οντας ιδιοκτητης 950s Αdv. θα σου πω τα εξης
ειναι απο τα ολοκληρωμενα old school on (40%) off (60%), αν μιλαμε για "S" μειωσε το πρωτο ποσοστο λογω ψηλοτερων αναρτησεων. Θα σου δωσει αυτο που ζητας , οταν το ζητησεις και με το παραπανω , θα σε ξενερωσει καποιες φορες απο τα μικροθεματα που μπορει να βγαλει (υπαρχει σχετικο θρεντ στο advrider.com) . Για εμενα δεν ειναι η ερωτηση αν ειναι καλο , αλλα αν μπορεις να συμβιωσεις με μια απαιτητικη μηχανη. Οταν λεω απαιτητικη εννοω στην συντηρηση , γιατι ναι απαιτει το κατι παραπανω απο τον ιδιοκτητη . Αλλους τους ενοχλει , αλλους οχι. Καταλαβαινεις πως οταν μιλας για 950 το πρωτο πραγμα που σου ερχεται στο μυαλο ειναι το καρμπυρατερ με οτι αυτο συνεπαγεται. Το να σου πω τα κανει ολα , ναι τα κανει ολα ...για πλακα ..!!Θες ασφαλτο ? μεσα...Θες χωμα ? μεσα...Θες ινδιανικες καταστασεις ? μεσα...Συνηθως τα ορια της συγκεκριμενης μηχανης ειναι ψηλοτερα απο τα ορια του μεσου αναβατη.
Γνωμη μου ειναι αν τελικα αποφασισεις και προχωρησεις στην αγορα να κοιταξεις τα τελευταια 950 του 05 (το γιατι τσεκαρε το
http://www.ktm950.info) και οποσδηποτε να γνωεριζεις τι εχει γινει στην μηχανη...Αν ειναι και s ακομα καλυτερα