Ολες οι μοτοσυκλέτες βγαζουν ζημιές ,οι οποίες προέρχονται απο κατασκευαστικες ή σχεδιαστικες αστοχίες.
Ακόμα κ Γιαμπαν Μπέστ Σέλλερς είχαν αποδεδειγμένες αστοχίες οι οποίες οδηγούσαν σε επαναλαμβανόμενες ζημιές.
Ρεαλιστικά μιλώντας ,αν εχεις 25Κ € ,κλάϊν σου για μια ζημιά του 1000άρικου μετά από 50Κ χλμ
Αν την παρεις 13 Κ μεταχείρω κ στο βγάλει ,ε...θα το βρείς κ το 1000άρικο ,κ πες οτι σου στοίχισε 14.
Δεν είναι δα κ το τελος του κόσμου.
Αυτό που με χαλάει γενικά σε τετοιες καταστασεις ,είναι η μη παραδοχή (για ευνόητους λογους) των κατασκευαστών για την σχεδιαστική τους μπάφα ,κ η ανάλογη ανάληψη ευθυνών τους ,καθώς κ η αλλαγή σχεδιασμού (βλ.αναβάθμιση) στα επόμενα μοντέλα.
Κατα τ'άλλα ,αμα μας αρέσει μια μοτοσυκλέτα ,κ μπορούμε να την αποκτήσουμε ,δε πα να βγαζει ότι να ναι ,ας την χαρούμε όσο μπορούμε διαπιστώνοντας προσωπικά τα + κ - της.
Γενικά ,δε μας φταίνε οι τιμες των μοτ/ών , ούτε το κόστος χρήσης κ συντήρησής τους.
Οι ετήσιες αποδοχές μας ,μας φταίνε ,που δεν φτανουν για να κάνουμε ότι θέλουμε.
Οταν το κατανοήσουμε αυτό ,τα πράγματα είναι πιό απλά ,κ το μόνο που μένει ,είναι η επιλογή τακτικής.