight: O DUKE ήταν διαθέσιμος μόνο σε ένα χρώμα κάθε χρονιά: 1994 πορτοκαλί, 1995 μαύρο, 1996 κίτρινο, 1997 μαύρο, 1998 πορτοκαλί.

Συνεχίζεται.... με LC4 Adventure...

 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Άλλο ενα προς πόρωση...
 

vaggeezz

Μέλος
Περιοχή
Κορωπί
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
990 Adve
:ok::ok::ok::ok:

Πολύ ωραίο θέμα μπράβο!!!!!!

Σίγουρα είμαστε πολλοί οι συνάδελφοι φορουμίτες που έχουμε μεγαλώσει με αυτά τα μοτέρ!!

(Σπάσει, χαλάσει, μαστορέψει κλπ :D:D:D)
 
Top Bottom