Την ώρα που η αγορά έχει κατακλυστεί από δικύλινδρους εν σειρά κινητήρες, η QJMOTOR εμπλουτίζει την adventure γκάμα της με έναν V2 90 μοιρών σε μια μοτοσυκλέτα πολυτελώς εξοπλισμένη και με σούπερ τιμή.
www.bikeit.gr
Περνωντας σημερα,απο τα κεντρικα του Γκοργκολη,πηρα για τεστ την QJ motor SVT650,για ενα 25λεπτο τεστ.
Λιγος χρονος για ολοκληρωμενη αποψη,αλλα αρκετο για λιγες πρωτες εντυπωσεις.Παραθετω λοιπον.
1)Θεση οδηγησης.Ψηλη μηχανη αρχοντικη,αισθανεσαι μεσα στην μηχανη με ανοιχτο ψηλο τιμονι,καλους μοχλους στα χερια,θαυμασια ορατοτης,θαυμασιο ταμπλετ-οθονη ,φωτεινη ευδιακριτη στον ηλιο,με ολες τις συνηθεις απαραιτητες πληροφοριες,και θαυμασιους καθρεφτες για ευσωμους σαν και μενα.Μειονεκτημα στο υψος μου ,εν σχεσει με το VOGE 500 ds που κατεχω ειναι,οτι οι γωνιες των ποδιων ειναι πιο κλειστες,γιατι αν και λιγο ψηλοτερη μηχανη,τα μαρσπιε ειναι ψηλοτερα.Επισης το ποδοφρενο εχει πιο ψηλα την πατουρα του ,με αποτελεσμα το 47 νουμερο παπουτσι μου να θελει ''σηκωμα'' γιατι περναει σχεδον απο κατω σε κατασταση ηρεμιας.
2)αναρτησεις αρκετα ανετες,εφαμιλλες του βογκ,ισως λιγο μαλακωτερες.
3)Φρενα αγκυρες,συμπλεκτης κυριολεκτικα ''βουτυρο'' ο ελαφρυτερος που εχω οδηγησει ποτε,και το κιβωτιο καλο,χωρις ''γλανκ-γλουνκ,και ασαφειες.
4)Γκαζι γλυκυτατο,χωρις δισταγμους,κινητηρας γλυκυτατος με λιγωτερους κραδασμους και θορυβο εν σχεσει με το βογκ.Πισω φρενο καλυτερο και με καλυτερη αισθηση απ το βογκ.Επισης η διαφορα των 29 ιππων αισθητη και σε δυναμη και σε ροπη λογω κυβικων.Ο ΨΕΚΑΣΜΟΣ χωρις δισταγμους ή ασαφειες,ουτε στο ανοιγμα ,ουτε στο κλεισιμο του γκαζιου.
5)Ζελατινα στην ψηλη θεση ,χωρις καμμια προστασια και με εντονους στροβιλισμους και θορυβο,για τα 185 εκατοστα του υψους μου.Θελει αφτερ μαρκετ η καποιο φρυδι.
6)Οδικη συμπεριφορα οπως το βογκ με 19ρι λαστιχο μπροστα (με ακτινες δοκιμασα) τιουμπλες.Ελαχιστα αργοτερο στις αντιδρασεις απ το βογκ λογω 17αρη τροχου του βογκ.
7)Σελα λιγο καλυτερη απ το βογκ και λιγο μεγαλυτερη για τον αφρατο κ....λο μου.
8)παρ οτι αρχοντικη μηχανη,ΔΕΝ νοιωθεις το βαρος.(εγω 140 κιλα)
ΘΕΤΙΚΑ (γενικα ,αλλα και εν σχεσει με το βογκ)
Δυνατωτερος,γλυκυτερος,πιο ησυχος κινητηρας.
Λιγο καλυτερο πισω φρενο.
Καλυτερη οθονη,μεγαλυτερη φωτεινοτερη.
Καλυτεροι καθρεφτες.
Εξαιρετικα φρενα.Αρκετα καλο κιβωτιο ,βουτυρο συμπλεκτης
αρνητικα
Γωνιες ποδιων,γωνια πενταλ φρενου,ζελατινα-φαιρινγκ μπροστα,ελλειψη κεντρικου σταντ.
Αυτα τα ολιγα,στον λιγο χρονο που μου εδωσαν το μηχανακι για τεστ.
ΘΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΩ για αγορα και ανταλλαγη,αν και ξενερωσα λιγο λογω,
γωνιας ποδιων ,για το υψος μου,και πατουρας του πισω φρενου.
ΙΔΩΜΕΝ.